hehe, das wel sick.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh dat wil ik je wel vertellen hoor. Dat waren vrijwel uitsluitend posts als:
[..]
of
[..]
Ik was zelf ook nogal verbaasd over de reacties.
Mij ook op die foto, Klow's foto echter toonde Dhr Bos en dan is er (volgens sommigen) een oorzakelijk verband tussen achterwerk en stemquote:Op woensdag 23 november 2005 01:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De link tussen het uitdelen van kleinigheden en lekkere kontjes ontgaat me volledig.
Dago was gewoon overijverig.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja ik zou graag wat meer uitleg hebben gekregen, beperkt worden in je favo hobby is namelijk nooit leuk...
Dat kan ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 01:36 schreef MrX1982 het volgende:
Hij zat niet aan zijn ban quotum.
Goede vraag. Lijkt me wat voor Pechtold. Mail jij?quote:Op woensdag 23 november 2005 01:45 schreef Drugshond het volgende:
Hoe zit het trouwens met dat SmulBos.... komt dat stokpaardje ooit eens van de grond.
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/74629/index.htmlquote:Donner ziet politieke gevolgen Schipholbrand
(Novum) - Minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) houdt er rekening mee dat de Schipholbrand politieke gevolgen voor hem kan hebben. Dat zegt de bewindsman in een interview met tijdschrift De Groene Amsterdammer van woensdag.
Mensen willen volgens Donner een 'zondebok'. 'Daar zijn ministers voor. Als ik dat word? Het zij zo.' De bewindsman vindt bovendien dat de discussie niet moet gaan over het vreemdelingenbeleid, maar over de veiligheid van gevangenissen en detentiecentra. Bij de brand in het cellencomplex op Schiphol, waar vooral vreemdelingen verbleven, kwamen drie weken geleden elf mensen om het leven. 'Als er elf criminele gedetineerden zouden zijn omgekomen, zou het dan minder een morele kwestie zijn?', vraagt Donner zich af.
De brand heeft de bewindsman meer aangegrepen, dan bijvoorbeeld de liquidaties van afgelopen week. 'Als mens heb ik slechter geslapen, omdat ik daar mensen heb gezien', zegt Donner. 'Maar ministeriėle verantwoordelijkheid is geen schuldvraag. Het is een kwestie van politieke verantwoordelijkheid voor beleid. Als zou blijken dat de brand is veroorzaakt door keuzes die willens en wetens zijn gemaakt, zit ik in een andere positie dan als zou blijken dat het is gebeurd zonder dat er eerder concrete verkeerde beleidskeuzes zijn gemaakt.'
Een zware baan voor die meneer, maar eerlijk gezegd zie ik het nog wel naar VROM verschuiven ook. En bijna terecht ook, die normen slaan volgens mij nergens op.quote:Op woensdag 23 november 2005 02:57 schreef sizzler het volgende:
[b]
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/74629/index.html
Donner gaf me nog gelijk afgelopen zondag in Buitenhof, dat het legaliseren van die vreemdelingen een oproep tot brandstichting isquote:Op woensdag 23 november 2005 02:57 schreef sizzler het volgende:
[b]
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)tnr/74629/index.html
Typisch zo'n blanke overheerser, de leider tussen 3 allochtonen. Schandelijkquote:Op woensdag 23 november 2005 01:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ga geen rozen uitdelen op de markt.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |