Archeologen vinden Europese Piramidequote:Ah, okay.
Is er dan misschien ook ergens een C&H topic over dit onderwerp waar de wat meer 'conservatieve' ideeën belicht worden?
Ik vind dit toch nog redelijk natuurlijk uitzien... maar ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Mirage het volgende:
en de eerste stenen zijn blootgelegd volgens amateur-archeoloog Semir Osmanagic .
[afbeelding]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=703972/sc=e35245
Tof!quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:50 schreef delapoko het volgende:
hij zal binnenkort ook de forum bezoeken voor updates.
Ik hou jullie op de hoogte.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
tvp
Ja 3, De piramid of the sun, the moon and the dragon.quote:
Leuk bijna inside informatie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:50 schreef delapoko het volgende:
Op de laatste dag toen Alper daar was, hadden ze een groot tablet gevonden waar
rare tekens op stonden. De Amerikaanse archeoloog kon de tekens niet plaatsen.
Binnen enkele dagen zal Alper de heer Osmanagic bellen voor de ontwikkelingen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik denk dat het dit keer anders is. Als er serieus iets hier gevonden wordt wat aantoont dat dit echt 12000 jaar oud is, en vinden resten van hun beschaving (behalve dan de piramide(?) zelf), dan zal je zien hoe snel het balletje gaat rollen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef Killaht het volgende:
Als het erop aan komt dat ze iets vinden dat de geschiedenis in de weg staat wordt het toch in een doofpot gestopt net als bepaaldekamers onder de sfinx en in de piramides
Blijven hopen Ticker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit keer anders is. Als er serieus iets hier gevonden wordt wat aantoont dat dit echt 12000 jaar oud is, en vinden resten van hun beschaving (behalve dan de piramide(?) zelf), dan zal je zien hoe snel het balletje gaat rollen.
Dat zou jammer zijn. Maar gewijzigde geschiedenis is toch minder erg dan eventuele bewijzen "dat er meer is dan dat we denken"?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef Killaht het volgende:
Als het erop aan komt dat ze iets vinden dat de geschiedenis in de weg staat wordt het toch in een doofpot gestopt net als bepaaldekamers onder de sfinx en in de piramides
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |