quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef PeRi het volgende:
Jullie laten me in de steek.
Ikke niet, ik blijf hierquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef PeRi het volgende:
Ik ga nergens heen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef PeRi het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ikke niet, ik blijf hier
Ow en Re, past het?
Nou eigenlijk welquote:
Dat nachtkastje zet je dan maar uhm....in de badkamer ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:14 schreef Re het volgende:
[..]![]()
behalve een nachtkastje dan
maar boeijuh
en dat is hier relevant omdat...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou eigenlijk welXil en ik hebben een erg aangenaam gesprek op het moment, de tranen rollen uit mn ogen van het lachen
!
hmmmm neuh, gebruik hem wel als filingcabinet ergens ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat nachtkastje zet je dan maar uhm....in de badkamer ofzo
Nou jompelen dan...hup!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou eigenlijk welXil en ik hebben een erg aangenaam gesprek op het moment, de tranen rollen uit mn ogen van het lachen
!
Niet....quote:
verneuk jij de lay-out ff johquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
waarvoor jompelen we?
nix moetquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Omdat ik iets om te jompelen moest melden
zeg ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:20 schreef pea4fun het volgende:
evenstar, het jompeltopic, wat doe je? je verneukt de lay-out
Hou op, Schei uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
!
Doe es ff editten...dit is best lastig, en als we de plaatjes nou nog zagen......quote:
ik heb ge-edit en ik zie hier gewoon plaatjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe es ff editten...dit is best lastig, en als we de plaatjes nou nog zagen......
Niet zoveel zuipen op de vroege avondquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hou op, Schei uit![]()
![]()
![]()
Ben al 2 keer van m'n kruk gelazerd
die zit nie in me klauwquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:27 schreef Re het volgende:NEVA
, gooi die joystick is uit je klauwen en fix het forum ff
Braaf zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
[ Bericht 47% gewijzigd door _evenstar_ op 22-11-2005 20:27 ]
zo'n ergonomische zitkruk, geen barkrukquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet zoveel zuipen op de vroege avond![]()
WTFquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hou op, Schei uit![]()
![]()
![]()
Ben al 2 keer van m'n kruk gelazerd
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
*hijg hijg* pootje geeft en heel sielig kijkt![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef pea4fun het volgende:
goedzo evenstardat leest een stuk lekkerder
hebben we weer een reden om te jompelen
Dat moet je niet hier doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:32 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij zit tie hardcore aan de wodka ofzo
Kop dichtquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef Re het volgende:
[..]
jompelen die je maar in je eigen tijd
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:39 schreef HMaster-II het volgende:
En Re wordt steeds minder vrolijk
![]()
![]()
![]()
Jompelen zal je..![]()
![]()
nee, ander keertjequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:42 schreef Re het volgende:
[..]
we gingen toch niet naar de zoutmijnen
![]()
pffff watjes zijn het daarquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ander keertje
Magda uit Warschau komt waarschijnlijk niet trouwens. Jammer. Heeft geen zin om in haar eentje in de nachttrein te zitten
als vrouw alleen, in Polen? Ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Er gaat toch niks boven een nachtje in de nachttrein?
Tot een uur of 3 is het goed te doen jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Er gaat toch niks boven een nachtje in de nachttrein?
nou geen treinen dit jaar, ow nee toch 1 he?.. of was dat bus hmmm uhmmmmquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot een uur of 3 is het goed te doen jaDaarna
Trein heen, bus terug, leukquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef Re het volgende:
[..]
nou geen treinen dit jaar, ow nee toch 1 he?.. of was dat bus hmmm uhmmmm
bier op, wijn ook. Kibbeling met remouladesausquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:52 schreef Re het volgende:
biertje...?
lekker, maar ik pas fftjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bier op, wijn ook. Kibbeling met remouladesaus
Jompels!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja boejje ook verder, ik ben t zat, ik ga slapen
Mogguhquote:Op woensdag 23 november 2005 07:52 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik bespeur een begin van inzicht. Nou je smileys nog op de juiste plek zien te krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Thee is niets hé
maar koffie is heilig![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik bespeur een begin van inzicht. Nou je smileys nog op de juiste plek zien te krijgen.![]()
en een goedemorgen aan eenieder die dit wonderschone topic medebewoont op deze heerlijke dag.![]()
![]()
Vochtig en warm??quote:
Vochtig en warm en wonend in IJmuiden denk ikquote:Op woensdag 23 november 2005 09:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Vochtig en warm??![]()
Twas hier toch best koud in het Noorden.![]()
* PoseidonVS mompeld iets over werk enzoquote:
Ja juf!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga jij eerst maar eens iets regelen i.p.v. hier een beetje te zwaaien en hoi te roepen![]()
ow sorrie, dat zal mijn maag zijn...quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
nog even een uurtje vervelen en dan eindelijkonderweg
Re jompelt meequote:
ahhh owkee, ik zie je wel bij de AKOquote:
er staat wat koud jaquote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
magazines kopen?
staat er al bier koud? Ik heb VEEL te veel zooi mee om mee de appie in de gaan
ja owkee dan, ow je bent al wegquote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens afsluiten![]()
Ik heb geen zin om me te haasten Re, kan ook wel 1815 worden
JAAAAA idemquote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
Zow, ik mag ook naar huis
Flesje en Re:
FIJ
N
E
VA
K
A
N
T
I
E !!!!
Nee niks. Ik heb ontdekt dat ik niet alleen gewone huis en ringmussen in de tuin heb, maar zelfs een heggemusquote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ff kijken of hier wat te doen is:-)
Dat was een datum, 15 decemberquote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gewoon doorgeteld omdat het in de andere TT stond.
Verhipquote:
Niet? Kun je nog wat met je iso waarde doen en dat je dus meer snelheid hebt, of is het gewoon een scherpstelprobleem omdat ze zo vlug zijn?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee niks. Ik heb ontdekt dat ik niet alleen gewone huis en ringmussen in de tuin heb, maar zelfs een heggemus
alleen krijg ik ze niet scherp op de foto![]()
Het licht is gewoon slecht de laatste dagen, mijn achtertuin is toch al donker, dus moet gewoon de zon schijnen. Bovendien fotografeer ik ze vanachter het raam, anders kon ik nog inflitsen misschien. En van de iso omhoog schroeven wordt de foto niet echt mooier vind ik zelf.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Niet? Kun je nog wat met je iso waarde doen en dat je dus meer snelheid hebt, of is het gewoon een scherpstelprobleem omdat ze zo vlug zijn?
Maar ook ik ben al aan het experimenteren geweest met iso 400 en 800 en kan alleen maar zeggen, als het toch niet anders kan ... levert het toch nog mooie foto's op. Mij valt het niet tegen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het licht is gewoon slecht de laatste dagen, mijn achtertuin is toch al donker, dus moet gewoon de zon schijnen. Bovendien fotografeer ik ze vanachter het raam, anders kon ik nog inflitsen misschien. En van de iso omhoog schroeven wordt de foto niet echt mooier vind ik zelf.
Maar de winter is pas begonnen, en ik blijf gewoon van die vogeldingetjes ophangen, het gaat vast wel een keer lukken
Dank je welquote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
Flesje en Re:
FIJ
N
E
VA
K
A
N
T
I
E !!!!
Lekkerrrrrrrrrrr ...prettig lang weekend danquote:Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je wel
is maar een lang weekendje hoor
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
Flesje en Re:
FIJ
N
E
VA
K
A
N
T
I
E !!!!
gooi nogeens een biertje aan?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef Re het volgende:
[..]zal wel lukken hoor, alles ingepakt geloof ik, en ahhh je hebt mail
Niet te zat want dan ben je morgen te laat op schipholquote:
oh ja kutquote:Op woensdag 23 november 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet te zat want dan ben je morgen te laat op schiphol
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
kom, we gaan sluiten
doei vriendjes en vriendinnetjes![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Verhip!! Xila's schuld, die zat op msn te zeuren dat ik snel een nieuwe moest openen.
Ik ging even op bezoek bij iemandquote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef pea4fun het volgende:
Hoi xila, vertel eens over die leuke avond
Flash, jij ging sluiten
Dat is wel een heel korte versie van een leuke avond zeg...kom op...detailsquote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ging even op bezoek bij iemand
En Flash!
veel plezier natuurlijk!
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is wel een heel korte versie van een leuke avond zeg...kom op...details![]()
Volgende meet neem je haar maar mee danquote:
Ja kom flessie, zal mammie je instoppen...zo, verhaaltje nog? Of is een kusje genoeg?quote:
Daar moet ik nog even heeeeeeeeel goed over na denkenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgende meet neem je haar maar mee dan
ja doe maar , hij loopt aardig te dreinen hierquote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja kom flessie, zal mammie je instoppen...zo, verhaaltje nog? Of is een kusje genoeg?
Kusjequote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja kom flessie, zal mammie je instoppen...zo, verhaaltje nog? Of is een kusje genoeg?
jij wou nie eens bier halen, lamme tekkelquote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja doe maar , hij loopt aardig te dreinen hier
ja geef die turk nou maar de schuld... die verkocht het niet...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij wou nie eens bier halen, lamme tekkel
Die friet had ok wel wat langer doorgebakken mogen zijn andersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef Re het volgende:
[..]
ja geef die turk nou maar de schuld... die verkocht het niet...
Dat heb je met zenuwachtige kindertjes he...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef Re het volgende:
[..]
ja doe maar , hij loopt aardig te dreinen hier
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat heb je met zenuwachtige kindertjes he...
krijg je het verhaaltje als bonusquote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op donderdag 24 november 2005 07:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Mogguhhh ....fotogekken
Ze maken me gekquote:Op donderdag 24 november 2005 07:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hiero, daaro ... overal Xil![]()
En weer op pad dus. Ik ga straks eerst maar weer eens naar mijn Fysiotherapeut toe en dan .... weet ik nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ze maken me gek
owh, 't is al zo laat...
ff wat schoolspul klaar maken
Ik moet rond half 9 op school zijn. Heb nog eventjes gezien ik er maar 15 minuten over fiets. Brood zit in mijn tas. Spullen zitten er in. Camera heb ik ook altijd bij mequote:Op donderdag 24 november 2005 08:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
En weer op pad dus. Ik ga straks eerst maar weer eens naar mijn Fysiotherapeut toe en dan .... weet ik nog niet.
Men zegt tegen mij wel eens .... ben je getrouwd met die camera van je .... Ja dusquote:Op donderdag 24 november 2005 08:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik moet rond half 9 op school zijn. Heb nog eventjes gezien ik er maar 15 minuten over fiets. Brood zit in mijn tas. Spullen zitten er in. Camera heb ik ook altijd bij me![]()
gaat goed komen vandaag
Succes straks bij de Fysio...
Ik heb altijd een camera in mijn tas zitten, een Canon PS A95. kan alleen maar van pas komenquote:Op donderdag 24 november 2005 08:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Men zegt tegen mij wel eens .... ben je getrouwd met die camera van je .... Ja dus![]()
Dank je, succes heb ik wel nodig ook
Ja zulke mogelijkheden laat ik niet voorbij gaan.quote:
quote:
nou dan hoop ik voor jou dat je niet achter mij zal rijden want ik rijd vandaag voor het eerst met dit type weer en ben dus nog best een beetje voorzichtig (heb net 6 maanden mijn rijbewijsquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:43 schreef blackbully het volgende:
morgen sneeuw?
nee toch
heb eff echt geen zin in file rijden.
al die mensen die denken dat je met sneeuw maar 80 mag.
pfff van de weg halen die mensen.
zolang er niet geremd word kun je best boven de 120
(ik haat sneeuw als ik moet werken)
flieft zijn is leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:41 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
ik ben vrolijk vandaag![]()
Heb nog nooit zo'n lol gehad in een overvolle bus waarin iedereen chagrijnig lijkt behalve ik![]()
Gohquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
flieft zijn is leuk
mijn site is zo goed als klaaralleen nog ff de linkjes en contact erin verwerken.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef _evenstar_ het volgende:
mogguher ligt hier sneeuw op de auto's
![]()
Ach gossiequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeh
![]()
Hier is het alleen koud meer niet.. En ook geen sneeuw.![]()
Ik woon hier in het hoge Noorden, waar de winters zeer streng zijn en het overdag niet licht meer wordt...quote:
Sneeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:00 schreef Xilantof het volgende:
En PeRi, wat heb jij daar nou te zoeken joh?
Die doet 't niet/heeeeeeel langzaamquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
Geen sneeuw hier hoor
/spam...klik ff op onderstaand linkje rechts
ow, dan zal ik 'm ff aanpassenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die doet 't niet/heeeeeeel langzaam
Ik krijg een fijne 404-error-pagina van @Home...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
Geen sneeuw hier hoor
/spam...klik ff op onderstaand linkje rechts
alleen maar omdat je er zelf in staat he?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef Marty26 het volgende:
Mooi site Puckzzzz Milf
Ben benieuwd wat er nog meer op komt
Ziet er netjes uit hoor. Niet mijn stijl, maar wel goed verzorgd en lekker functioneel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
mijn site is zo goed als klaaralleen nog ff de linkjes en contact erin verwerken.
wel graag want ik kan 'm hier niet aanpassen, thuis knal ik alle linkjes erinquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit hoor. Niet mijn stijl, maar wel goed verzorgd en lekker functioneel.
En mooie foto's, maar dat is geen nieuws.
Als je nog sites zoekt om naar te linken: www.camera-absurda.nl of wil je per se mail?
uhuhquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
alleen maar omdat je er zelf in staat he?
en leg mij eens uit waarom dit geen spam is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:29 schreef Marty26 het volgende:
Oooh als jullie nog goedkoop willen hosten hier? laat het me ff weten.
Ranzige SPAM!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:29 schreef Marty26 het volgende:
Oooh als jullie nog goedkoop willen hosten hier? laat het me ff weten.
Check maar
Omdat het gewoon handig kan zijn je kunt ook naar een andere toegaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en leg mij eens uit waarom dit geen spam is?
Tsja, met dit soort argumenten kan ik ook wel een linkje naar Canon in de DIG-SC gaan zetten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon handig kan zijn je kunt ook naar een andere toegaan
Maar ik bied het gewoon aan omdat ik er goede ervaringen mee heb.
Dat is waarom ik het ff meld.
Ik heb verder geen ruk met die tent te maken.
quote:Omdat het gewoon handig kan zijn je kunt ook een Nikon kopen
Maar ik bied het gewoon aan omdat ik er goede ervaringen mee heb.
Dat is waarom ik het ff meld.
Ik heb verder geen ruk met die tent te maken.
Dat is een redelijk understatement.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:00 schreef Xilantof het volgende:
En in Enschede is ook sneeuw hoorde ik.
Foto'squote:Op vrijdag 25 november 2005 14:22 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is een redelijk understatement.Hier in Enschede is het een grote chaos. Zelfs op drukke verkeersaders is het spekglad. Er valt niet tegen te strooien en het sneeuwt nog steeds.
Ik moest vanochtend naar Hengelo, normaal een ritje van 15-20 minuten. Nu deed ik er een uur langer over, dus 1 uur en 15-20 minuten. Het verkeer staat overal vast. Remmen, hoe licht ook, is wegglijden. Koppeling op laten komen lukte soms niet, hoe voorzichtig ik het ook deed, de wielen slipten gelijk door.
Ben eindelijk thuis!Ik blijf lekker de rest van de dag thuis!
Van de ANWB-sitequote:A1 Apeldoorn richting Hengelo tussen afrit Soest en Bathmen: langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. 70 km
Ik hoorde het net op de radio...je zal er maar in staanquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
Er staat wat file
[..]
Van de ANWB-siteGelukkig hoef ik die kant niet op
Ik hoorde net ook op de radio dat het je ten strengste afgeraden wordt om de A1 tot aan de Duits grens, de A12 tot aan de Duitse grens en de A50 te nemen omdat het daar spek- en spekglad is. Het sneeuwt hier in Enschede nog steeds keihard, mijn volleybalwedstrijd van vanavond is afgelast, en het lijkt er niet op dat het binnenkort over is...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
Er staat wat file
[..]
Van de ANWB-siteGelukkig hoef ik die kant niet op
vrouwtje bellen en wachten bij het warme kacheltje van je kantoor?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef PoseidonVS het volgende:
Leuk, ik moet straks de halve ring van Utrecht rond.
A2 en A12. Ik kan hiervandaan de A2 zien en dat staat zo goed als stil.
Ik zou de dorpen pakken, maar ja, ik wordt niet gauw zenuwachtig van een gladde weg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vrouwtje bellen en wachten bij het warme kacheltje van je kantoor?
het sneeuwt hier nu ook best, ik denk erover om door de dorpen te gaan, maar daar wordt weer niet gestrooid...ik hoef maar een klein stukje A50...wat zal ik doen?
ik denk idd dat ik de snelweg maar ga pakken. ik wordt wel zenuwachtig van een gladde weg, heb al es een keer een Hollywoodglijstunt uitgehaald de eerste week dat ik mijn rijbewijs had, ik heb daar geen zin inquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik zou de dorpen pakken, maar ja, ik wordt niet gauw zenuwachtig van een gladde weg.
Als je je daar niet lekker bij voelt kun je beter de snelweg pakken.
Overigens was ik niet van plan e gaan zitten wachten. Ik ben hier wel weer lang genoeg geweest deze week.
Met andere woorden: jij werkt aan de andere kant van de stad en gaat met de auto naar je werk?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef PoseidonVS het volgende:
Leuk, ik moet straks de halve ring van Utrecht rond.
A2 en A12. Ik kan hiervandaan de A2 zien en dat staat zo goed als stil.
Ik zou zelf ook de dorpen pakken, het is gewoon een kwestie van heel rustig rijden, niet remmen, niet te plotseling gas geven en voorzichtig met de koppeling. Maar ik vind gladheid ook niet heel erg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik denk idd dat ik de snelweg maar ga pakken. ik wordt wel zenuwachtig van een gladde weg, heb al es een keer een Hollywoodglijstunt uitgehaald de eerste week dat ik mijn rijbewijs had, ik heb daar geen zin in
Eeuuhm ja, ik voelde er niet veel voor om vanmorgen tegen de wind in langs het kanaal naar mijn werk te gaan fietsen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Met andere woorden: jij werkt aan de andere kant van de stad en gaat met de auto naar je werk?
Ik heb enig idee. Ik heb vanochtend kennis gemaakt met de lagere versnellingen van mijn fiets.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Eeuuhm ja, ik voelde er niet veel voor om vanmorgen tegen de wind in langs het kanaal naar mijn werk te gaan fietsen.
Heb je enig idee hoe hard het waait? Daar is echt niet tegenin te fietsen!
Nee, ik heb het tenslotte ook niet met jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb enig idee. Ik heb vanochtend kennis gemaakt met de lagere versnellingen van mijn fiets.
En straks mag ikmeewindjompelen
Maar vind je het dan heel erg als ik geen meelij heb met je fileleed?![]()
Trouwens als jij ook aan de andere kant van de stad woont kunnen we wel eens samen op fietsen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb enig idee. Ik heb vanochtend kennis gemaakt met de lagere versnellingen van mijn fiets.
En straks mag ikmeewindjompelen
Maar vind je het dan heel erg als ik geen meelij heb met je fileleed?![]()
Lijkt me gezellig, maar ik fiets van huis naar Utrecht CS en van Den Haag CS naar Scheveningen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:02 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Trouwens als jij ook aan de andere kant van de stad woont kunnen we wel eens samen op fietsen.
Ah, dan woon je aan de andere kant.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig, maar ik fiets van huis naar Utrecht CS en van Den Haag CS naar Scheveningen.
en over 8 minuten vice versa
Ik wil geen sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Voor de sneeuw moet je toch de andere kant op.![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:46 schreef HMaster-II het volgende:
We hebben wel sneeuw gezien in Amsterdam..
quote:From Dr.Mounir Bhasin,
Chife Accountant manager,
Bank Of Africa ''Boa''.
Attn:- Sir/Madam,
How are you and how about your family? Hope fine, Meanwhy,
I am Dr.Mounir Bhasin, the chief accountant manager Bank Of Africa (BOA) ouaga,bf West Africa. I am contacting you for an urgent business transaction. There is an account open in this bank in 1999 and since 2001 nobody has operated on this account again. After going through some old files in the records, I discovered that if I do not remit this money out urgently, it would be forfeited for nothing.
The owner of this account is Mr. Smith B. Andreas, a foreigner, and a miner at Kruger Gold Company, a Geologist by profession and he died since 2000. No other person knows this account or anything concerning the fund, the account has no other beneficiary and my investigation proved to me as well that this company does not know anything about this account and the money involved is Nine Million United States Dollars $9,000.000.00 Million only.
I am only contacting you as a foreigner because this money cannot be approved to a local bank here in Burkina Faso, but can only be approved to any foreign account because the money is in United States Dollars and the former owner Mr. Smith B. Andreas is a foreigner too. I know that this message will come to you as surprise as we don't know ourselves before. My dear, be sure that this is a real and genuine business transaction.
I only got your contact information from my secretary who operates computer, with believe in God that you will never let me down in this business, considering my position as a public servant, You are the only person that I have contacted in this business, so please reply urgently so that I will inform you the next step to take immediately.
You will only need to send your private telephone and fax numbers including the full details of your account information to be used for the deposit. And I will fly to your country for withdrawal and sharing and other investment in your kind control, Meanwhile, I am contacting you because of the need to involve a foreigner with foreign account and foreign beneficiary.
I need your full co-operation to make this work fine because the management is ready to approve this payment to any foreigner who has correct information of this account, which I will give to you as soon as you indicate your sincerity to co-operate with me, and capability to handle such amount in strict confidence and trust according to my instruction and advice for our mutual benefit because this opportunity may never come again in my life.
I also need a truthful and God fearing person in this business because I don't want to make a mistake so I need your strong assurance and trust. With my position in the office I don't want anything that will jeopardize my job so I advice that we should make secrecy and confidentiality our primary working condition, bearing in mind that I am a public servant.
I will use my position and influence to effect legal approvals and onward transfer of this money to your account with appropriate clearance forms of the ministries and foreign exchange department. At the conclusion of this business, you will be giving 35% of the total amount, 60% will be for me, while 5% will be for expenses both parties might have incurred the process of the transfer. I look forward to your earliest reply.
Yours sincerely,
MOIUNIR BHASIN.
nee hoor, ik ben er ook nog zo nu en dan. Beetje aan het opruimen, fedora op mijn noteboekje aan het dumpen...tv kijken...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:39 schreef Subhuman het volgende:
Ben ik nu de enige die nog online is? Ik heb net film gekeken en iets te veel gedronkeng eloof ik.
Wat een gezelligheid!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben er ook nog zo nu en dan. Beetje aan het opruimen, fedora op mijn noteboekje aan het dumpen...tv kijken...
Hm,quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Bourkina Fasso heeft mij ook gevonden
negen miljoen dollar
[..]
maar dan "middag"quote:
Formaat weet ik niet zo, maar het moet een blauwe achtergrond zijn voor kleuren foto's en BEIDE oren moeten zichtbaar zijn, dus recht van voren.quote:Op zondag 27 november 2005 20:48 schreef blackbully het volgende:
goede avond
volgend weekend weer eens op aanvraag wat portretten schieten.
maar kreeg er de vraag bij of ik dan ook meteen een pasfoto kon maken voor paspoort en rijbewijs.
nu is dan dus mijn vraag.
waar kan ik die laten afdrukken?
en welk formaat zou dat dan moeten zijn en wat is nu de regelgeving?
recht van voor en 1 oor geheel en 1 oor voor 1/3 op de foto?
of is het weer veranderd?
iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |