quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
...openen als niemand anders het doet ?
IK heb een kloon!!! En ik weet er niet eens iets van!!!!!
Shark-Food
Uv (bescherming) of Polarisatie (mooie luchten)quote:Op maandag 28 november 2005 07:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Nog iemand een tip voor een filter op mijn Canon 28-300 mm IS USM lens? Ik wil in eerste instantie die lens bescherming geven, maar eigenlijk ook een filter waarmee ik ook de luchten weer eens mooier weergeven kan.
Kost me die Pola filter veel aan lichtsterkte?quote:Op maandag 28 november 2005 08:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Uv (bescherming) of Polarisatie (mooie luchten)
Valt mee, 't wordt (naar mijn weten) niet in stops uitgedrukt. Maar als ik moest gokken zou ik denken 1/3de stop ofzo. dus dat valt mee.quote:Op maandag 28 november 2005 08:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kost me die Pola filter veel aan lichtsterkte?
Welk merk kan ik het beste voor gaan?
Thnx Xil, zal eens kijken wat de schade wordt als ik 1 van B&W ga kopen. Tja, vroegah had ik ook dit merk, dus zal er dan weinig veranderen.quote:Op maandag 28 november 2005 08:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Valt mee, 't wordt (naar mijn weten) niet in stops uitgedrukt. Maar als ik moest gokken zou ik denken 1/3de stop ofzo. dus dat valt mee.
Ik heb er iig nooit nadelige gevolgen van ondervonden.
En Het beste merk is zeker B&W, maar daar betaal je ook goed voor.
Eg wel, en als je terug denkt in Guldens .....quote:Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef HMaster-II het volgende:
Moggehhh![]()
@PW
Ja die 77mm pola's zijn zeer prijzig.
*Kuch*quote:Op maandag 28 november 2005 08:35 schreef Xilantof het volgende:
Valt mee, 't wordt (naar mijn weten) niet in stops uitgedrukt. Maar als ik moest gokken zou ik denken 1/3de stop ofzo. dus dat valt mee.
Oeps ... dat is nogal wat om hem permanent op die lens te laten zitten. Goed over nadenken dus en of er een UV voor in de plaats moet komen of... er gewoon bijquote:Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
[..]
*Kuch*
B+W Circular Polarizer
This filter is specially designed to be used with auto-exposure and auto-focus SLR and video cameras. It does not influence the metering systems of these cameras. Filter factor is 2.3 to 2.8.
oftewel 2 tot 3 stops lichtverlies.
lolquote:Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
[..]
*Kuch*
B+W Circular Polarizer
This filter is specially designed to be used with auto-exposure and auto-focus SLR and video cameras. It does not influence the metering systems of these cameras. Filter factor is 2.3 to 2.8.
oftewel 2 tot 3 stops lichtverlies.
Jij hebt echt de stute schoenen aangetrokken zeg.. Dat zou ik niet doen, veel te engquote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Sta ik vrijdag in de rij bij de supermarkt me een beetje te vervelen. Zie ik dat het meisje achter de kassa best een mooi meisje is. Wanneer ik afreken trek ik de stoute schoenen aan en geef haar mijn kaartje. Of ze eens op mijn site wil kijken en of ze misschien een keer voor me wil poseren. Ze reageert best een beetje verlegen, maar ze zou kijken en me nog sms-en. Gisteravond dus een sms-je ontvangen, het lijkt haar hartstikke leuk
Het viel best mee om haar te vragen, het was wel een drempel maar nu zit er iig wel een leuke shoot in het verschiet
Waarmee het antwoord op de vraag die mij altijd gesteld wordt bewezen is:quote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Sta ik vrijdag in de rij bij de supermarkt me een beetje te vervelen. Zie ik dat het meisje achter de kassa best een mooi meisje is. Wanneer ik afreken trek ik de stoute schoenen aan en geef haar mijn kaartje. Of ze eens op mijn site wil kijken en of ze misschien een keer voor me wil poseren. Ze reageert best een beetje verlegen, maar ze zou kijken en me nog sms-en. Gisteravond dus een sms-je ontvangen, het lijkt haar hartstikke leuk
Het viel best mee om haar te vragen, het was wel een drempel maar nu zit er iig wel een leuke shoot in het verschiet
voordeel bij zoiets is dat ze in de omgeving woont, dus dat er op korte termijn vaak al afspraken gemaakt kunnen worden. en dat je ze waarschijnlijk vaker kunt vragen (en misschien heeft ze ook nog leuke vriendinnen etc.)quote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarmee het antwoord op de vraag die mij altijd gesteld wordt bewezen is:
Je moet het ze gewoon vragen!
leuk Puckzzzquote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |