Hoi neuken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef SHE het volgende:
Ik hou overigens wel van nerds...lichaam en hoofd zijn namelijk onlosmakelijk verbonden en feit is...nerds neuken beter.
Basta
nou met die brazilian wax zat ik nog te twijfelen, maar nu ga ik je toch echt toevoegen op MSNquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef SHE het volgende:
Ik hou overigens wel van nerds...lichaam en hoofd zijn namelijk onlosmakelijk verbonden en feit is...nerds neuken beter.
Basta
Je wist toch dat ik in de IT werkte?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:04 schreef SHE het volgende:
Basta
En je bent groot ...maak me gek zegquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je wist toch dat ik in de IT werkte?![]()
Je maakt hier een denkfoutje...ik geef mijn mening over nerds. Ik heb nergens gevraagd om een reactie uwerzijdsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Departak het volgende:
Ergens is het triest dat SHE na 10 minuten al 3 dergelijke reacties binnen heeft. Maarja, ik was er een van en voorts vroeg ze er zelf om:)
Idd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Departak het volgende:
Ergens is het triest dat SHE na 10 minuten al 3 dergelijke reacties binnen heeft. Maarja, ik was er een van en voorts vroeg ze er zelf om:)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dus het hele wanhopige aspect in dit verhaal komt van u, de een man. Overigens niets mis mee, want zo laten sommige mannen vrouwen denken dat zo alle mannen zijn.
totdat je in de spiegel kijkt, en bedenkt dat er ook vrouwelijke tiepjes zijn die niet zo prettig bedeeld worden ....quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
totdat je in de spiegel kijkt, en bedenkt dat er ook vrouwelijke tiepjes zijn die niet zo prettig bedeeld worden ....
en zeg nu zelf, is er iets treuriger dan een vrouw die het eerder van haar intelligentie moet hebben?
Of ben jij het type dat graag een knappere lelijke vriendin aanhoudt, zodat je jezelf kunt optrekken aan haar. voorhouden nog steeds veel aandacht van de jongens te halen als jullie tweetjes in de plaatselijke discothek staan en alle mannen in jullie richting kijken?
Ik waag me sinds mijn 16e niet meer in discotheken en heb nooit verlegen gezeten om aandacht. Ook ben ik niet zozeer geneigd mijn vrienden op uiterlijk te selecteren...ondanks mijn visuele instelling.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
totdat je in de spiegel kijkt, en bedenkt dat er ook vrouwelijke tiepjes zijn die niet zo prettig bedeeld worden ....
en zeg nu zelf, is er iets treuriger dan een vrouw die het eerder van haar intelligentie moet hebben?
Of ben jij het type dat graag een knappere vriendin aanhoudt, zodat je jezelf kunt voorhouden nog steeds veel aandacht van de jongens te halen als jullie tweetjes in de plaatselijke discothek staan en alle mannen in jullie richting kijken?
wat denk je zelf? dat ik de muil van een ander mormel ga gebruiken als icon?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef Departak het volgende:
Eh, RM-rf, als die usericon van SHE zijzelve is, moet ik je ongelijk geven![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef Departak het volgende:
Eh, RM-rf, als die usericon van SHE zijzelve is, moet ik je ongelijk geven![]()
Ik moest toch even lachen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef SHE het volgende:
[..]
wat denk je zelf? dat ik de muil van een ander mormel ga gebruiken als icon?
![]()
Werkelijk? Met mij kan je erover praten hoor... niemand anders hoeft het te horen... vertel maar, ik help je.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Typische opmerking...er zijn heus vrouwen die helemaal blij zijn met zichzelf
echt![]()
Dit respecteer ik!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik waag me sinds mijn 16e niet meer in discotheken en heb nooit verlegen gezeten om aandacht. Ook ben ik niet zozeer geneigd mijn vrienden op uiterlijk te selecteren...ondanks mijn visuele instelling.
Ook heb ik aan dergelijke strategietjes een broertje dood...uiteindelijk valt zo'n vrouw vanzelf door de mand.
Zonder met cliches te strooien, maar lekker is maar lekker....en ik geloof serieus dat echte sex appeal in het hoofd zit en never nooit niet in het lichaam.
Ben je onzeker ofzo of is dit je enige "wapen" om je argumenten kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik zie dat je nog niet zo lang op Fok! komt ... zeker ook betrekkelijk nieuw bij het fenomeen 'vrtuele online communities'....
in dat geval één raad, as er een jonge mooie meid op je MSN met verzoeken voor camsex komt, maar 'helaas haar camera krijgt ze niet werkend' ... Pas op met je geslachtsdeel voor jouw eigen camera te gaan ronslingeren ....
Come on, welke nerd zou zo niet reageren als hij hoort dat er vrouwen zijn die hem willen neuken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Departak het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:38 schreef Pracissor het volgende:
Werkelijk? Met mij kan je erover praten hoor... niemand anders hoeft het te horen... vertel maar, ik help je.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Departak het volgende:
Hey, ik zie het vaker gebeurenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef SHE het volgende:
[..]
wat denk je zelf? dat ik de muil van een ander mormel ga gebruiken als icon?
![]()
Stil nou. Het werkt altijd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:43 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Pot + ketel ja.
Jammer, hij leek zo oprecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |