maar liggen totale nerdness en totale hunkyness niet ontiegelijk dicht bij elkaar? de ontiegelijke hunk maalt niet om zijn haar, kleding en status omdat ie weet dat de vrouwen toch wel komen. de nerd maalt er niet om omdat hij weet dat de vrouwen toch niet op hen af komen. eigenlijk.... liggen ze te dicht bij elkaar...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Leuk, maar toch net niet waar... Het probleem is dat de lelijke nerd niet alleen kapsel verkwanselt maar ook persoonlijke hygiene met een korreltje zout neemt om over zijn kledingsmaak nog maar te zwijgen.
Ze drijven meiden rechtstreeks in de armen van mensen zoals ik, omdat hun lichaamsgeur, uiterlijk en slayer666 t-shirt nogal afschrikken. Wederom, dankbaarheid van mijn kant.
De enige geur die ik draag is de geur van succes. En qua kleding hoef ik me niet te onderscheiden. De lelijke nerd is immers altijd slechter gekleed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef Manchester het volgende:
En de mannen die zich wel goed kleden en die wel lekker ruiken zijn gay! Daar ga je, Xebrozius
Hmm, ja lelijk ben ik ook.quote:
Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc opstart om de laatste forum topics te checken op FOKquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef vbmot het volgende:
[..]
Maar waar moet je zeker aan voldoen om een nerd te zijn?
En zo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc checkt om de laatste forum topics te checken op FOK![]()
Thx, heb die d over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef Manchester het volgende:
Hahaha, jy's rêrig baie snaaks Xebrozius! Lees eerst nog maar eens mijn comment over liefde ( waar ik tot nu toe nog geen reactie op heb mogen ontvangen )
PS : Onderscheiden is met één d....
Dan moet je natuurlijk niet met zulke opmerkingen beginnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn in de liefde malen niet om hun kapsel...
Doe ik altijd. Met een bak koffie of twee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc checkt om de laatste forum topics te checken op FOK![]()
Maar ben je hiernaast ook lelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Met een bak koffie of twee.
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar ben je hiernaast ook lelijk?
Me toquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Met een bak koffie of twee.
Toch, die Lotr-flashjes waren geniaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
5. Probeert populair op een forum te geraken.
6. Maakt foto's van zichzelf en plaats ze op een weblog, met een 'sarcastisch/cynisch ondertoontje', om hip, stoer en cool over te komen.
Och. Ik hou het hier maar bij.
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Xebrozius het volgende:
enkel cola light drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |