abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32486238
Ja dit topic betreft toch zeker 80% van de mannelijke populatie op fok. Tot op heden schijnt de lelijke nerd doel noch bestaansrecht te hebben op deze planeet. Ik wil dit misverstand voor eens en altijd ophelderen, omdat ik zo onbaatzuchtig ben, zodat we de lelijke nerd leren waarderen vanwege zijn functie tijdens het uitgaan.
Gaan lelijke nerds uit dan? Jazeker, misschien dat je ze niet herkent omdat jij je beter voelt dan hen en het je daarom niet opvalt, maar ze zijn er echt wel hoor. Soms zijn ze wel met horden tegelijk op de dansvloer in een haast spastisch ritme bewegend op muziek die ze thuis nog nooit gehoord hebben...

Nu laat ik u, de lezer, inzien waarom de nerd net zoveel bestaansrecht heeft als elk ander mens... Versieren. ja, ik weet dat dit raar zal klinken maar lelijke nerds kunnen binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven maar van versieren hebben ze geen kaas gegeten, laat staan dat ze de kaas ooit geroken hebben. Wat is dan hun nut als ze niet kunnen versieren, kostbare lucht in een uitgaansgelegenheid gebruiken en enkel cola light drinken?

Hun versierpogingen moet je altijd goed in de gaten houden, ten eerste omdat er dan nog wat extra gelachen kan worden tijdens het uitgaan. De teleurstelling in hun ogen als ze afgwezen worden doen mij opleven en zorgen ervoor dat ik me meer mens voel dan ooit tevoren. Daarna stap je op dezelfde meid af en gaat relaxt met haar een praatje aan. Omdat het meisje in kwestie nog zo in shock is van het gesprek met de lelijke nerd kun je alles zeggen, ze zal het slikken als zoete koek en is zal smelten omdat je haar verlost hebt van een onnoembaar kwaad.

Een dag later wordt je naast haar wakker, aanschouwt haar bloedmooie lichaam en bedenkt je dat dit alles mogelijk is gemaakt door lelijke nerds...
Vandaar dat dit topic een ode is aan alle lelijke nerds in Nederland en ver daarbuiten, zonder jullie zou ik minder te neuken hebben. Ik waardeer het dat jullie zo opofferingsgezind zijn en alle meiden in mijn open armen doen belanden. Bij deze dat ik dus klaag over het feit dat mensen jullie niet dankbaar zijn. Bij deze, bedankt lelijke nerds .
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:52:55 #2
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32486281
Slotje... je mag niet klagen over je medefokkers

-edit- Oh je klaagt over het feit dat ze ondergewaardeerd zijn
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32486347
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:52 schreef HAL9000S het volgende:
Slotje... je mag niet klagen over je medefokkers
Ja maar ik bash ze niet, deze lelijke nerds hebben teveel geleden onder het misverstand dat ze niet nodig zijn op deze planeet. Ik klaag over het feit dat mensen niet inzien hoe belangrijk ze zijn.
Als ik dit zou vermelden op fok wist ik zeker dat ik een grote groep lelijke nerds kan bereiken en hen wat kan doen laten opleven. Nogmaal, bedankt!
pi_32486401
ah, een semi-intellectuele nerd.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:57:23 #5
3767 Herald
Come get some
pi_32486410
hehe die tactiek hanteren Scorp en ik ook altijd ja
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32486425
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja maar ik bash ze niet, deze lelijke nerds hebben teveel geleden onder het misverstand dat ze niet nodig zijn op deze planeet. Ik klaag over het feit dat mensen niet inzien hoe belangrijk ze zijn.
Als ik dit zou vermelden op fok wist ik zeker dat ik een grote groep lelijke nerds kan bereiken en hen wat kan doen laten opleven. Nogmaal, bedankt!
Idd, Fok! is zelfs bedacht en opgericht door een stel nerds van Tweakers.net (geloof ik )
pi_32486465
Er zou eigenlijk weer eens een nieuwe 'Revenge of the Nerds' moeten worden uitgebracht.
pi_32486479
Aantal posts: 29241 (gemiddeld 24 per dag)

Ben jij het type nerd dat zich boven de andere nerds verheven voelt?
pi_32486499
knappe nerds blijven nerds en dus het uitlachen waard
pi_32486539
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef EdwardSeepers het volgende:

Beste lelijke nerd, voel je niet zo aangevallen ik heb het beste met je voor. Ik snap dat de tekst nogal confronterend kan zijn maar probeer te begrijpen dat je een doel hebt. Als jij er niet zou zijn dan moest ik mijn best doen tijdens het uitgaan en dat lijkt me immers niet de bedoeling.
pi_32486576
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32486595
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Beste lelijke nerd, voel je niet zo aangevallen ik heb het beste met je voor. Ik snap dat de tekst nogal confronterend kan zijn maar probeer te begrijpen dat je een doel hebt. Als jij er niet zou zijn dan moest ik mijn best doen tijdens het uitgaan en dat lijkt me immers niet de bedoeling.
Het ligt niet aan de nerds; je bént gewoon een chick-magnet.
pi_32486607
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef EdwardSeepers het volgende:
Daarmee verliest hij per onmiddelijk zijn nerd status waardoor hij alleen nog maar een lelijke loser is....
pi_32486634
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wie? Ik? Wat jij wilt jongen. Ik zeg niets.

. Toch wel.
pi_32486674
Wat je bedoeld te zeggen is: zonder nerds zou ik niet serieus genomen worden door meisjes en ze niet kunnen versieren?
Alsof jou dit interesseert
pi_32486681
Graag gedaan.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32486684
Waarom nou die vijandigheid? Zien de lelijke nerds niet in dat dit een ode is aan hen, de onzelfzuchtigen die elk weekend weer er voor zorgen dat anderen weer wat te neuken hebben?
Jammer, ik dacht dat de lelijke nerds behalve verstand van computers ook nog enigzins verstand zouden hebben van complimenten...
pi_32486689
<--- Meer mensen zijn het met je eens!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:09:18 #19
3767 Herald
Come get some
pi_32486728
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef EdwardSeepers het volgende:
[afbeelding]
wtf dat is Guile van StreetFighter!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32486752
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom nou die vijandigheid? Zien de lelijke nerds niet in dat dit een ode is aan hen, de onzelfzuchtigen die elk weekend weer er voor zorgen dat anderen weer wat te neuken hebben?
Jammer, ik dacht dat de lelijke nerds behalve verstand van computers ook nog enigzins verstand zouden hebben van complimenten...
Je probeert me te dissen maar het lukt je nog niet helemaal.

Ik raad je aan wat lesjes erin te nemen. Mensen als BHFH of BrauN zullen je daar best bij kunnen helpen.
pi_32486754
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef scheerenveen het volgende:
Wat je bedoeld te zeggen is: zonder nerds zou ik niet serieus genomen worden door meisjes en ze niet kunnen versieren?
Nee, wat jij zegt valt onder het kopje selectief lezen. Het komt er feitelijk op neer dat de lelijke nerds ons veel werk uit handen nemen en we daardoor makkelijker kunnen scoren. Ik zou er ook mijn best voor kunnen doen ja... Maar een pizza laten bezorgen is toch ook makkelijker dan er zelf eentje maken?
pi_32486761
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Herald het volgende:

[..]

wtf dat is Guile van StreetFighter!

http://zannuf.y-hosting.net/images/guile.jpg

edit: plaatje is niet office proof

[ Bericht 12% gewijzigd door buzzer op 25-11-2005 05:33:39 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:10:48 #23
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32486763
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:07 schreef Xebrozius het volgende:
Ze worden eindelijk met de neus op de feiten gedrukt.
Och die arme puisterige zielen toch.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32486785
quote:
Ja dit topic betreft toch zeker 80% van de mannelijke populatie op fok ... ja, ik weet dat dit raar zal klinken maar lelijke nerds kunnen binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven
Dus 80% van de mannelijke populatie hier kan binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven? Ik denk dat minstens 50% niet eens weet wat een Linux kernel is eigenlijk Waaronder ik.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_32486799
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nee, wat jij zegt valt onder het kopje selectief lezen. Het komt er feitelijk op neer dat de lelijke nerds ons veel werk uit handen nemen en we daardoor makkelijker kunnen scoren. Ik zou er ook mijn best voor kunnen doen ja... Maar een pizza laten bezorgen is toch ook makkelijker dan er zelf eentje maken?
Als jij genoegen neemt met de smerige bestelpizza's.

Geef mij maar een superlekkere zelfgemaakte pizza.

Ik hoop dat je de metafoor begrijpt.
pi_32486811
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef skiczukie het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik ben blij dat men hier op 't werk niet meer op mijn scherm mee kan kijken zeg. Bah.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:16:03 #27
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32486904
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

Ondanks dat er niks mis is met m'n kookkunsten heb ik toch regelmatig bestelpizza's op die echt heerlijk smaakten Het feit dat ik er verder niks voor het hoeven doen en kant en klaar aan m'n deur bezorgd werden is mooi meegenomen natuurlijk.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32486931
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

Jawel, zeer duidelijk maar ik gok dat jij niets anders klaar kunt maken dan een Pizza prostitutie.
Je wilt nog steeds niet inzien dat jullie ervoor zorgen dat wij zodoende makkelijker ons doel kunnen bereiken. Voor de lekkerste pizza's moet je inderdaad zelf je best doen maar voor de rest bezorgen jullie ons de overige pizza's.

pi_32486964
Ik snap overigens niet waarom alles meteen weer op het persoonlijke betrokken moet worden. Dat doe ik toch ook niet bij jullie?
pi_32486976
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:16 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ondanks dat er niks mis is met m'n kookkunsten heb ik toch regelmatig bestelpizza's op die echt heerlijk smaakten Het feit dat ik er verder niks voor het hoeven doen en kant en klaar aan m'n deur bezorgd werden is mooi meegenomen natuurlijk.
Domino's Pizza's , is bíjna lekkerder dan het recept van mijn vader.

Maar daar ging het niet om.
pi_32486978
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:11 schreef Rieuwert het volgende:
Dus 80% van de mannelijke populatie hier kan binnen 5 minuten een volledig nieuwe Linux kernel herschrijven? Ik denk dat minstens 50% niet eens weet wat een Linux kernel is eigenlijk Waaronder ik.
Ga dr toch niet zo op in man.

vier redenen waarom ik denk dat die gast zichzelf aan het beschrijven is.
1.die xebrozius weet kennelijk zelf wel wat linux kernels is, anders zou ie het niet schrijven
2.hij heeft 30.000 posts, 24 gemiddeld per dag
3.hij knutselt zelf urenlang aan stomme flashfilmpjes (zie zijn sig)
4. zijn foto

Jij en veel chix scoren in de kroeg Neen.
pi_32487024
Ach ja, wees die nerd uit je klas van vroeger maar dankbaar als je straks een lening bij zijn bank mag afsluiten.

Uit recent onderzoek is gebleken dat de nerds die jij je van school herinnert het in de maatschappij uitmuntend doen en bijna altijd dik boven modaal verdienen.

De korste weg is meestal niet de snelste (of de beste)

Maar je frustratie is duidelijk, en nee, ik ben geen nerd.
Elmo loves u.
pi_32487034
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:18 schreef LordOfTheBoard het volgende:

[..]

vier redenen waarom ik denk dat hij zichzelf aan het beschrijven is.
1.die xebrozius weet kennelijk wel wat linux kernels is, anders zou ie het niet schrijven
4. zijn foto
5. Probeert populair op een forum te geraken.
6. Maakt foto's van zichzelf en plaats ze op een weblog, met een 'sarcastisch/cynisch ondertoontje', om hip, stoer en cool over te komen.

Och. Ik hou het hier maar bij.
pi_32487067
quote:

[..]

vier redenen waarom ik denk dat die gast zichzelf aan het beschrijven is.
1.die xebrozius weet kennelijk zelf wel wat linux kernels is, anders zou ie het niet schrijven
4. zijn foto
Oh ik neem het niet zo serieus hoor, het viel me gewoon op. Verder zijn het altijd wel vermakelijke stukjes vind ik, daarvoor zijn ze ook hoofdzakelijk bedoeld lijkt me.
quote:
Jij en veel chix scoren in de kroeg Neen.
En ik gok overigens dat je er met dit puntje wat naast zal zitten
pi_32487134
quote:

[..]

vier redenen waarom ik denk dat hij zichzelf aan het beschrijven is.
1.die xebrozius weet kennelijk wel wat linux kernels is, anders zou ie het niet schrijven
4. zijn foto
1. ken je tegenstander doorgrond hem en leer hem dan waarderen.
2. over een tijdsbestek van enkele jaren. ik had ook kunnen kiezen om al die tijd in postzegelverzamelen te stoppen.
3.we drink ritalin© by Alex Chiu & friends

Wat heeft mijn foto te maken met lelijke nerds vraag ik me af, wederom waarom die vijandigheid...? Ik probeer erkenning voor jullie te krijgen omdat ik jullie dankbaar ben, en dit is hoe jullie me bedanken. Ik had het toch positiever verwacht. Misschien ben ik mijn tijd vooruit en zou dit topic 5 jaar in de toekomst wel op zijn plaats zijn omdat dan algemeen geaccepteerd wordt wat het nut van lelijke nerds is...
pi_32487136
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:22 schreef Rieuwert het volgende:

[..]

Oh ik neem het niet zo serieus hoor, het viel me gewoon op. Verder zijn het altijd wel vermakelijke stukjes vind ik, daarvoor zijn ze ook hoofdzakelijk bedoeld lijkt me.
[..]

En ik gok overigens dat je er met dit puntje wat naast zal zitten
Tussen 'veel' en 'chix' hoorde nog het woordje 'mooie, aantrekkelijke' of andere synoniemen.
pi_32487175
En wat als het dan homo's zijn?
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_32487184
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:24 schreef Xebrozius het volgende:

robin@fucksociety.ca Gewelfig filmpje.
pi_32487210
quote:

[..]

2. over een tijdsbestek van enkele jaren. ik had ook kunnen kiezen om al die tijd in postzegelverzamelen te stoppen.

Wat heeft mijn foto te maken met lelijke nerds vraag ik me af, wederom waarom die vijandigheid...? Ik probeer erkenning voor jullie te krijgen omdat ik jullie dankbaar ben, en dit is hoe jullie me bedanken. Ik had het toch positiever verwacht. Misschien ben ik mijn tijd vooruit en zou dit topic 5 jaar in de toekomst wel op zijn plaats zijn omdat dan algemeen geaccepteerd wordt wat het nut van lelijke nerds is...
2. 24 posts per dag is gewoon nerdy.

Daarnaast, msischien ben je een tikkeltje laat met dit soort zielige posts? Sinds hier al sinds 2000 tweakers belachelijk gemaakt worden om hun danskunsten en er regelmatig opmerkingen worden gemaakt dat 'ze vrouwen kunnen nuecken die een bepaalde Fok!ker dankbaar zijn omdat ze de vrouw bij die enge twiekert weggehaald hebben'.

De grap had 5 jaar terug misschien nog leuk geweest, nu is hij allang niet grappig meer.
pi_32487218
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:26 schreef TehRockstar het volgende:
En wat als het dan homo's zijn?
Daar zijn darkrooms toch voor uitgevonden
pi_32487250
quote:
Een dag later wordt je naast haar wakker, aanschouwt haar bloedmooie lichaam en bedenkt je dat dit alles mogelijk is gemaakt door lelijke nerds...
Kijk, één voordeel van Cola-light drinken is dat je er niet dronken van wordt en het je hersenen niet aantast zodat je ook geen waanideen hebt wanneer je weer wakker wordt .

Daarnaast kiezen nerds de wat minder mooie vrouwen omdat het contrast dan niet zo schrijnend is wanneer hij op 50 jarige leeftijd jeugdfoto's van zijn vrouw bekijkt. De nerd kijkt verder vooruit dan twee dagen.

Een ander voordeel dat een beetje nerd heeft is dat hij over het algemeen kan zeggen dat het zijn EIGEN auto is als hij met de sleuteltjes van een BMW 535 zwaait. Tenminste... Die nerds die dan ook nog een beetje waarde hechten aan een auto, natuurlijk. Er zijn echt auto-nerds. Die runnen doorgaans namelijk de auto-fabrieken en ontwerpen die bakken. Een niet-nerd is niet zo moeilijk in te schatten, dus wordt je ontwerp al gauw de hoogte in geprezen. Zelf rijdt de nerd natuurlijk gewoon een auto die hem snel en onopvallend van A naar B kan brengen. Hij heeft al succes, dus hij hoeft niks te compenseren.

Nog een voordeel van een nerd is dat als hij een relatie heeft, dat een doorgaans aardig vaste relatie is. Als je de Kama-Sutra wilt kunnen beheersen, zul je toch wel wat langer dan een jaartje bij elkaar moeten blijven, namelijk.

De uitspraak 'nee schat, vanavond heb ik hoofdpijn' komt niet voor in huize nerd. Enerzijds omdat de nerd natuurlijk gevoelig genoeg is om aan te voelen wanneer hij aan de handkar moet (langs de hoeren gaan is voor vieze mannetjes die geen langdurige relatie aan kunnen). Anderszijds omdat hij zich op alles inleeft wat hem interesseert, dus ook seks. Nerds kunnen lezen, dus die kennen meer standjes dan alleen diegene die ze van hun vrienden hebben gehoord.

Dat nerds geen seks hebben is een fabeltje. Je moeder heeft je vast wel uitgelegd hoe het zit bij de mensen. Dat de man en de vrouw heel dicht bij elkaar in bed gaan liggen, dat de man door zijn verliefdheid een stijve piemel krijgt, dat de man zijn piemel in de vrouw steekt en dat het dan heel erg gaat jeuken en dat er dan 9 maanden later een kindje komt. Het feit dat nerds niet op raken betekent dat ze zich voortplanten en dus dat ze seks hebben. Bewijslast waarvan zelfs een kind van 5 inziet dat het waar moet zijn.

pi_32487259
Nerds...
Waarom worden ICT'ers (mensen die goed met computers zijn) altijd afgerekend op dat aloude imago?
Dat ze lelijk zijn enzo. . .
pi_32487267
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef EdwardSeepers het volgende:

Wie? Ik? Wat jij wilt jongen. Ik zeg niets.

[afbeelding]

. Toch wel.
Xebro is nuekbaar ja! .
Platonisch dan, bedoel ik.
pi_32487282
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

2. 24 posts per dag is gewoon nerdy.

Daarnaast, msischien ben je een tikkeltje laat met dit soort zielige posts? Sinds hier al sinds 2000 tweakers belachelijk gemaakt worden om hun danskunsten en er regelmatig opmerkingen worden gemaakt dat 'ze vrouwen kunnen nuecken die een bepaalde Fok!ker dankbaar zijn omdat ze de vrouw bij die enge twiekert weggehaald hebben'.

De grap had 5 jaar terug misschien nog leuk geweest, nu is hij allang niet grappig meer.
Je gaat volledig voorbij aan het punt dat dit topic er juist is om mijn waardering over lelijke nerds uit te spreken. Ik val ze niet af, ik ben ze dankbaar, en zo'n positief topic over nerds ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen....
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:30:34 #45
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_32487316
Dit is een serieus topic. Mijn excuses en een groetje.
pi_32487345
quote:
Wat een onzin! Waarom zou je je tegenstander gaan waarderen als je hem leert kennen? De nerd leert zijn tegenstanders alleen kennen om hem te vernietigen. Wees blij dat nerds een bijna eindeloos geduld hebben met gewone mensen. Anders lag je al lang in het graf.

De atoombom is wel een goed voorbeeld van hoe ver een nerd kan gaan als zijn geduld op is. Maakt niet uit of 'ie lelijk of knap is.

Ok, ronde 3... Kom maar op, je staat achter op punten...
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:33:04 #48
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32487362
Meldt.

Ik ben blij dat ik mijn bestaansrecht kan ontlenen aan jouw begeerlijk bestaan.

Graag gedaan!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32487375
IK HOU VAN NERDS EN VAN MONATOETJES
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_32487376
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:30 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je gaat volledig voorbij aan het punt dat dit topic er juist is om mijn waardering over lelijke nerds uit te spreken. Ik val ze niet af, ik ben ze dankbaar, en zo'n positief topic over nerds ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen....
De boodschap zelf werd weliswaar niet uitgesproken op een dergelijke wijze als in je OP, maar uit het feit dat Fok!kers erdoor alsnog wat te neuken door hebben, lijkt mij genoeg waardering uit te stralen.

Het had ook makkelijker gekund, als dat het enige doel van je topic was.

Topic titel: "Lelijke nerd worden ondergewaardeerd..."

'want dankzij hen heb ik alsnog wat te neuken.

Dankjewel! "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')