xebro is hete penis!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
De boodschap zelf werd weliswaar niet uitgesproken op een dergelijke wijze als in je OP, maar uit het feit dat Fok!kers erdoor alsnog wat te neuken door hebben, lijkt mij genoeg waardering uit te stralen.
Het had ook makkelijker gekund, als dat het enige doel van je topic was.
Topic titel: "Lelijke nerd worden ondergewaardeerd..."
'want dankzij hen heb ik alsnog wat te neuken.
Dankjewel!"
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wat een onzin! Waarom zou je je tegenstander gaan waarderen als je hem leert kennen? De nerd leert zijn tegenstanders alleen kennen om hem te vernietigen. Wees blij dat nerds een bijna eindeloos geduld hebben met gewone mensen. Anders lag je al lang in het graf.
De atoombom is wel een goed voorbeeld van hoe ver een nerd kan gaan als zijn geduld op is. Maakt niet uit of 'ie lelijk of knap is.
Ok, ronde 3... Kom maar op, je staat achter op punten...
Dit is feitelijk zijn enige punt, en die heb ik nog niet weerlegd zien worden. En natuurlijk hoeft dat ook niet aangezien, nogmaals, dit topic ongetwijfeld niet serieus bedoeld is. Maar je hebt wel een mooie uitleg gegeven over waarom het leven van een nerd zo goed is, buiten het feit om dat ze geen mooie vrouwen kunnen krijgen danquote:Omdat het meisje in kwestie nog zo in shock is van het gesprek met de lelijke nerd kun je alles zeggen, ze zal het slikken als zoete koek en is zal smelten omdat je haar verlost hebt van een onnoembaar kwaad.
hmmm... het begon zo leuk maar nu schrijf je al zes keer min of meer hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan het punt dat dit topic er juist is om mijn waardering over lelijke nerds uit te spreken. Ik val ze niet af, ik ben ze dankbaar, en zo'n positief topic over nerds ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen....
Slijmpie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je mooie woorden..
Okay, de lelijke nerd blinkt uit in zijn werk, zijn precisie en prefectionistische aflevering van een eindproduct. Maar waarom is de lelijke nerd een atoombom gaan uitvinden, juist, uit frustratie omdat het andere geslacht hem niet begreep. En wat doet een nerd dan? Vluchten in zijn werk om zodoende een surrogaat bevrediging te vinden. Okay, ik moet ook toegeven dat de nerd zeker machtig is op het gebeid van de techniek maar ze schieten nog steeds chronisch tekort op sociaal vlak en daar ben ik ze dankbaar voor. De weg wordt voor mij al enigzins geeffend zonder dat ik daarom vraag...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wat een onzin! Waarom zou je je tegenstander gaan waarderen als je hem leert kennen? De nerd leert zijn tegenstanders alleen kennen om hem te vernietigen. Wees blij dat nerds een bijna eindeloos geduld hebben met gewone mensen. Anders lag je al lang in het graf.
De atoombom is wel een goed voorbeeld van hoe ver een nerd kan gaan als zijn geduld op is. Maakt niet uit of 'ie lelijk of knap is.
Ok, ronde 3... Kom maar op, je staat achter op punten...
Wat voor studie doe jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Okay, de lelijke nerd blinkt uit in zijn werk, zijn precisie en prefectionistische aflevering van een eindproduct. Maar waarom is de lelijke nerd een atoombom gaan uitvinden, juist, uit frutratie omdat het andere geslacht hem niet begreep. En wat doet een nerd dan? Vluchten in zijn werk om zodoende een surrogaat bevrediging te vinden. Okay, ik moet ook toegeven dat de nerd zeker machtig is op het gebeid van de techniek maar ze schieten nog steeds chronisch tekort op sociaal vlak en daar ben ik ze dankbaar voor. De weg wordt voor mij al enigzins geeffend zonder dat ik daarom vraag...
Informatiedienstverlening & management. Een studie die mijn verbale capaciteiten moeiteloos combineert met leidinggeven. Iets waar vrouwen een zwak voor hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat voor studie doe jij eigenlijk?
Ohhhh, die vogel met stekels is de illustere Xebrozius himselfquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Manchester het volgende:
Wat gáát dit allemaal over? :-) Wie is die wacko met stekels op pagina 1? Stekels are soooo last season :S
Mensen die succesvol zijn in de liefde malen niet om hun kapsel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:08 schreef Manchester het volgende:
[..]
Ohhhh, die vogel met stekels is de illustere Xebrozius himselfNu ja, in Groningen zullen ze wel niet zo zwaar tillen aan Fido Dido kapsels.... ;-)
ja dat zeggen nerds ook...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn in de liefde malen niet om hun kapsel...
Leuk, maar toch net niet waar... Het probleem is dat de lelijke nerd niet alleen kapsel verkwanselt maar ook persoonlijke hygiene met een korreltje zout neemt om over zijn kledingsmaak nog maar te zwijgen.quote:
maar liggen totale nerdness en totale hunkyness niet ontiegelijk dicht bij elkaar? de ontiegelijke hunk maalt niet om zijn haar, kleding en status omdat ie weet dat de vrouwen toch wel komen. de nerd maalt er niet om omdat hij weet dat de vrouwen toch niet op hen af komen. eigenlijk.... liggen ze te dicht bij elkaar...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Leuk, maar toch net niet waar... Het probleem is dat de lelijke nerd niet alleen kapsel verkwanselt maar ook persoonlijke hygiene met een korreltje zout neemt om over zijn kledingsmaak nog maar te zwijgen.
Ze drijven meiden rechtstreeks in de armen van mensen zoals ik, omdat hun lichaamsgeur, uiterlijk en slayer666 t-shirt nogal afschrikken. Wederom, dankbaarheid van mijn kant.
De enige geur die ik draag is de geur van succes. En qua kleding hoef ik me niet te onderscheiden. De lelijke nerd is immers altijd slechter gekleed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef Manchester het volgende:
En de mannen die zich wel goed kleden en die wel lekker ruiken zijn gay! Daar ga je, Xebrozius
Hmm, ja lelijk ben ik ook.quote:
Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc opstart om de laatste forum topics te checken op FOKquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef vbmot het volgende:
[..]
Maar waar moet je zeker aan voldoen om een nerd te zijn?
En zo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc checkt om de laatste forum topics te checken op FOK![]()
Thx, heb die d over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef Manchester het volgende:
Hahaha, jy's rêrig baie snaaks Xebrozius! Lees eerst nog maar eens mijn comment over liefde ( waar ik tot nu toe nog geen reactie op heb mogen ontvangen )
PS : Onderscheiden is met één d....
Dan moet je natuurlijk niet met zulke opmerkingen beginnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn in de liefde malen niet om hun kapsel...
Doe ik altijd. Met een bak koffie of twee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc checkt om de laatste forum topics te checken op FOK![]()
Maar ben je hiernaast ook lelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Met een bak koffie of twee.
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar ben je hiernaast ook lelijk?
Me toquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Met een bak koffie of twee.
Toch, die Lotr-flashjes waren geniaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
5. Probeert populair op een forum te geraken.
6. Maakt foto's van zichzelf en plaats ze op een weblog, met een 'sarcastisch/cynisch ondertoontje', om hip, stoer en cool over te komen.
Och. Ik hou het hier maar bij.
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Xebrozius het volgende:
enkel cola light drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |