abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32487406
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

De boodschap zelf werd weliswaar niet uitgesproken op een dergelijke wijze als in je OP, maar uit het feit dat Fok!kers erdoor alsnog wat te neuken door hebben, lijkt mij genoeg waardering uit te stralen.

Het had ook makkelijker gekund, als dat het enige doel van je topic was.

Topic titel: "Lelijke nerd worden ondergewaardeerd..."

'want dankzij hen heb ik alsnog wat te neuken.

Dankjewel! "
xebro is hete penis!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_32487457
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef RetepV het volgende:

[..]

Wat een onzin! Waarom zou je je tegenstander gaan waarderen als je hem leert kennen? De nerd leert zijn tegenstanders alleen kennen om hem te vernietigen. Wees blij dat nerds een bijna eindeloos geduld hebben met gewone mensen. Anders lag je al lang in het graf.

De atoombom is wel een goed voorbeeld van hoe ver een nerd kan gaan als zijn geduld op is. Maakt niet uit of 'ie lelijk of knap is.

Ok, ronde 3... Kom maar op, je staat achter op punten...
quote:
Omdat het meisje in kwestie nog zo in shock is van het gesprek met de lelijke nerd kun je alles zeggen, ze zal het slikken als zoete koek en is zal smelten omdat je haar verlost hebt van een onnoembaar kwaad.
Dit is feitelijk zijn enige punt, en die heb ik nog niet weerlegd zien worden. En natuurlijk hoeft dat ook niet aangezien, nogmaals, dit topic ongetwijfeld niet serieus bedoeld is. Maar je hebt wel een mooie uitleg gegeven over waarom het leven van een nerd zo goed is, buiten het feit om dat ze geen mooie vrouwen kunnen krijgen dan
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:36:35 #53
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32487465
Meldt.

Ik ben blij dat ik mijn bestaansrecht kan ontlenen aan jouw begeerlijk bestaan.

Graag gedaan!

Maar waarom in KLB?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:36:40 #54
103931 Blackness
Master of Disharmony
pi_32487468
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:30 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je gaat volledig voorbij aan het punt dat dit topic er juist is om mijn waardering over lelijke nerds uit te spreken. Ik val ze niet af, ik ben ze dankbaar, en zo'n positief topic over nerds ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen....
hmmm... het begon zo leuk maar nu schrijf je al zes keer min of meer hetzelfde.

tijd voor
pi_32487478
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Xebrozius het volgende:
bedankt lelijke nerds .
Jij ook bedankt voor je mooie woorden. .
pi_32487524
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:37 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Jij ook bedankt voor je mooie woorden. .
Slijmpie.
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:39:38 #57
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_32487546
Zo'n lange tekst, nee je hebt me niet kunnen overtuigen
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_32487565
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef RetepV het volgende:

[..]

Wat een onzin! Waarom zou je je tegenstander gaan waarderen als je hem leert kennen? De nerd leert zijn tegenstanders alleen kennen om hem te vernietigen. Wees blij dat nerds een bijna eindeloos geduld hebben met gewone mensen. Anders lag je al lang in het graf.

De atoombom is wel een goed voorbeeld van hoe ver een nerd kan gaan als zijn geduld op is. Maakt niet uit of 'ie lelijk of knap is.

Ok, ronde 3... Kom maar op, je staat achter op punten...
Okay, de lelijke nerd blinkt uit in zijn werk, zijn precisie en prefectionistische aflevering van een eindproduct. Maar waarom is de lelijke nerd een atoombom gaan uitvinden, juist, uit frustratie omdat het andere geslacht hem niet begreep. En wat doet een nerd dan? Vluchten in zijn werk om zodoende een surrogaat bevrediging te vinden. Okay, ik moet ook toegeven dat de nerd zeker machtig is op het gebeid van de techniek maar ze schieten nog steeds chronisch tekort op sociaal vlak en daar ben ik ze dankbaar voor. De weg wordt voor mij al enigzins geeffend zonder dat ik daarom vraag...

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebrozius op 22-11-2005 19:48:10 ]
pi_32487601
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:40 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Okay, de lelijke nerd blinkt uit in zijn werk, zijn precisie en prefectionistische aflevering van een eindproduct. Maar waarom is de lelijke nerd een atoombom gaan uitvinden, juist, uit frutratie omdat het andere geslacht hem niet begreep. En wat doet een nerd dan? Vluchten in zijn werk om zodoende een surrogaat bevrediging te vinden. Okay, ik moet ook toegeven dat de nerd zeker machtig is op het gebeid van de techniek maar ze schieten nog steeds chronisch tekort op sociaal vlak en daar ben ik ze dankbaar voor. De weg wordt voor mij al enigzins geeffend zonder dat ik daarom vraag...
Wat voor studie doe jij eigenlijk?
pi_32487645
Informatiedienstverlening en management dus. Geef me eens wat meer informatie?
pi_32487673
'Informatiedienstverlening en management' Ook weer zo'n nietszeggende kutstudie, vergelijkbaar met Vrijetijdskunde.
pi_32487693
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wat voor studie doe jij eigenlijk?
Informatiedienstverlening & management. Een studie die mijn verbale capaciteiten moeiteloos combineert met leidinggeven. Iets waar vrouwen een zwak voor hebben.
pi_32487707
ben geen nerd maar wel lelijk!

Maar dan bedank ik ook nooit de mensen van wie hun vriendin naast me wakker word. Meestal zijn dat de kanslozen die bezig zijn vrouwen van nerd weg te pakken
Maar als het gebeurt....gebeurt het gemoedelijk (t.maasen)
pi_32487819
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef skiczukie het volgende:

[..]

[afbeelding]
.
pi_32487858
Tsssk, als ze eens wisten hoeveel nerds verdienen. .
pi_32487872
Wat gáát dit allemaal over? :-) Wie is die wacko met stekels op pagina 1? Stekels are soooo last season :S
Op die groen voetpad
van die horison ver
om die aarde skat,
stap ’n ou man wat
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:54:37 #67
78498 classpc
I don't like change
pi_32487971
tvr dacht ik zo
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_32488220
De hele misvatting dat nerds later succesvol zullen blijken is een hardnekkige. Zolang geld je geen sociale kennis kan verschaffen zul je als lelijke nerd nog steeds stotterend in je BMW type 5 zitten als een vrouw je aanspreekt.
pi_32488331
Precies.
En een BMW5 kan niet voor je afwassen.
pi_32488366
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Manchester het volgende:
Wat gáát dit allemaal over? :-) Wie is die wacko met stekels op pagina 1? Stekels are soooo last season :S
Ohhhh, die vogel met stekels is de illustere Xebrozius himself Nu ja, in Groningen zullen ze wel niet zo zwaar tillen aan Fido Dido kapsels.... ;-)
Op die groen voetpad
van die horison ver
om die aarde skat,
stap ’n ou man wat
pi_32488425
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:08 schreef Manchester het volgende:

[..]

Ohhhh, die vogel met stekels is de illustere Xebrozius himself Nu ja, in Groningen zullen ze wel niet zo zwaar tillen aan Fido Dido kapsels.... ;-)
Mensen die succesvol zijn in de liefde malen niet om hun kapsel...
pi_32488561
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:08 schreef Manchester het volgende:

vogel
Wat een mieters hippe uitdrukking.
pi_32488569
LOL, nice try Xebrozius Succesvol in de liefde zijn betekent succesvol in een vaste relatie zijn. One-night stands vallen niet onder liefde, dat heeft meer te maken met meisjes die een slok op hebben....
Op die groen voetpad
van die horison ver
om die aarde skat,
stap ’n ou man wat
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:16:32 #74
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32488600
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

ja dat zeggen nerds ook...
put
your
clothes
on!
pi_32488701
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja dat zeggen nerds ook...
Leuk, maar toch net niet waar... Het probleem is dat de lelijke nerd niet alleen kapsel verkwanselt maar ook persoonlijke hygiene met een korreltje zout neemt om over zijn kledingsmaak nog maar te zwijgen.
Ze drijven meiden rechtstreeks in de armen van mensen zoals ik, omdat hun lichaamsgeur, uiterlijk en slayer666 t-shirt nogal afschrikken. Wederom, dankbaarheid van mijn kant.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:24:33 #76
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32488826
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:19 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Leuk, maar toch net niet waar... Het probleem is dat de lelijke nerd niet alleen kapsel verkwanselt maar ook persoonlijke hygiene met een korreltje zout neemt om over zijn kledingsmaak nog maar te zwijgen.
Ze drijven meiden rechtstreeks in de armen van mensen zoals ik, omdat hun lichaamsgeur, uiterlijk en slayer666 t-shirt nogal afschrikken. Wederom, dankbaarheid van mijn kant.
maar liggen totale nerdness en totale hunkyness niet ontiegelijk dicht bij elkaar? de ontiegelijke hunk maalt niet om zijn haar, kleding en status omdat ie weet dat de vrouwen toch wel komen. de nerd maalt er niet om omdat hij weet dat de vrouwen toch niet op hen af komen. eigenlijk.... liggen ze te dicht bij elkaar...
put
your
clothes
on!
pi_32488955
En de mannen die zich wel goed kleden en die wel lekker ruiken zijn gay! Daar ga je, Xebrozius
Op die groen voetpad
van die horison ver
om die aarde skat,
stap ’n ou man wat
pi_32489158

Een nerd kan je onder meer herkennen dat ze het niet zo hebben op uiterlijke verzorging.
pi_32489176
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef Manchester het volgende:
En de mannen die zich wel goed kleden en die wel lekker ruiken zijn gay! Daar ga je, Xebrozius
De enige geur die ik draag is de geur van succes. En qua kleding hoef ik me niet te onderscheiden. De lelijke nerd is immers altijd slechter gekleed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebrozius op 22-11-2005 20:45:09 ]
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:41:48 #80
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_32489358
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef Peerkuh het volgende:
ben geen nerd maar wel lelijk!
Hmm, ja lelijk ben ik ook. Maar waar moet je zeker aan voldoen om een nerd te zijn?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_32489443
Hahaha, jy's rêrig baie snaaks Xebrozius! Lees eerst nog maar eens mijn comment over liefde ( waar ik tot nu toe nog geen reactie op heb mogen ontvangen )

PS : Onderscheiden is met één d....
Op die groen voetpad
van die horison ver
om die aarde skat,
stap ’n ou man wat
pi_32489449
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef vbmot het volgende:

[..]

Maar waar moet je zeker aan voldoen om een nerd te zijn?
Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc opstart om de laatste forum topics te checken op FOK

[ Bericht 2% gewijzigd door alwaysleft op 22-11-2005 21:24:42 ]
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:46:21 #83
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_32489511
Ik betrap me erzelf wel op dat ik bij elke user in z'n fotoboek heb gekeken
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:46:27 #84
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_32489516
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef alwaysleft het volgende:

[..]

Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc checkt om de laatste forum topics te checken op FOK
En zo?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_32489528
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef Manchester het volgende:
Hahaha, jy's rêrig baie snaaks Xebrozius! Lees eerst nog maar eens mijn comment over liefde ( waar ik tot nu toe nog geen reactie op heb mogen ontvangen )

PS : Onderscheiden is met één d....
Thx, heb die d over het hoofd gezien.
Tja en over liefde... op zoek gaan naar liefde in een kroeg is hetzelfde als op zoek gaan naar een bos bloemen bij een pluimvee handelaar.
pi_32489626
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dan moet je natuurlijk niet met zulke opmerkingen beginnen Iedereen kan scoren in een kroeg vol met dronken mensen, da's geen kunst. Anywayz, het begint me hier te vervelen. Succes verder! Mooi bly!
Op die groen voetpad
van die horison ver
om die aarde skat,
stap ’n ou man wat
pi_32489735
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef alwaysleft het volgende:

[..]

Als je in de morgen opstaat en gelijk de pc checkt om de laatste forum topics te checken op FOK
Doe ik altijd. Met een bak koffie of twee.
pi_32489840
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Maar ben je hiernaast ook lelijk?
pi_32489912
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Maar ben je hiernaast ook lelijk?
Maar natuurlijk!
pi_32490477
WHAHA goede tekst.
pi_32490691
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Me to
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_32490808
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

5. Probeert populair op een forum te geraken.
6. Maakt foto's van zichzelf en plaats ze op een weblog, met een 'sarcastisch/cynisch ondertoontje', om hip, stoer en cool over te komen.

Och. Ik hou het hier maar bij.
Toch, die Lotr-flashjes waren geniaal

pi_32490883
Volgens mij ben je zelf en nerd en voel je je gepest.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:32:26 #94
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32490912
Heb je ook met sommige vaders of moeders of andere familieleden van je. Waarvan je van meters afstand gewoon ziet of ruikt dat die "mensen" een zwakke en ernstig onderontwikkelde genenpoel bezitten of daarvanuit ontsproten zijn en hun kinderen nog vele malen verder onderontwikkeld zijn.

En als ik dan later mijn eigen kinderen op de aarde zet, dat ik dan wel zeker weet dat mijn kinderen later WEL een leuke vriendin kunnen krijgen en ook weer genetisch superieure kinderen maken geeft een goed vertrouwen in de toekomst.

Geeft mij in elk geval een erg goed gevoel om zeker te weten dat ik genetisch verder ontwikkelde kinderen op de wereld zal zetten dan de TS.

Daarvoor wil ik jou! hartelijk bedanken
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:44:32 #95
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32493468
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Xebrozius het volgende:
enkel cola light drinken?
Wat is daar nu weer mis mee?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_32493606
Ik kon er niet om lachen Xebrozius. Een laagbegaafde poging nerds belachelijk te maken met enkel slecht onderbouwde argumenten. Ik hoef deze niet af te kraken, want dat is reeds voor mij gedaan. Een ding vraag ik me wel af, weet je wat echte liefde is? Heb je wel eens een vriendinnetje gehad, langer dan twee weken, dat niet alleen op je viel vanwege je 'strakke' uiterlijk? Ik denk dat mensen als jij de maatschappij verpesten.
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:00:08 #97
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_32493981
Vind dit wel een grappige post .. Topic starter vindt namelijk dat het zo makkelijk gaat in het leven met het krijgen van meisjes .. Woow you're the man, mag ik je aanraken ? Er bestaat meer in het leven als vrouwen aantrekken, oftewel zoals je zelf heel erg duidelijk beschreef, misbruik maken van emotioneel kwetsbaar labiel persoon. En ook ik ben geen nerd, en ik heb ook een vriendin. heb er ook al meerdere gehad, en nee, wat the fuck heeft het voor zin om daar over op te scheppen ?
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:02:36 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32494047
Ah....de leftovers veroveren en zwakte van een ander als wapen gebruiken

Ja Xebro, jij moet echt een mr. Suave zijn...

Alsjeblieft zeg
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:04:14 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32494109
Ik hou overigens wel van nerds...lichaam en hoofd zijn namelijk onlosmakelijk verbonden en feit is...nerds neuken beter.

Basta
pi_32494149
Ik steef ernaar een nerd te zijn; ik wil graag de Game Design opleiding gaan doen op de HKU. Toch heb ik al zo'n 10 maanden een relatie, en dit is niet mijn eerste, en ook niet mijn laatste (hopen we dan maar he ). Wat oh wat doe ik verkeert Xebro?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')