Iemand al durven bestellen bij bovenstaande website?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien ken je ze al, maar hier een paar aanbevelingen:
http://stores.ebay.nl/Music-WOW
Want?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Ik bestel online nooit in het buitenland eigenlijk.
Nou ik vind 11 euro voor een nieuwe CD toch niet erg veel.. in vergelijking met elke platenzaak...quote:Op donderdag 8 december 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, heb meer vertrouwen in Nederland. En bij Velvet zijn de cd's niet heel erg duur op zich.
Tot nu toe heb ik er 4 cd's besteld en allen zijn aangekomen, alleen My Morning Jacket gaf wat leveringsprobleempjes, maar kwam toch relatief vlot nog. De andere 3 waren er binnen anderhalve week. Je betaald via paypal (www.paypal.com), wat een veilig systeem is. Paypal scrhijft het af van je creditcard. Het gaat allemaal via ebay.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Dat valt mee inderdaad, maar ja, komt het dan wel aan en hoe betaal je?
Tof! Heb er nog niets van gehoord, ben wel benieuwd naar de nieuwe sound!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:33 schreef thaleia het volgende:
Ik ga zometeen gratis naar Zita Swoon cd-presentatie, mij benieuwen
Dat is jammer....quote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ah, Paypal... Ik heb geen creditcard.
Ik denk dat deze bedoeld wordt: http://www.plato.nl/plato/view.php?catalogue_id=164707quote:En Zita Swoon een nieuwe plaat? Wist ik niet.
Zeker doen! Ik had m diaan73 cadeau gedaan. Zelfs de kleine van bijna 4 vindt het een leuke cdquote:Op donderdag 8 december 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Ah, leuk idee om mijn verjaardagsgeld te besteden. Zita Swoon.
Paypal kun je ook gebruiken in combinatie met een bank of girorekeningquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ah, Paypal... Ik heb geen creditcard.
Niet dat ik weet. Het onderwerp is in dit topic wel al regelmatig langsgekomen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef ranja het volgende:
Is er ook een 2005 topic voor de 3voor12 song van het jaar verkiezing?
http://www.last.fm/user/tvz/quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Z het volgende:
Welke nick heb je daar Daisy?
Nu wel: 3 voor 12 Song van het Jaar 2005quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef ranja het volgende:
Is er ook een 2005 topic voor de 3voor12 song van het jaar verkiezing?
Ik ben het nog nergens tegenkomen MM, ik houd mijn ogen open!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die The Standard al hebben beluisterd? Albatross is echt een erg leuk album.
Low budget atm zo de winkels bezoek ik even nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Raar, ligt toch in de winkels.
Tijdens Popular kwam het publiek wel voor het eerst echt massaal in beweging, dus de meeste mensen dragen het nummer toch nog wel een warm hart toe. Ik was ook wel erg verrast.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:50 schreef Grobbel het volgende:
Popular.Dat schijnt toch een unicum te zijn, zelfs al vermoed ik dat er bij de huidige fanschare steeds meer mensen zullen zitten die niet direct aan dat ene gimmickhitje denken bij Nada Surf. Ze hebben hun stijl toch redelijk aangepast de laatste paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |