Voor het gesprek en de rest van de tekst zie http://www.janmarijnissen.nl/weblog/2005/11/22/ruud-de-wild/quote:Uiteindelijk zijn ouders natuurlijk verantwoordelijk voor wat hun kinderen zien, maar kinderen weten altijd wel eens aan de aandacht van hun ouders te ontsnappen. Ik ben voor een commissie die clips selecteert, bv op 16+ en 16-. 16+ Zou dan pas later op de avond uitgezonden kunnen worden. Waar we uiteraard wel voor moeten oppassen is dat we hier niet het puriteinse (en soms hypocriete) Amerika worden, waar een getoonde tepel op de buis tot grote ophef leidde.
Voor een kind is dit natuurlijk uiterst interresant om naar te kijken, en daarbij is het overdag zo'n beetje het enigste wat nog een beetje leuk is voor een kind.. Ik ben het er helemaal mee eens, alles moet tegenwoordig maar kunnen. Zou het in ieder geval niet echt prettig vinden als mijn kind naar een 50-cents zit te kijken die haar verteld er aan te likken als een lolly etc. Dan weet je ook gelijk waar die breezah-sletjes vandaan komen die denken dat je een jongen in de disco pijpt voor de lol..quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:21 schreef DionysuZ het volgende:
je hóeft er toch niet naar te kijken?
Je kunt het altijd nog je kind verbieden om op te zetten. Het is een opvoedkundige kwestie, en geen kwestie waar de overheid over zou moeten beslissen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:33 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Voor een kind is dit natuurlijk uiterst interresant om naar te kijken, en daarbij is het overdag zo'n beetje het enigste wat nog een beetje leuk is voor een kind.. Ik ben het er helemaal mee eens, alles moet tegenwoordig maar kunnen. Zou het in ieder geval niet echt prettig vinden als mijn kind naar een 50-cents zit te kijken die haar verteld er aan te likken als een lolly etc. Dan weet je ook gelijk waar die breezah-sletjes vandaan komen die denken dat je een jongen in de disco pijpt voor de lol..
Vertel me nog eens een keer waarom dit ook al weer slecht was?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:33 schreef Tarabass het volgende:
Dan weet je ook gelijk waar die breezah-sletjes vandaan komen die denken dat je een jongen in de disco pijpt voor de lol..
Omdat ze je ziektes geven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vertel me nog eens een keer waarom dit ook al weer slecht was?
sorry, maar waarom steeds die kut-rap en R&B?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:21 schreef DionysuZ het volgende:
je hóeft er toch niet naar te kijken?
ik vind dat tmf/mtv ook hersendodende muziek/clips tonenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:40 schreef Bruine_Anjer het volgende:
[..]
sorry, maar waarom steeds die kut-rap en R&B?
ik vind bloot niet verkeerd maar die clips van die wannabe gangsters irriteren me mateloos en zijn misselijkmakend.
de laatste tijd word tijdens de koffie smiddags national geographic of discovery erop gezet om maar niet die meuk te zien van tmf/mtv
daarnaast vraag ik me af waar de goede muziek is gebleven? Trance, dance, rock, pop (zelfs gothic is soms nog te doen). mooie artistieke clips met ook vaak mooie vrouwen die niet als slet worden behandeld!
Ow het bekende fabeltje over de zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid van de burger.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog je kind verbieden om op te zetten. Het is een opvoedkundige kwestie, en geen kwestie waar de overheid over zou moeten beslissen.
Je hebt helemaal gelijk doemaardrie de gemiddelde nederlander heeft een opleidingsniveau dat gelijk staat aan het vmbo dus die mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ow het bekende fabeltje over de zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid van de burger.
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:19 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ow het bekende fabeltje over de zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid van de burger.
Lijkt jou het een puik plan om het hedendaagse hedonisme maar ongebreideld voort te laten duren?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:20 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
vind jij het fijn als de overheid beslist welke morele waarden goed zijn en welke niet?
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:28 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Lijkt jou het een puik plan om het hedendaagse hedonisme maar ongebreideld voort te laten duren?
Wie beslist welke waarden 'goed' zijn en welke 'fout'?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:28 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Lijkt jou het een puik plan om het hedendaagse hedonisme maar ongebreideld voort te laten duren?
Wie dit wel graag aan zijn kinderen wil laten zien kan dan mooi 's nachts zijn videorecorder aanzetten, mogen ze er overdag de hele dag naar kijken...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:50 schreef DionysuZ het volgende:
bescherming tegen schunnige taal en beelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |