abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32483415
Ja, me oude oordopjes, (Sony ed21lp) zijn vanochtend opeens stuk (linker oordopje doet het niet meer)...
De garantie is verlopen (3 maanden) , dus ik moet nieuwe hebben :S)

Alleen wat is nou echt het beste dat je kan kopen voor een bedrag van 30/40 euro?
Zou ik toch voor de ex51lp gaan? Heeft die langer garantie? Of toch een ander merk?

Wat zeggen jullie?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_32483780
Voor dat bedrag zou ik die in-ear van creative kopen.
pi_32483853
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:19 schreef Lolo_Konijn het volgende:
Voor dat bedrag zou ik die in-ear van creative kopen.
Creative .
Maar da's mijn mening...

Die sony 51-dingen heb ik ook, pas voor de 2e keer mee teruggeweest naar de mediamarkt, de isolatie van het snoertje lijkt wel te vergaan ofzo, dus echt aanraden zou ik die ook niet. Misschien dat de 71 een beter snoertje heeft, wat wel beter is, zijn de silliconen-dopjes die in je oor gaan, bij de 51 zijn die van neprubber oid.
pi_32483856
Niet functioneren door normaal gebruik is altijd uitgesloten van de garantie. Daar gooien de winkels het altijd op dus die garantie is *BS*.
Je kunt het beste de oordopjes kiezen die het lekkerste zitten omdat de geluidskwaliteit van je mp3-speler/walkman/whatever toch niet zo goed is dat het erg dure doppen rechtvaardigd. Voor 25 eu heb je hele behoorlijke sennheiser dopjes.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:29:14 #5
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_32483999
Ik heb zelf sennheiser oordopjes en die waren 20 euro ofzo en die bevallen me erg goed.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_32484001
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef Deetch het volgende:
Niet functioneren door normaal gebruik is altijd uitgesloten van de garantie. Daar gooien de winkels het altijd op dus die garantie is *BS*.
Je kunt het beste de oordopjes kiezen die het lekkerste zitten omdat de geluidskwaliteit van je mp3-speler/walkman/whatever toch niet zo goed is dat het erg dure doppen rechtvaardigd. Voor 25 eu heb je hele behoorlijke sennheiser dopjes.
sennheiser, nooit van gehoord? beter dan Sony dan? bron?
Het belangrijkste, zijn ze ook in-ear?
pi_32484010
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Creative .
Maar da's mijn mening...

Die sony 51-dingen heb ik ook, pas voor de 2e keer mee teruggeweest naar de mediamarkt, de isolatie van het snoertje lijkt wel te vergaan ofzo, dus echt aanraden zou ik die ook niet. Misschien dat de 71 een beter snoertje heeft, wat wel beter is, zijn de silliconen-dopjes die in je oor gaan, bij de 51 zijn die van neprubber oid.
valt wel mee hoor.
op het tweakers forum zijn er namelijk veel tevreden gebruikers en ook het tijdschrift chip deelt die mening.
ik heb zelf de sharps in-ears uit japan zijn gelijk aan de van creative.
en ik vind ze ook goed.

maar dat is mijn mening
pi_32484016
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:29 schreef beelz het volgende:
Ik heb zelf sennheiser oordopjes en die waren 20 euro ofzo en die bevallen me erg goed.
Hoelang is de garantie, die ik heb vond ik persoonlijk ook heel goed, maar als ze snel kapot gaan....
pi_32484049
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef veldmuis het volgende:
Creative .
Maar da's mijn mening...

Die creatives zijn gewoon de sharp 33's maar dan met een ander merkje, en worden door veel mensen als beste in die prijsklasse beschouwd.(al heb ik ze zelf niet gehoord)
Die sony 71 heeft verder net zulke kwetsbare draden als de 51. Bovendien vond ik het hoog wat schel en de bas wat te aanwezig van de 71, daarom heb ik andere gekocht.
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:32:16 #10
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_32484073
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:30 schreef Agiath het volgende:

[..]

Hoelang is de garantie, die ik heb vond ik persoonlijk ook heel goed, maar als ze snel kapot gaan....
Ik heb de mijne nu al meer dan 3 jaar en ze zijn niet kapot te krijgen (en geloof me, ik heb het geprobeerd )
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_32489260
Koss KC75

Heerlijke oor'dopjes'
  woensdag 23 november 2005 @ 00:55:57 #12
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32497153
Sennheiser zijn toch echt de beste in geluidskwaliteit! De MX of PX serie zijn zeer mooi!

De MX500 of de PX10 zijn
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32503581
ik zou voor de creative ep360 was het volgens mij, of ep380 gaan. dat zijn in-ears.

neem in ieder geval NIET de sony ex71 wat zijn die dingen hatelijk. geluid is prima maar die achterlijke mongolen bij sony hebben dat draadje een halve meter gemaakt ( ) waardoor je je ipod niet in je broekzak kan doen, of je moet een verlengsnoer van 1 meter ( ) eraan vastzetten waardoor je met zo'n tyfuslang snoer zit, of je moet een remote gebruiken.

verder zijn die draden zo fragiel als de pest. en oh ja, de linkerdraad is korter dan de rechter dus je bent verplicht om het over je nek te dragen. als je het gewoon normaal wil dragen gaat dat haast niet en het ziet er heel debiel uit. dat noemen ze dan ergonomie.

dan dat opbergdoosje dat erbij zit. ik probeerde het open te maken, trok ik de deksel ervan af. nee, sony is echt zo'n bedrijf dat lekker failliet mag gaan, stelletje debielen daaro.
  woensdag 23 november 2005 @ 12:03:59 #14
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32503812
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef de_sapje het volgende:

neem in ieder geval NIET de sony ex71 wat zijn die dingen hatelijk. geluid is prima maar die achterlijke mongolen bij sony hebben dat draadje een halve meter gemaakt ( ) waardoor je je ipod niet in je broekzak kan doen, of je moet een verlengsnoer van 1 meter ( ) eraan vastzetten waardoor je met zo'n tyfuslang snoer zit, of je moet een remote gebruiken.
Dit is te komisch voor woorden. De ex71 is bedoeld voor apparaten die een afstandbediening hebben aan hun koordje en dus daarom zo kort En is dus juist de bedoeling dat het zo is

Dat het best fragil is... tjah, hangt ervan af hoe je ermee omgaat. Maar ik moet je daar best gelijk in geven. Heb aardig wat van die dingen versleten. (maar dat komt omdat ik ook abnormaal met die dingen omga )
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32503906
De ex51 heeft nogal slechter geluid t.o.v. de ex71. Bovendien hebben ze allebei inderdaad slechte snoertjes. Die lengte waar de_sapje het over heeft daar heeft Sony zelf een oplossing voor. Je kunt het bechermkapje van de oordopjes namelijk gebruiken om je snoer mee op te rollen.

Overigens hoor ik over de Sharp MD33 erg goeie dingen. Zelfde prijsklasse als de ex71, maar betere kwaliteit en geluid. Ik heb zelf de ex71's omdat die in het wit te krijgen zijn maar als dat je niet boeit is de MD33 een goeie keus denk ik.
pi_32514320
ja ok maar dan denk ik, maak gewoon een normale versie van die ex71 met alle draden standaard want hij zit best fijn en het geluid is ook wel ok maar waarom zou je lekker het draagcomfort verneuken

en dat gekloot met dat beschermkapje, ik weet wat je bedoelt, heb dat 1 dag gedaan toen had ik het geduld er niet meer voor.

en die dingen gaan ook fakking snel in de knoop.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:09:24 #17
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_32515366
Ik zeg maar een ding: Sure E3 in-ears.
'nuff said...
pi_32515632
De oordopjes van m'n ipod, DIE zijn pas goed!
pi_32515684
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:09 schreef Darkwolf het volgende:
Ik zeg maar een ding: Sure E3 in-ears.
'nuff said...
shure e4c
  woensdag 23 november 2005 @ 19:34:10 #20
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32516128
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:18 schreef GrooV het volgende:

Sharp HP-MD33 is inderdaad een aanrader, ik heb ze, mooi geluid, helderder dan de Sony MDR-EX71SL, en de snoertjes zijn ook steviger.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 23 november 2005 @ 19:36:06 #21
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32516204
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:19 schreef de_sapje het volgende:

[..]

shure e4c
UE-10 Pro
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32517382
Sennheiser MX500, 20 euro
pi_32518890
Ik heb de Creative Ep-630 en de Shure e2's.
Beide prima oordopjes, de EP-630 heeft een redelijke bass maar het geluid dat de shures produceren is vele malen helder dan dat van de EP-630.

Ik gebruik de shures dan ook meer dan de creatives.
pi_32518995
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:18 schreef GrooV het volgende:
Als je er geen verstand van hebt ga dan weg, de iPod oordopjes zijn brak (en ja ik heb zelf ook een iPod, m'n oordopjes zijn al lang stuk ervan...)
  woensdag 23 november 2005 @ 21:37:09 #25
63302 rockstah
New World Disorder
pi_32520183
Vond de sennheisers een beetje gebrekkige bass hebben (MX serie). Dus heb nu de creative EP630 gekocht . Ben er zeer over te spreken.
  donderdag 24 november 2005 @ 03:12:25 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32527680
Hey! Vannacht is mijn linkeroordopje stuk gegaan van de iPod oordopjes .

Vraagje, welke oordopjes zal ik nemen, ze moeten aan de volgende eisen voldoen :

- bass/volume moet even hard zijn als iPod oordopjes
- kabeltje moet sterk genoeg zijn, zodat ze niet na anderhalve maand stuk zijn
- het liefst inner ear
- het liefst minder dan 50 euro
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32542693
Dan kun je het beste voor de creative EP-630 (sharp versie is in nl moeilijk te krijgen ofzo) gaan, geven nog beter geluid ook dan de Ipod dopjes.

Ik heb Sennheiser MX 400's en MX 450's, geven wel mooi helder geluid maar naar mijn mening tekort bass. Heb nu de ook de EP-630's besteld, komen morgen binnen, op het tweakersforum veel positieve reacties over iig
Heb de ex71's ook overwogen (de witte icm mn witte Zen Touch) maar echt heel veel mensen hebben na een paar maanden al draadbreuk of zijn die siliconendopjes kwijt, daar heb ik geen zin in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')