Creativequote:Op dinsdag 22 november 2005 17:19 schreef Lolo_Konijn het volgende:
Voor dat bedrag zou ik die in-ear van creative kopen.
sennheiser, nooit van gehoord? beter dan Sony dan? bron?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef Deetch het volgende:
Niet functioneren door normaal gebruik is altijd uitgesloten van de garantie. Daar gooien de winkels het altijd op dus die garantie is *BS*.
Je kunt het beste de oordopjes kiezen die het lekkerste zitten omdat de geluidskwaliteit van je mp3-speler/walkman/whatever toch niet zo goed is dat het erg dure doppen rechtvaardigd. Voor 25 eu heb je hele behoorlijke sennheiser dopjes.
valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Creative.
Maar da's mijn mening...
Die sony 51-dingen heb ik ook, pas voor de 2e keer mee teruggeweest naar de mediamarkt, de isolatie van het snoertje lijkt wel te vergaan ofzo, dus echt aanraden zou ik die ook niet. Misschien dat de 71 een beter snoertje heeft, wat wel beter is, zijn de silliconen-dopjes die in je oor gaan, bij de 51 zijn die van neprubber oid.
Hoelang is de garantie, die ik heb vond ik persoonlijk ook heel goed, maar als ze snel kapot gaan....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:29 schreef beelz het volgende:
Ik heb zelf sennheiser oordopjes en die waren 20 euro ofzo en die bevallen me erg goed.
Die creatives zijn gewoon de sharp 33's maar dan met een ander merkje, en worden door veel mensen als beste in die prijsklasse beschouwd.(al heb ik ze zelf niet gehoord)quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef veldmuis het volgende:
Creative.
Maar da's mijn mening...
Die sony 51-dingen heb ik ook, pas voor de 2e keer mee teruggeweest naar de mediamarkt, de isolatie van het snoertje lijkt wel te vergaan ofzo, dus echt aanraden zou ik die ook niet. Misschien dat de 71 een beter snoertje heeft, wat wel beter is, zijn de silliconen-dopjes die in je oor gaan, bij de 51 zijn die van neprubber oid.
Ik heb de mijne nu al meer dan 3 jaar en ze zijn niet kapot te krijgen (en geloof me, ik heb het geprobeerdquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoelang is de garantie, die ik heb vond ik persoonlijk ook heel goed, maar als ze snel kapot gaan....
Dit is te komisch voor woorden. De ex71 is bedoeld voor apparaten die een afstandbediening hebben aan hun koordje en dus daarom zo kortquote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef de_sapje het volgende:
neem in ieder geval NIET de sony ex71 wat zijn die dingen hatelijk. geluid is prima maar die achterlijke mongolen bij sony hebben dat draadje een halve meter gemaakt () waardoor je je ipod niet in je broekzak kan doen, of je moet een verlengsnoer van 1 meter (
) eraan vastzetten waardoor je met zo'n tyfuslang snoer zit, of je moet een remote gebruiken.
shure e4cquote:Op woensdag 23 november 2005 19:09 schreef Darkwolf het volgende:
Ik zeg maar een ding: Sure E3 in-ears.
'nuff said...![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:18 schreef GrooV het volgende:
De oordopjes van m'n ipod, DIE zijn pas goed!![]()
Als je er geen verstand van hebt ga dan weg, de iPod oordopjes zijn brak (en ja ik heb zelf ook een iPod, m'n oordopjes zijn al lang stuk ervan...)quote:Op woensdag 23 november 2005 19:18 schreef GrooV het volgende:
De oordopjes van m'n ipod, DIE zijn pas goed!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |