Ja heb ik het over BMW's in het algemeen ? Zeiksnor. En volgens mij ben je een magazijnmedewerker aan je geweldige deelname te zien, CHAPEAU !quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:21 schreef t0y het volgende:
Je zeikt iemand in een bmw af maar je post een pic van een golf...
Volgens mij is TS jaloers omdat hij moest lopen met -10![]()
Kut daar heb je mequote:Op dinsdag 22 november 2005 13:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je bent jaloer op diegene met een bmw dus post je maar een foto van je eigen gare golf?
Heb ik het over BMW's in het algemeen ????quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:24 schreef t0y het volgende:
Als je het over bmw's in het algemeen hebt, waarom dan een pic posten van een golf?
En dit is de klaagbaak, verwacht je dan dat iedereen je gelijk geeft?
sorry, had de auto van mijn papa even geleendquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef thefunny het volgende:
Ik kwam pas een of andere pauper met een petje op en het raam open tegen in een FERRARI ENZO op de A12 bij De Meern!!
Da's pas erg.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef thefunny het volgende:
Ik kwam pas een of andere pauper met een petje op en het raam open tegen in een FERRARI ENZO op de A12 bij De Meern!!
Da's pas erg.
Volgens mij zeikt hij lui met petjes in getunede gay auto's af.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:28 schreef t0y het volgende:
Laat maar hangen ook, verkeerd gelezen. Dan nog vind ik het een lompe actie om een bmw af te zeiken en dan een pic van een golf te plaatsen.
niets mis met een fijne manta 400iquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze vind ik anders wel vet strak:
[afbeelding]
Verder ben je ook bekend met het fenomeen "mantarijders"?
Generalisatie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Volgens mij zeikt hij lui met petjes in getunede gay auto's af.
Het voorbeeld van vanochtend is inderdaad een bmw, de foto is een getunede gay auto.
Wat begrijp je niet?
vmbo.....
met matjes in de nek en staarten aan de antennequote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
ford capri.
Da's niet fout.
Da's nostalgi.
Toen stoere wagens nog bij stoere mannen hoorden.
Daar heb je gelijk in. Mijn opa had een Ford Capri en dat was voor die tijd idd stoer. Mocht ik er eentje tegenkomen, dan denk ik aan kopen daarvan. Getuned of niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
ford capri.
Da's niet fout.
Da's nostalgi.
Zoek eens de site van OCT (Opel club tilburg)quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:37 schreef sr_firewire het volgende:
Nostalgie is wat anders als pauper tuning en foute gasten.
Laat dit misverstand even uit de wereld geholpen worden: Golfs zijn best mooie wagens. Maar er zijn gasten die die wagens zoooooooo hard verneuken en dan denken dat ze de man zijn. Of van die Opel Kadett rijdersEn dan heb ik het over Kadetts die je op 10 KM afstand hoort aankomen, met hun kut opzetstukje.
Trouwens een mooie manta kan best mooi zijn. Ik rij zelf ook een Oldtimer (1983), maar die is nog origineel![]()
Je bedoeld bondjes, net zoals de Zündapp rijders?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
met matjes in de nek en staarten aan de antenne
Ik noem het mijn oldtimer, zo ziet hij er iig wel uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:38 schreef Klonk het volgende:
1983 is nog geen oldtimer, eerder een klassieker in wording of een youngtimer
jeps, die bedoel ik, stoere opa had jequote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bedoeld bondjes, net zoals de Zündapp rijders?
Nou had mijn opa geen matje, maar hij had wel een stel bokshandschoentjes aan zijn achteruitkijk spiegeltje hangen en liet mijn oma poseren voor de Capri![]()
Wacht: Je kan er niet tegen dat ik jouw vriendengroep afkraak. Sorryquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef The_Masterer het volgende:
Je moet ook uit je doppen kijken. Wees blij dat die knaap nog even gas bijgaf anders had je er echt ondergelegen. Gelukkig dat hij ook een veel geluid producerende uitlaat onder zijn klassieker heeft, anders had je hem niet gehoord. Het is wel erg laag om iemand aan te spreken op iets wat je zelf niet goed doet. Ooowja vergeet voortaan niet eerst wat aan je zinsopbouw en spelling te doen voordat je iets post.
OMG, check vooraan !quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Fool het volgende:
[..]
Zoek eens de site van OCT (Opel club tilburg)
Daar zijn wel enkele lachwekkende boorbeelden te vinden...
Stoer was hij zeker. En jammer dat hij er al 7 jaar niet meer is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, die bedoel ik, stoere opa had je![]()
kijk dat je het niet mooi vind oke maar verneuken van een auto?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed TS, ik snap wat je bedoeld.
Het totaal verneuken van een auto door middel van overbodige en lelijke acessoires zoals een gelast opzetstukje met dubbele knalpijp, blauwe neonlampen onder de auto, ruiten die met plastic suggereren dat het echt getint glas is, "Hela" schijnwerpers voorop, en te grote stickers op de achterruit met met name Japanse tekens.
Het geluid wat dan geproduceerd word is niet om aan te horen, net als een hond die door een drukpers word gehaald.
Juist jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Het totaal verneuken van een auto door middel van overbodige en lelijke acessoires zoals een gelast opzetstukje met dubbele knalpijp, blauwe neonlampen onder de auto, ruiten die met plastic suggereren dat het echt getint glas is, "Hela" schijnwerpers voorop, en te grote stickers op de achterruit met met name Japanse tekens.
Het geluid wat dan geproduceerd word is niet om aan te horen, net als een hond die door een drukpers word gehaald.
Nee dan dit: Tribals op de petjes. Of in de zomer; Haltertopjes met zichtbare drakentattooquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat petje welke niet normaal gedragen kan worden maar of achterstevoren zit, of met de klep schuin links of rechts. Dat is ook weer typisch iets voor die rijders van lelijk getunede bakken.
Voor het stoplicht weten ze van gekkigheid niet wat te doen met het gaspedaal en laten het doorlopend toeten maken.
Ge-importeerde opeltjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
OMG, check vooraan !
[afbeelding]
Erg herkenbaar ja; is de Honda CRX al langsgeweest, zo eentje met driedubbele uitlaat en een dergelijke triangeljosti als jij beschrijft erin?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Juist jij snapt het![]()
Wat zullen de belgen wel niet denken als ze zo'n paupere nederlandse gast voorbij zien rijden ? Belgen zijn nl. de beste tuners die er zijn, en die kunnen een auto juist mooi laten worden, niet lelijker.
En verder de catogorie asocialen die erin zitten. Meestal gasten tussen de 18-24, oorbel, petje, peuk, kuthoofd, raam open etc. Je kent het wel.
Als je zo graag een freak bent van een bepaalde auto dan zou het juist mooi zijn dat de eigenaar de auto in originele staat laat zonder al die lelijke toeters en bellen zoals giga spoilers (Ford Cosworth is iets anders).quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk dat je het niet mooi vind oke maar verneuken van een auto?
het meeste van dat paupervolk onderhoud hun auto beter dan jij of ik
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar ja; is de Honda CRX al langsgeweest, zo eentje met driedubbele uitlaat en een dergelijke triangeljosti als jij beschrijft erin?
Ford Cosworthquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je zo graag een freak bent van een bepaalde auto dan zou het juist mooi zijn dat de eigenaar de auto in originele staat laat zonder al die lelijke toeters en bellen zoals giga spoilers (Ford Cosworth is iets anders).
nee je bent inderdaad niet stoerquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:05 schreef tuut84 het volgende:
oh jah en de muziek stijl die ik luister is gewoon nederlanstalige piratenhits
Dan ben je niet stoer! Dan ben je triestquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:05 schreef tuut84 het volgende:
ik rij altijd met het raam open als het weer het toelaat. ik rij ook met een zonnebril op en ik heb ook altijd de muziek hard aan staan. en m'n auto is een oud trap golfje. 1.3 liter. met een vieze kleur. ben ik nou ook stoer. nee toch. ik vind van nie
Triest wil ik niet zeggen want dan haal ik mijzelf eronderuitquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:28 schreef Phraze het volgende:
[..]
Dan ben je niet stoer! Dan ben je triest![]()
Ik bedoelde het eigenlijk meer sarcastisch maar goed zou misschien iets duidelijker daarin moeten zijn. Ik ben het namelijk met je eens. Tunen ok maar doe het dan goed en niet met een opschroefsetje a 14,95 van de eerder genoemde Halfords. Dat is niet tunen maar zielig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wacht: Je kan er niet tegen dat ik jouw vriendengroep afkraak. Sorry![]()
nee ik ben geen aso. ik ben gewoon jong en draai gewoon graag muziek en als een ander daar van mee kan genieten. jah pech gehad. ik rij wel hard maar ik rij hard waar het kan. ik wil nie doodquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:08 schreef sr_firewire het volgende:
tuut84, ligt eraan hoe je erbij rijdt...... Maar denk ook wel dat jij weet wie wij bedoelen met aso's, tenzij je er zelf een bent en dat niet onder ogen wil komen...
quote:
Lieve help!quote:
Al zet je er een bumper op van 8 ruggen, het blijft zielig.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:35 schreef The_Masterer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk meer sarcastisch maar goed zou misschien iets duidelijker daarin moeten zijn. Ik ben het namelijk met je eens. Tunen ok maar doe het dan goed en niet met een opschroefsetje a 14,95 van de eerder genoemde Halfords. Dat is niet tunen maar zielig.
Ohnee wacht,quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Al zet je er een bumper op van 8 ruggen, het blijft zielig.
Honda's hebben allemaal wat ordinairs. Als je die nog gaat tunen ook... echt, het kopen er van wijst al op weinig tot geen smaak, maar het verbouwen er van...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:43 schreef sr_firewire het volgende:
Hey die Civic is ook een Belg![]()
Nou ja, ik vind iig dat die gasten beter kunnen tunen als die kut Hollanders, maja. Ieder zn eigen mening.
Doe mij overigens maar gewone originele fabriekstuning, zoals BMW, Volkswagen etc. heeft (in eigen productie ?)
Dus asocialen zijn in jou ogen alle "mensen" die; petjes dragen of een oorbel hebben of een peuk roken of een kuthoofd hebben of het raampje van de auto open hebben?????????????quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Juist jij snapt het![]()
Wat zullen de belgen wel niet denken als ze zo'n paupere nederlandse gast voorbij zien rijden ? Belgen zijn nl. de beste tuners die er zijn, en die kunnen een auto juist mooi laten worden, niet lelijker.
En verder de catogorie asocialen die erin zitten. Meestal gasten tussen de 18-24, oorbel, petje, peuk, kuthoofd, raam open etc. Je kent het wel.
Een combinatie van ja. Hoeft trouwens niet, maar 99% van de mensen die aan zulke omschrijvingen voldoen zijn in mijn ogen tuig. Misschien ben jij dan wel die ene procentquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:08 schreef gerrit1967 het volgende:
[..]
Dus asocialen zijn in jou ogen alle "mensen" die; petjes dragen of een oorbel hebben of een peuk roken of een kuthoofd hebben of het raampje van de auto open hebben?????????????
Of moeten ze dit allemaal tegelijk hebben/doen om asociaal te zijn????
Nou het rare is dat ik als omschreven aso.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:14 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Een combinatie van ja. Hoeft trouwens niet, maar 99% van de mensen die aan zulke omschrijvingen voldoen zijn in mijn ogen tuig. Misschien ben jij dan wel die ene procent![]()
Nee want achter dat standpunt sta ik niet. En heb het over paupers in foutgetunede wagens, die ongelofelijk stoer zijn (lees proberen te doen). Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef gerrit1967 het volgende:
[..]
Nou het rare is dat ik als omschreven aso.
nooit kruispunten dichtzet, andere mensen tot last ben en stugger nog er in geloof dat als je allemaal elkaar eens voorlaat dat het een stuk sneller gaat.
Wat ik zie is dat juist de mensen in pak over het algemeen asociaal gedrag vertonen.
Kan je "dat" uitleggen????????????
hahahahahaquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee want achter dat standpunt sta ik niet. En heb het over paupers in foutgetunede wagens, die ongelofelijk stoer zijn (lees proberen te doen). Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor![]()
sukkel..quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:38 schreef gerrit1967 het volgende:
[..]
hahahahaha
Voel me absoluut niet aangesproken.
Vind alleen dat je een fout begrip hebt van een aso.
Aso = niet aangepast, deze auto`s zijn wel aangepastlol.
En bmw rijders zijn over het algemeen turken of marrokanen.
![]()
![]()
Een 4cilinder erin met aan beide kanten nog een meter vrij onder de motorkapquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
ford capri.
Da's niet fout.
Da's nostalgi.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
nee je bent inderdaad niet stoer
Die Civic is (was?) een Civic coupé CRX.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:43 schreef sr_firewire het volgende:
Hey die Civic is ook een Belg![]()
Nou ja, ik vind iig dat die gasten beter kunnen tunen als die kut Hollanders, maja. Ieder zn eigen mening.
Doe mij overigens maar gewone originele fabriekstuning, zoals BMW, Volkswagen etc. heeft (in eigen productie ?)
... en om het af te maken moet er natuurlijk nog wat extra achterlijke herrie worden geproduceerd in de vorm van een paar basspeakers van de Gamma een goedkope, maar duur uitziende, autoradio (druk display, veel knoppen,...) en een of andere bagger hiphop CD.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Het totaal verneuken van een auto door middel van overbodige en lelijke acessoires zoals een gelast opzetstukje met dubbele knalpijp,
[...]
net als een hond die door een drukpers word gehaald.
Wel goed lezen he, ik zeg ik vind fabriekstuning gewoon best mooi. En als ik wel eens door Belgie rij valt het me op dat die wagens veel mooier getuned zijn als hier in Nederland, hier is het met sommigen echt triest gesteld. En nee ik ben nog nooit op zo'n beurs geweest.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Echter staat het loodrecht tegenover hetgeen je in je laatste zin zegt mooi te vinden (gewone originele fabriekstuning).
Volgens mij blaat je dus maar wat, en heb je eigenlijk geen flauw idee waar je het over hebt.![]()
Wat typische voorbeelden van de Belgische tuning-'stijl':
[afbeelding]
tsk tsk, fietsertje..quote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
p.s ik vind die Peugeot afgezien van de oerlelijke velgen best mooi![]()
Renault bedoel ikquote:Op woensdag 23 november 2005 12:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
tsk tsk, fietsertje..![]()
Nergens een Peugeot op die foto's te zien hoor.![]()
ik reed vandaag in Leeuwarden achter een getunede BMW (volgens mij) met bodyworks en al, hij reed 40 waar die 50 mochtquote:Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef Classic-PC het volgende:
Tunen is sowieso voor zwakzinnigen![]()
Koop dan gewoon een auto die er van zichzelf al goed uit ziet stelletje sukkels. Vooral VW, Honda en Nissan heb ik een pest hekel aan. Is ook allemaal hetzelfde volk dat in die blikjes rijd.
mag dat niet danquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die Civic is (was?) een Civic coupé CRX.
Ooit eens op een tuningshow geweest?
De Belgen staan algemeen bekend om hun zeer afzichtelijke en extreme visuele tuningsmaak.
Monsterbumpers op corsa's, gigantische vleugels op dieselauto's, conversies die nergens op
lijken, slecht passende/gemonteerde bodykits, etc etc. Als jij dit mooi vindt, kan dat; Echter staat
het loodrecht tegenover hetgeen je in je laatste zin zegt mooi te vinden (gewone originele fabriekstuning).
Volgens mij blaat je dus maar wat, en heb je eigenlijk geen flauw idee waar je het over hebt.![]()
Wat typische voorbeelden van de Belgische tuning-'stijl':
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hebt geen eens een opleiding dus?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:21 schreef GSi het volgende:
Whehehe. Stelletje jaloerse paupers. Ik weet tenminste wat echt werken is ipv het werk maar zoveel mogelijk delegeren aan mensen die niet te lui zijn om te werken voor hun centen.
Wij staan iig met beide benen aan de grond. Terwijl mensen als TS lekker zweven en zich beter voordoen dan dat ze zijn. Als je de zoveelste leasebak aftrapt die je mede dankzij je op het randje gehaalde opleiding heb kunnen veroorloven. Met je op carriere beluste vrouw (als je al iemand zo gek weet te krijgen) die je tot aan je 40ste laat wachten op evt. kinderen en van neuken komt het bij jullie ook niet.
Ik lach jullie met jullie zgn elitaire status en leven kei en keihard uit.
Gehuurd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:08 schreef descendent1 het volgende:
DIT
[afbeelding]
kan ik dan weer niet waarderen...![]()
Jij hebt geeneens een opleiding dus?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
jij hebt geen eens een opleiding dus?
je was te lui / stoer om naar school te gaan?
Dat schijnt in te zijn, jezelf zo elitair mogelijk voor proberen te doen om je eigen domheid trachten te verbloemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:21 schreef GSi het volgende:
Whehehe. Stelletje jaloerse paupers. Ik weet tenminste wat echt werken is ipv het werk maar zoveel mogelijk delegeren aan mensen die niet te lui zijn om te werken voor hun centen.
Wij staan iig met beide benen aan de grond. Terwijl mensen als TS lekker zweven en zich beter voordoen dan dat ze zijn. Als je de zoveelste leasebak aftrapt die je mede dankzij je op het randje gehaalde opleiding heb kunnen veroorloven. Met je op carriere beluste vrouw (als je al iemand zo gek weet te krijgen) die je tot aan je 40ste laat wachten op evt. kinderen en van neuken komt het bij jullie ook niet.
OMFG ! Echt gaaf man werken voor een 1200 euro netto per maand. Dan werk ik liever MET opleiding voor een 2000 euro per maand, en hoef me tenminste ook nog niet eens uit te sloven. Wat een leven heb ik tochquote:Op woensdag 23 november 2005 19:21 schreef GSi het volgende:
2000 euro zegt ie!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
OMFG ! Echt gaaf man werken voor een 1200 euro netto per maand. Dan werk ik liever MET opleiding voor een 2000 euro per maand, en hoef me tenminste ook nog niet eens uit te sloven. Wat een leven heb ik toch![]()
En je noemt mensen met een opleiding ELITE, LOL. Verstandig is misschien een beter woord. Je bent echt een pauper man -> Rijtjeshuis, GSI voor de deur, net rondkomen, wel 4 kinderen op je 35ste hebben en met kerstmis je huis volgooien met kerstlampen.![]()
Ibiza Cupraquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb geen getuned bakgewoon een ibiza cupra
en ik werk al helemaal niet in een magazijn
1200 netto? Daar kom ik mijn nest niet eens vooruit man. Maar voor de rest omschrijf je wel het leven waarvan ik denk dat dat de bedoeling is.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
OMFG ! Echt gaaf man werken voor een 1200 euro netto per maand. Dan werk ik liever MET opleiding voor een 2000 euro per maand, en hoef me tenminste ook nog niet eens uit te sloven. Wat een leven heb ik toch![]()
En je noemt mensen met een opleiding ELITE, LOL. Verstandig is misschien een beter woord. Je bent echt een pauper man -> Rijtjeshuis, GSI voor de deur, net rondkomen, wel 4 kinderen op je 35ste hebben en met kerstmis je huis volgooien met kerstlampen.![]()
Dit topic gaat over "rondscheurende asos in fout getunede bakken". (met petje op)quote:Op woensdag 23 november 2005 19:21 schreef GSi het volgende:
Lekker geemancipeerd ben je. Vrouwen van tegenwoordig (dan heb ik het over vrouwen die school gedaan hebben, geen kanslozen) richten zich op hun eigen carriere. De vrouwen die jij kent zijn te lui om te werken en geven liever je zuur verdiende centjes uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:44 schreef GSi het volgende:
[..]
1200 netto? Daar kom ik mijn nest niet eens vooruit man. Maar voor de rest omschrijf je wel het leven waarvan ik denk dat dat de bedoeling is.
Vrouwtje thuis voor de kinderen ipv op het werk voor de centen. Niet meer willen dat je nodig hebt met meer dan genoeg ruimte voor recreatie en plezier. Dat noem ik verstand. Niet boven je stand leven en lullen. Jij komt jezelf nog wel tegen.
Een voorspelbare en erg onoriginele reactiequote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit topic gaat over "rondscheurende asos in fout getunede bakken". (met petje op)
Voel jij je op een of andere manier aangesproken en is het daarom dat je je zo verdedigend opstelt?
Dat heet: Beginsalaris als je net je opleiding af hebt. Dat is zeg maar de bodem.quote:
Nee, tis meer de houding die TS zichzelf aanmeet die totaal ongepast is.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Dit topic gaat over "rondscheurende asos in fout getunede bakken". (met petje op)
Voel jij je op een of andere manier aangesproken en is het daarom dat je je zo verdedigend opstelt?
Hahaquote:Op woensdag 23 november 2005 19:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dat heet: Beginsalaris als je net je opleiding af hebt. Dat is zeg maar de bodem.
p.s heb jij een opleiding af ? Nee ? Dan moest ik jou uitlachen man.
Gelukkig geeft het merendeel van de mensen die gereageerd hebben mij toch gelijk. Het beeld klopt dus....quote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef GSi het volgende:
[..]
Nee, tis meer de houding die TS zichzelf aanmeet die totaal ongepast is.
En meteen beginnen te dreigen. gutteguttegut heeft de meester je nooit geleerd je woede te beheersen. Oh neequote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Haha. Verschoppelingetje zoals jij vertrap ik als kakkerlakken.
Maar laten we het er maar op houden dat ik wel geslaagd ben in het leven tot zover.
Ik quote van de TS:quote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef GSi het volgende:
Nee, tis meer de houding die TS zichzelf aanmeet die totaal ongepast is.
De TS heeft totaal gelijk.quote:Werd vanmorgen al lopend van mijn auto naar het werk bijn aangereden door zo'n asociale randdebiel een een oude BMW. Toen hij langsreed vond hij het nodig om nog eens extra hard op het pedaal te trappen zodat zijn ultrastoere opzetstuk nogmaals goed tot zijn recht kwam vr00000000000000000000000t . En het viel me op dat ook dit keer weer in die asobak een gast met een petje zat
Waarom moeten mensen is kut getunede wagens (liefst Halfords tuning) zo stoer doen; 1 arm op het stuur, raam open met -10, petje op, peuk in de bek en kwaad kijken. Get a life kut magazijnmedewerker !
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar laten we het er maar op houden dat ik wel geslaagd ben in het leven tot zover.
Tot zover zei ikquote:Op zondag 27 november 2005 11:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]sorry.
je bent in de 20, wat weet jij nu al van het leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |