Ja heb ik het over BMW's in het algemeen ? Zeiksnor. En volgens mij ben je een magazijnmedewerker aan je geweldige deelname te zien, CHAPEAU !quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:21 schreef t0y het volgende:
Je zeikt iemand in een bmw af maar je post een pic van een golf...
Volgens mij is TS jaloers omdat hij moest lopen met -10![]()
Kut daar heb je mequote:Op dinsdag 22 november 2005 13:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je bent jaloer op diegene met een bmw dus post je maar een foto van je eigen gare golf?
Heb ik het over BMW's in het algemeen ????quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:24 schreef t0y het volgende:
Als je het over bmw's in het algemeen hebt, waarom dan een pic posten van een golf?
En dit is de klaagbaak, verwacht je dan dat iedereen je gelijk geeft?
sorry, had de auto van mijn papa even geleendquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef thefunny het volgende:
Ik kwam pas een of andere pauper met een petje op en het raam open tegen in een FERRARI ENZO op de A12 bij De Meern!!
Da's pas erg.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:27 schreef thefunny het volgende:
Ik kwam pas een of andere pauper met een petje op en het raam open tegen in een FERRARI ENZO op de A12 bij De Meern!!
Da's pas erg.
Volgens mij zeikt hij lui met petjes in getunede gay auto's af.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:28 schreef t0y het volgende:
Laat maar hangen ook, verkeerd gelezen. Dan nog vind ik het een lompe actie om een bmw af te zeiken en dan een pic van een golf te plaatsen.
niets mis met een fijne manta 400iquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze vind ik anders wel vet strak:
[afbeelding]
Verder ben je ook bekend met het fenomeen "mantarijders"?
Generalisatie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Volgens mij zeikt hij lui met petjes in getunede gay auto's af.
Het voorbeeld van vanochtend is inderdaad een bmw, de foto is een getunede gay auto.
Wat begrijp je niet?
vmbo.....
met matjes in de nek en staarten aan de antennequote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
ford capri.
Da's niet fout.
Da's nostalgi.
Toen stoere wagens nog bij stoere mannen hoorden.
Daar heb je gelijk in. Mijn opa had een Ford Capri en dat was voor die tijd idd stoer. Mocht ik er eentje tegenkomen, dan denk ik aan kopen daarvan. Getuned of niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:32 schreef DoctorB het volgende:
ford capri.
Da's niet fout.
Da's nostalgi.
Toen stoere wagens nog bij stoere mannen hoorden.
Zoek eens de site van OCT (Opel club tilburg)quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:37 schreef sr_firewire het volgende:
Nostalgie is wat anders als pauper tuning en foute gasten.
Laat dit misverstand even uit de wereld geholpen worden: Golfs zijn best mooie wagens. Maar er zijn gasten die die wagens zoooooooo hard verneuken en dan denken dat ze de man zijn. Of van die Opel Kadett rijdersEn dan heb ik het over Kadetts die je op 10 KM afstand hoort aankomen, met hun kut opzetstukje.
Trouwens een mooie manta kan best mooi zijn. Ik rij zelf ook een Oldtimer (1983), maar die is nog origineel![]()
Je bedoeld bondjes, net zoals de Zündapp rijders?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
met matjes in de nek en staarten aan de antenne
Ik noem het mijn oldtimer, zo ziet hij er iig wel uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:38 schreef Klonk het volgende:
1983 is nog geen oldtimer, eerder een klassieker in wording of een youngtimer
jeps, die bedoel ik, stoere opa had jequote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bedoeld bondjes, net zoals de Zündapp rijders?
Nou had mijn opa geen matje, maar hij had wel een stel bokshandschoentjes aan zijn achteruitkijk spiegeltje hangen en liet mijn oma poseren voor de Capri![]()
Wacht: Je kan er niet tegen dat ik jouw vriendengroep afkraak. Sorryquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef The_Masterer het volgende:
Je moet ook uit je doppen kijken. Wees blij dat die knaap nog even gas bijgaf anders had je er echt ondergelegen. Gelukkig dat hij ook een veel geluid producerende uitlaat onder zijn klassieker heeft, anders had je hem niet gehoord. Het is wel erg laag om iemand aan te spreken op iets wat je zelf niet goed doet. Ooowja vergeet voortaan niet eerst wat aan je zinsopbouw en spelling te doen voordat je iets post.
OMG, check vooraan !quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:39 schreef Fool het volgende:
[..]
Zoek eens de site van OCT (Opel club tilburg)
Daar zijn wel enkele lachwekkende boorbeelden te vinden...
Stoer was hij zeker. En jammer dat hij er al 7 jaar niet meer is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, die bedoel ik, stoere opa had je![]()
kijk dat je het niet mooi vind oke maar verneuken van een auto?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed TS, ik snap wat je bedoeld.
Het totaal verneuken van een auto door middel van overbodige en lelijke acessoires zoals een gelast opzetstukje met dubbele knalpijp, blauwe neonlampen onder de auto, ruiten die met plastic suggereren dat het echt getint glas is, "Hela" schijnwerpers voorop, en te grote stickers op de achterruit met met name Japanse tekens.
Het geluid wat dan geproduceerd word is niet om aan te horen, net als een hond die door een drukpers word gehaald.
Juist jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed TS, ik snap wat je bedoeld.
Het totaal verneuken van een auto door middel van overbodige en lelijke acessoires zoals een gelast opzetstukje met dubbele knalpijp, blauwe neonlampen onder de auto, ruiten die met plastic suggereren dat het echt getint glas is, "Hela" schijnwerpers voorop, en te grote stickers op de achterruit met met name Japanse tekens.
Het geluid wat dan geproduceerd word is niet om aan te horen, net als een hond die door een drukpers word gehaald.
Nee dan dit: Tribals op de petjes. Of in de zomer; Haltertopjes met zichtbare drakentattooquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat petje welke niet normaal gedragen kan worden maar of achterstevoren zit, of met de klep schuin links of rechts. Dat is ook weer typisch iets voor die rijders van lelijk getunede bakken.
Voor het stoplicht weten ze van gekkigheid niet wat te doen met het gaspedaal en laten het doorlopend toeten maken.
Ge-importeerde opeltjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
OMG, check vooraan !
[afbeelding]
Erg herkenbaar ja; is de Honda CRX al langsgeweest, zo eentje met driedubbele uitlaat en een dergelijke triangeljosti als jij beschrijft erin?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Juist jij snapt het![]()
Wat zullen de belgen wel niet denken als ze zo'n paupere nederlandse gast voorbij zien rijden ? Belgen zijn nl. de beste tuners die er zijn, en die kunnen een auto juist mooi laten worden, niet lelijker.
En verder de catogorie asocialen die erin zitten. Meestal gasten tussen de 18-24, oorbel, petje, peuk, kuthoofd, raam open etc. Je kent het wel.
Als je zo graag een freak bent van een bepaalde auto dan zou het juist mooi zijn dat de eigenaar de auto in originele staat laat zonder al die lelijke toeters en bellen zoals giga spoilers (Ford Cosworth is iets anders).quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk dat je het niet mooi vind oke maar verneuken van een auto?
het meeste van dat paupervolk onderhoud hun auto beter dan jij of ik
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar ja; is de Honda CRX al langsgeweest, zo eentje met driedubbele uitlaat en een dergelijke triangeljosti als jij beschrijft erin?
Ford Cosworthquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je zo graag een freak bent van een bepaalde auto dan zou het juist mooi zijn dat de eigenaar de auto in originele staat laat zonder al die lelijke toeters en bellen zoals giga spoilers (Ford Cosworth is iets anders).
nee je bent inderdaad niet stoerquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:05 schreef tuut84 het volgende:
oh jah en de muziek stijl die ik luister is gewoon nederlanstalige piratenhits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |