Is dat echt bier of van die lauwe paardenpis die men in Nederland vaak bier noemt?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
Even alle feiten (min en plus punten) op een rij:
+ Pathe bioscopen hebben BIER!!
Heineken bedoel je? Inderdaad niet te zuipenquote:Op woensdag 30 november 2005 08:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is dat echt bier of van die lauwe paardenpis die men in Nederland vaak bier noemt?
anders ik wel....quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef Mikkie het volgende:
Ik mis toch echt een paar opties in die poll.
Nee echt bier is hetquote:Op woensdag 30 november 2005 08:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is dat echt bier of van die lauwe paardenpis die men in Nederland vaak bier noemt?
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee echt bier is hetHeineken
(ze moeten wel overstappen op Amstel
)
Hoe weet jij nou hoe paardenpis smaaktquote:Op woensdag 30 november 2005 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Paardenpis dus.
Dat weet toch iedereenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe paardenpis smaakt![]()
![]()
Uuhm.. neequote:
je gaat me niet zeggen dat je Amstel lekker vindt??quote:Op woensdag 30 november 2005 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Mijn hart is gebroken..
Hoe durf je
![]()
GODVER!!!!!!quote:Dear Antichrist,
We would like to advise you that Cannibal Holocaust (25th Anniversary Edition) currently in your order ID O264356 has now been officially cancelled or discontinued. This means effective immediately we can no longer obtain stock and are therefore removing this title from site. Consequently we will also be deleting from your active order.
We do apologize for this inconvenience.
Regards,
Customer Information Support
heineken bij jupiler en Hertog Jan in het rijtje hoe durf jequote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je gaat me niet zeggen dat je Amstel lekker vindt??
Wel lekker: Heineken, Jupiler, Wieckse Witte, Hertog Jan, Tuborg, Carlsberg
etc. etc. etc.
begint dat gedoe weerquote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Er is weer een major probleem met krassen op de 4disc Titanic versie, voor diegene die hem nog gaan kopen, let daar op
Hmmz ik heb al 2 weken de R2UK versie. Nog niet bekeken...vanavond maar eens testen!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Er is weer een major probleem met krassen op de 4disc Titanic versie, voor diegene die hem nog gaan kopen, let daar op
Tot diep in Twente waar de grote fabriek staatquote:
al ga je alleen voor Alwien, dan zal je al een leuke avond hebbenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks naar de toneelvoorstelling Tape met Cas Jansen, Tygo Gernandt en Alwien Turner. Hopelijk is het wat.
Daar ga ik binnenkort ook nog heen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks naar de toneelvoorstelling Tape met Cas Jansen, Tygo Gernandt en Alwien Turner. Hopelijk is het wat.
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heineken bij jupiler en Hertog Jan in het rijtje hoe durf je![]()
je vergeet het belangrijkste nog...
Grolsch![]()
met dvd's kopen heb je al weinig smaak, maar nu maak je het helemaal bont hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Grolsch
![]()
dat is toch wel zo goor he
![]()
je gaat me toch niet zeggen dat je Grolsch echt lekker vindtquote:Op woensdag 30 november 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met dvd's kopen heb je al weinig smaak, maar nu maak je het helemaal bont hoor![]()
anders zeg ik het toch nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet zeggen dat je Grolsch echt lekker vindt
daar heb je een puntquote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
anders zeg ik het toch niet
dat ken ik niet, toch eens een keer proberenquote:Heb net een flesje Keizerskroon losgetrokken, dat smaakt ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |