lekker dichtbijquote:
thnxquote:
Nijmegenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:00 schreef Mikkie het volgende:
We gaan toch niet allemaal naar België?.
Nijmegen ofzo, of Arnhem, da's tenminste bij mij in de buurt
das nog verder wegquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
Amsterdam graag en dan eten bij de Burgerking
Hebben ze daar wel burgerking?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog beter naar België.
Heb ik je trouwens verteld dat er ook in Amsterdam de Fame gevestigd is?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog beter naar België.
quote:
nee, daar ligt eenquote:
Dat "Pathe bioscopen hebben BIER!!" kun je bij Belgie ook als plus erbij schrijven, dat hebben ze daar ookquote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
Even alle feiten (min en plus punten) op een rij:
Belgie
- Belgen...
- Ver voor veel users
+ Antwerpen is leuk
+ Dichtbij voor een paar users
Amsterdam
- Ver een paar users
+ BurgerKing
+ Fame
+ Tushinsky
+ DVD Vally
+ Pathe bioscopen hebben BIER!!
Lijkt me duidelijk
je kan zeggen over Belgen wat je wilt, maar ze maken tenminste geen lawaai tijdens de film, dat in tegenstelling tot Hollandersquote:Belgie
- Belgen...
Quick is gewoon de Belgische versie van Burger Kingquote:Op woensdag 30 november 2005 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Quick? Daar ben ik dus echt nog nooit geweest.
Maar Hasselt, da's echt een tyfuseind rijden zeg. Da's helemáál geen optie, zie ik nu.
Moet je voor de grap eens in Amerika naar de bios. Daar is het normaal omquote:Op woensdag 30 november 2005 00:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je kan zeggen over Belgen wat je wilt, maar ze maken tenminste geen lawaai tijdens de film, dat in tegenstelling tot Hollanders![]()
Dan is t maar goed dat ik daar nooit naar de film ga danquote:Op woensdag 30 november 2005 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens in Amerika naar de bios. Daar is het normaal omhardop mee te leven met de film
en iedereen neemt hun irritante kids mee die al helemaal geen
remmingen
kennen.
![]()
dan gaan we met z`n allen bij m`n broer pittenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef Dizer het volgende:
Ik wil best naar Belgie.. maar dan wil ik wel een weekend Antwerpen aan plakken![]()
Is dat echt bier of van die lauwe paardenpis die men in Nederland vaak bier noemt?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
Even alle feiten (min en plus punten) op een rij:
+ Pathe bioscopen hebben BIER!!
Heineken bedoel je? Inderdaad niet te zuipenquote:Op woensdag 30 november 2005 08:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is dat echt bier of van die lauwe paardenpis die men in Nederland vaak bier noemt?
anders ik wel....quote:Op woensdag 30 november 2005 09:53 schreef Mikkie het volgende:
Ik mis toch echt een paar opties in die poll.
Nee echt bier is hetquote:Op woensdag 30 november 2005 08:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is dat echt bier of van die lauwe paardenpis die men in Nederland vaak bier noemt?
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee echt bier is hetHeineken
(ze moeten wel overstappen op Amstel
)
Hoe weet jij nou hoe paardenpis smaaktquote:Op woensdag 30 november 2005 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Paardenpis dus.
Dat weet toch iedereenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe paardenpis smaakt![]()
![]()
Uuhm.. neequote:
je gaat me niet zeggen dat je Amstel lekker vindt??quote:Op woensdag 30 november 2005 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Mijn hart is gebroken..
Hoe durf je
![]()
GODVER!!!!!!quote:Dear Antichrist,
We would like to advise you that Cannibal Holocaust (25th Anniversary Edition) currently in your order ID O264356 has now been officially cancelled or discontinued. This means effective immediately we can no longer obtain stock and are therefore removing this title from site. Consequently we will also be deleting from your active order.
We do apologize for this inconvenience.
Regards,
Customer Information Support
heineken bij jupiler en Hertog Jan in het rijtje hoe durf jequote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je gaat me niet zeggen dat je Amstel lekker vindt??
Wel lekker: Heineken, Jupiler, Wieckse Witte, Hertog Jan, Tuborg, Carlsberg
etc. etc. etc.
begint dat gedoe weerquote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Er is weer een major probleem met krassen op de 4disc Titanic versie, voor diegene die hem nog gaan kopen, let daar op
Hmmz ik heb al 2 weken de R2UK versie. Nog niet bekeken...vanavond maar eens testen!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Er is weer een major probleem met krassen op de 4disc Titanic versie, voor diegene die hem nog gaan kopen, let daar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |