je was nog aardig, don`t push your luck, boyquote:
Waar? In de bios of "gekocht"?quote:Op zondag 27 november 2005 10:33 schreef Dizer het volgende:
Gisteren Sernity gezien![]()
![]()
Ik denk toch echt de allerbeste film (in zijn genre) die ik ooit heb gezien
[afbeelding]
Tof!quote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bios natuurlijk... ik ga er weer heen![]()
Het is dat ik momenteel andere prioriteiten qua dvd's heb anders had ik ze ook wel gekocht.quote:Op zondag 27 november 2005 22:22 schreef furanku het volgende:
Buffy Seizoen 1,2 en 3 regio 1 digipack te samen voor:
30 eurootjes... best een goed koopje dacht ik zo.. ik weet wat de sint mij in ieder geval gaat bezorgen..![]()
Begin weer in mijn oude gewoonte te vallen denk ik.. zo goedkoop mogelijk leuke luxe uitgaves proberen te halen.. dat is nie goed.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb mijn kat lid gemaakt van de ECI zodat ik 6 DVD's uit kon zoeken voor 5 euro
Dan hoeft mijn kat maar 4x per jaar minimaal 7,50 euro uit te geven en kan hij weer opzeggen. Dan zit mijn kat op 35 euro voor 6 DVD's en vier dingen van 7,50![]()
hoiquote:
Heb `m eindelijk ook gekregenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:54 schreef pascalheister het volgende:
Congratulations you have won a £5 Play.com voucherdadelijk even wat bestellen, iemand nog tips?
nah die film is niks, die 3 voor 18 pond actie is wel leukquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb `m eindelijk ook gekregen![]()
waarschijnlijk dalijk de 4 disc van Titanic bestellen voor £ 10,99
toffe filmquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nah die film is niks, die 3 voor 18 pond actie is wel leuk![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
Hallow!! Ben net wakker..Ben in slaap gevallen
Is toch niet leuk om een film te gaan kijken waarvan je het einde al weetquote:
Oh vertelde ik zojuist een spoiler?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is toch niet leuk om een film te gaan kijken waarvan je het einde al weet![]()
King Kong gaan we toch ook met zn allen kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is toch niet leuk om een film te gaan kijken waarvan je het einde al weet![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
King Kong gaan we toch ook met zn allen kijken![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]Is dat zo? Hebben we een mini meet
Oooohquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
"voele" is Limburgs voor "luilak", iemand die niets doet. Als je bv. iedere dag 12 uur in bed ligt dan ben je een "voele". Iemand die nooit iets doet
Nog meer Limburgse les??![]()
quote:
Waar: Kinepolis Hasselt, Belgiequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar wat wanneer hoe wie? Welk topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |