Tot diep in Twente waar de grote fabriek staatquote:
al ga je alleen voor Alwien, dan zal je al een leuke avond hebbenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks naar de toneelvoorstelling Tape met Cas Jansen, Tygo Gernandt en Alwien Turner. Hopelijk is het wat.
Daar ga ik binnenkort ook nog heen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga straks naar de toneelvoorstelling Tape met Cas Jansen, Tygo Gernandt en Alwien Turner. Hopelijk is het wat.
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heineken bij jupiler en Hertog Jan in het rijtje hoe durf je![]()
je vergeet het belangrijkste nog...
Grolsch![]()
met dvd's kopen heb je al weinig smaak, maar nu maak je het helemaal bont hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Grolsch
![]()
dat is toch wel zo goor he
![]()
je gaat me toch niet zeggen dat je Grolsch echt lekker vindtquote:Op woensdag 30 november 2005 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met dvd's kopen heb je al weinig smaak, maar nu maak je het helemaal bont hoor![]()
anders zeg ik het toch nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet zeggen dat je Grolsch echt lekker vindt
daar heb je een puntquote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
anders zeg ik het toch niet
dat ken ik niet, toch eens een keer proberenquote:Heb net een flesje Keizerskroon losgetrokken, dat smaakt ook goed
Kijk iemand met smaak. Hertog Jan is lekkerquote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grolsch is ook niet zo.Hertog Jan
In ieder geval alles beter dan die zooi uit de Heineken fabriek en Oranjeboom.
een of ander biertje geproduceerd door de Sligro, smaakt best aardig. Vaders kwam er mee aanzettenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
daar heb je een punt
[..]
dat ken ik niet, toch eens een keer proberen
Het viel me toch een partij tegen zeg.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al ga je alleen voor Alwien, dan zal je al een leuke avond hebben
als we nou naar Belgie gaan, dan zie je m een dag eerderquote:Op woensdag 30 november 2005 22:40 schreef Dizer het volgende:
Ok, even naast WAAR we gaan kijken, is ook de vraag.. WANNEER we gaan kijken.....
14 december is premiere. Dat is op een woensdag. Hoe gaan we dat oplossen?
Hotelletje regelenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als we nou naar Belgie gaan, dan zie je m een dag eerder
Daar is een voorpremiere op dinsdag de 13e.
1 nadeel: hij begint pas om 22.30uur `s avonds
go your gang.quote:
Fijn weer... heb ik dat.. denk je dat je profit hebt dat je in de buurt van Amsterdam woont...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
go your gang.
ik ga gewoon na afloop naar huis
whehequote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fijn weer... heb ik dat.. denk je dat je profit hebt dat je in de buurt van Amsterdam woont...
Dat is al een stuk dichterbij dan Amsterdamquote:Op donderdag 1 december 2005 00:41 schreef Hare het volgende:
Al dat gedoe om Adam of Belgie, terwijl je hier gewoon heerlijk bij hare & Mikkie op bezoek kan
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Totaal onverstaanbaar maar erg leuk filmpje in je sig Jor_Dii
Maar wanneer gaan we dan? Doordeweeks, of in het weekend?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Het is inderdaad wel handig om niet de laatste film te nemen. Ik kan tot iets van 11 uur nog terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |