abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:31:54 #1
136 V.
Like tears in rain...
pi_32474313
Het scheelde verrotte weinig of ik was dit weekend door een of andere Neanderjosti het ziekenhuis in geschopt
Zaterdagavond ging ik mijn hond uitlaten. Ik liep op de galerij toen er een autootje zonder lichten het terrein op kwam en onder een van de carports verdween. Er stapten twee kerels uit die vervolgens toen ze mij zagen snel weer de carport onder doken, maar nu waar mijn auto stond. Dus ik loop naar beneden om poolshoogte te nemen, staat daar één van die twee types praktisch tegen mijn auto aan te zeiken. Zijn flesje bier en zijn sleutels op mijn motorkap gekwakt. Ik werd daar niet heel blij van, dus dat meldde ik hem. Althans, ik vroeg hem, enigszins verontwaardigd, of hij dat heel erg normaal vond. Die gozer draait zich om, beent op mij af, terwijl hij tegen mij schreeuwt dat als ik mijn bek niet houd hij eerst mijn hond dood zal schoppen en daarna mij. Nou ben ik niet heel erg klein, integendeel, maar hij was toch nog wat groter en breder, stond neus aan neus en haalde al uit om mij op mijn bek te rossen. Gelukkig riep op dat moment een buurvrouw die ook haar hond ging uitlaten wat er allemaal aan de hand was, want anders had ik echt in het ziekenhuis gelegen. Maar goed, die gozer begon dus tegen dat mens te bleren dat ze zich erbuiten moest houden, sloeg wat brievenbussen van de muur en trapte een ruit uit de toegangsdeur waardoor zij net hard was weggelopen, en ik liep snel om het gebouw heen om haar op te vangen.
Allebei de politie gebeld, die kwam met een busje met honden... Die lui waren inmiddels verdwenen (bleken later op bezoek te zijn bij iemand hier op het terrein... gewoon eerst effe wat mensen bedreigen -maar nog liever in elkaar rossen- wat vernielingen aanrichten en dan doodleuk nog ergens een biertje gaan zuipen). En de politie raadde het ons af aangifte te doen. Niet omdat ze niet wilden, integendeel, maar omdat die lui wisten waar we woonden en we dan dus waarschijnlijk niet al te malse represailles konden verwachten
Inmiddels ben ik erachter, van buurtbewoners die wel in de gaten hadden dat er iets aan de hand was met politie, dat diegene waar die lui op bezoek gingen, ook al in de gevangenis heeft gezeten. Wegens moord. Nu wist ik wel dat het geen lekker tiep was, maar dit was toch ook weer nieuw.

Al met al een gezellig weekend achter de rug

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32474361
In wat voor buurt woon je dan?
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:35:24 #3
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32474393
RIP!

Waar moet het heen met dit land!?
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:35:35 #4
136 V.
Like tears in rain...
pi_32474397
Een hofje in het centrum van Hilversum. Waar op zich niet zo veel mis mee zou hoeven zijn (er wonen over het algemeen prima mensen), maar voor junks en hangjongeren is het een prima plek. En gemeente, woningbouw en politie werken niet bepaald optimaal mee om enigszins zaken te verbeteren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32474417
Gewoon aangifte doen, anders gebeurt er nooit wat. Honkbalknuppel gereed houden.
Jupiler is goed
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:37:29 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32474440
Waar haal je dan ook het lef vandaan om iets te zeggen over wat er met jouw eigendom gebeurt! !

Wat een achterlijke zuurstofverspillers weer eens. Wat dit soort dingen betreft mag de politie wmb best wat harder optreden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:37:30 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32474442
Huur een paar fijne Joegoslaven, die weten er wel raad mee
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32474466
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:36 schreef Aurelium het volgende:
Gewoon aangifte doen, anders gebeurt er nooit wat. Honkbalknuppel gereed houden.
Toch adviseerd de politie regelmatig geen aangifte te doen bij zulke zaken.

Dus zo zie je maar, gewoon een grote bek hebben, iedereen en alles in elkaar slaan, jezelf misdragen etc loont.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:40:42 #9
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32474519
Kut voor je ! Mag ik ook op de koffietafel ? Hou maar 2 witte kaas voor me gereserveerd !

Waren dat toevallig niet die gasten van Peter R. de Vries Van het incassobureau
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:42:15 #10
136 V.
Like tears in rain...
pi_32474558
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:36 schreef Aurelium het volgende:
Als ik alleen woonde zou ik dat doen. Maar ik heb ook nog een vriendin om rekening mee te houden. Ik zit overigens ook weer niet stil, maar een aangifte zit er even niet in.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:43:41 #11
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32474587
Jezus, wat voor tokkie buurt is dat
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:45:57 #12
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32474631
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Als ik alleen woonde zou ik dat doen. Maar ik heb ook nog een vriendin om rekening mee te houden. Ik zit overigens ook weer niet stil, maar een aangifte zit er even niet in.

V.
Inderdaad moet je daar om denken. En je buurvrouw, straks is zij wel/alsnog de lul.
Wel vreemd dat de politie zulk advies geeft. Wat een fucking twisted zooi.
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Toch adviseerd de politie regelmatig geen aangifte te doen bij zulke zaken.

Dus zo zie je maar, gewoon een grote bek hebben, iedereen en alles in elkaar slaan, jezelf misdragen etc loont.
precies. Dat is toch niet de bedoeling lijkt mij... Maar goed, zo doen ze het de volgende keer doodleuk weer...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32474670
Ik zou ze met een lieveheersbeestje-stoeptegel tegen de grond hebben geslagen.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:49:31 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32474708
ik heb iets soortgelijks meegemaakt, maar wel nadat (niet heel ergnstig, maar toch) ik uit het ziekenhuis kwam . ook toen werd mij, bij het noemen van de naam van de geweldplegers, op het bureau verzocht geen aangifte te doen vanwege het strafblad van deze heerschappen, en hun mogelijke represailles. tsja, you win some and you loose some. uiteraard hebben die gasten wel wat slaag gehad later, ik kan slecht vergeten, al is het tijden later.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:50:16 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_32474719
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:31 schreef Verbal het volgende:
En de politie raadde het ons af aangifte te doen. Niet omdat ze niet wilden, integendeel, maar omdat die lui wisten waar we woonden en we dan dus waarschijnlijk niet al te malse represailles konden verwachten
Vergis je niet in politie Hilversum. Ik stond daar een keer op kerstavond (alsof je dat voor je lol doet) kreeg ik het verzoek of ik de dag erna terug wilde komen. Toen ik redelijk door het lint ging kon het wel, maar moest ik wel wachten tot ze klaar waren met het kerstdiner .

Politie Hilversum is goed in parkeerboetes uitschrijven en brommers en fietsen aanhouden, maar het moet ze niet teveel moeite kosten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_32474780
Goed advies om geen aangifte te doen, dit voorkomt namelijk dat je het percentage aangifte en oplossingen hiervan naar beneden brengt,

let volgende keer wel op als je 3km te snel rijdt, daar wordt wel wat aangedaan.
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:54:08 #17
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32474789
Wat een daadkrachtige actie van onze politie macht .

Adviseren om geen aangifte te doen . Want ze kunnen er toch niks tegen doen. Maar ondertussen wel accept giro's sturen naar mensen die 5km te hard rijden want dat kunnen ze wel!

Niet vreemd trouwens dat volgens de aangiftes de criminaliteit daalt. Als iedere politie agent adviseert om geen aangifte te doen /

Wat een land leven we

Voortaan dus gewoon jezelf bewapenen, als de politie je niet beschermt moet je het zelf maar doen in dit achterlijke land.
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:54:29 #18
136 V.
Like tears in rain...
pi_32474796
Mwah, de agent die met zijn twee honden kwam vond ik verder helemaal prima. Hij vond het alleen zijn plicht om mij te waarschuwen voor alle ellende die ik mij gegarandeerd op de hals zou halen. Hij vertelde mij dit overigens nadat hij het nummerbord van die lui had gecheckt bij het bureau en even geheimzinnig had staan smiespelen in zijn radio. Ik neem aan dat die lui bij de politie bekend waren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32474827
Wat is dat voor een pauperbuurt? De Bijlmer ofzo?
  dinsdag 22 november 2005 @ 10:59:24 #20
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32474879
Wat voor nationaliteit hadden de daders btw

Niet dat het wat uitmaakt overigens..
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:01:52 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32474931
Ik heb soms de indruk dat de politie ook in hun broek schijten voor dergelijke gasten..
Heel jammerlijk dat we op een dergelijke manier moeten buigen voor dergelijk tuig..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32475033
Hmmz, weinig over te zeggen. Hard tegen hard soms...

C.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:09:45 #23
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_32475102
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef Verbal het volgende:
Hilversum.
Familie Van Dijk?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_32475127
Als je niet sterker bent dan je tegenstander, moet je een werktuig pakken waardoor je toch voordeel hebt. Dat is DE basisregel om een gevecht op de aap-manier te winnen. Wil je een aap overweldigen, zorg dan dat je een beter werktuig hebt dan hij. Een stalen pijp, een honkbalknuppel, een stuurslot van een auto, bedenk het maar.

De politie van tegenwoordig is een stel laffe passievelingen. Als je ze voor dit soort zaken belt, dan krijg je alleen maar dingen te horen als 'ja meneer, ze hebben geen strafbaar feit gepleegd, dus wij kunnen niks'. Terwijl ze best genoeg kunnen, maar ze zijn zo gewend te wachten tot er iets gebeurd dat ze niet meer uit hun rol kunnen komen wanneer dat nodig is. Het juiste woord is 'vastgeroest', denk ik. Totaal geen initiatief, die mensen.
pi_32475138
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Familie Van Dijk?
Precies mijn gedachte .

Een tip: ze kunnen niet tegen kogels. Eentje heeft dat al een keer bewezen...
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:13:01 #26
14746 k_i_m
pi_32475168
quote:

[..]

Familie Van Dijk?
Hilversum bestaat uit wel meer ellende de dan familie Van Dijk hoor .
Ik hoor trouwens weinig meer over ze, de laatste tijd.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:15:15 #27
136 V.
Like tears in rain...
pi_32475219
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
Wat voor nationaliteit hadden de daders btw

Niet dat het wat uitmaakt overigens..
Waarom vraag je het dan?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:16:21 #28
136 V.
Like tears in rain...
pi_32475236
quote:

[..]

Familie Van Dijk?
Het zou kunnen, al dacht ik dat die kleiner waren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32475254
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef RetepV het volgende:
Als je niet sterker bent dan je tegenstander, moet je een werktuig pakken waardoor je toch voordeel hebt. Dat is DE basisregel om een gevecht op de aap-manier te winnen. Wil je een aap overweldigen, zorg dan dat je een beter werktuig hebt dan hij. Een stalen pijp, een honkbalknuppel, een stuurslot van een auto, bedenk het maar.

De politie van tegenwoordig is een stel laffe passievelingen. Als je ze voor dit soort zaken belt, dan krijg je alleen maar dingen te horen als 'ja meneer, ze hebben geen strafbaar feit gepleegd, dus wij kunnen niks'. Terwijl ze best genoeg kunnen, maar ze zijn zo gewend te wachten tot er iets gebeurd dat ze niet meer uit hun rol kunnen komen wanneer dat nodig is. Het juiste woord is 'vastgeroest', denk ik. Totaal geen initiatief, die mensen.
En denk je niet dat ze wraak zullen nemen? (Mocht je het gevecht zowiezo al winnen).

"Normale" mensen hebben te veel te verliezen in zo'n situatie en die gasten niet, dus je delft altijd het onderspit. Tenzij je ze vermoord en het dusdanig doet dat niemand er achter komt dat jij het was,,, Maar ja, da's dan ook weer neet een stapje te ver
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:17:45 #30
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_32475268
Had jij niet al een keer iets dergelijks meegemaakt tijdens het uitlaten van je hond? Het komt me bekend voor.
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:20:28 #31
136 V.
Like tears in rain...
pi_32475320
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:17 schreef MeneerTim het volgende:
Had jij niet al een keer iets dergelijks meegemaakt tijdens het uitlaten van je hond? Het komt me bekend voor.
Ja, als je op straat loopt in het centrum van Hilversum, dan kom je nogal wat randdebielen tegen, inderdaad. Ik ben vaker bedreigd, idd. Maar nooit met dit soort rabiës-agressie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:22:24 #32
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_32475360
je mag mijn shotgun wel lenen hoor
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:22:36 #33
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32475362
Lekker frustrerend machteloos gevoel weer. Balen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:25:55 #34
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_32475445
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:50 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Vergis je niet in politie Hilversum. Ik stond daar een keer op kerstavond (alsof je dat voor je lol doet) kreeg ik het verzoek of ik de dag erna terug wilde komen. Toen ik redelijk door het lint ging kon het wel, maar moest ik wel wachten tot ze klaar waren met het kerstdiner .
Zo heb ik een keer aangifte willen doen van de diefstal van mijn mountainbike. Werd me door de betreffende agent gemeld dat ik nog even geduld moest hebben want hij had het erg druk. Nou ja, dat kan gebeuren: hij zat ook wel erg fanatiek achter de pc. Dus ik ben daar maar gaan zitten en na een half uur werd ik eindelijk bij hem geroepen. Zegt ie tegen mij "sorry dat het zolang duurde maar ik had het ook zo druk!" Draait die agent zijn monitor om zodat ik er ook op kan kijken, had ie gewoon gvd zitten pokeren al die tijd!

Ik was echt zo met stomheid geslagen dat ik niet eens boos kon worden.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:26:10 #35
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32475452
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, als je op straat loopt in het centrum van Hilversum, dan kom je nogal wat randdebielen tegen, inderdaad. Ik ben vaker bedreigd, idd. Maar nooit met dit soort rabiës-agressie.

V.
Ben bang dat het tegenwoordig in alle (middel)grote steden/dorpen zo is. Gelukkig heb ik er niet zo vaak last van. Maar ben niet zo vaak meer in het centrum, werkt ook wel mee denk ik.
Live life to the Ender :D
pi_32475453
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 10:31 schreef Verbal het volgende:Al met al een gezellig weekend achter de rug
En daar gaat het uiteindelijk allemaal om! Goed dat je het positief bekijkt
pi_32475457
Ik vind Verbal wel dapper eigenlijk
pi_32475488
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:25 schreef White_Wolf het volgende:

[..]

Zo heb ik een keer aangifte willen doen van de diefstal van mijn mountainbike. Werd me door de betreffende agent gemeld dat ik nog even geduld moest hebben want hij had het erg druk. Nou ja, dat kan gebeuren: hij zat ook wel erg fanatiek achter de pc. Dus ik ben daar maar gaan zitten en na een half uur werd ik eindelijk bij hem geroepen. Zegt ie tegen mij "sorry dat het zolang duurde maar ik had het ook zo druk!" Draait die agent zijn monitor om zodat ik er ook op kan kijken, had ie gewoon gvd zitten pokeren al die tijd!

dit lieg je....

ik weiger te geloven dat dit echt kan
pi_32475541
quote:

[..]

Wahhaha gevoel voor humor hebben ze iig wel
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:45:23 #40
14746 k_i_m
pi_32475840
quote:

[..]

Mja, erg slim zijn ze niet. Ik heb een keer aangifte gedaan tegen een mongool in een enorme SUV die op de snelweg een vol blikje bier tegen de voorkant van mijn Mini keilde ( . ) Die agent die de aangifte opnam had de kentekengegevens uitgeprint en voor hem op tafel gelegd. Nu kan ik uitermate goed ondersteboven lezen en liep ik dus ook naar buiten met de volledige adresgegevens van die klootzak. Nooit meer wat van de politie gehoord, maarja, ik heb toch de adresgegevens .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:50:03 #41
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32475953
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mja, erg slim zijn ze niet. Ik heb een keer aangifte gedaan tegen een mongool in een enorme SUV die op de snelweg een vol blikje bier tegen de voorkant van mijn Mini keilde ( . ) Die agent die de aangifte opnam had de kentekengegevens uitgeprint en voor hem op tafel gelegd. Nu kan ik uitermate goed ondersteboven lezen en liep ik dus ook naar buiten met de volledige adresgegevens van die klootzak. Nooit meer wat van de politie gehoord, maarja, ik heb toch de adresgegevens .
En daar heb je wel of niet wat constructiefs mee gedaan?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:50:36 #42
109065 sungaMsunitraM
pi_32475968
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Bierblikje door zijn ruit gekeild
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:57:33 #43
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_32476102
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:28 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

dit lieg je....

ik weiger te geloven dat dit echt kan
Ik kan me voorstellen dat het bijna niet te geloven is. Als het mezelf niet overkomen was, had ik het ook niet geloofd. Ik was ook werkelijk met stomheid geslagen. Ook omdat ik dat bureau binnenstapte met een bepaalt idee over agenten (zijn allemaal dik en voeren geen reet uit) en toen bleek dat dus nog te kloppen ook.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:04:38 #44
14746 k_i_m
pi_32476239
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nog niet. Met dat soort dingen kan je altijd beter even wachten, maar de visolie staat al klaar .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:05:34 #45
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32476252
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef Mr.J het volgende:

[..]

SUV's hebben grote dure banden...
Vampire Romance O+
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:09:50 #46
109065 sungaMsunitraM
pi_32476359
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:04 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nog niet. Met dat soort dingen kan je altijd beter even wachten, maar de visolie staat al klaar .
visolie
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:12:39 #47
14746 k_i_m
pi_32476422
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

visolie
Of een palingvel. Vind je nooit meer terug, en blijf je ruiken. De techniek staat voor niks .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:31:18 #48
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_32476842
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Of een palingvel. Vind je nooit meer terug, en blijf je ruiken. De techniek staat voor niks .
Vertel! Wat ga je ermee doen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:33:11 #49
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_32476879
Zat ook aan de Fam. van Dijk te denken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_32477055
Met alle dorpelingen, bewapend met fakkels en honkbalknuppels, dat soort figuren preventief in elkaar knuppelen!
feest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')