Toch adviseerd de politie regelmatig geen aangifte te doen bij zulke zaken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:36 schreef Aurelium het volgende:
Gewoon aangifte doen, anders gebeurt er nooit wat. Honkbalknuppel gereed houden.
Als ik alleen woonde zou ik dat doen. Maar ik heb ook nog een vriendin om rekening mee te houden. Ik zit overigens ook weer niet stil, maar een aangifte zit er even niet in.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:36 schreef Aurelium het volgende:
Gewoon aangifte doen, anders gebeurt er nooit wat. Honkbalknuppel gereed houden.
Inderdaad moet je daar om denken. En je buurvrouw, straks is zij wel/alsnog de lul.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als ik alleen woonde zou ik dat doen. Maar ik heb ook nog een vriendin om rekening mee te houden. Ik zit overigens ook weer niet stil, maar een aangifte zit er even niet in.
V.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Toch adviseerd de politie regelmatig geen aangifte te doen bij zulke zaken.
Dus zo zie je maar, gewoon een grote bek hebben, iedereen en alles in elkaar slaan, jezelf misdragen etc loont.
Vergis je niet in politie Hilversum. Ik stond daar een keer op kerstavond (alsof je dat voor je lol doet) kreeg ik het verzoek of ik de dag erna terug wilde komen. Toen ik redelijk door het lint ging kon het wel, maar moest ik wel wachten tot ze klaar waren met het kerstdinerquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:31 schreef Verbal het volgende:
En de politie raadde het ons af aangifte te doen. Niet omdat ze niet wilden, integendeel, maar omdat die lui wisten waar we woonden en we dan dus waarschijnlijk niet al te malse represailles konden verwachten
Familie Van Dijk?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef Verbal het volgende:
Hilversum.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Familie Van Dijk?
Hilversum bestaat uit wel meer ellende de dan familie Van Dijk hoorquote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
Wat voor nationaliteit hadden de daders btw
Niet dat het wat uitmaakt overigens..
En denk je niet dat ze wraak zullen nemen? (Mocht je het gevecht zowiezo al winnen).quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef RetepV het volgende:
Als je niet sterker bent dan je tegenstander, moet je een werktuig pakken waardoor je toch voordeel hebt. Dat is DE basisregel om een gevecht op de aap-manier te winnen. Wil je een aap overweldigen, zorg dan dat je een beter werktuig hebt dan hij. Een stalen pijp, een honkbalknuppel, een stuurslot van een auto, bedenk het maar.
De politie van tegenwoordig is een stel laffe passievelingen. Als je ze voor dit soort zaken belt, dan krijg je alleen maar dingen te horen als 'ja meneer, ze hebben geen strafbaar feit gepleegd, dus wij kunnen niks'. Terwijl ze best genoeg kunnen, maar ze zijn zo gewend te wachten tot er iets gebeurd dat ze niet meer uit hun rol kunnen komen wanneer dat nodig is. Het juiste woord is 'vastgeroest', denk ik. Totaal geen initiatief, die mensen.
Ja, als je op straat loopt in het centrum van Hilversum, dan kom je nogal wat randdebielen tegen, inderdaad. Ik ben vaker bedreigd, idd. Maar nooit met dit soort rabiës-agressie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:17 schreef MeneerTim het volgende:
Had jij niet al een keer iets dergelijks meegemaakt tijdens het uitlaten van je hond? Het komt me bekend voor.
Zo heb ik een keer aangifte willen doen van de diefstal van mijn mountainbike. Werd me door de betreffende agent gemeld dat ik nog even geduld moest hebben want hij had het erg druk. Nou ja, dat kan gebeuren: hij zat ook wel erg fanatiek achter de pc. Dus ik ben daar maar gaan zitten en na een half uur werd ik eindelijk bij hem geroepen. Zegt ie tegen mij "sorry dat het zolang duurde maar ik had het ook zo druk!" Draait die agent zijn monitor om zodat ik er ook op kan kijken, had ie gewoon gvd zitten pokeren al die tijd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vergis je niet in politie Hilversum. Ik stond daar een keer op kerstavond (alsof je dat voor je lol doet) kreeg ik het verzoek of ik de dag erna terug wilde komen. Toen ik redelijk door het lint ging kon het wel, maar moest ik wel wachten tot ze klaar waren met het kerstdiner.
Ben bang dat het tegenwoordig in alle (middel)grote steden/dorpen zo is. Gelukkig heb ik er niet zo vaak last van. Maar ben niet zo vaak meer in het centrum, werkt ook wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, als je op straat loopt in het centrum van Hilversum, dan kom je nogal wat randdebielen tegen, inderdaad. Ik ben vaker bedreigd, idd. Maar nooit met dit soort rabiës-agressie.
V.
En daar gaat het uiteindelijk allemaal om! Goed dat je het positief bekijktquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:31 schreef Verbal het volgende:Al met al een gezellig weekend achter de rug![]()
dit lieg je....quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:25 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer aangifte willen doen van de diefstal van mijn mountainbike. Werd me door de betreffende agent gemeld dat ik nog even geduld moest hebben want hij had het erg druk. Nou ja, dat kan gebeuren: hij zat ook wel erg fanatiek achter de pc. Dus ik ben daar maar gaan zitten en na een half uur werd ik eindelijk bij hem geroepen. Zegt ie tegen mij "sorry dat het zolang duurde maar ik had het ook zo druk!" Draait die agent zijn monitor om zodat ik er ook op kan kijken, had ie gewoon gvd zitten pokeren al die tijd!![]()
![]()
Ik was echt zo met stomheid geslagen dat ik niet eens boos kon worden.![]()
Wahhaha gevoel voor humor hebben ze iig welquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:25 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer aangifte willen doen van de diefstal van mijn mountainbike. Werd me door de betreffende agent gemeld dat ik nog even geduld moest hebben want hij had het erg druk. Nou ja, dat kan gebeuren: hij zat ook wel erg fanatiek achter de pc. Dus ik ben daar maar gaan zitten en na een half uur werd ik eindelijk bij hem geroepen. Zegt ie tegen mij "sorry dat het zolang duurde maar ik had het ook zo druk!" Draait die agent zijn monitor om zodat ik er ook op kan kijken, had ie gewoon gvd zitten pokeren al die tijd!![]()
![]()
Mja, erg slim zijn ze niet. Ik heb een keer aangifte gedaan tegen een mongool in een enorme SUV die op de snelweg een vol blikje bier tegen de voorkant van mijn Mini keilde (quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:25 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
![]()
En daar heb je wel of niet wat constructiefs mee gedaan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mja, erg slim zijn ze niet. Ik heb een keer aangifte gedaan tegen een mongool in een enorme SUV die op de snelweg een vol blikje bier tegen de voorkant van mijn Mini keilde (. ) Die agent die de aangifte opnam had de kentekengegevens uitgeprint en voor hem op tafel gelegd. Nu kan ik uitermate goed ondersteboven lezen en liep ik dus ook naar buiten met de volledige adresgegevens van die klootzak. Nooit meer wat van de politie gehoord, maarja, ik heb toch de adresgegevens
.
Bierblikje door zijn ruit gekeildquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mja, erg slim zijn ze niet. Ik heb een keer aangifte gedaan tegen een mongool in een enorme SUV die op de snelweg een vol blikje bier tegen de voorkant van mijn Mini keilde (. ) Die agent die de aangifte opnam had de kentekengegevens uitgeprint en voor hem op tafel gelegd. Nu kan ik uitermate goed ondersteboven lezen en liep ik dus ook naar buiten met de volledige adresgegevens van die klootzak. Nooit meer wat van de politie gehoord, maarja, ik heb toch de adresgegevens
.
Ik kan me voorstellen dat het bijna niet te geloven is. Als het mezelf niet overkomen was, had ik het ook niet geloofd. Ik was ook werkelijk met stomheid geslagen. Ook omdat ik dat bureau binnenstapte met een bepaalt idee over agenten (zijn allemaal dik en voeren geen reet uit) en toen bleek dat dus nog te kloppen ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
dit lieg je....
ik weiger te geloven dat dit echt kan
Nog niet. Met dat soort dingen kan je altijd beter even wachten, maar de visolie staat al klaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En daar heb je wel of niet wat constructiefs mee gedaan?
SUV's hebben grote durequote:Op dinsdag 22 november 2005 11:50 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En daar heb je wel of niet wat constructiefs mee gedaan?
visoliequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog niet. Met dat soort dingen kan je altijd beter even wachten, maar de visolie staat al klaar.
Of een palingvel. Vind je nooit meer terug, en blijf je ruiken. De techniek staat voor niksquote:
Vertel! Wat ga je ermee doen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Of een palingvel. Vind je nooit meer terug, en blijf je ruiken. De techniek staat voor niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |