heyhoiquote:
Vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido is licht schizo toch of is daar een andere benaming voor...
Geen idee, maar deze foto is van een latere datum dan die ik eerder plaatste.quote:
Nou de afspraak van te voren was: als we een 3+ scoren doen we de polonaise. Nou die polonaise is er ook echt van gekomen want ik heb er een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
heyhoi
hoe is je tentamen eigenlijk gegaan?
Daar mogen ze ook wel eens een beter systeem voor vinden. Iedere keer gebeurt er niets en na zoveel tijd openen tig mensen tegelijk een topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef F4iTH het volgende:
Zo dat duurde lang zeg. En ik had bijna mijn eerste officiele(!!!) SC topic geopend. Maarja lag te lang in de clinch met me zelf over de TT.
Chantal!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
En mensen? Wie denken jullie dat er donderdag naar huis moet? Ik denk Lies
ooit - zo'n 750 topics geleden- was degene die de laatste post plaatste in een topic ook degene die het volgende topic opende...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel eens een beter systeem voor vinden. Iedere keer gebeurt er niets en na zoveel tijd openen tig mensen tegelijk een topic.
hmz....quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:38 schreef Muerte het volgende:
Geen idee, maar deze foto is van een latere datum dan die ik eerder plaatste.
kben bang dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
jij snapt het antwoord niet vrees ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je snapt de vraag niet geloof ik...
dank jequote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef F4iTH het volgende:
BTW. Erg leuk zo'n fotoboek...ennuh Sanne1805 mag er ook wel wezen![]()
![]()
" Dido is licht schizo toch of is daar een andere benaming voor..."quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Of Dido licht schizo is vroeg ik...
BB beslist wie er vertrekt, ik gok op Nathalie...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Chantal is een man, net als Kelly, dat is gewoon een homo die een kutje wou
Maar Dido heeft iets vaags, ze is licht schizo maar misschien er daar een andere benaming voor...
Leuke meid hoor maar ze is me iets te Arischquote:
mja goed systeemquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:41 schreef teamlead het volgende:
ooit - zo'n 750 topics geleden- was degene die de laatste post plaatste in een topic ook degene die het volgende topic opende...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
" Dido is licht schizo toch of is daar een andere benaming voor..."
Het antwoord blijft hetzelfde: ze is een vrouw.![]()
Ja wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ooit - zo'n 750 topics geleden- was degene die de laatste post plaatste in een topic ook degene die het volgende topic opende...
Als een 1 van deze 2 het niet zijn, denk ik niet dat ik hem heb.quote:
Ben blij dat jij het wel gelijk had, begon al gelijk te twijfelen aan mezelf en ik ben niet eens een vrouw (en nee, ook die leggen we niet uit)quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij snapt het antwoord niet vrees ik
nou, we hebben ons best gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:44 schreef Muerte het volgende:
Als een 1 van deze 2 het niet zijn, denk ik niet dat ik hem heb.
nope.. Kelly is een transsexueel.. en da's toch echt niet hetzelfde (ongeacht wat verder je persoonlijke mening daarover is)quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
O, Kelly is geen homo dus...
Zie je wel dat je het goed zou gaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou de afspraak van te voren was: als we een 3+ scoren doen we de polonaise. Nou die polonaise is er ook echt van gekomen want ik heb er een goed gevoel over.![]()
Hij zal toch niet deze bedoelen?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het wel gelijk had, begon al gelijk te twijfelen aan mezelf en ik ben niet eens een vrouw (en nee, ook die leggen we niet uit)![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het goed zou gaan![]()
anyway tijd om m'n bed op te gaan zoeken
trusten![]()
![]()
Zo! Tering!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hij zal toch niet deze bedoelen?![]()
[afbeelding]
PC eendquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:43 schreef melke het volgende:
Check dit http://media.putfile.com/BB-Fight-for-your-right
Gevonden bij de buren. Vond het wel lachen
Tering, is dat Liesje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja je zei het nog!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het goed zou gaan![]()
anyway tijd om m'n bed op te gaan zoeken
trusten![]()
![]()
haha, da's lullig voor de mensjes die om 06:00 uur inloggen:)quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Sorry dat ik wat laat reageer, maar dat is 'emquote:
Dat dansje van Ingrid is goed...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:43 schreef melke het volgende:
Check dit http://media.putfile.com/BB-Fight-for-your-right
Gevonden bij de buren. Vond het wel lachen
da's een mooie iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry dat ik wat laat reageer, maar dat is 'em
Thanks
Graag gedaan, heb je die andere ook gezien?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorry dat ik wat laat reageer, maar dat is 'em
Thanks
Yep, staat ook in zijn topic "Filmpje" op dit forum.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:51 schreef melke het volgende:
[..]
Heeft PC eend dat filmpje gemaakt?!
Ik ga wel terug naar het andere topic waar ze je snappen na 1 letterquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
het zal wel aan het tijdstip liggen joh...
da's onzin!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yep, staat ook in zijn topic "Filmpje" op dit forum.
Die tweede vind ik zelf niet zo mooi. Die andere lijkt me Lieske niet te zijn of het is een echt hele maffe foto.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb je die andere ook gezien?![]()
Want???quote:
Het is haar echt hoor, heb ik gecapt tijdens de karaoke.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die tweede vind ik zelf niet zo mooi. Die andere lijkt me Lieske niet te zijn of het is een echt hele maffe foto.
Willie weet niet in welk forum hij zit doordat hij active topics gebruikt, en is nu in de war.quote:
En, is het wat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:53 schreef F4iTH het volgende:
* F4ith heeft net ook stiekem MissHobje zitten begluren in het fotoboek![]()
Leuk man! Hoe komt hij dan aan al die beelden? Je moet het maar verzinnen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yep, staat ook in zijn topic "Filmpje" op dit forum.
Hij is stiekem cameraman bij BB, niet verder vertellenquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:51 schreef melke het volgende:
[..]
Heeft PC eend dat filmpje gemaakt?!
Nou, een beroerdere cap had je niet kunnen maken. Die had ik in geen honderd jaar willen saven. Haar neus lijkt krom terwijl ie dat niet is.. en zo zijn er nog meer vreemde zaken aan die foto.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is haar echt hoor, heb ik gecapt tijdens de karaoke.![]()
Misschien ken ik hem wel dan?! Ik ben van het geluid!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is stiekem cameraman bij BB, niet verder vertellen![]()
Dag Bram, veel plezier...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:56 schreef teamlead het volgende:![]()
ik geef het op voor vandaag...
laters all
hehequote:Op dinsdag 22 november 2005 02:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Willie weet niet in welk forum hij zit doordat hij active topics gebruikt, en is nu in de war.
Ik geef het ook op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:56 schreef teamlead het volgende:![]()
ik geef het op voor vandaag...
laters all
Dat is toevallig, mijn oom heet John de Mol...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij is stiekem cameraman bij BB, niet verder vertellen![]()
Als je van het geluid bent weet je wel wat: ssssttquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:58 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien ken ik hem wel dan?! Ik ben van het geluid!
Heb je die foto van Dido wel eens gezien waarbij ze haar mond krampachtig naar beneden trekt van een dag of twee geleden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, een beroerdere cap had je niet kunnen maken. Die had ik in hgeen honderd jaar willen saven. Haar neus lijkt krom terwijl ie dat niet is.. en zo zijn er nog meer vreemde zaken aan die foto.
quote:
Ja, dat je band leeg loopt. Pompze!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je van het geluid bent weet je wel wat: ssssttbetekend
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:53 schreef F4iTH het volgende:
* F4ith heeft net ook stiekem MissHobje zitten begluren in het fotoboek![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, dat je band leeg loopt. Pompze!
Tering.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wauw een vrouw op een motor (750?) zo heb ik mijn vrouw leren kennenquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]OMG gluuder alert
![]()
Jij durft het tenminste toe te geven
*terug gaat lurken*
MJa.. niets bijzonders tochquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wauw een vrouw op een motor (750?) zo heb ik mijn vrouw leren kennen![]()
![]()
Zo'n kleine 10 jaar geleden was de verdeling toch iets anders dan nu en viel het veel meer opquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
MJa.. niets bijzonders tochmotor rijdende vrouwen
En nu rijden jullie in een bestelbusje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo'n kleine 10 jaar geleden was de verdeling toch iets anders dan nu en viel het veel meer op![]()
Ze kwam mijn zaak binnen met een helm onder haar arm en dacht aan een brommer![]()
's avonds zijn we gelijk uit eten gegaan en dat was het begin![]()
Hoe komt het toch dat itt de rest van FOK! de gemiddelde leeftijd op het BB forum zo hoog ligt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:
Zo'n kleine 10 jaar geleden..
Dat is de aankomende auto en soms gaan dingen in het leven niet zoals je van te voren voor ogen hebt en is een motor niet zo handigquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
En nu rijden jullie in een bestelbusje?
Misschien is BB toch meer voor 'ouderen' ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat itt de rest van FOK! de gemiddelde leeftijd op het BB forum zo hoog ligt?
Ik heb echt het idee dat ik 1 van de jongeren ben die hier post, terwijl het in andere subfora eerder omgekeerd is..
Van die tijd dat er nog weinig dames op een motor zaten of dat wij uit eten gingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:16 schreef MissHobje het volgende:
lolja kan me zeker wel die tijd herinneren ..
Welnee. Al die sms-sletjes, en Bridget en Ruud als presentatoren.. Het is echt ook wel op jongeren alswel ouderen gericht..quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is BB toch meer voor 'ouderen' ?
Dit is het origineel, hier heb ik hem uitgesneden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, een beroerdere cap had je niet kunnen maken. Die had ik in geen honderd jaar willen saven. Haar neus lijkt krom terwijl ie dat niet is.. en zo zijn er nog meer vreemde zaken aan die foto.
Ik zou het niet weten en weet ook je leeftijd nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat itt de rest van FOK! de gemiddelde leeftijd op het BB forum zo hoog ligt?
Ik heb echt het idee dat ik 1 van de jongeren ben die hier post, terwijl het in andere subfora eerder omgekeerd is..
misschien omdat dit vooral een nachtforum is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:20 schreef Lamon het volgende:
Welnee. Al die sms-sletjes, en Bridget en Ruud als presentatoren.. Het is echt ook wel op jongeren alswel ouderen gericht..
Maar op dit forum is het wel heel opvallend, ja.
Tijd van die dames duh!quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van die tijd dat er nog weinig dames op een motor zaten of dat wij uit eten gingen![]()
![]()
Hebben dertigers en veertigers minder slaap nodig dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:23 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien omdat dit vooral een nachtforum is?
Misschien is dat het welquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hebben dertigers en veertigers minder slaap nodig dan?
Ik heb het niet over tieners ofzo, maar de gemiddelde leeftijd op heel FOK! zweeft zo rond de 20-25 ofzo, in dit forum lijkt het meer ergens in de 30-40 te zweven.
Dat denk jij (en ik) maar je weet maar noooit en dat maakt het zo leuk, misschien ben ik wel een ex vriendje of iemand uit de straatquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tijd van die dames duh!ken jou toch niet
Trusten motormuisquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel
Geen idee ...
Afijn.. ik taai wel af nu
prettige nacht allemaal
Ouderen kunnen kwaliteit beter waarderen denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hebben dertigers en veertigers minder slaap nodig dan?
Ik heb het niet over tieners ofzo, maar de gemiddelde leeftijd op heel FOK! zweeft zo rond de 20-25 ofzo, in dit forum lijkt het meer ergens in de 30-40 te zweven.
Wie welquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:32 schreef sig000 het volgende:
Hallo ik post ook maar kijk 't zootje niet echt meer.![]()
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zei je vorige keer ook. En toen bleek het ook niet helemaal waar te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:32 schreef sig000 het volgende:
Hallo ik post ook maar kijk 't zootje niet echt meer.![]()
I lof joe end joe noow itquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kick it!
Complimenten voor je videoclip, klasse...![]()
Ik ben ook pas geleden 30 geworden, dus niet een van de jongsten meer.quote:
Da's een mogelijkheid inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:43 schreef Wup het volgende:
Lamon misschien heeft het ook wel te maken met BB trouw?
veel users die al sinds BB1 stug blijven doorkijken ofzo
BB is denk ik wel een programma dat alleen in combinatie met een forum een beetje leuk blijft
joe koet hef voelt miequote:Op dinsdag 22 november 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
I lof joe toe but meebie joe diddent noow it...
Ach binnekort komt die pot met geld in zicht, dan kan niemand meer slapen van de stressquote:Op dinsdag 22 november 2005 04:12 schreef PLAE@ het volgende:
Er is 's nachts niet zoveel meer aan op deze manier![]()
quote:
Is dat niet te pijnljik voor haar enkel, zo'n wekker?quote:Op dinsdag 22 november 2005 06:33 schreef Muerte het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen.
Terwijl ik dit type loopt de wekker voor de vierde keer af nu alleen nog voor Nathalie.
Zou kunnen en volgens mij ligt ze nog steeds op bed .quote:Op dinsdag 22 november 2005 06:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat niet te pijnljik voor haar enkel, zo'n wekker?
OOh heerlijk durf ik het al niet aan om 's morgens in de spiegel te kijken. Kijk ik wel naar nog verleptere koppen op screenshotsquote:Op dinsdag 22 november 2005 06:36 schreef Muerte het volgende:
Alle werkers zijn nu opgestaan en bezig met ontbijten en lunchpakketten maken.
[afbeelding]
Dat zal 't zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's een mogelijkheid inderdaad.
Veel users stammen al uit de tijd van BB1 (toen lurkte ik hier alleen nog maar, pas tijdens BB2 ben ik ook eens wat gaan posten) en het is altijd een beetje een paradepaardje van FOK! geweest.
Het feit om in zo'n huis te kruipen is al vreselijk werk en om dan wat poen te verdienen moet je nog meedoen ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:43 schreef melke het volgende:
Wat lijkt me dat een vreselijk werk zeg!
Wat was het IQ van Sjankwal ook alweer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:58 schreef Muerte het volgende:
Het niet dragen van het mondkapje is volgens mij is tegen de voorschriften en een reden om de opdracht als mislukt te beschouwen.
[afbeelding]
hetzelfde als van een aardappel !quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat was het IQ van Sjankwal ook alweer?![]()
Was dat niet gelijk aan haar leeftijd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat was het IQ van Sjankwal ook alweer?![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
hetzelfde als van een aardappel !
Die gaat geen 100 worden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Was dat niet gelijk aan haar leeftijd?
Dat denk ik ook en Roel is op dit moment de enige die correct gekleed is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:12 schreef tanjalies het volgende:
Het is leuk te zien dat Roel en Joost er een wedstrijd van maken. Ik denk dat Roel het niet zou overleven als Joost er meer heeft geschild aan het eind van de dag
Dat was 10 minuten geleden wel andersquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en Roel is op dit moment de enige die correct gekleed is.
Sorry, dat had ik dus echt gemist, waaruit dus blijkt dat er een koffiezetapparaat naast mijn computer hoort te staan!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was 10 minuten geleden wel anders
[afbeelding]
Mwah....... ik denk eerder dat ie straks gaat zitten roken!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:31 schreef versabommie het volgende:
Roel wil er een competitie van maken?
Tsjonge.. wat ziet dat er eigenlijk spastisch uit zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:35 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop niet roel, anders liggen APK en moi heel snel uit het servivalspel!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef melke het volgende:
Trouwens, wie gaat er donderdag naar huis?
Wie denk je dan wel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop niet roel, anders liggen APK en moi heel snel uit het servivalspel!
Je moet er toch gewoon goed uitzien om straks met een schort aan een vette keuken uit te gaan soppen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Radobe het volgende:
Het huishoudteam is er maar druk mee...
met niks doen.
Ik denk eerlijk gezegd dat Lieske de lul is...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:42 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je moet er toch gewoon goed uitzien om straks met een schort aan een vette keuken uit te gaan soppen?
TSSSSSSSSSSSSSSK!
Dat merkt Roel toch niet... Krakerspanden zijn ook niet echt het toonbeeld van opgeruimde huizen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:52 schreef regenworm het volgende:
Dido is niet echt een schoonmaker dus mocht ze ooit nog eens samen gaan wonen met Roel.
Dan wordt het echt een tering zooi in dat huis.
Maar goed de laatste dagen wordt er wel erg veel reclame voor lieske gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Lieske de lul is...![]()
Op internet wel ja maar op tv zie je haast niks van haar en dat scheelt erg veel denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar goed de laatste dagen wordt er wel erg veel reclame voor lieske gemaakt.
Het hele internet staat vol met bad en douche filmpjes van lieske.
Ben benieuwd wie het gaat het worden maar ik vrees Lieske.![]()
Internet zegt niets denk ik. Lieske is vrij populair als je naar de polls kijkt. Ze staat toch wel in de top 4. Toch denk ik ook dat ze weg gaat. Waarom? Geen idee. Speculaties van anderen. Als ze weg gaat valt BB natuurlijk wel door de mand. Ik hoop zelf dat Nathalie er uit gaatquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar goed de laatste dagen wordt er wel erg veel reclame voor lieske gemaakt.
Het hele internet staat vol met bad en douche filmpjes van lieske.
Ben benieuwd wie het gaat het worden maar ik vrees Lieske.![]()
Denk dat dat niet echt uit maakt. Denk dat iedereen zijn eigen aanhang ondertussen wel heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:55 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Op internet wel ja maar op tv zie je haast niks van haar en dat scheelt erg veel denk ik.
Klopt helemaal heb gisteren na de tv zitten kijken terwijl lieske in bad zatquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:55 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Op internet wel ja maar op tv zie je haast niks van haar en dat scheelt erg veel denk ik.
Nou voor bloot vallen veel mannen en Lieske zal het van nieuwe beginnende kijkers moeten hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:58 schreef melke het volgende:
[..]
Denk dat dat niet echt uit maakt. Denk dat iedereen zijn eigen aanhang ondertussen wel heeft.
Je bent toch niet zo'n oud geil mannetje he?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou voor bloot vallen veel mannen en Lieske zal het van nieuwe beginnende kijkers moeten hebben
Wel nee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:05 schreef melke het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n oud geil mannetje he?
Dat topic vind ik dus echt belachelijk! Snorremans is getrouwd, heeft 'n kindje en een tietentopic... Hmn apartquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee.
Maar bloot scoort eenmaal beter.
Kijk maar naar het aantal viewers: Scanman !!!! TIETUH topic
lieske filmpjes: Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4
geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2005 09:02 schreef melke het volgende:
Wat heeft Nathalie gevonden?
Verder is het gewoon een gezonde hollandse vent hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:14 schreef melke het volgende:
[..]
Dat topic vind ik dus echt belachelijk! Snorremans is getrouwd, heeft 'n kindje en een tietentopic... Hmn apart![]()
Ja, maar ik vind het dus raar dat volwassen mensen een tietentopic openen. Doe es ff normaaaaaal denk ik dan. Zeker als het over de tieten van een 19 jarige gaat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verder is het gewoon een gezonde hollandse vent hoor!
(ik ben getrouwd, heb een kindje, en ben ook nog eens vrouw, maar ben echt niet blind voor vrouwelijk(of mannelijk) schoon)
Zo gaat dat in real life anders toch ook hoor. Alleen hebben ze dan een kantine waar ze heen kunnen. Moet BB maar voor zorgen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind het echt te erg hoe Joost erbij zit in die 'fabriek'.
Ik zat me er net over te verbazen! Dat doe je toch niet? gatver..quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind het echt te erg hoe Joost erbij zit in die 'fabriek'.
Waarom zou hij pas na donderdag achter Ingrid aangaan,hij heeft haar zelf genomineert die gladjakkerquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:48 schreef Giggio het volgende:
je zou na donderdag ROB maar bij je in bed krijgen....
YUK YUK
ROB: na donderdag sta je genomineerd en EXIT volgende week!!!
De eerste de beste die er bij mij zo bij zou zitten daar zou ik een t-shirt voor meenemen. Kom op, dat bederft mijn eetlust! Eerst in die synthetische pakken lekker lopen zweten en dan zo lekker die zweetlucht in mijn neus loslaten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:48 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Zo gaat dat in real life anders toch ook hoor. Alleen hebben ze dan een kantine waar ze heen kunnen. Moet BB maar voor zorgen...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:02 schreef doka het volgende:
LOL, volgens mij zijn Kleintje en ik de enige die hier wakker zijn
Hoi Kleintje
Rob zit op zo'n zitzak-achtigding hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:18 schreef regenworm het volgende:
Elke keer als naar de streams zit te kijken.
Zie ik Rob en Dildo op de bank zitten.
Dit schiet niet op zo er mag best wat meer tempo komen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef Anitra het volgende:
Goede morgen
Even een kopje koffie erbij pakken, nog meer die een bakkie willen?
De kapper kan er beter een coupe a la Roel van maken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:54 schreef Giggio het volgende:
wanneer gaat de kapper Rob verder knippen?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef Anitra het volgende:
Goede morgen
Even een kopje koffie erbij pakken, nog meer die een bakkie willen?
Beide graagquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:21 schreef Anitra het volgende:
Doka: suiker en melk?
zolang Ingrid er maar inblijft. zit ie volgende week weer op de bank.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:24 schreef rooie3 het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef Giggio het volgende:
Rob hahahahahahahaah
geen probleem??? haha... wacht maar af!!!
Chan en Ing gaan je eruit werken!!!
[/quote
Ben toch bang dat ze dat niet gaan redden.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:19 schreef doka het volgende:
[..]
Rob zit op zo'n zitzak-achtigding hoor
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang Ingrid er maar inblijft. zit ie volgende week weer op de bank.
en dan hopen dat men in nederland m wegstemt...![]()
een stapel zakkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Rob en zitzak soort zoekt soort.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Rob en zitzak soort zoekt soort.
Hij had al weg moeten wezen,pfff waarom kijk ik nog naar die eikel eigelijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang Ingrid er maar inblijft. zit ie volgende week weer op de bank.
en dan hopen dat men in nederland m wegstemt...![]()
Het probleem is dat een groot deel van NL hem niet weg willen hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
als Ing weg is krijgtie wel een stem van Chantal....
Hij is niet half zo slim als hijzelf denkt dat hij isquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:14 schreef rooie3 het volgende:
Niemand vermoed dat Lieske op Roel heeft gestemt,dacht dat Rob zo slim was om alles te weten.
bedankt voor de koffiequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:29 schreef Anitra het volgende:
* Anitra wandelt met een bla met koffie en thee binnen, icl wat reserve kopjes voor de mensen die net wakker worden.
Jij bent een sociaal mensquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:29 schreef Anitra het volgende:
* Anitra wandelt met een blad met koffie en thee binnen, icl wat reserve kopjes voor de mensen die net wakker worden.
het probleem is dat de kijkers hem wel weg willen hebben maar Hummie niet!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het probleem is dat een groot deel van NL hem niet weg willen hebben.
Anders had hij al lang thuis gezeten.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
hebben ze een zelfreinigende keuken ofzo??
Daar staat weinigquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:31 schreef doka het volgende:
[..]
Jij bent een sociaal mensIk ga even in je fotoboek gluren
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:29 schreef Anitra het volgende:
* Anitra wandelt met een bla met koffie en thee binnen, icl wat reserve kopjes voor de mensen die net wakker worden.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:31 schreef doka het volgende:
[..]
Jij bent een sociaal mensIk ga even in je fotoboek gluren
[edit]Een burka, jammer[/edit]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar staat weinig
Heb iedere keer ruzie met het uploaden.
Plus het feit dat het geslachtelijk evenwicht anders ook ver te zoeken is: 5 vrouwen en 2 mannen gaat natuurlijk NOOOOOIT door de hummiebeugel! En niet onterecht want zeg nu eens eerlijk, dames: we kijken toch voor het manlijk vleesch in de BBkuip?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
het probleem is dat de kijkers hem wel weg willen hebben maar Hummie niet!!!
kom op... hij heeft het gered door de vrijwillige exit van Tanja.. anders wastie echt wieberen geweest als Hummie het spel eerlijk zou spelen volgens de wens van de kijkers....
van mij mag hij 2de worden... hahaha.... en dan die misselijke smile van hem dat het hem niets kan schelen...
Hummie wil inderdaad rob niet weg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
het probleem is dat de kijkers hem wel weg willen hebben maar Hummie niet!!!
kom op... hij heeft het gered door de vrijwillige exit van Tanja.. anders wastie echt wieberen geweest als Hummie het spel eerlijk zou spelen volgens de wens van de kijkers....
van mij mag hij 2de worden... hahaha.... en dan die misselijke smile van hem dat het hem niets kan schelen...
Rob, Joost, Roel hebben geen lichaam omquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Plus het feit dat het geslachtelijk evenwicht anders ook ver te zoeken is: 5 vrouwen en 2 mannen gaat natuurlijk NOOOOOIT door de hummiebeugel! En niet onterecht want zeg nu eens eerlijk, dames: we kijken toch voor het manlijk vleesch in de BBkuip?
Nee de dames komen er lekker af dit jaar hoor,de lekkere jongens zijn naar huis.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob, Joost, Roel hebben geen lichaam om![]()
te zeggen.
hhmm.. waar ik liever biefstuk zie, zie ik nu voornamelijk half gare speklappenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Plus het feit dat het geslachtelijk evenwicht anders ook ver te zoeken is: 5 vrouwen en 2 mannen gaat natuurlijk NOOOOOIT door de hummiebeugel! En niet onterecht want zeg nu eens eerlijk, dames: we kijken toch voor het manlijk vleesch in de BBkuip?
Bij BB1 bleven er wel 3 mennekes overquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
welk mannelijk vlees????quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Goeiemorgen mamapanquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:41 schreef mamapan het volgende:
R@#
![]()
is er door heen gesleept door Hummelding
nah iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:41 schreef mamapan het volgende:
R@#
![]()
is er door heen gesleept door Hummelding
Was een geintje, ik zal volgende keer een smiley plaatsenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
welk mannelijk vlees????
het lekkerste vlees heeft het huis al verlaten
Nou ja, het "gaat om het programma en niet om het geld" Een beetje werken om de zielige kindertjes van dienst te zijn is dan blijkbaar ook niet nodig?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:44 schreef AnTjUh het volgende:
T zou wel een stunt zijn als door de schoonmakers de weekopdracht mislukt!!!!![]()
Roel kreeg gister nog een waarschuwing....quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:44 schreef AnTjUh het volgende:
T zou wel een stunt zijn als door de schoonmakers de weekopdracht mislukt!!!!![]()
Jij ook een goedemorgen en voor allen hier aanwezig.quote:
ik was op zoek naar aanvulling voor het Naat smoelentopic. maar bij de regie zijn ze d'r ook zat.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
Jammer dat ik niet in de regiekamer zit.
euh euh
Willen Rob en Dildo aan het werk gaan.
Het BB is geen vankantiehuis
euh euh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |