heyhoiquote:
Vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido is licht schizo toch of is daar een andere benaming voor...
Geen idee, maar deze foto is van een latere datum dan die ik eerder plaatste.quote:
Nou de afspraak van te voren was: als we een 3+ scoren doen we de polonaise. Nou die polonaise is er ook echt van gekomen want ik heb er een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
heyhoi
hoe is je tentamen eigenlijk gegaan?
Daar mogen ze ook wel eens een beter systeem voor vinden. Iedere keer gebeurt er niets en na zoveel tijd openen tig mensen tegelijk een topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef F4iTH het volgende:
Zo dat duurde lang zeg. En ik had bijna mijn eerste officiele(!!!) SC topic geopend. Maarja lag te lang in de clinch met me zelf over de TT.
Chantal!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
En mensen? Wie denken jullie dat er donderdag naar huis moet? Ik denk Lies
ooit - zo'n 750 topics geleden- was degene die de laatste post plaatste in een topic ook degene die het volgende topic opende...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel eens een beter systeem voor vinden. Iedere keer gebeurt er niets en na zoveel tijd openen tig mensen tegelijk een topic.
hmz....quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:38 schreef Muerte het volgende:
Geen idee, maar deze foto is van een latere datum dan die ik eerder plaatste.
kben bang dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
En mensen? Wie denken jullie dat er donderdag naar huis moet? Ik denk Lies
jij snapt het antwoord niet vrees ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je snapt de vraag niet geloof ik...
dank jequote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef F4iTH het volgende:
BTW. Erg leuk zo'n fotoboek...ennuh Sanne1805 mag er ook wel wezen![]()
![]()
" Dido is licht schizo toch of is daar een andere benaming voor..."quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Of Dido licht schizo is vroeg ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |