heyhoiquote:
Vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido is licht schizo toch of is daar een andere benaming voor...
Geen idee, maar deze foto is van een latere datum dan die ik eerder plaatste.quote:
Nou de afspraak van te voren was: als we een 3+ scoren doen we de polonaise. Nou die polonaise is er ook echt van gekomen want ik heb er een goed gevoel over.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
heyhoi
hoe is je tentamen eigenlijk gegaan?
Daar mogen ze ook wel eens een beter systeem voor vinden. Iedere keer gebeurt er niets en na zoveel tijd openen tig mensen tegelijk een topic.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef F4iTH het volgende:
Zo dat duurde lang zeg. En ik had bijna mijn eerste officiele(!!!) SC topic geopend. Maarja lag te lang in de clinch met me zelf over de TT.
Chantal!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
En mensen? Wie denken jullie dat er donderdag naar huis moet? Ik denk Lies
ooit - zo'n 750 topics geleden- was degene die de laatste post plaatste in een topic ook degene die het volgende topic opende...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel eens een beter systeem voor vinden. Iedere keer gebeurt er niets en na zoveel tijd openen tig mensen tegelijk een topic.
hmz....quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:38 schreef Muerte het volgende:
Geen idee, maar deze foto is van een latere datum dan die ik eerder plaatste.
kben bang dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
jij snapt het antwoord niet vrees ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je snapt de vraag niet geloof ik...
dank jequote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef F4iTH het volgende:
BTW. Erg leuk zo'n fotoboek...ennuh Sanne1805 mag er ook wel wezen![]()
![]()
" Dido is licht schizo toch of is daar een andere benaming voor..."quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Of Dido licht schizo is vroeg ik...
BB beslist wie er vertrekt, ik gok op Nathalie...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef melke het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Chantal is een man, net als Kelly, dat is gewoon een homo die een kutje wou
Maar Dido heeft iets vaags, ze is licht schizo maar misschien er daar een andere benaming voor...
Leuke meid hoor maar ze is me iets te Arischquote:
mja goed systeemquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:41 schreef teamlead het volgende:
ooit - zo'n 750 topics geleden- was degene die de laatste post plaatste in een topic ook degene die het volgende topic opende...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
" Dido is licht schizo toch of is daar een andere benaming voor..."
Het antwoord blijft hetzelfde: ze is een vrouw.![]()
Ja wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ooit - zo'n 750 topics geleden- was degene die de laatste post plaatste in een topic ook degene die het volgende topic opende...
Als een 1 van deze 2 het niet zijn, denk ik niet dat ik hem heb.quote:
Ben blij dat jij het wel gelijk had, begon al gelijk te twijfelen aan mezelf en ik ben niet eens een vrouw (en nee, ook die leggen we niet uit)quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij snapt het antwoord niet vrees ik
nou, we hebben ons best gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:44 schreef Muerte het volgende:
Als een 1 van deze 2 het niet zijn, denk ik niet dat ik hem heb.
nope.. Kelly is een transsexueel.. en da's toch echt niet hetzelfde (ongeacht wat verder je persoonlijke mening daarover is)quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
O, Kelly is geen homo dus...
Zie je wel dat je het goed zou gaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou de afspraak van te voren was: als we een 3+ scoren doen we de polonaise. Nou die polonaise is er ook echt van gekomen want ik heb er een goed gevoel over.![]()
Hij zal toch niet deze bedoelen?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het wel gelijk had, begon al gelijk te twijfelen aan mezelf en ik ben niet eens een vrouw (en nee, ook die leggen we niet uit)![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het goed zou gaan![]()
anyway tijd om m'n bed op te gaan zoeken
trusten![]()
![]()
Zo! Tering!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hij zal toch niet deze bedoelen?![]()
[afbeelding]
PC eendquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:43 schreef melke het volgende:
Check dit http://media.putfile.com/BB-Fight-for-your-right
Gevonden bij de buren. Vond het wel lachen
Tering, is dat Liesje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hij zal toch niet deze bedoelen?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |