Ja, die diepvriesmaaltijden van Iglo zijn best te doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef DutchTrain het volgende:
Mijn kip in mosterdsaus met aardappeltjes, worteltjes, spinazie en broccoli
Zeker als ze in de aanbieding zijn bij de AH en je er gratis ijs bij krijgt (vorige week dan)quote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, die diepvriesmaaltijden van Iglo zijn best te doen.
Voetballiefhebbers zijn niet goed snik.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
... en er is verder ook weer niets op TV vanavond (tenzij je van 22 mannen, een balletje en een grasveld houdt)
Jah, ik herkende de aanbieding.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zeker als ze in de aanbieding zijn bij de AH en je er gratis ijs bij krijgt (vorige week dan)
En in 15 minuten klaar
En dat terwijl ik bijna nooit bij de AH kwam... totdat ik verhuisde en de AH op 100 meter zit (voorheen meer dan 1500).quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers zijn niet goed snik.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers zijn niet goed snik.![]()
Ah, Chris in Berlijn, ben benieuwdquote:Op woensdag 23 november 2005 20:54 schreef k_man het volgende:
Overigens, vanavond op TV:
[afbeelding]
en RTL Travel...
Heb jij je lolletje ook weer.quote:
Het kan nog erger, praten over voetbal bijvoorbeeld.quote:
Geen gewonden gevallen? Geen ongewenste levensvormen per ongeluk ontdooid? Al het servies nog heel?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Het heeft bijna een jaar geduurd, maar de lamp in de koelkast is dan toch eindelijk vervangen. Helemaal zelf gedaan.
Nee, men wil niet aan mijn wensen voldoen. Dan niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:36 schreef DutchTrain het volgende:
Komen er ook nog TRV'ers?
[26-11-2005] Amsterdam Meet
ik heb begrepen dat het geen portret-meet isquote:Op donderdag 24 november 2005 17:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, men wil niet aan mijn wensen voldoen. Dan niet.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef DutchTrain het volgende:
* checkt nu.nl over onlusten bij stroomuitval in centrum Amsterdam
kunst? architectuur is toch kunstquote:Op donderdag 24 november 2005 21:37 schreef k_man het volgende:
Maar is het ook kunst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |