Dat is wel zo logisch, anders word het onoverzichtelijk wanneer de inleverdatum is, stemdatum enzovoortsquote:Maar wat is nu wezenlijk het verschil tussen een wedstrijd en een tussenwedstrijd, dan?
En wie is er verantwoordelijk voor het belachelijke idee dat de wedstrijden synchroon dienen te lopen met de maanden, eigenlijk?
De wedstrijd van November begon eerder omdat het de eerste wedstrijd was en iedereen drong zo aan. Als de wedstrijd niet geopend was werd waarschijnlijk de Bastille bestormd en de modjes onthoofdquote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, dus om verwarring te voorkomen worden er 'tussenwedstrijden' gehouden met andere inleverdata en stemdata, waar iedereen ( - die zich met die wedstrijden bezighoudt- ) netzo goed aan meedoet...
Jaja...
Helemaal niet! Het is inderdaad allemaal wat onduidelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, wat ben ik lastig...
Dat mag ook wel eens gezegd worden, hoor...
Als er iemand een pessimist is dan ben ik het wel.quote:Op maandag 21 november 2005 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bewonder je optimisme, Biancavia.
Ik ga er meteen een gedicht over schrijven.quote:Op maandag 21 november 2005 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, wat ben ik lastig...
Dat mag ook wel eens gezegd worden, hoor...
Dan schrijf je toch voor volgende maand een verhaal over 'seks in de nacht', 'seks in de regen' of 'seks in een penthouse' ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:38 schreef JAM het volgende:
Ik doe mee als de opdracht vrij is. Misschien moet ik een keer meedoen, hopen dat ik win en 'vrij' als opdracht aanvoeren, maar dan gaat het iedereen het weer over seks hebben. Wat trouwens ook zou gebeuren bij een vrije opdracht. Seks dus. Doe dat maar dan als onderwerp; seks.
Ik nietquote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar wat is nu wezenlijk het verschil tussen een wedstrijd en een tussenwedstrijd, dan?
En wie is er verantwoordelijk voor het belachelijke idee dat de wedstrijden synchroon dienen te lopen met de maanden, eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch voor volgende maand een verhaal over 'seks in de nacht', 'seks in de regen' of 'seks in een penthouse' ?
Ik snap de vraag nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 04:56 schreef JAM het volgende:
Trouwens, zijn er al inzendingen voor (aangekondigd), voor die tussenwedstrijd?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Biancavia het volgende:
Dan schrijf je toch voor volgende maand een verhaal over 'seks in de nacht', 'seks in de regen' of 'seks in een penthouse' ?
Ik vermoed dat hij wil weten of er al inzendingen zijn voor 'december' of dat er al mensen zijn die hebben aangekondigd iets in te zenden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 06:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet
Ligt dit aan;
A: Automatic_Rock
B: JAM
C: Het tijdstip
D: Iets anders, namelijk...
Als het gaat om de tussenwedstrijd(met als onderwerp december) dan heb ik al 3 dingen ingestuurdquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij wil weten of er al inzendingen zijn voor 'december' of dat er al mensen zijn die hebben aangekondigd iets in te zenden.
Het antwoord daarop is natuurlijk 'ja'.
Ik heb zelfs al voor April ingezonden!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het gaat om de tussenwedstrijd(met als onderwerp december) dan heb ik al 3 dingen ingestuurd.
Met de maandwedstrijd December (waarbij het onderwerp nog niet vaststaat) heb ik nog niks ingezonden, omdat de wedstrijd nog niet is geopend.
1 april zeker!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:59 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al voor April ingezonden!![]()
Ik moet wel wachten, want ik heb alles al ingestuurdquote:Op woensdag 23 november 2005 15:08 schreef Augustina het volgende:
Ik denk dat ik wacht tot de volgende wedstrijd.
ohjee.., ik ook al...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:08 schreef Augustina het volgende:
Ik denk dat ik wacht tot de volgende wedstrijd.
Maar dan weet iedereen al welk kunstwerk van mij isquote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ohjee.., ik ook al...
Ik denk dat Erik wint in de catergorie beeldende kunst, vanwege gebrek aan concurentie
Oh, laat maar. Volgende keer moet ik eens wat beter lezen.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ohjee.., ik ook al...
Ik denk dat Erik wint in de catergorie beeldende kunst, vanwege gebrek aan concurentie
Ik heb ook ingezonden, of is mijn inzending ALWEER kwijtquote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ohjee.., ik ook al...
Zo goed is mijn inzending niet hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 17:57 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik heb ook ingezonden, of is mijn inzending ALWEER kwijtof vindt je mijn kunstwerk zo verschrikkelijk dat het niet tegen die van Erik op kan
![]()
Hopen dat ie niet kwijtraaktquote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef Ancient het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk eens mijn verhaal ingezonden![]()
het zou me wat zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopen dat ie niet kwijtraakt.
*afkloppen*
Die opmerking dat een beetje concurrentie wel leuk zou zijn die was natuurlijk wel zo bedoeld dat ik toch nog zou winnen, he!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:00 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga ook nog wat beeldends insturen!![]()
hm, als ik er zo naar kijk ben je wel klaar jaquote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef Ancient het volgende:
Ik heb alles nog ingezonden, heb de wiki af, heb net een topic geopent Fok! verhalen topic , wat moet ik nog posten?![]()
Ik verveel me ook, maar wat kan ik nog doen?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hm, als ik er zo naar kijk ben je wel klaar ja.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef Ancient het volgende:
Ik heb alles nog ingezonden, heb de wiki af, heb net een topic geopent Fok! verhalen topic , wat moet ik nog posten?![]()
Ik geef wat voorbeelden:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]Zoiets zat ik ook al aan te denken om op te starten.
Op Vok! hadden we ook zo'n verhaal, alleen dat is doodgebloed.![]()
Was wel erg grappig op zich.
Ik moet alleen helaas zeggen dat ik er nu even niet verder bij kan verzinnen dat het gekreun en geschreeuw in de laatste zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |