AR behoort tot de bevoordeelden die dóór slotjes heen kan posten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:08 schreef Augustina het volgende:
Hmmm, ik had AR zijn favorieten ook wel willen weten eigenlijk.
Die ene met die bijzondere naamquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:31 schreef Augustina het volgende:
Welke is van jou, Troel?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Die ene met die bijzondere naam
Helemaal vergeten dat ik het een naam moest geven, dus de naam die standaard van de digicam afkomt, met 550 erachter omdat ik hem verkleind had
Nou, je wilt niet weten wat het eerste geluid was toen ik zag dat dat de titel geworden was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ik zat er al een diepere betekenis achter te zoeken.
Dank je welquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Troel heeft haar opgave Canon 007-550 uit de wedstrijd teruggetrokken.
Ik dacht al dat het dat wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:36 schreef Troel het volgende:
Nou, je wilt niet weten wat het eerste geluid was toen ik zag dat dat de titel geworden was.
Het klonk iets als ARGH
Het is gewoon een gevoel, kan er niets anders van maken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het dat wasMaar desalnietemin heb je veel mensen laten nadenken
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat je denkt dat iets niet eerlijk gaat als je zelf op de tweede plek staat...
idemquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef Augustina het volgende:
Gefeliciteerd F-Snake, _Arual_ en Tha Erik!
Ik hoop dat die zich komt melden, want de email is spoorloos verdwenenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef Augustina het volgende:
Eens!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef Augustina het volgende:
Die was van mjquote:
Zou jij nog even bij Canon zoveel de opmerking willen plaatsen dat deze uiteindelijk niet meegedongen heeft in de wedstrijd (of een iets beter geformuleerd iets)? Dank je.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef Ancient het volgende:
[..]
Die was van mj![]()
Hmm, volgende keer ga ik meer mijn best doen, ik wist deze keer helemaal net wat ik kon verwachten van de wedstrijd. Gewone volgende keer beter mjn best doen![]()
en nog even spam
http://wiki.fok.nl/index.php/TTK/TTK-Wedstrijd
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:16 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben ook wel nieuwsgierig naar de keuze van AR
Ik heb bij de kunst de namen er alvast bijgezet (al heb k hier een rot toetsenboord, dus msschen taalfouten) en ik heb bij de canon erbij gezet dat die zich heeft teruggetrokkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Zou jij nog even bij Canon zoveel de opmerking willen plaatsen dat deze uiteindelijk niet meegedongen heeft in de wedstrijd (of een iets beter geformuleerd iets)? Dank je.
Ach ja, gedeeld eerste of tweede... wat maakt het uit hequote:Op dinsdag 15 november 2005 12:59 schreef Troel het volgende:
Overigens, de mensen op wie ik stemde die nu punten zijn misgelopen, sorry, dat is niet persoonlijk bedoeld.
Helemaal niet terecht: er is gemanipuleerd met de stemmen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De Dominante heeft iig terecht met afstand de gedichten wedstrijd gewonnen.
Heb ik niet goed geteld? Ik heb het 2x geteld!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:45 schreef Yosomite het volgende:
Helemaal niet terecht: er is gemanipuleerd met de stemmen.![]()
Hertelling!
(En als je op hetzelfde aantal komt, heb je "verkeerd" geteld.)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik niet goed geteld? Ik heb het 2x geteld!
Zie je nu wel. Je bent vergeten door 2 te delen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik niet goed geteld? Ik heb het 2x geteld!
Uhmm.. ja.. uhhh...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:16 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben ook wel nieuwsgierig naar de keuze van AR
Nee, dat ga ik je niet vertellen...., ik moet alleen gedeeltelijk jouw woorden bevestigen (Da's wat anders he!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:23 schreef Augustina het volgende:
AR, je gaat me nu toch niet vertellen dat je de gedichten en verhalen niet gelezen hebt!
Hij heeft gewoon niet alles gelezen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:30 schreef Augustina het volgende:
Ik snap je niet.
Jij snapt mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niet alles gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |