I bow before your nerdinessquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha, ik heb net vet gewonnen met msn-minesweeping
Ik zal je nog eens een tip gevenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd jij d'r even buiten kleintje.![]()
Of je doet klef IN de zak, zodat Twist het niet ziet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef Mokster het volgende:
Dilemma...
Moet ik me nou naar Twist luisteren en niet klef doen, of moet ik bij GF in de zak springen?
bazige types allemaal
* Litpho raapt Twist weer opquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
* Twisted_fok valt van stoel
Bij GF in de zak springen en daar verdergaan met niet kleffen lijkt mij een prima compromis.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef Mokster het volgende:
Dilemma...
Moet ik nou naar Twist luisteren en niet klef doen, of moet ik bij GF in de zak springen?
bazige types allemaal
Hey youquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:42 schreef AirwiN het volgende:
Middag mensen! Ik heb 't alweer gehad met werken en ik mag nog een uur...
Pwnagequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu bezig met vet winnen tijdens het 2e potje.
Moks!quote:
Mag ik alleen met Mokster niet-kleffen of geldt dat ook voor PhaE?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
* Mokster een aanloopt neemt, in de zak van GF springt en onderweg PhaE en Airwin met zich meeneemt om in de zak te kunnen niet-kleffen.
en nu weer aan het werk moet![]()
Met de rest ook niet, tis hier verdorie singles nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik alleen met Mokster niet-kleffen of geldt dat ook voor PhaE?
Je hebt toch niet m'n posthistorie zitten checken he...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Met de rest ook niet, tis hier verdorie singles niet
Nee hoor, heb zelf ook een poos in singles rondgehangenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch niet m'n posthistorie zitten checken he...![]()
Maar eigenlijk ben ik gewoon heel lijfelijk ingesteld, mag het dan weer wel?![]()
Complimenten voor je goede geheugen dan, aangezien ik sinds de brute moord op de Singles topics mijzelf niet meer in SC topics heb opgehouden!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee hoor, heb zelf ook een poos in singles rondgehangen
Ik moet toegeven dat ik me jou helemaal niet herinnerquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Complimenten voor je goede geheugen dan, aangezien ik sinds de brute moord op de Singles topics mijzelf niet meer in SC topics heb opgehouden!
Nog meer complimenten voor je eerlijkheid dan!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet toegeven dat ik me jou helemaal niet herinnerMisschien was ik er al weg toen jij er was?
Die opmerking was ook niet specifiek op jou gericht maar gewoon hoe het er in het algemeen aan toeging in singles![]()
Als je maar van mijn chocola afblijft... zei ik chocola.. ik heb heul geen chocola .. echt nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:
Ik moet nog braaf blijven zitten tot kwart voor 6. Daarn een paar getalletjes opschrijven en wegwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |