Smakelijk!! ik moet me ook maar wat eten...denk ik..quote:
Denk je? Is best wel noodzakelijk zo nu en dan,quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Smakelijk!! ik moet me ook maar wat eten...denk ik..
Hoe zit dat met die tentamens van jou, die had je toch deze week? hoe gaat het daarmee?
Ik eet een cracker...en een cup-a-soup.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Denk je? Is best wel noodzakelijk zo nu en dan,.
Je kunt niet meer als echt je best doen, en ik geloof dat je dat doet...Ik duim voor je!!quote:Gaat redelijk, alleen heb ik tijdgebrek. Dus dat wordt misschien begin volgend jaar nog een keertje doen.
Binnenkort is in dit geval een afkorting voor "Ik spreek de positieve hoop uit dat ik mezelf binnenkort in de groep van niet-singles kan classificeren". Mijn vorige onderschrift "De eeuwige single" wordt eerder een self-fulfilling prophecy op deze manier. Dan kan ik het beter zo doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Breetai het volgende:
[..]
Definieer "binnenkort" in je titel?
Ik blijf in het seizoensgevoel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Boterhammen![]()
Ik heb net een zak chips opengetrokken![]()
Chips als lunch...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Boterhammen![]()
Ik heb net een zak chips opengetrokken![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik eet een cracker...en een cup-a-soup.![]()
Dank je! Jup, dat project kost veel meer tijd dan de bedoeling was, maar komt allemaal goed.quote:Je kunt niet meer als echt je best doen, en ik geloof dat je dat doet...Ik duim voor je!!![]()
En je kunt veel als je echt wil... volgens mij heb je gewoon tevéél omhanden nu. Je was toch ook nog met een project of zo bezig?
En kruidnootjes ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Chips als lunch...
Typisch single-gedrag
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
En kruidnoten zijn slecht voor mn lijn... ik ga eens kijken of ik mn boerenkoolstamppot nog in elkaar krijg gedraaid....
Lichamelijk weer fit.. kan ik straks tenminste gaan tennissen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef Frezer het volgende:
En, jij bent weer opgeknapt neem ik aan?
En wederom een véél te grote hoeveelheid...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En wederom een véél te grote hoeveelheid...![]()
Ik leer het ook nooit..![]()
Ikke wel... maar mn ouders hoeven iig vandaag nix te verzinnen.. Pa blij!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Frezer het volgende:
Ohw, en als we toch bezig zijn, gechocolateerde kruidnoten!![]()
[..]
hoef je de komende dagen niet na te denken wat je gaat eten.
Ook een oplossing! Een week lang boerenkool gaat ook vervelen he.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ikke wel... maar mn ouders hoeven iig vandaag nix te verzinnen.. Pa blij!!En dan is het zo op..
![]()
Een moeilijke tijd voor je, december? Snoepen mag wel af en toe hoor,quote:En coco-kruidnoten zijn.mmmmmmmmmmmmm vooral de witte![]()
maar ook slecht voor de lijn..aaaarrrrggghh!
Als je zo weinig eet, dan mag er best wat gesnoept wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
En choco-kruidnoten zijn.mmmmmmmmmmmmm vooral de witte![]()
maar ook slecht voor de (mijn) lijn..aaaarrrrggghh!
"eeuwige single" straald niet echt veel positiefs uit. Dit doet het een stuk beter. De get some, go again van mij doet het dan ook iets beter. Alleen leef ik er nog niet naar. Eerst maar ees rustig in een voor mij aardig ritme komen. Dat ik mentaal, fysiek en financieel weet uit te houden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Binnenkort is in dit geval een afkorting voor "Ik spreek de positieve hoop uit dat ik mezelf binnenkort in de groep van niet-singles kan classificeren". Mijn vorige onderschrift "De eeuwige single" wordt eerder een self-fulfilling prophecy op deze manier. Dan kan ik het beter zo doen.
Zorg ervoor dat het een self fulfilling prophecy word. Al blijf je dan misschien eeuwig bijna single-af. Dat schiet ook niet op.quote:Nee, ik heb nog geen leuke dame op het oog c.q. 'gescoord'Maar het nieuwe onderschrift geeft een positieve wending aan het geheel
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef nixxx het volgende:
mannen kunnen niet tegen zeurende vrouwendat werkt op onze zenuwen
Niet alle vrouwen zeuren hoor..(dat wil ik ff kwijtquote:[b]Op dinsdag 22 november 2005 13:15 schreef marcb1974 het volgende:[/bnogal ja, heel erg zelfs, zeker de manier waarop zij zeurt
Nee hoor, ik zou het niet méér met je eens kunnen zijn als ik mijn best zou doenquote:
Als je toch aan het analyseren slaat, doe mijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
"eeuwige single" straald niet echt veel positiefs uit. Dit doet het een stuk beter.
Lijkt mij juist wel typerend voor de wijze waarop ik mijn mening zo af en toe zeer subtiel naar voren breng...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
alhoewel het stukje wat ik citeerde natuurlijk niet echt kwalificeert als het beloofde lesje in subtiliteit van Moks.
Op het gevaar dat het mogelijk als een cliché klinkt, ik kan het uitleggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel typerend voor de wijze waarop ik mijn mening zo af en toe zeer subtiel naar voren breng...
En waar was je dan gisteravond om 19.00 uur voor dat lesje? Gewoon niet op komen dagen he? Dat verdient:![]()
Doe eens een poging, zou ik zo zeggen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar dat het mogelijk als een cliché klinkt, ik kan het uitleggen.
Er is een anderquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Doe eens een poging, zou ik zo zeggen...
Dag schatquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
Goedenmiddag tezamen!
Ik ben hier eigenlijk niet, aangezien ik erg druk ben..
@Litpho: Kon je nog wat maken van die error die ik je stuurde?
Kijk je uit Twist?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
* Twisted_fok valt van stoel
Niet gaan lopen kleffen hier hequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dag schat
Hoest met Ronny, Bobby, Ricky, Mike, (Ralph) and Johnny?
Ze verkopen mijn verdwenen enorm foute Guy-cd trouwens wel bij Bol.
Maar ja... om nou zo'n oude cd weer opnieuw te kopen...
(voor die paar keer per jaar dat ik ineens weer zin heb om me 16 te voelen)
[insert Jiskefet-Amsterdams-accentje] Bepaal jij dat??quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet gaan lopen kleffen hier he
Hey lieverdquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dag schat
Hoest met Ronny, Bobby, Ricky, Mike, (Ralph) and Johnny?
Ze verkopen mijn verdwenen enorm foute Guy-cd trouwens wel bij Bol.
Maar ja... om nou zo'n oude cd weer opnieuw te kopen...
(voor die paar keer per jaar dat ik ineens weer zin heb om me 16 te voelen)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd graag bij je in de zak stap!
![]()
Hey Twistquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet gaan lopen kleffen hier he
Nope gisteren niet en vandaag ook niet...quote:
Ja, ik ben de baas. Luisteren naar de baas!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
[insert Jiskefet-Amsterdams-accentje] Bepaal jij dat??[/insert Jiskefet-Amsterdams-accentje]
Hoe kom je daaaaaar nou bij?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef melismay het volgende:
Het begint hier steeds meer op [stelletjes] te lijken ipv [singles]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow... vandaag speel je de Schijnh... euh.... Goedheiligman?
![]()
Ga jij maar docenten regelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik ben de baas. Luisteren naar de baas!!!
I bow before your nerdinessquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha, ik heb net vet gewonnen met msn-minesweeping
Ik zal je nog eens een tip gevenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd jij d'r even buiten kleintje.![]()
Of je doet klef IN de zak, zodat Twist het niet ziet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef Mokster het volgende:
Dilemma...
Moet ik me nou naar Twist luisteren en niet klef doen, of moet ik bij GF in de zak springen?
bazige types allemaal
* Litpho raapt Twist weer opquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
* Twisted_fok valt van stoel
Bij GF in de zak springen en daar verdergaan met niet kleffen lijkt mij een prima compromis.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef Mokster het volgende:
Dilemma...
Moet ik nou naar Twist luisteren en niet klef doen, of moet ik bij GF in de zak springen?
bazige types allemaal
Hey youquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:42 schreef AirwiN het volgende:
Middag mensen! Ik heb 't alweer gehad met werken en ik mag nog een uur...
Pwnagequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu bezig met vet winnen tijdens het 2e potje.
Moks!quote:
Mag ik alleen met Mokster niet-kleffen of geldt dat ook voor PhaE?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
* Mokster een aanloopt neemt, in de zak van GF springt en onderweg PhaE en Airwin met zich meeneemt om in de zak te kunnen niet-kleffen.
en nu weer aan het werk moet![]()
Met de rest ook niet, tis hier verdorie singles nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik alleen met Mokster niet-kleffen of geldt dat ook voor PhaE?
Je hebt toch niet m'n posthistorie zitten checken he...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Met de rest ook niet, tis hier verdorie singles niet
Nee hoor, heb zelf ook een poos in singles rondgehangenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch niet m'n posthistorie zitten checken he...![]()
Maar eigenlijk ben ik gewoon heel lijfelijk ingesteld, mag het dan weer wel?![]()
Complimenten voor je goede geheugen dan, aangezien ik sinds de brute moord op de Singles topics mijzelf niet meer in SC topics heb opgehouden!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee hoor, heb zelf ook een poos in singles rondgehangen
Ik moet toegeven dat ik me jou helemaal niet herinnerquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Complimenten voor je goede geheugen dan, aangezien ik sinds de brute moord op de Singles topics mijzelf niet meer in SC topics heb opgehouden!
Nog meer complimenten voor je eerlijkheid dan!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet toegeven dat ik me jou helemaal niet herinnerMisschien was ik er al weg toen jij er was?
Die opmerking was ook niet specifiek op jou gericht maar gewoon hoe het er in het algemeen aan toeging in singles![]()
Als je maar van mijn chocola afblijft... zei ik chocola.. ik heb heul geen chocola .. echt nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:
Ik moet nog braaf blijven zitten tot kwart voor 6. Daarn een paar getalletjes opschrijven en wegwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |