Je moet!quote:Op maandag 21 november 2005 23:00 schreef _Cara_ het volgende:
ik wil niet!!!
je moet! lekker naar het warme spanje..... weg van dit gure winterweerquote:Op maandag 21 november 2005 23:00 schreef _Cara_ het volgende:
ik wil niet!!!
Ik ga meequote:Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef _Cara_ het volgende:
Nee! in de zak is het koud en ben ik alleen!!![]()
hmmm...al iets beter.. maar niet goed genoeg..quote:
stelletje zakken...slaapzakkenquote:
Ik zal jou eens kennis laten maken met Rita Verdonk!quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zal jou eens kennis laten maken met Rita Verdonk!
Soms, soms is het leven hard.quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zo'n teringhekel aan thema-smilies, had ik dat al gezegd?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En terecht!quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verrekte piet!quote:
Ook een enkeltje?quote:
Gewoon naar m'n werk, maar voordat ik thuis ben is het alweer vijf uur vanmiddag . . .quote:Op dinsdag 22 november 2005 05:18 schreef Godlike02 het volgende:
waar ga je heen?
Best aardig mens...quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zal jou eens kennis laten maken met Rita Verdonk!
Nee!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga vandaag in ieder geval weer even hard voor haar aan de slag!
Indirect wel, maar in de eerste plaats voor en namens haar...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee!
Dat zie je verkeerd ambtenaar
Je gaat voor ons land aan de slag
Voor de bevolking die voor dit beleid heeft gekozen
quote:
Ja, lezen, fok checken, lezen, fok checken, lezen, fok checkenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, lezen, fok checken, lezen, fok checken, lezen, fok checken![]()
Als je het nou is direct voor het volk doet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Indirect wel, maar in de eerste plaats voor en namens haar...
Maar slechts een klein deel van het volk zal het eens zijn met het beleid dat ze uitvoert. Ze voert Rista's beleid uit, niet dat van het volk (ook niet mogelijk trouwens).quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het nou is direct voor het volk doet?
ik denk dta je dan ook meer voldoening haald uit je werk
Mogguh pietquote:
Lekker.. Je zit zeker ook niet toevallig in een stad waar iets te doen valt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben voor lul op school gekomen. Het mens van engels kwam er achter dat we helemaal geen 3 college's in de week moeten hebben. En dus heb ik tot 13:50 vandaag geen college's, maar ik ben wel om 20:00 thuis
Ze is met meerderheid gekozenquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar slechts een klein deel van het volk zal het eens zijn met het beleid dat ze uitvoert. Ze voert Rista's beleid uit, niet dat van het volk (ook niet mogelijk trouwens).
whehe... 5 minuutjes van Delft af maarquote:
quote:
Delftquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe... 5 minuutjes van Delft af maardan kun je je in een grotere stad vervelen
quote:
Misschien wel, alleen de universiteit daar is echtquote:
al even niet meer geweest.. ik "werk" nu thuis maar heb het er toch wel naar mijn zin gehad hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Misschien wel, alleen de universiteit daar is echt![]()
Geen enkele partij wordt in Nederland door een meerderheid verkozen, dus er wordt altijd water bij de wijn gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is met meerderheid gekozen
Lijkt me dus wel een meerderheid
Ik weet het niet, ik heb waarschijnlijk gewoon een heel verkeerde indruk gekregen van de TU aldaar. In ieder geval voor de opleiding Informatica waarvoor ik kwam kijken. Leek echt nergens naar. Middeleeuwse gebouwen daar en enorm veel koorballen (niks op tegen, zolang het maar niet 80% van de studentenpopulatie isquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
al even niet meer geweest.. ik "werk" nu thuis maar heb het er toch wel naar mijn zin gehad hoor
quote:
Klopt, maar ik zou toch ook niet zomaar een beter systeem kunnen bedenken als er nu in Nederland is. Een één of twee partijen stelsel lijkt me ook niet alles.quote:Maar dat probleem heb ik ook, de compromissen beginnen al als JIJ gaat stemmen, en dan komen er nog meer bij als ze een coalitie gaan vormen en uiteindelijk hou je een vormeloos beleid over waar niemand 100% achter staat.
Die gebouwen vind ik juist wel wat hebben.. jammer dat het merendeel van de oude gebouwen al afgestoten is. De TU staat nu echt gewoon buiten de stad, had alles liever in het centrum gezienquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik weet het niet, ik heb waarschijnlijk gewoon een heel verkeerde indruk gekregen van de TU aldaar. In ieder geval voor de opleiding Informatica waarvoor ik kwam kijken. Leek echt nergens naar. Middeleeuwse gebouwen daar en enorm veel koorballen (niks op tegen, zolang het maar niet 80% van de studentenpopulatie is)
[mijmermode] hmmm waarom partijen... ik als alleenheerser, streng, maar meestal rechtvaardig.. en iedereen die het daar niet mee eens isquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:14 schreef Frezer het volgende:
Klopt, maar ik zou toch ook niet zomaar een beter systeem kunnen bedenken als er nu in Nederland is. Een één of twee partijen stelsel lijkt me ook niet alles.
De TU ligt prima in het centrum vind ik hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die gebouwen vind ik juist wel wat hebben.. jammer dat het merendeel van de oude gebouwen al afgestoten is. De TU staat nu echt gewoon buiten de stad, had alles liever in het centrum gezien![]()
Die koorballen valt ook wel redelijk mee, tenminste ik heb er nooit last van gehad en ze zijn alleen irritant in groepen
Dan hebben wij een meningsverschil.... biertje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
De TU ligt prima in het centrum vind ik hoor
werken!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:32 schreef melismay het volgende:
Jullie gaan te hard voor werkende ik
Ik doe dit werk omdat ik het interessant en leuk vind om te doen. Als ik niet voor het merendeel achter het uit te voeren beleid zou staan (waar ik nu zelf, hoewel marginaal, ook wel enige invloed op kan uitoefenen), zou ik ander werk zoeken. M.a.w. uiteindelijk doe ik het dus voor mezelf.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het nou is direct voor het volk doet?
ik denk dta je dan ook meer voldoening haald uit je werk
Eenschquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doe dit werk omdat ik het interessant en leuk vind om te doen. Als ik niet voor het merendeel achter het uit te voeren beleid zou staan (waar ik nu zelf, hoewel marginaal, ook wel enige invloed op kan uitoefenen), zou ik ander werk zoeken. M.a.w. uiteindelijk doe ik het dus voor mezelf.
In ieder geval níet voor het volk dat voor het merendeel uit volslagen idioten bestaat...
En doe Marcel de groetenquote:
iemand die ik ken die ook bij IND werktquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... ik weet dat ik weg zou gaan, maarreh... wie![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mn bedankt voor de spiv-tip mailtje is niet aangekomen.
Aha... nou... dan ga ik maar een mailtje sturen naar alle Marcel's die bij de IND werken. Met de vriendelijke groeten van Nixxxquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
iemand die ik ken die ook bij IND werkt
maar volledige naam doe ik maar niet hier op forum
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Aha... nou... dan ga ik maar een mailtje sturen naar alle Marcel's die bij de IND werken. Met de vriendelijke groeten van Nixxx
Definieer "binnenkort" in je titel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]Die moest positiever van de mensen hier
Ah, hier waren we geblevenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef Mokster het volgende:
In ieder geval níet voor het volk dat voor het merendeel uit volslagen idioten bestaat...
Smakelijk!! ik moet me ook maar wat eten...denk ik..quote:
Denk je? Is best wel noodzakelijk zo nu en dan,quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Smakelijk!! ik moet me ook maar wat eten...denk ik..
Hoe zit dat met die tentamens van jou, die had je toch deze week? hoe gaat het daarmee?
Ik eet een cracker...en een cup-a-soup.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Denk je? Is best wel noodzakelijk zo nu en dan,.
Je kunt niet meer als echt je best doen, en ik geloof dat je dat doet...Ik duim voor je!!quote:Gaat redelijk, alleen heb ik tijdgebrek. Dus dat wordt misschien begin volgend jaar nog een keertje doen.
Binnenkort is in dit geval een afkorting voor "Ik spreek de positieve hoop uit dat ik mezelf binnenkort in de groep van niet-singles kan classificeren". Mijn vorige onderschrift "De eeuwige single" wordt eerder een self-fulfilling prophecy op deze manier. Dan kan ik het beter zo doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Breetai het volgende:
[..]
Definieer "binnenkort" in je titel?
Ik blijf in het seizoensgevoel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Boterhammen![]()
Ik heb net een zak chips opengetrokken![]()
Chips als lunch...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Boterhammen![]()
Ik heb net een zak chips opengetrokken![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik eet een cracker...en een cup-a-soup.![]()
Dank je! Jup, dat project kost veel meer tijd dan de bedoeling was, maar komt allemaal goed.quote:Je kunt niet meer als echt je best doen, en ik geloof dat je dat doet...Ik duim voor je!!![]()
En je kunt veel als je echt wil... volgens mij heb je gewoon tevéél omhanden nu. Je was toch ook nog met een project of zo bezig?
En kruidnootjes ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Chips als lunch...
Typisch single-gedrag
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
En kruidnoten zijn slecht voor mn lijn... ik ga eens kijken of ik mn boerenkoolstamppot nog in elkaar krijg gedraaid....
Lichamelijk weer fit.. kan ik straks tenminste gaan tennissen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef Frezer het volgende:
En, jij bent weer opgeknapt neem ik aan?
En wederom een véél te grote hoeveelheid...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En wederom een véél te grote hoeveelheid...![]()
Ik leer het ook nooit..![]()
Ikke wel... maar mn ouders hoeven iig vandaag nix te verzinnen.. Pa blij!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Frezer het volgende:
Ohw, en als we toch bezig zijn, gechocolateerde kruidnoten!![]()
[..]
hoef je de komende dagen niet na te denken wat je gaat eten.
Ook een oplossing! Een week lang boerenkool gaat ook vervelen he.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ikke wel... maar mn ouders hoeven iig vandaag nix te verzinnen.. Pa blij!!En dan is het zo op..
![]()
Een moeilijke tijd voor je, december? Snoepen mag wel af en toe hoor,quote:En coco-kruidnoten zijn.mmmmmmmmmmmmm vooral de witte![]()
maar ook slecht voor de lijn..aaaarrrrggghh!
Als je zo weinig eet, dan mag er best wat gesnoept wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
En choco-kruidnoten zijn.mmmmmmmmmmmmm vooral de witte![]()
maar ook slecht voor de (mijn) lijn..aaaarrrrggghh!
"eeuwige single" straald niet echt veel positiefs uit. Dit doet het een stuk beter. De get some, go again van mij doet het dan ook iets beter. Alleen leef ik er nog niet naar. Eerst maar ees rustig in een voor mij aardig ritme komen. Dat ik mentaal, fysiek en financieel weet uit te houden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Binnenkort is in dit geval een afkorting voor "Ik spreek de positieve hoop uit dat ik mezelf binnenkort in de groep van niet-singles kan classificeren". Mijn vorige onderschrift "De eeuwige single" wordt eerder een self-fulfilling prophecy op deze manier. Dan kan ik het beter zo doen.
Zorg ervoor dat het een self fulfilling prophecy word. Al blijf je dan misschien eeuwig bijna single-af. Dat schiet ook niet op.quote:Nee, ik heb nog geen leuke dame op het oog c.q. 'gescoord'Maar het nieuwe onderschrift geeft een positieve wending aan het geheel
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef nixxx het volgende:
mannen kunnen niet tegen zeurende vrouwendat werkt op onze zenuwen
Niet alle vrouwen zeuren hoor..(dat wil ik ff kwijtquote:[b]Op dinsdag 22 november 2005 13:15 schreef marcb1974 het volgende:[/bnogal ja, heel erg zelfs, zeker de manier waarop zij zeurt
Nee hoor, ik zou het niet méér met je eens kunnen zijn als ik mijn best zou doenquote:
Als je toch aan het analyseren slaat, doe mijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef Breetai het volgende:
[..]
"eeuwige single" straald niet echt veel positiefs uit. Dit doet het een stuk beter.
Lijkt mij juist wel typerend voor de wijze waarop ik mijn mening zo af en toe zeer subtiel naar voren breng...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
alhoewel het stukje wat ik citeerde natuurlijk niet echt kwalificeert als het beloofde lesje in subtiliteit van Moks.
Op het gevaar dat het mogelijk als een cliché klinkt, ik kan het uitleggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel typerend voor de wijze waarop ik mijn mening zo af en toe zeer subtiel naar voren breng...
En waar was je dan gisteravond om 19.00 uur voor dat lesje? Gewoon niet op komen dagen he? Dat verdient:![]()
Doe eens een poging, zou ik zo zeggen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar dat het mogelijk als een cliché klinkt, ik kan het uitleggen.
Er is een anderquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Doe eens een poging, zou ik zo zeggen...
Dag schatquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:10 schreef PhaE het volgende:
Goedenmiddag tezamen!
Ik ben hier eigenlijk niet, aangezien ik erg druk ben..
@Litpho: Kon je nog wat maken van die error die ik je stuurde?
Kijk je uit Twist?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
* Twisted_fok valt van stoel
Niet gaan lopen kleffen hier hequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dag schat
Hoest met Ronny, Bobby, Ricky, Mike, (Ralph) and Johnny?
Ze verkopen mijn verdwenen enorm foute Guy-cd trouwens wel bij Bol.
Maar ja... om nou zo'n oude cd weer opnieuw te kopen...
(voor die paar keer per jaar dat ik ineens weer zin heb om me 16 te voelen)
[insert Jiskefet-Amsterdams-accentje] Bepaal jij dat??quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet gaan lopen kleffen hier he
Hey lieverdquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dag schat
Hoest met Ronny, Bobby, Ricky, Mike, (Ralph) and Johnny?
Ze verkopen mijn verdwenen enorm foute Guy-cd trouwens wel bij Bol.
Maar ja... om nou zo'n oude cd weer opnieuw te kopen...
(voor die paar keer per jaar dat ik ineens weer zin heb om me 16 te voelen)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd graag bij je in de zak stap!
![]()
Hey Twistquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet gaan lopen kleffen hier he
Nope gisteren niet en vandaag ook niet...quote:
Ja, ik ben de baas. Luisteren naar de baas!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
[insert Jiskefet-Amsterdams-accentje] Bepaal jij dat??[/insert Jiskefet-Amsterdams-accentje]
Hoe kom je daaaaaar nou bij?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef melismay het volgende:
Het begint hier steeds meer op [stelletjes] te lijken ipv [singles]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow... vandaag speel je de Schijnh... euh.... Goedheiligman?
![]()
Ga jij maar docenten regelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik ben de baas. Luisteren naar de baas!!!
I bow before your nerdinessquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha, ik heb net vet gewonnen met msn-minesweeping
Ik zal je nog eens een tip gevenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Houd jij d'r even buiten kleintje.![]()
Of je doet klef IN de zak, zodat Twist het niet ziet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef Mokster het volgende:
Dilemma...
Moet ik me nou naar Twist luisteren en niet klef doen, of moet ik bij GF in de zak springen?
bazige types allemaal
* Litpho raapt Twist weer opquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
* Twisted_fok valt van stoel
Bij GF in de zak springen en daar verdergaan met niet kleffen lijkt mij een prima compromis.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef Mokster het volgende:
Dilemma...
Moet ik nou naar Twist luisteren en niet klef doen, of moet ik bij GF in de zak springen?
bazige types allemaal
Hey youquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:42 schreef AirwiN het volgende:
Middag mensen! Ik heb 't alweer gehad met werken en ik mag nog een uur...
Pwnagequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu bezig met vet winnen tijdens het 2e potje.
Moks!quote:
Mag ik alleen met Mokster niet-kleffen of geldt dat ook voor PhaE?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:47 schreef Mokster het volgende:
* Mokster een aanloopt neemt, in de zak van GF springt en onderweg PhaE en Airwin met zich meeneemt om in de zak te kunnen niet-kleffen.
en nu weer aan het werk moet![]()
Met de rest ook niet, tis hier verdorie singles nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik alleen met Mokster niet-kleffen of geldt dat ook voor PhaE?
Je hebt toch niet m'n posthistorie zitten checken he...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Met de rest ook niet, tis hier verdorie singles niet
Nee hoor, heb zelf ook een poos in singles rondgehangenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch niet m'n posthistorie zitten checken he...![]()
Maar eigenlijk ben ik gewoon heel lijfelijk ingesteld, mag het dan weer wel?![]()
Complimenten voor je goede geheugen dan, aangezien ik sinds de brute moord op de Singles topics mijzelf niet meer in SC topics heb opgehouden!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee hoor, heb zelf ook een poos in singles rondgehangen
Ik moet toegeven dat ik me jou helemaal niet herinnerquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Complimenten voor je goede geheugen dan, aangezien ik sinds de brute moord op de Singles topics mijzelf niet meer in SC topics heb opgehouden!
Nog meer complimenten voor je eerlijkheid dan!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet toegeven dat ik me jou helemaal niet herinnerMisschien was ik er al weg toen jij er was?
Die opmerking was ook niet specifiek op jou gericht maar gewoon hoe het er in het algemeen aan toeging in singles![]()
Als je maar van mijn chocola afblijft... zei ik chocola.. ik heb heul geen chocola .. echt nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:
Ik moet nog braaf blijven zitten tot kwart voor 6. Daarn een paar getalletjes opschrijven en wegwezen.
Ja Breetai, schandalig... je moet goed eten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:19 schreef Frezer het volgende:
Schandalig, dadelijk eet je weer niet goed!
Nu is het best jammer dat ik de piet-smilie boycot,quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja Breetai, schandalig... je moet goed eten!![]()
dan post ik hem wel :quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu is het best jammer dat ik de piet-smilie boycot,.
Ik ook.. en dadelijk weer door het donker naar huis..quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:
Ik moet nog braaf blijven zitten tot kwart voor 6. Daarn een paar getalletjes opschrijven en wegwezen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.quote:
Piet kan voor jou wel een lichtje in zijn zak doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef _Cara_ het volgende:
Stomme piet met zijn zak..
Agossie... Maar het is zo weer voorjaar,quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ook.. en dadelijk weer door het donker naar huis..![]()
Lijsters kunnen wel mooi fluiten... fluit maar mee met Saxon - don't worryquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:40 schreef _Cara_ het volgende:
Bijna voorjaar.. tja daar schiet ik nu niet veel mee op..![]()
Ik ben ook een echte stomme bange lijster.. damned! Ik fiets idd snel en dan....boerenkool.. mjam!!
Dan grill je de kip tpch...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef nixxx het volgende:
hmmm ik heb geen zin om te kokenmaar ook niet om rauwe kip te eten... dilemma's...
Het was inderdaad een domme opmerking van me, maar er kwam geen intelligentere opmerking bij me op.quote:
Nee, want gebakken kip met aardappeltjes vind ik geen smakelijke combinatie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:27 schreef nixxx het volgende:
op zich wel intelligent.. out-of-the-box thinking, maar die kip gaat zo toch in stukjes gebakken worden, mat de aardappeltjes erbij, lekker makkelijk.. de komkommer ben ik nu aan het opeten.. voor zover mijn vitamientjes voor vandaag.
hmmmcrossposten naar [CUL]
Vind je fietsen eng?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:40 schreef _Cara_ het volgende:
Bijna voorjaar.. tja daar schiet ik nu niet veel mee op..![]()
Ik ben ook een echte stomme bange lijster.. damned! Ik fiets idd snel en dan....boerenkool.. mjam!!
Succesquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zo dansen
Tot later![]()
Big Piet is watching you!
in je eigen prive zwembad? dan kan ik leen nog wel begrijpen..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen!
Hé ik heb geen problemen, ik heb alles gefixed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen!
subtiel veranderde kwootquote:
quote:
?que?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Zijn ze daar ook weer actief op?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo! Ik heb weer even mogen bukken voor onze blauwe vrienden. Ik heb mijn contributie van 25,= weer mogen betalen aan de staatskas wegens het "niet voeren van verlichting" op de fiets
.
Jij stouterd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo! Ik heb weer even mogen bukken voor onze blauwe vrienden. Ik heb mijn contributie van 25,= weer mogen betalen aan de staatskas wegens het "niet voeren van verlichting" op de fiets
.
ik vertrouw de grieken niet, zelfs niet als ze met giften komenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
[..]Nou lees ik t toch nu ik je op je donder wilde geven dat je alles verklapte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:En ik ga het nog lezen ook,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
elke avond in delft iig wel.. bij vrigiel in de buurt, dus een waarschuwingquote:
whehehehequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef melismay het volgende:
Nou lees ik t toch nu ik je op je donder wilde geven dat je alles verklapte!![]()
Kennelijkquote:
quote:
Goeie instelling ... zat er geen leuke mevrouw-agent bij?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar goed, mij hoor je verder niet klagen, jammer van de 2 tientjes, maar helaas, had ik maar licht moeten hebben![]()
Vrouwen in uniform inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goeie instelling ... zat er geen leuke mevrouw-agent bij?vrouwen in uniform
![]()
Pas op he, ze hebben ook handboeien en wapenstokken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wie weet had ik sjansZe hebben iig mijn adres en telefoonnummer
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vrouwen in uniform inderdaad![]()
![]()
. Er was er wel een bij, maar die bevond zich iets verderop in de politieauto.
Wie weet had ik sjansZe hebben iig mijn adres en telefoonnummer
![]()
kinkyquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:22 schreef Frezer het volgende:
Pas op he, ze hebben ook handboeien en wapenstokken.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pas op he, ze hebben ook handboeien en wapenstokken.![]()
whehehe en dan gaan de lampjes uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben natuurlijk stout geweestDus ik mag mee in de zak
Agente: "Hey, je doet het toch wel veilig he" *toont twee lampjes*
quote:
Nu alquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:57 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens slapen ofzo, of in ieder geval in bed liggen
Truste
Wat klinkt er beter?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
"Mijn vriendin is politie-agente" daar kan ik toch niet mee afkomen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat klinkt er beter?
Dit is mijn vriendin, ze is politieagente
quote:of
vriendin?? ik??![]()
quote:(ik heb een bank overvallen vandaar dat ik met handboeien vastgeketend ben aan het bed met een politieagente als persoonlijke bewaking bovenop me) als smoesje voor wanneer je betrapt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |