Ja Breetai, schandalig... je moet goed eten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:19 schreef Frezer het volgende:
Schandalig, dadelijk eet je weer niet goed!
Nu is het best jammer dat ik de piet-smilie boycot,quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja Breetai, schandalig... je moet goed eten!![]()
dan post ik hem wel :quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu is het best jammer dat ik de piet-smilie boycot,.
Ik ook.. en dadelijk weer door het donker naar huis..quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef Breetai het volgende:
Ik moet nog braaf blijven zitten tot kwart voor 6. Daarn een paar getalletjes opschrijven en wegwezen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.quote:
Piet kan voor jou wel een lichtje in zijn zak doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:34 schreef _Cara_ het volgende:
Stomme piet met zijn zak..
Agossie... Maar het is zo weer voorjaar,quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ook.. en dadelijk weer door het donker naar huis..![]()
Lijsters kunnen wel mooi fluiten... fluit maar mee met Saxon - don't worryquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:40 schreef _Cara_ het volgende:
Bijna voorjaar.. tja daar schiet ik nu niet veel mee op..![]()
Ik ben ook een echte stomme bange lijster.. damned! Ik fiets idd snel en dan....boerenkool.. mjam!!
Dan grill je de kip tpch...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef nixxx het volgende:
hmmm ik heb geen zin om te kokenmaar ook niet om rauwe kip te eten... dilemma's...
Het was inderdaad een domme opmerking van me, maar er kwam geen intelligentere opmerking bij me op.quote:
Nee, want gebakken kip met aardappeltjes vind ik geen smakelijke combinatie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:27 schreef nixxx het volgende:
op zich wel intelligent.. out-of-the-box thinking, maar die kip gaat zo toch in stukjes gebakken worden, mat de aardappeltjes erbij, lekker makkelijk.. de komkommer ben ik nu aan het opeten.. voor zover mijn vitamientjes voor vandaag.
hmmmcrossposten naar [CUL]
Vind je fietsen eng?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:40 schreef _Cara_ het volgende:
Bijna voorjaar.. tja daar schiet ik nu niet veel mee op..![]()
Ik ben ook een echte stomme bange lijster.. damned! Ik fiets idd snel en dan....boerenkool.. mjam!!
Succesquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zo dansen
Tot later![]()
Big Piet is watching you!
in je eigen prive zwembad? dan kan ik leen nog wel begrijpen..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen!
Hé ik heb geen problemen, ik heb alles gefixed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen!
subtiel veranderde kwootquote:
quote:
?que?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Zijn ze daar ook weer actief op?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo! Ik heb weer even mogen bukken voor onze blauwe vrienden. Ik heb mijn contributie van 25,= weer mogen betalen aan de staatskas wegens het "niet voeren van verlichting" op de fiets
.
Jij stouterd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo! Ik heb weer even mogen bukken voor onze blauwe vrienden. Ik heb mijn contributie van 25,= weer mogen betalen aan de staatskas wegens het "niet voeren van verlichting" op de fiets
.
ik vertrouw de grieken niet, zelfs niet als ze met giften komenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
[..]Nou lees ik t toch nu ik je op je donder wilde geven dat je alles verklapte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:En ik ga het nog lezen ook,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
elke avond in delft iig wel.. bij vrigiel in de buurt, dus een waarschuwingquote:
whehehehequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef melismay het volgende:
Nou lees ik t toch nu ik je op je donder wilde geven dat je alles verklapte!![]()
Kennelijkquote:
quote:
Goeie instelling ... zat er geen leuke mevrouw-agent bij?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar goed, mij hoor je verder niet klagen, jammer van de 2 tientjes, maar helaas, had ik maar licht moeten hebben![]()
Vrouwen in uniform inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goeie instelling ... zat er geen leuke mevrouw-agent bij?vrouwen in uniform
![]()
Pas op he, ze hebben ook handboeien en wapenstokken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wie weet had ik sjansZe hebben iig mijn adres en telefoonnummer
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vrouwen in uniform inderdaad![]()
![]()
. Er was er wel een bij, maar die bevond zich iets verderop in de politieauto.
Wie weet had ik sjansZe hebben iig mijn adres en telefoonnummer
![]()
kinkyquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:22 schreef Frezer het volgende:
Pas op he, ze hebben ook handboeien en wapenstokken.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pas op he, ze hebben ook handboeien en wapenstokken.![]()
whehehe en dan gaan de lampjes uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben natuurlijk stout geweestDus ik mag mee in de zak
Agente: "Hey, je doet het toch wel veilig he" *toont twee lampjes*
quote:
Nu alquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:57 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens slapen ofzo, of in ieder geval in bed liggen
Truste
Wat klinkt er beter?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
"Mijn vriendin is politie-agente" daar kan ik toch niet mee afkomen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat klinkt er beter?
Dit is mijn vriendin, ze is politieagente
quote:of
vriendin?? ik??![]()
quote:(ik heb een bank overvallen vandaar dat ik met handboeien vastgeketend ben aan het bed met een politieagente als persoonlijke bewaking bovenop me) als smoesje voor wanneer je betrapt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |