Wel een beetje mee is, maar voor de res vond ik hem echt helemaal geweldigquote:Op donderdag 24 november 2005 07:21 schreef shearkane het volgende:
Ik vond het jammer dat ik zoveel uit het boek miste in de film... Ik had liever meer van het boek teruggezien, want er worden dingen verdraaid voor mijn gevoel. Ik heb ook het hak-op-de-tak-gevoel gehad...
Maaarrrrrrr... verder was het echt een gave film.
Ik vond juist deel 1 en 2 beter dan deel 3.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:44 schreef MeneerTim het volgende:
Ik ben gisteren in Pathe Tuschinski gaan kijken.
Deel drie was stukken beter. Dit is weer zo'n Eftelingattractie als deel 1 en 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:33 schreef Talietje het volgende:
ik ben benieuwd!! ik ga em zondag kijken... met het boek moest ik met een van de laatste hoofdstukken wel even een traantje wegpinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
het was idd wel goed gedaan, de manier waarop ze sommige dingen veranderen. Maar het is gewoon onnodig IMO dat ze t uberhaupt hebben veranderdquote:Op donderdag 24 november 2005 11:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het echt heel erg vond mee vallen dat ze zich niet aan het boek hielden.. hey feit dat het huiselfen gebeuren er niet in meespeelde of het feit dat de meisjes van beaubattons glamorgana's zijn niet is uitgelicht.. in een boek maakt dat juist de extra spanning i.d.d. maar voor de film was het niet nodig.. de rode lijn, daar wara het om draait kwam er duidelijk in uit.. en dat ze daarvoor sommige dingen moesten veranderen.. vind het knap gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog een hele boel zaken die, als je naar de ontwikkelling van de films kijkt, alvast dingen prijs geven voor deel 7.
Ook vind ik wel dat de films eigenlijk niet op zichzelf staan. Zo komt het af en toe voor dat de continuiteit van de films niet goed is. Als je de boeken niet kent, komen er vragen boven die de boekenkenner zo zal kunnen beantwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vragen zijn met een paar regeltjes tekst te beantwoorden... maar dat gebeurt niet (voldoende).
Dus de films zijn leuk, maar wil je ze helemaal snappen dan moet je eigenlijk de boeken gelezen hebben. En dan zijn de films een stuk minder leuk omdat de leukste passages uit de boeken zijn weggelaten.Don't hurry, be crappy!
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:28 schreef RiDo78 het volgende:
Toffe film, maar wat ik jammer vind is dat je door de films steeds meer in de gaten gaat krijgen wat er in deel 7 wel en niet belangrijk is.
Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog een hele boel zaken die, als je naar de ontwikkelling van de films kijkt, alvast dingen prijs geven voor deel 7.
Ook vind ik wel dat de films eigenlijk niet op zichzelf staan. Zo komt het af en toe voor dat de continuiteit van de films niet goed is. Als je de boeken niet kent, komen er vragen boven die de boekenkenner zo zal kunnen beantwoorden.true dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vragen zijn met een paar regeltjes tekst te beantwoorden... maar dat gebeurt niet (voldoende).
Dus de films zijn leuk, maar wil je ze helemaal snappen dan moet je eigenlijk de boeken gelezen hebben. En dan zijn de films een stuk minder leuk omdat de leukste passages uit de boeken zijn weggelaten.
ik vind de films echt heel erg leuk, maar het verhaal in de boeken is beter.Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef Timo20 het volgende:
Deze kijker is wel een beetje erg hard
ja iddquote:Op donderdag 24 november 2005 15:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg overdrevenHoe bedoel je een film veeeeel te serieus nemen
![]()
Gelukkig hecht ik de meeste waarde altijd aan Roger Ebert en die is zeer enthousiastquote:Op donderdag 24 november 2005 15:12 schreef Timo20 het volgende:
Deze kijker is wel een beetje erg hard
Dat is echt een raar figuurquote:Op donderdag 24 november 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelukkig hecht ik de meeste waarde altijd aan Roger Ebert en die is zeer enthousiast
Nou, opzich heb je wel gelijk, al vond ik deel 3 weinig aan en deel 1 en 2 stukken beter. Ik miste vooral een goede inleiding met zn oom en tantequote:Op donderdag 24 november 2005 09:44 schreef MeneerTim het volgende:
Ik ben gisteren in Pathe Tuschinski gaan kijken.
Zware tegenvaller. Voor het eerst sinds ze de boeken aan het verfilmen zijn verheugde ik me zo op de film. Ik blijf erbij dat het doodzonde is om films te maken terwijl de boekenreeks nog loopt, maar dit leek wel echt een spectakelstukje te worden. Dat was het ook wel, het was schitterend gemaakt en één grote achtbaan van aktiescenes, maar ik had ook echt het idee dat ik naar een aktiefilm aan het kijken was. Er was nauwelijks dialoog, de interessante plotwendingen hebben ze van de scherpe kantjes ontdaan en ze namen uitgebreid de tijd voor de spannende hoofdstukken uit het boek die eigenlijk maar een klein onderdeel van het verhaal vormen.
De acteurs, hoewel het werkelijk een sterrenensemble is, waren niet heel overtuigend. Voldemort was misschien het lichtpuntje alleen hij is veel te geschminkt. Totaal geen innemende manipulatieve man zoals ik me had voorgesteld maar gewoon een soort ork. Hermelien begint steeds meer over de top te acteren terwijl ze wel knapper wordt en Perkamentus is een soort clown geworden. Ik mis Richard Harris. Daniël Radcliffe wordt wel iets beter. Voor de rest had eigenlijk niemand een substantiële rol.
Deel drie was stukken beter. Dit is weer zo'n Eftelingattractie als deel 1 en 2.
eindelijk nog iemand die t met me eens is. Vooral met dat kieuwwier vond ik erg matigquote:Op donderdag 24 november 2005 16:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou, opzich heb je wel gelijk, al vond ik deel 3 weinig aan en deel 1 en 2 stukken beter. Ik miste vooral een goede inleiding met zn oom en tante. Daarbij kwam ook nog dat ze werkelijk van de hak op de tak sprongen
. Jammer jammer jammer, toen ik de film ook zo bekeek als geheel vroeg ik me af waarom het eigenlijk zo lang geduurd heeft voordat hij uitkwam, Het waren volgens mij helemaal niet zo veel verschillende scenes die gespeeld zijn. Sommige scenes hebben ze echt lang uitgerekt, was nergens voor nodig, zoals met die fret enzo
. En waar mn haren ook van omhoog gingen staan was het feit dat lubbermans harry de kieuwwier gaf, het was toch die huiself ?
Daarbij vond ik het ook vreemd dat harry en cedric in dat doolhof nog zo veel ruzie met elkaar maakten en pas echt op het eind heel snel die trofee vast pakten ;s. En waar waren de moeilijke hindernissen in het doolhoof? Skreeft anyone? En vergeleke met de andere films zijn er ook niet zoveel lessen gegeven, deze keer 1 lesje verweer tegen zwarte kunsten om kennis te maken met die mad eye moody. Voor de rest sprongen ze echt van de hak op de tak
. Zoals in het begin ook, eerst zitten ze in die tent, dan gaan ze naar stadion, zie je de intro van wk zwerkbal via zon lichtje en dat eindigt dan weer bij die tent, en dan heb je in eens weer alle tenten in de fik. Niks geen elf die harries 'wand' steelt op de tribune.. en in de film was het niet eens een tribune maar een staanplaats. En je ziet harry dan dat ie valt, en dat hij ziet dat barty crouch junior die dooie spreuk oproept. Tgaat me net allemaal ff wat te ver
.
zo lang wachtenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga dinsdag.
Nog maar vijf dagen.
Dus.
Ja, dat is ook zo, alleen ik had afgelopen zomer al aan een vriendin beloofd met haar te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zo lang wachten, ik had zoiets van, iets wat je wil zien wil ik ook direct op de premiere zien anders gaan andere mensen hier direct allemaal dingen over zeggen en dergelijke die je nog niet wil horen.
dat is waar men spoilertags voor heeft uitgevondenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zo lang wachten, ik had zoiets van, iets wat je wil zien wil ik ook direct op de premiere zien anders gaan andere mensen hier direct allemaal dingen over zeggen en dergelijke die je nog niet wil horen.
ja en niet iedereen *grom* en ik noem geen namen.... gebruikt spoilertags Hodverdommequote:Op donderdag 24 november 2005 19:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is waar men spoilertags voor heeft uitgevonden
don`t blame mequote:Op donderdag 24 november 2005 19:23 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja en niet iedereen *grom* en ik noem geen namen.... gebruikt spoilertags Hodverdomme![]()
doe ik ook nietquote:
truequote:Op donderdag 24 november 2005 19:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
doe ik ook nietmaar het is wel irritant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
ohw boeienquote:Op woensdag 23 november 2005 19:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ja en die subs zijn altijd van een heel hoog niveau![]()
Ik hou het lekker bij de legale versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder verliep de film snel, maar daardoor ging ie niet vervelen.
Wat ik me afvraag: zouden er mensen naar deze film gaan, zonder dat ze het boek (of een van de andere boeken)hebben gelezen of de vorige films hebben gezien. Ik denk zelf van niet. Dus of er dan bepaalde dingen niet worden besproken in de film (zoals "wat is een auror") maakt dan niet zo heel veel uit, omdat de kijker het toch wel weet.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:18 schreef _evenstar_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
Was dat voor je haar tepels zag en ze vertelde dat ze heet wasquote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Roi het volgende:
Ik moest wel bijna huilen toen Hermelientje zo verdrietig was hoor!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Was dat voor je haar tepels zag en ze vertelde dat ze heet was?!
Haha, nou .. die fleur delacour mocht ook er ook wezen! Met ingang van volgende week woensdag wordt zij al weer 23quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Was dat voor je haar tepels zag en ze vertelde dat ze heet was?!
jij niet zekerquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker stiekem zitten geilen op die badpakscène hè
Dat niet alleenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker stiekem zitten geilen op die badpakscène hè
Wooooow .. fleur delacour, topless in die filmquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:49 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Let trouwens ook even (als het lukt) op Dolleman en Karkarof
-edit ;-o-
nou nou nou bij merlijns baard nog aan toe, niet overdrijven. De film was niet top, zeker niet, maar slecht gaat me wel heel erg veel. Mate van acteertalent laat 'soms' wat te wensen over, maar ik vond emma&daniel&rupert vrij goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik vond hem echt slecht.. Net gekeken. Het acteer werk was meer dan matig (de acteur die ron speelt, was wel aardig) veels te overdreven. Het verhaal was uitgedunt en veels te snel vertelt. Blegh.
Moah, het beantwoord wel redelijk mn fantiasie. Er zijn heus wle dingen die ik anders in mn koppie heb zitten. Zeker wel. Maar Ron,Harry en Hermelien vind ik opzich wel redelijk kloppen. Same as met anderling en sneep. Alleen perkamentus vind ik .. mwoah, in deel 3 en 4 een tikkeltje overdreven. The dursleys kloppen voor mijn gevoel ook totaal :/ qua het beeld wat ik had toen ik eerst het boek las. Dus opzich .. fantasie verpesten .. gaat wel heel verquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Agiath het volgende:
Ik vond alle Harry Potter films ivm de boeken matig, ik wil ze ook niet teveel zien want het verpest je fantasie...
ik gok ergens rond maart of aprilquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:18 schreef Crazykill het volgende:
Wanneer komt de dvd uit ?? (Amerika ofzo?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:49 schreef GHans7 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think you are, know you are.
* GHans7 heeft z'n boek erbij gepakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef Jojogirl het volgende:
Ben ik trouwens de enige die uit het boek nooit heeft gehaald dat Beauxbatons een meisjesschool was en Durmstrang een jongensschool? Ik was echt verbaasd toen ik het zo in de film zag.
Tering zo lang wachtenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik gok ergens rond maart of april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de toch wel overduidelijke gevoelens en seksuelen verwijzingen. Het was toch echt wel flink wat volwassener.
Het acteerwerk was ook weer prima. Behalve dat van Perkamentus wat onder de maat was. Hij kwam niet over (net als in het boek) als een sterke man, maar juist het tegenovergestelde.
Ook waren er misschien iets te veel lossen stukjes, en teveel geintjes (ookal lag de zaal opvallend vaak in een deuk) die het verhaal niet helemaal ten goede deden. Hak op de tak kwam ik ook zo af en toe nog tegen.
En dan als laatste. De 2de uitdaging (onder water) was zwaar onder de maat. Bevatte totaal geen spanning en was nogal onduidelijk ook. Kon veel beter en was persoonlijk het dieptepunt van de film (imo).
Dat waren alle kanttekeningen die ik kon bedenken. Verder dan dat, MAGISCHE film. De beste deze reeks durf ik gewetenloos te zeggen. Hij was zoveel volwassener, serieuzer, enger dan voorheen. En vooral het magische (wat in de 3e film duidelijk ontbrak) was toch weer enigsinds terug.
Mike Newell heeft duidelijk beter werk afgelevert dan de té ambitieuse Alfonso Cuarón en de uitterst aardige maar iets te ondermaatse Chris Columbus.
Zeker gericht met het oog op het grotere publiek, zeker een 8.5. Misschien nog wel een 9.
Ik heb in ieder geval genoten.Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
Hehe, het lieft zie ik nu deel 5 en 6 nog even in de bioscoop, en kan ik daarna als ik de bioszaal uitloop direct dvdeetje meepakken van deel 4 5 6quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:40 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw gaat morgen met een 10 en 12 jarige naar HP. Hoe eng zal de 10 jarige het vinden? De andere drie films heeft ze ook gezien en was bij de laatste niet echt bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think you are, know you are.
Dat gaat dekomende films nog wel veranderen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef klappernoot2000 het volgende:
Wat ik jammer vond dat de kinderlijke speelsheid die je zag in de eerste 3 delen er nu wel af is.
Een Harry Potter film voor jonge volwassenen zou iets meer diepgang moeten hebben, en ook iets geraffineerderdere humor, de film leunt nu teveel op 2 gedachten..![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op zondag 27 november 2005 00:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]Auch, goed detail, bijna vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think you are, know you are.
Nee. Wel een grote draakquote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ga morgen![]()
Zit die grote spin er ook weer in?
lol doolhofquote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef Roi het volgende:
Ik schrok zelf ook een keer. (In de doolhof.)
Pff gelukkig.. Ik ben echt vreselijk bang voor spinnen namelijkquote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Nee. Wel een grote draak. (Ow en een hele grote vrouw, ook erg angstaanjagend).
Mja klein spoilertje dan maar voor het geval dat:quote:Op zondag 27 november 2005 00:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Pff gelukkig.. Ik ben echt vreselijk bang voor spinnen namelijk![]()
Maar draken, bloed en schedels enzo vind ik dan weer niet eng
quote:Op zondag 27 november 2005 00:18 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Mja klein spoilertje dan maar voor het geval dat:Ach ja, dat zien we dan wel weer.. Eerst deel 5 nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er was plosteling een hard geluid, verder niets schokkends.quote:Op zondag 27 november 2005 00:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol doolhof.. ik schrok opzich nergens van, mja misschien schrok ik van de actie toen harry en de andere voor de 1e opdrachten klaar stonden in de tent, toen hermelien zo aan de andere kant stond te fluisteren, en toen ze zo zei, oooooh .. harry .. wapperend met d'r handen om z'n. Ik schrok ervan omdat het wel redelijk gemeend over kwam vond ik
.
lol, jij gaat nog een keer naar de bios om hem te zien ?quote:Op zondag 27 november 2005 08:33 schreef Puckie74 het volgende:
Heel hard geprobeerd niet te veel aan het boek te denken. Wist al dat de Dursleys en Dobby er niet in voor kwamen, dus daar had ik me bij neergelegd.
Maar als er gelijk in de eerste scene iemand bij is die in het boek veel langer mysterieus blijft ('my faithful servant at Hogwarts') is dat toch moeilijk!
De film was op zich best overweldigend. Is natuurlijk ook fantastisch om te visualiseren, zo'n WK en toernooi.
Fred en George vond ik wel grappig, maar hadden wel wat minder gekund. Ron is top. Rupert is Ron gewoon.
En tja...Dumbledore. Ik meen al eerder gelezen te hebben: waarom schreeuwt hij? Hij was af en toe bijna agressief naar Harry toe. Richard Harris komt helaas nooit meer terug natuurlijk. Ik hoop dat Michael Gambon zich in de volgende film wat kan inhouden.
Al met al een leuke avond gehad. Ga sowieso nog wel een keer. Meestal kan ik bij de tweede keer kijken mijn bezwaren beter van me af zetten. Ben benieuwd.
Zekers. Heb alle films minimaal twee keer in de bioscoop gezien. Is dat raar?quote:Op zondag 27 november 2005 10:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, jij gaat nog een keer naar de bios om hem te zien ?![]()
Mwoah, weet niet of het raar is, maar ik betaal 8.5 euro voor een kaartje liever niet nog een keer. Ik heb volgens mij alleen een star wars film in de bios 2 keer gezien, voor de rest nog nooitquote:Op zondag 27 november 2005 10:37 schreef Puckie74 het volgende:
[..]
Zekers. Heb alle films minimaal twee keer in de bioscoop gezien. Is dat raar?
Ze vonden mij engquote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef spookvrouw het volgende:
Ik denk dat het dan wel zal meevallen. Van de spin waren ze niet echt onder de indruk, en die enorme slang ook niet echt, wel geschrokken bij de onverwachte momenten. De dementors vonden de meiden "enger" en knepen me toen wel even. En ze zijn nu ook weer wat ouder, ik zie het wel. Ik laat het hier wel weten hoe ze het gevonden hebben.
Met OV krijg je 2 euro korting, dus ik ga echt nog wel een keer als het me maar 5 euro kostquote:Op zondag 27 november 2005 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mwoah, weet niet of het raar is, maar ik betaal 8.5 euro voor een kaartje liever niet nog een keer. Ik heb volgens mij alleen een star wars film in de bios 2 keer gezien, voor de rest nog nooit![]()
Nou, ik had sommige personages echt heeel anders voorgesteld zeg maar (ik las die boeken al 6 jaar geleden ongeveer)quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moah, het beantwoord wel redelijk mn fantiasie. Er zijn heus wle dingen die ik anders in mn koppie heb zitten. Zeker wel. Maar Ron,Harry en Hermelien vind ik opzich wel redelijk kloppen. Same as met anderling en sneep. Alleen perkamentus vind ik .. mwoah, in deel 3 en 4 een tikkeltje overdreven. The dursleys kloppen voor mijn gevoel ook totaal :/ qua het beeld wat ik had toen ik eerst het boek las. Dus opzich .. fantasie verpesten .. gaat wel heel ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |