Maar wel lichtmetalen velgen natuurlijk--quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ach, zeker geen winterbandjes zeker he?
Zij hebben wel normaal grip zoals in de zomer met zomerbanden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ach, zeker geen winterbandjes zeker he?
Je leasebedrag is alleen een 10 of 15e per maand hoger.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef MacGyver1985 het volgende:
Gewoon leaseauto regelen, kun je gratis je banden laten verwisselen![]()
bij een werkgever die om zn mensen geeft niet hoor...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Je leasebedrag is alleen een 10 of 15e per maand hoger.
humbugquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Je leasebedrag is alleen een 10 of 15e per maand hoger.
Zeker nog nooit op wintersport geweest is het wel? Denk je dat de lokale lui daar netjes 20 of 30 rijden als een oud opaatje met hun winterbanden (op besneeuwde wegdelen).quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zij hebben wel normaal grip zoals in de zomer met zomerbanden.
Als je dat denkt verdien je het om je auto op een besneeuwde weg tegen een boom te parkeren omdat je denkt dat je evenveel grip hebt als met zomerbanden op een droge weg in de zomer
Met winterbanden moet je nog steeds voorzichtig rijden met sneeuw enz.
Klopt, zijn niet duurder, maar leg dat de lease tokos eens uit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
humbug
gewoon met de garagist onderhandelen dat ie je die bandjes cadeau geeft als hij de lease auto mag leveren (en nog wat goodies)
Verder zijn winterbanden niet duurder want je zomerbanden gaan ook langer mee.
Raar eigenlijk, want het is toch veiliger?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Klopt, zijn niet duurder, maar leg dat de lease tokos eens uit.
[..]
Makkelijk praten dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft een lease wagen en winterbanden.
Was t gratis?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet heeft een lease wagen en winterbanden.
Ja, heb ze van de dealer gekregen omdat hij de auto mocht leveren, samen met wat nog wat andere extra´s zoals gelaagde zijruiten en betere speakers.quote:
ik vind veiligheid belangrijk, dus heb ik abs en de hele shit, een veilige auto en winterbanden.quote:
Begrijp me niet verkeerd; als ik op een leasewagen winterbanden kan nemen, dan doe ik dat gelijk, maar ik vind het een beetje te makkelijk om winterbanden te propageren, wanneer je er niet voor hebt hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik vind veiligheid belangrijk, dus heb ik abs en de hele shit, een veilige auto en winterbanden.
Maar ja, als de lease rijders hier andere zaken belangrijk vinden, is hun keuze. Ze willen schijnbaar graag allerlei extra´s in hun auto waardoor hun lease bedrag stijgt, maar miepen over het geld voor winterbandenservice--
Hee, ik betaal sowieso niet voor de auto, das deel van mijn arbeidsmiddelen, en goodies van de baan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:20 schreef pAin het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd; als ik op een leasewagen winterbanden kan nemen, dan doe ik dat gelijk, maar ik vind het een beetje te makkelijk om winterbanden te propageren, wanneer je er niet voor hebt hoeven te betalen.
Zoals ik al eerder zei, men vind lichtmetalen velgen belangrijker dan winterbanden.quote:Winterbanden zijn goed, zonder meer, maar het effect van een winterband neemt psychologisch echt heel erg af wanneer je er voor hebt moeten betalen; onbewust krijg je voor je gevoel in het begin geen waar voor je geld. Totdat het eens je echt helpt, maar dat komt in Nederland weinig tot niet voor en vaak helpt het je dan tegen de stommiteiten van andere mensen.
stefimke heeft zelfbetaalde winterbandjes op een ook al helemaal zelfbetaalde auto...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef pAin het volgende:
Trouwens; de mensen die winterbanden hebben (en dan HEEL eerlijk zeggen), hoeveel daarvan hebben er een leasewagen?? Ik weet van JunkyXP dat ie geen leasewagen heeft.....
Hiero ook geen lease wagen en wel winterbanden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef pAin het volgende:
Trouwens; de mensen die winterbanden hebben (en dan HEEL eerlijk zeggen), hoeveel daarvan hebben er een leasewagen?? Ik weet van JunkyXP dat ie geen leasewagen heeft.....
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:56 schreef BadEend19 het volgende:
Kansloos topic is dit geworden door sommige mensen helaas, gooi maar een slotje op!![]()
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/44quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:56 schreef BadEend19 het volgende:
Kansloos topic is dit geworden door sommige mensen helaas, gooi maar een slotje op!![]()
Ik heb geen leasedoos. Ook nooit gehad. Wel altijd met winterbanden gereden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef pAin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |