abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:38:38 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33560377
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Ach, zeker geen winterbandjes zeker he?
Maar wel lichtmetalen velgen natuurlijk--
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33560632
Gewoon leaseauto regelen, kun je gratis je banden laten verwisselen
When I was a kid, my grandfather used to say to me that a fella's life wasn't worth mentioning if he hadn't shared it with some folks along the way.
pi_33560746
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Ach, zeker geen winterbandjes zeker he?
Zij hebben wel normaal grip zoals in de zomer met zomerbanden.

Als je dat denkt verdien je het om je auto op een besneeuwde weg tegen een boom te parkeren omdat je denkt dat je evenveel grip hebt als met zomerbanden op een droge weg in de zomer

Met winterbanden moet je nog steeds voorzichtig rijden met sneeuw enz.
pi_33560783
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef MacGyver1985 het volgende:
Gewoon leaseauto regelen, kun je gratis je banden laten verwisselen
Je leasebedrag is alleen een 10 of 15e per maand hoger.
pi_33560807
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef _Arthur het volgende:

[..]

bij een werkgever die om zn mensen geeft niet hoor...
  vrijdag 30 december 2005 @ 22:50:46 #156
45206 Pietverdriet
pi_33560948
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef _Arthur het volgende:

[..]

humbug
gewoon met de garagist onderhandelen dat ie je die bandjes cadeau geeft als hij de lease auto mag leveren (en nog wat goodies)
Verder zijn winterbanden niet duurder want je zomerbanden gaan ook langer mee.
pi_33560967
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef Repeat het volgende:

[..]

Zij hebben wel normaal grip zoals in de zomer met zomerbanden.

Als je dat denkt verdien je het om je auto op een besneeuwde weg tegen een boom te parkeren omdat je denkt dat je evenveel grip hebt als met zomerbanden op een droge weg in de zomer

Met winterbanden moet je nog steeds voorzichtig rijden met sneeuw enz.
Zeker nog nooit op wintersport geweest is het wel? Denk je dat de lokale lui daar netjes 20 of 30 rijden als een oud opaatje met hun winterbanden (op besneeuwde wegdelen).

En dat auto, boom en besneeuwde weg hebben we al reeds gedaan, namelijk met een auto die zomerbanden er onder had. Met een auto met winterbanden was ons dat niet gelukt. (Even voor de duidelijkheid, ik was niet de bestuurder).
pi_33561068
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

humbug
gewoon met de garagist onderhandelen dat ie je die bandjes cadeau geeft als hij de lease auto mag leveren (en nog wat goodies)
Verder zijn winterbanden niet duurder want je zomerbanden gaan ook langer mee.
Klopt, zijn niet duurder, maar leg dat de lease tokos eens uit.

Oh, ik rij zelf geen leasehok trouwens..
pi_33561554
Ik ben er wel serieus mee bezig geweest om winterbanden te kopen, maar voor de velgen die ik nu heb (die vervangen gaan worden en wilde ik dus de huidige velgen gebruiken om winterbanden om te leggen) past geen 1 leverbare winterband. Ze zijn niet extreem breed (maar 195), maar er is te weinig speling om er bijvoorbeeld een band met een wang van 50 of 55 omheen te leggen, ik MOET echt banden met een wang van 45 hebben en tot nu toe kon geen 1 bandenboer waar ik het heb nagevraagt die leveren. Van de enigzins betaalbare merken heeft Vredestein (de Snowtrac is leverbaar in 195/50R15) wel een mooie band, maar die past gewoon niet.

En nee, ik ben niet van plan om EN winterbanden EN stalen velgen te gaan kopen, aangezien ik dan niks meer kan met de velgen die ik dan heb liggen voor nop; ze zijn namelijk beschadigt en dan ben ik bijna gedwongen om ze voor niks weg te geven.

Ik red me op mn huidige zomerbanden (Michelin Pilot Exalto) prima, zeker wanneer er geen sneeuw of ijzel ligt. Ik merk persoonlijk GEEN verschil of het nou +15 of +7 graden celcius is, maar dat is heel persoonlijk en hiermee beroep ik me niet op een lullige testje in een autoweek / autobild.

Trouwens; de mensen die winterbanden hebben (en dan HEEL eerlijk zeggen), hoeveel daarvan hebben er een leasewagen ?? Ik weet van JunkyXP dat ie geen leasewagen heeft.....
pi_33561646
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Klopt, zijn niet duurder, maar leg dat de lease tokos eens uit.

[..]
Raar eigenlijk, want het is toch veiliger?
When I was a kid, my grandfather used to say to me that a fella's life wasn't worth mentioning if he hadn't shared it with some folks along the way.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:07:04 #161
45206 Pietverdriet
pi_33561686
* Pietverdriet heeft een lease wagen en winterbanden.
pi_33561718
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Makkelijk praten dus .
pi_33561790
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Was t gratis?
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:10:58 #164
45206 Pietverdriet
pi_33561872
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef MacGyver1985 het volgende:

[..]

Was t gratis?
Ja, heb ze van de dealer gekregen omdat hij de auto mocht leveren, samen met wat nog wat andere extra´s zoals gelaagde zijruiten en betere speakers.

Kwestie van onderhandelen
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:15:27 #165
45206 Pietverdriet
pi_33562079
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef pAin het volgende:

[..]

Makkelijk praten dus .
ik vind veiligheid belangrijk, dus heb ik abs en de hele shit, een veilige auto en winterbanden.
Maar ja, als de lease rijders hier andere zaken belangrijk vinden, is hun keuze. Ze willen schijnbaar graag allerlei extra´s in hun auto waardoor hun lease bedrag stijgt, maar miepen over het geld voor winterbandenservice--
pi_33562328
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ik vind veiligheid belangrijk, dus heb ik abs en de hele shit, een veilige auto en winterbanden.
Maar ja, als de lease rijders hier andere zaken belangrijk vinden, is hun keuze. Ze willen schijnbaar graag allerlei extra´s in hun auto waardoor hun lease bedrag stijgt, maar miepen over het geld voor winterbandenservice--
Begrijp me niet verkeerd; als ik op een leasewagen winterbanden kan nemen, dan doe ik dat gelijk, maar ik vind het een beetje te makkelijk om winterbanden te propageren, wanneer je er niet voor hebt hoeven te betalen.

Winterbanden zijn goed, zonder meer, maar het effect van een winterband neemt psychologisch echt heel erg af wanneer je er voor hebt moeten betalen; onbewust krijg je voor je gevoel in het begin geen waar voor je geld. Totdat het eens je echt helpt, maar dat komt in Nederland weinig tot niet voor en vaak helpt het je dan tegen de stommiteiten van andere mensen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:23:32 #167
45206 Pietverdriet
pi_33562502
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:20 schreef pAin het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd; als ik op een leasewagen winterbanden kan nemen, dan doe ik dat gelijk, maar ik vind het een beetje te makkelijk om winterbanden te propageren, wanneer je er niet voor hebt hoeven te betalen.
Hee, ik betaal sowieso niet voor de auto, das deel van mijn arbeidsmiddelen, en goodies van de baan.
Als ik zelf zou betalen voor de auto, zou ik ook winterbanden nemen.
quote:
Winterbanden zijn goed, zonder meer, maar het effect van een winterband neemt psychologisch echt heel erg af wanneer je er voor hebt moeten betalen; onbewust krijg je voor je gevoel in het begin geen waar voor je geld. Totdat het eens je echt helpt, maar dat komt in Nederland weinig tot niet voor en vaak helpt het je dan tegen de stommiteiten van andere mensen.
Zoals ik al eerder zei, men vind lichtmetalen velgen belangrijker dan winterbanden.
pi_33563636
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef pAin het volgende:
Trouwens; de mensen die winterbanden hebben (en dan HEEL eerlijk zeggen), hoeveel daarvan hebben er een leasewagen ?? Ik weet van JunkyXP dat ie geen leasewagen heeft.....
stefimke heeft zelfbetaalde winterbandjes op een ook al helemaal zelfbetaalde auto...
pi_33563765
Nou ik ben nog thuis gekomen hoor met 60km door de sneeuw ploeteren op mijn 'sportieve' zomerbanden
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:41:39 #170
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33566163
quote:

Hiero ook geen lease wagen en wel winterbanden.
205/50/17 met orig BMW alu-velgen gescoord op Ebay voor 450 EUR.
Bij de dealer, maar dan wel nieuw 1500 oid

En ook net veilig thuis gekomen!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33568802
Ik heb met winterbanden paar uur geleden iedereen ingehaald op de snelweg, snelheid varieerde van 40 (achter strooiploeg) tot 130 (A12 Utrecht -> Den Haag, daar kon dat gewoon)
@Sjabba: Jou misschien ook voorbijgereden?
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_33570513
Kansloos topic is dit geworden door sommige mensen helaas, gooi maar een slotje op!
  zaterdag 31 december 2005 @ 08:35:55 #173
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_33571225
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 03:56 schreef BadEend19 het volgende:
Kansloos topic is dit geworden door sommige mensen helaas, gooi maar een slotje op!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_33571244
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 03:56 schreef BadEend19 het volgende:
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/44
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_33571396
quote:
Ik heb geen leasedoos. Ook nooit gehad. Wel altijd met winterbanden gereden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')