En zelf wat screencaps gemaakt:quote:McDonald's is sowieso een bedrijf waar je liever niet wilt werken. In het volgende filmpje krijg je een schokkende gebeurtenis te zien van een meisje wat sexuele handelingen moet verrichten voor de leidinggevende van het filiaal.
De gebeurtenis die je in het filmpje ziet is helaas niet de enige keer dat dit is voorgekomen. Er zijn meerdere mensen slachtoffer geworden van deze mysterieuze telefoontjes die leiden tot dit soort misbruik.
Laten we hopen dat het meisje in het filmpje nog gewoon ergens durft te gaan werken zonder dat ze hierhaan moet terug denken, en dat de mensen die haar dit aangedaan hebben op gepaste wijze worden bestraft.
Nogal al ja, wat is dat nou met die telefoontjes?quote:Op maandag 21 november 2005 19:45 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wazige OP ook trouwens.
Nogal ja, wat is dat nou met die telefoontjes?quote:Op maandag 21 november 2005 19:45 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wazige OP ook trouwens.
Plaatje 2: Ze bukt vooroverquote:Op maandag 21 november 2005 19:53 schreef longinus het volgende:
Wat doet ze eigenlijk, die vage strepen zeggen mij niks.
zo hoort het vrouwen horen gewoon te luisterenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:50 schreef BrauN het volgende:
Wat een lekker wijf! Ik geef die baas groot gelijk!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef rayhe het volgende:
1 mc sucker aub
Omdat de man die de instructies opvolgt waarschijnlijk voor iets heel anders is aangeklaagd, namelijk voor seksuele verrichtingen met een minderjarige.quote:Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Bruine_Anjer het volgende:
de echte dader die zich uitgaf voor de politie kan 16 jaar krijgen TERWIJL de man die instructies opvolgt 35 !!!!! jaar kan krijgen ....
Helder verhaal ook in de openingspost.quote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef Insomaniac het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/014063.php
Hier staat het allemaal wat duidelijker.
Idd. Tas doorzoeken en zakken leeg laten halen kan ik op zich wel begrijpen, maar die ene vent maakt gewoon willens en wetens misbruik van haar.quote:Op maandag 21 november 2005 20:27 schreef _Boo_ het volgende:
Wat een klootzak joh die vent die de order opvolgt en zich daar achter denkt te kunnen verschuilen![]()
Tja, ik sta ook al niet eens te kijken dat een museum geen geld heeft voor Charles Darwin, maar wél voor de Intelligent Design - crap.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe vreselijk wereldvreemd ben je, als je dit laat gebeuren.
En terecht. Als bedrijfsleider ben je verantwoordelijk voor je personeel.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef donald_dick het volgende:
damnit, die man die belde krijgt 16 jaar, de man die het uitvoerde 35
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef zoalshetis het volgende:
het product.
Thnx, jammer dat hier niet het hele filmpje online staat welquote:Op donderdag 24 november 2005 09:02 schreef multatuli het volgende:
"In court papers, McDonald's also has blamed Ogborn for what happened to her — saying that her injuries, "if any," were caused by her failure to realize the caller wasn't a real police officer. "
lekker bedrijf!
Anywav, Voor wie wil weten wat er nu precies gebeurde en hoe vaak het wel niet gelukt is:
http://www.courier-journa(...)009/NEWS01/510090392
een heel lang en grondig verhaal over deze zaak en alle gevallen er om heen.
Ik vraag me wel af of dit in Europa mogelijk zou zijn. Het lijkt me stug.
TVP en dan thuis even weer kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 09:17 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Thnx, jammer dat hier niet het hele filmpje online staat wel
Heb je er een sollicitatie lopen?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:34 schreef SureZal het volgende:
tvp
Wie zegt dat die manager dit niet zelf in scene heeft gezet?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:08 schreef Yildiz het volgende:
Ah, de beller gaat misschien 16 jaar, de manager 30 jaar ofzo.
Wow hey, goed rechtssysteeeemm!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |