Nu gaan we niet slijmen hequote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]Wij hebben verstand van zaken: Beste oordopjes?
![]()
Als ik aan het slijmen was, had er gestaan: JIJ hebt verstand van zaken, maar er staat wijquote:
Volgens mij is het de MX730 (maar ik kan me vergissen). Maar die zijn inderdaad welquote:Zelf ben ik géén audiofiel, maar hoor ik wel het verschil tussen bijvoorbeeld 128kbit en 192kbit mp3-muziek. Daarnaast is de verhoogde bas de rede dat ik voor de MX500 had gekozen (en omdat hij maar een paar euro duurder is dan de MX400). De MX550 is ook leuk, evenals de MX7** (ben het even kwijt), maar die lagen toch iets te hoog qua budget
Hey, die heb ik ookquote:Op woensdag 23 november 2005 13:01 schreef Steve-O het volgende:
Persoonlijk vind ik sennheiser oordoppen ontzettend kut zaten bij mij Irivers en heb ze 1 keer gebruikt
zitten voor geen meter en geluid vind ik (persoonlijk) beetje blikkerig .
Wel heb ik een PMX60 Waar ik erg tevreden over ben. Als we het over in-ear dopjes hebben ben ik zelf gek op sony's Als ik nieuwe ga kopen worden het Shure's of Deze
![]()
Neequote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
En en en, zat er een hoesje bij?
Ik denk meer aan verkopen en dan een gewone iPod kopenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:00 schreef Geqxon het volgende:
Raar
Nou dan heb je weer wat om te bekrassen
Of je koopt een kraslot, is een stuk goedkoper![]()
Bedoel je niet UPS? Want met UPC ben je niet zo blij als ze aan jouw deur zijn..quote:Op woensdag 23 november 2005 14:49 schreef Remzz het volgende:
Vanochtend UPC aan de deur, pakketje ontvangen nieuwe nano!
Service van Apple is echt helemaal te gek!
Hehé bedoel ik jaquote:Op woensdag 23 november 2005 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bedoel je niet UPS? Want met UPC ben je niet zo blij als ze aan jouw deur zijn..
Das me geen 90 euro waardquote:Op woensdag 23 november 2005 15:42 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar je krijgt er een meet&greet bij he
Offerte, fixxen klinkt duur en jij gaat juichen?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef Skv het volgende:
Wat is het hier dood zeg
---------------------- offerte ---------------------------------------- fixxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |