Argh ik wil er ook mee spelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef j0rrit het volgende:
...en hij was op voorraad! Nu lekker de hele zaterdag rustig prutsen met m'n nieuwe speeltje!
[afbeelding]
* guitarist.nlquote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef Hoogbevaegd het volgende:
Zijn er al mensen die problemen ondervinden met de MDA Vario? Ik zit er over te denken om een retention aan te vragen bij T-Mobile en daarbij zat ik te denken aan de MDA Vario (is dan nml gratis)
Problemen zoals stof achter je display, zwakke accu, vul zelf maar in.
Of zijn jullie allemaal vol lof over dit toestel?
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:20 schreef guitarist.nl het volgende:
ehm, iets waar ik al een tijdje mee zit met windows mobile,
ik wil mijn sms'jes op mijn computer hebben!!
met mun vorige telefoon had ik +1700 smsjes in een jaar (inbox & outbox)
iemand een oplossing??
Accu voldoet tot nu toe prima, zelfs als ik 'm als MP3- en/of videoplayer gebruik.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef Hoogbevaegd het volgende:
Zijn er al mensen die problemen ondervinden met de MDA Vario? Ik zit er over te denken om een retention aan te vragen bij T-Mobile en daarbij zat ik te denken aan de MDA Vario (is dan nml gratis)
Uiteraard is het mogelijk om *.mp3 te gebruiken als ringtone. WMA if you like. Zelfs WMV en MPEG etc behoren tot de mogelijkheden om als beltoon in te stellen. Trilfunctie is een beetje overdone vind ik persoonlijk. Dit is een serieuze vibrator, die toevallig ook kan bellen. Dus dames...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef Hoogbevaegd het volgende:
Kan je trouwens met dit toestel ook *.mp3 gebruiken als ringtone? En hoe zit het met de trilfunctie, is dat nog wat (qua kracht dan)?
Even azijnpissenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef Hoogbevaegd het volgende:
Updaten naar 5.21.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:02 schreef patrickvg het volgende:
heeft er iemand al tom tom navigator 5 op de MDA Vario weten te krijgen? Mij lukt het niet, heb al veel posts gelezen, maar kom er niet uit! Wie kan mij verder helpen?
De update is een installer op zich en installeert gewoon tomtom 5.21quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:26 schreef patrickvg het volgende:
ik krijg alleen de updat 5.21 geinstalleerd op de mda vario, en dan lukt het me niet om kaarten te installeren, maar ik moet de uiteindelijke tom tom 5 toch eerst installeren lijkt me, maar dit werkt niet..
ben al 4 dagen bezig, maar niets werkt..
ja als ik 5.21 heb geinstalleerd start tom tom navigator gewoon op, maar krijg dan een melding dat er geen kaarten gevonden zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:41 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
De update is een installer op zich en installeert gewoon tomtom 5.21
Kun je tomtom starten na installatie van de 5.21 update?
Een 'oplossing' is er zeker, maar daar is dit forum niet voor. Check de huisregels.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:12 schreef patrickvg het volgende:
aha op die manier, misschien kan ik op het internet nog een code vinden
weet iemand misschien wat? anders probeer ik het wel via de persoon de code te krijgen
bedankt in ieder geval!
Ik heb 'm op het station na aanschaf al uit de doos gehaald en ben er vrolijk mee gaan klooien. Opladen deed ik thuis wel. Als je de eerste paar keer de batterij helemaal leegtrekt voor je 'm oplaadt komt het best goed met dat ding.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef kletskop het volgende:
ff een kickje. heb net dit toestel gekocht en vroeg me af hoe lang het duurt voordat hij helemaal opgeladen is? Kan ik hem al wel gebruiken als ik aan het laden ben of is het verstandiger van niet?
Antwoord 1: Je buffer zit vol geladen met een groot stuk film waardoor hij niet soepel afspeelt. Ga naar geheugen -> systeem en beëindig alle overbodige applicaties.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:10 schreef jp84 het volgende:
als ik een groot film bestand wil kijken op m'n foon dan gaat het beeld heel schokkerig..
gebruik gewoon een WMV, waar kan het aan liggen?
en met die ringtones, ik kan er maar uit 10 kiezen ofzo uit dat lijstje, weet iemand hie je zelf ringtones errop kan zetten?
Bedoel je dan legaal of illigaalquote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef luciferist het volgende:
zijn er toevallig nog gratis games voor de vario?
Er is een programmaatje op internet te vinden... Pocket DivX Encoder...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef dady het volgende:
Ik ben bar slecht in bubble breaker.
Heeft iemand een idee hoelang de accu meegaat als je full-time film kijkt? Nog verschil per programma? Ga vanavond richting Zwitserland heb ik iig iets te doen
Loopt stormquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
welkom bij de m3000 / mda vario elite
Die van m'n huisgenoot is terug naar de fabriek.quote:
Wanneer gebeurt dit je? en heb je de originele firmware nog?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:15 schreef guitarist.nl het volgende:
wie heeft er nog meer regelmatig last van vastlopers
ja orgineel, nah ik doe wel heel veel dingen tergelijketijd, en heb ook alweer veel shit er op gehad en verwijderd..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Wanneer gebeurt dit je? en heb je de originele firmware nog?
Via een tweakers linkje (Topic) heb ik gelezen hoe het moest, het is heel simpel het is simpelweg een setup bestand wat je draait op je computer dan doet je computer je telefoon flashen ofzo (Wel ff goed de instructies lezen) en dan heb je nieuwe firmware.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef guitarist.nl het volgende:
ik heb mijna altijd aan
maar je kon de t-mobile shit toch niet zomaar upgraden ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |