Antwoord 1: Je buffer zit vol geladen met een groot stuk film waardoor hij niet soepel afspeelt. Ga naar geheugen -> systeem en beëindig alle overbodige applicaties.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:10 schreef jp84 het volgende:
als ik een groot film bestand wil kijken op m'n foon dan gaat het beeld heel schokkerig..
gebruik gewoon een WMV, waar kan het aan liggen?
en met die ringtones, ik kan er maar uit 10 kiezen ofzo uit dat lijstje, weet iemand hie je zelf ringtones errop kan zetten?
Bedoel je dan legaal of illigaalquote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef luciferist het volgende:
zijn er toevallig nog gratis games voor de vario?
Er is een programmaatje op internet te vinden... Pocket DivX Encoder...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef dady het volgende:
Ik ben bar slecht in bubble breaker.
Heeft iemand een idee hoelang de accu meegaat als je full-time film kijkt? Nog verschil per programma? Ga vanavond richting Zwitserland heb ik iig iets te doen
Loopt stormquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
welkom bij de m3000 / mda vario elite
Die van m'n huisgenoot is terug naar de fabriek.quote:
Wanneer gebeurt dit je? en heb je de originele firmware nog?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:15 schreef guitarist.nl het volgende:
wie heeft er nog meer regelmatig last van vastlopers
ja orgineel, nah ik doe wel heel veel dingen tergelijketijd, en heb ook alweer veel shit er op gehad en verwijderd..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Wanneer gebeurt dit je? en heb je de originele firmware nog?
Via een tweakers linkje (Topic) heb ik gelezen hoe het moest, het is heel simpel het is simpelweg een setup bestand wat je draait op je computer dan doet je computer je telefoon flashen ofzo (Wel ff goed de instructies lezen) en dan heb je nieuwe firmware.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef guitarist.nl het volgende:
ik heb mijna altijd aan
maar je kon de t-mobile shit toch niet zomaar upgraden ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |