Ja enorm, met twee lijntjes en vijf pillen in je mik lekker agressief rondlopen. Erg schattig.quote:Op maandag 21 november 2005 15:56 schreef Smeerpoets het volgende:
Ik vind die schatjes wel aandoenlijk eigenlijk
quote:Op maandag 21 november 2005 15:56 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Opleiding: mavo
ze dulden geen concurentie![]()
![]()
Met een stalen pijp tegen de slaap begrijp ik?quote:Op maandag 21 november 2005 16:00 schreef teckna het volgende:
Ze zijn liefje moet ze alleen op het juiste plekje weten te raken
Precies, jij begrijpt hetquote:Op maandag 21 november 2005 16:00 schreef teckna het volgende:
Ze zijn liefje moet ze alleen op het juiste plekje weten te raken
Zoiets jaquote:
Muhuhahahahahquote:
Inderdaad vrij kansloos. Gelukkig heb ik daar niet echt last van aangezien er waar ik woon weinig van dat soort figuren zijnquote:'Nobody likes us, we don't care!]
VMBO-laagstroomquote:Op maandag 21 november 2005 15:56 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Opleiding: mavo
ze dulden geen concurentie![]()
![]()
Hoort deze reactie niet in ONZ? Moppentrommel deel 4?quote:Op maandag 21 november 2005 16:24 schreef NiTiN het volgende:
lekker negeren
Ik ga lekker veel geld verdienen en dat soort types vertellen wat ze moeten doen. En dan ben ik nog allochtoon ook
Boing! Boing! Boing! Bo-Bo-Bo Boing! Boing! Boingboingboingboingpoing!!quote:Op maandag 21 november 2005 17:24 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Die Inge de Bruijn is ook niet meer wat het is geweest he?![]()
nee want:quote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef Scorpie het volgende:
boze hardcorepaupersdie zijn toch al lang dood?
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 17:18 schreef BrauN het volgende:
Ik zou ook boos kijken als ik zulke kleden aanhad. muziek moest aanhoren;(
Wat is er zo hardcore aan Holland?quote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef mordradead het volgende:
HARDCORE HOLLAND NEVER DIES
Ja, ze verzieken de naam van dit land.quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef Netflier het volgende:
[..]
Wat is er zo hardcore aan Holland?![]()
Waarom zet jij jezelf in je iconquote:Op maandag 21 november 2005 22:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar waar zijn ze nou de harde kern van? Van de bijstandstrekkers? Van de mensen die een chromosoompje te veel hebben? Van mensen die niet van muziek houden? Van hen die het VMBO zonder diploma verlaten?
En waar is die alien chick trouwens?
Niet fokken met DJ Kleine Rat!quote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef bierglas het volgende:
[..]
Waarom zet jij jezelf in je icon
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
geweldig![]()
wie heeft dat allemaal gemaakt
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Geweldig, komen er weer nieuwe Honks bij zeg!!!quote:
Forum Opties | |