Four Roses of Cantina Mexicana zijn allebei leuk: Mexicaans en Amerikaans eten, leuke sfeer enz..quote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Goedkoop, buitenlands en gezellig.
Tofquote:Op maandag 21 november 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Four Roses of Cantina Mexicana zijn allebei leuk: Mexicaans en Amerikaans eten, leuke sfeer enz..
Je kunt ook goedkoop Grieks eten bij Akropolis (naast de PPSW faculteit); erg populair onder psychologiestudenten. De meeste restaurants serveren echter toch Nederlandse(/Franse) keuken. D'Ubée is prima voor spareribs, Eerste Kamer kun je gewoon heel goedkop eten en je wordt er bij anderen aan tafel gezet (moet je van houden). Oh, en als je heel exotisch wilt doen voor niet teveel geld heb je nog een Arabische kroeg, waar je op ligbedden eet, inclusief waterpijp. Ben alleen de naam kwijt.
Klinkt goedquote:Op maandag 21 november 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Oh, en als je heel exotisch wilt doen voor niet teveel geld heb je nog een Arabische kroeg, waar je op ligbedden eet, inclusief waterpijp. Ben alleen de naam kwijt.
quote:Op maandag 21 november 2005 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZIE JIJ EEN (niet-rethorisch) VRAAGTEKEN?!?!!?!?!?!Ik stelde dat je was uitgewoond!
Ik vroeg niet om je levensgeschiedenis!
![]()
!
Is ookquote:
HET SPIJT ME! IK HAD NOOIT ZO NAAR TEGEN JE MOGEN DOEN!!!!!!!111!!!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HET SPIJT ME! IK HAD NOOIT ZO NAAR TEGEN JE MOGEN DOEN!!!!!!!111!!!!!!!!
!
?
quote:
Dizerquote:De vriendelijkste/ aardigste user: MissBliss
Mij heeft 'ie bij "verdient 't meeste respect"quote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]Zhenar
je
hebt
3
keer
op
me
gestemd
!
[..]
Dizer
Dit was zeker zo'n stem van: Shit, ik moet haar ook nog ergens noemen![]()
Wat leip!quote:Op maandag 21 november 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
http://www.nu.nl/news/629(...)orte_baby_Sofie.html
http://frontpage.fok.nl/nieuws/59768
Geregistreerd op: zaterdag 14 februari 2004 @ 22:35quote:Op maandag 21 november 2005 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mij heeft 'ie bij "verdient 't meeste respect"en
"beste nieuwkomer 2005"
gedaan.
Hee, opquote:Op maandag 21 november 2005 20:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij wist duidelijk niet wat hij met ons aanmoest
Bezig niet zulke kutteksten!quote:
Ach joh, nog anderhalve werkdag en Zaagmans komt weer de week doormidden zagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |