Af en toe ff pesten is wel geinig jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
juichen voor psv zou ik nooit doen maar ik hoop ook wel dat ze doorgaanmaar voor hier op fok is het leuker als ze verliezen
Bij mij ook zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Af en toe ff pesten is wel geinig ja
Juichen zoals ik voor PSV doe, kan ik ook niet voor een andere club, heeft meer met gevoel te maken. Maar als ik een pot CL-voetbal op tv zie juich ik altijd wel voor de Nederlandse club.
quote:UEFA huldigt vijf Europese Ajax-helden
22/11/2005 18:18
De UEFA huldigt dinsdagavond vijf Ajax-helden. In het kader van vijftig jaar Europa Cupvoetbal zal de voetbalbond onderscheidingen uitreiken aan vijf mensen die veel hebben betekend het Europese clubvoetbal.
Johan Cruijff en Marco van Basten zullen in Amsterdam een plaquette uitgereikt krijgen. Cruijff omdat hij zowel als speler en als coach een Europa Cup I heeft gewonnen. Van Basten omdat hij met Ajax en AC Milan meerdere malen Europese prijzen pakte. In Barcelona valt Frank Rijkaard eenzelfde eer ten deel als zijn oude ploeggenoot.
Tevens worden Rinus Michels en Stefan Kovacs postuum onderscheiden. Beide coaches wonnen een Europa Cup I als trainer van Ajax. Gerrie Mühren en Ruud Krol zullen in de Arena de plaquettes in ontvangst nemen namens de overleden coaches.
25 minuten voor aanvang worden ze gehuldigd toch?quote:
Ik krijg een gevoel dat Martin van Geel steeds beter zijn werk gaat doen.quote:Grygera krijgt contractverlenging aangeboden
Ajax ziet in Zdenek Grygera één van de mensen die komende seizoenen het nieuwe Ajax moet gaan dragen. De Amsterdammers willen daarom het contract van de Tsjech, dat nu nog loopt tot medio 2007, verlengen met minstens twee jaar.
Grygera heeft zich ontwikkeld tot een degelijke speler, die onder coach Danny Blind elke week kan rekenen op een basisplaats. Vanavond staat hij met zijn ploeg tegenover zijn landgenoten van Sparta Praag.
10 jaar geledenquote:Op 22 november 1995 speelde Ajax misschien wel zijn beste duel ooit onder Louis van Gaal. Real krijgt les van Ajax, kopte de toonaangevende Spaanse voetbalkrant Marca na het duel in de Champions League. Het werd 0-2 maar dat was een te minimale afspiegeling van wat de Amsterdammers voor 72.000 toeschouwers demonstreerden.
Bernabéu applaudisseerde de handen stuk na afloop. Kiki Musampa stond pal voor de harde kern van Real en maakte een beweging van een lange neus voor de apengeluiden die hij 89 minuten had moeten aanhoren van de Ultra Sur. En de andere Ajacieden? Die waren vooral trots. Ze waren zo goed als foutloos, scoorden de eerste helft al twee keer maar zagen door vermeend buitenspel en een grensrechter die een vrije trap van Litmanen niet achter de lijn zag, de rust toch met 0-0 komen. Goals van Litmanen en Kluivert maakten echter het verschil. Ajax zat op de troon van Europa.
De zege van de Godenzonen zaaide onrust in Spanje. Hoe kon de Koninklijke kansloos verliezen van een Nederlandse ploeg? Radomir Antíc, coach van Atlético Madrid, ziet zijn kans schoon om hard uit te halen naar Real. Het spel van Real Madrid tegen Ajax was een blamage voor het totale Spaanse voetbal, aldus de coach. Jorge Valdano vindt ook dat er iets moet gebeuren. De trainer van Real roept dat verjonging van het team noodzakelijk. Het moet jonger en frisser. Het moet zoals Ajax.
Edgar man dinges.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Domme hond![]()
Wat had je dan verwacht?
En Rijkaard?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef borisz het volgende:
Johan Cruijff, Marco van Basten, Rinus Michels en Kovacs zijn gehuldigd als UEFA champions omdat het Europa cup voetbal 50 jaar bestaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |