blind voorlopig nog niet.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
Dat was nummer 1...wie wordt nummer 2?? Blind??
Denk Dolf Roks (RBC)quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
Wat is er met die van Nieuwstad aan de hand dan?quote:Op maandag 21 november 2005 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop dat van Nieuwstad nog steeds op de tribune moet zitten.
Die had gezegd dat hij hoopte dat Willem II (zijn ploeg) afgelopen vrijdag zou verliezen. Dan zou Maaskant moeten opzouten en kreeg hij tenminste weer een kans. Maaskant had hem namelijk naar de tribune verwezen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat is er met die van Nieuwstad aan de hand dan?
haha....alsof RBC de nacompetitie gaat halen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zat er aan te komen, dat wordt inderdaad RBC door de nacompetitie loodsen
Adelaar mag ook wel.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
Ook maar even bekijken jaquote:Op maandag 21 november 2005 10:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Eens zien of NEC (mijn cluppie) er dit weekend van kan profiteren of juist niet.
Zou een geschikte trainer zijn voor Willem II inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 15:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig dat hij weg is. Nu Sef Vergoossen naar Willem II en alles komt goed.
Waarom niet?quote:Op maandag 21 november 2005 19:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maar hij vindt wel een Gouden Gids kluppie hoor... Go Ahead zal het wel niet worden
quote:Op maandag 21 november 2005 18:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind het jammer. Hij was toch wel een 'talentje' en hij heeft UEFA-cup voetbal gebracht in Tilburg.
Dan blijft ie toch het RBC-trainertje.quote:
Heeft Kaiserslautern al een nieuwe trainer ?quote:Op maandag 21 november 2005 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zal het nu wel proberen in het buitenland denk ik zo.
Wolfgang Wolfquote:Op maandag 21 november 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Kaiserslautern al een nieuwe trainer ?
Zo zwart-wit is het dus echt niet. Go Ahead is zijn club. Hij woont ook nog steeds in (regio) Deventer. Denk dat hij daar nog wel eens terugkeert om z'n 'karwei' af te maken.quote:Op maandag 21 november 2005 19:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe, daar is hij 3 maanden geweest. Hij vertrok bij RBC en had lovende verhalen over de club en dat het voor hem een stap vooruit was bla bla bla.
Na 3 maanden was hij weer terug bij RBC omdat de financien niet helemaal op orde waren en afspraken niet nagekomen waren.
Lijkt me niet dat dat nog ooit een deal zou worden![]()
Neen mijn waarde, hij woont in een volksbuurt in Breda. Dat vonden wij de supporters al niet plezierig, zeker niet dat ie daar nog in zijn stamkroeg ging tappen toen NAC van Willem II won. Doorzoek het archief van www.tilbo.com, de supporters site van Willem II, maar eens:quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef gras het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het dus echt niet. Go Ahead is zijn club. Hij woont ook nog steeds in (regio) Deventer. Denk dat hij daar nog wel eens terugkeert om z'n 'karwei' af te maken.
Fok!-Eagle Stanley_Climbfall kan dat misschien wel beamen?
Daar geloof ik weinig van, in Breda zweren ze anti Willem II en Feyenoord te zijn. Maar zodra er spelers van een van deze twee clubs vandaan komen is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik geloof echt niet dat hij naar NAC zal gaan...
Dat ligt veel te gevoelig..
Vind het best, als NEC zaterdagavond dan mag winnenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:11 schreef reem het volgende:
Zondag gewoon winnen bij NEC.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, ik had gehoopt dat hij in ieder geval aan zou blijven totdat PSV W II 2 keer gehad had...![]()
Dat doet men vaker bij jonge trainers die goede resultaten boeken met een bescheiden club. Meestal sneuvelen ze, gevaarlijke titel dus.quote:
hoezo?> van gaal combineert zijn analyses bij sbs toch ook gewoon met zn trainerschapquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Van Hanegem werd toch ook genoemd. Een persoonlijkheid kunnen ze wel gebruiken. Het zou wel jammer zijn voor het tv-vermaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |