Morguh!quote:
goedemorgen!quote:Op maandag 21 november 2005 09:41 schreef Anitra het volgende:
Goeie morgen
zo goed is hij eigenlijk niet na een kapotte wasmachine en een gebroken voortand
Nou hier niet zo geslapen.....1 kind griep, ander racekak de hele nacht doorquote:Op maandag 21 november 2005 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Dat is minder Anitra!
Hoi Bommie!
Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht.
Ben nu alweer een tijdje aan het werk....
Beterschap voor de kinderen!!quote:Op maandag 21 november 2005 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou hier niet zo geslapen.....1 kind griep, ander racekak de hele nacht door
en nu zit ik ook nog eens in rotterdam![]()
thnx!quote:
oh, zieke kinderen is nooit prettig...quote:Op maandag 21 november 2005 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou hier niet zo geslapen.....1 kind griep, ander racekak de hele nacht door
en nu zit ik ook nog eens in rotterdam![]()
als ie nou al gaat zeuren worden het drie héle lange dagen....quote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
thnx!
zit joost al te zeuren ?
Volgens mij is tot nu toe elke weekopdracht met Joost erg lang!quote:Op maandag 21 november 2005 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ie nou al gaat zeuren worden het drie héle lange dagen....![]()
"Mannen in witte pakken nu ook in Big Brother huis gesignaleerd!"quote:
Ik kan hem al niet meer aanhoren,snap niet dat er nooit iemand het lef heeft om tegen hem in te gaan.ik weet zeker diegene die hem een keer aanpakt scoort een heleboel puntenquote:Op maandag 21 november 2005 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Rob weet weer eens alles beter... wat een naar mannetje...bah...
En ook Lieske is hard aan het werkquote:
En ik denk ook respect in het huis.quote:Op maandag 21 november 2005 10:04 schreef rooie3 het volgende:
ik weet zeker diegene die hem een keer aanpakt scoort een heleboel punten![]()
Misschien denken ze dat hij heel populair is en dat ze daarom niet tegen hem ingaan.quote:Op maandag 21 november 2005 10:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En ik denk ook respect in het huis.
Kan me niet voorstellen dat iedereen het 'inside' ook allemaal pikt. Volgens mij vloeken ze vaak inwendig op hem....
Bij mij hapert hij steeds,loopt niet echt lekker.quote:Op maandag 21 november 2005 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
die stem..... (van BB) echt een beetje vaag... of ligt het aan mijn streams.? een vertraagde stem door de box....
Ja het ging over het opmaken waar ze mee bezig was.quote:Op maandag 21 november 2005 10:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ving de laatste woorden van Lieske op over 'geen zin meer'
Waar ging dit over? Iemand dit gehoord??
Nee, helaas.quote:Op maandag 21 november 2005 10:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ving de laatste woorden van Lieske op over 'geen zin meer'
Waar ging dit over? Iemand dit gehoord??
Didoquote:Op maandag 21 november 2005 10:09 schreef pullup het volgende:
Lieske over Roel na de discussie over het feit dat Roel nog nooit heeft stofgezogen en eigenlijk nooit iets in het huis doet: "Ik hoop dat Roel later een goede huisvrouw krijgt"![]()
zal dido dan niet zijnquote:Op maandag 21 november 2005 10:09 schreef pullup het volgende:
Lieske over Roel na de discussie over het feit dat Roel nog nooit heeft stofgezogen en eigenlijk nooit iets in het huis doet: "Ik hoop dat Roel later een goede huisvrouw krijgt"![]()
AHA!quote:Op maandag 21 november 2005 10:15 schreef Joohanna het volgende:
Waar is roel gebeleven trouwens? Kan geen kaas maken van wie er in die witte pakken zitten.....
Tis toch wat......... ik sta erop dat ie de verloren tijd morgenochtend vanaf 5.00 uur gaat inhalen!quote:Op maandag 21 november 2005 10:15 schreef Kleintje het volgende:
ah... Roel is druk bezig... met een shaggie rollen.....
Toch wel een vorm van humor. Hij komt er nog mee weg ook!quote:Op maandag 21 november 2005 10:17 schreef pullup het volgende:
Grappig contrast: Lieske die als nijver bijtje van hot naar her rent om alles zscoon te maken en Roel die kalm een shaggie rolt
quote:Op maandag 21 november 2005 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[kijken of ik dit nu ook kan
[[[url=URL=http://filedump.nl/getmedia.php?img=lies_doet_de_poets.jpg]
1 |
bizar he?quote:Op maandag 21 november 2005 10:17 schreef Anitra het volgende:
Roel kan echt niet langer dan 3 minuten iets doen he?
Behalve roken en in bed liggen dan.
Nattelie onder de douche, roel op de bank en Lieske in een schort (????) aan het beddengoed.quote:Op maandag 21 november 2005 10:17 schreef Kleintje het volgende:
In de witte pakken zitten Joost, Chantal, Ingrid, Dido, Rob.
Dus er zitten er drie in het huis.
Natte Lie met die verschrikkelijk pijnlijke voet, Lieske en Roel...
Het ZIET er heel professioneel uitquote:Op maandag 21 november 2005 10:19 schreef Kleintje het volgende:
Hij heeft de stofzuiger vast. Zou hij weten hoe het werkt?
Ja dit is echt erg!quote:Op maandag 21 november 2005 10:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
bizar he?
Een klein beetje doorzettingsvermogen moet toch kunnen?
WHAAAAAAAAAAAHAHAHA! Was ie iets te fanatiek? Nu moet ie met stoffer en blik aan de slag!quote:
zeker weten van niet,stofzuiger is al kapotquote:Op maandag 21 november 2005 10:19 schreef Kleintje het volgende:
Hij heeft de stofzuiger vast. Zou hij weten hoe het werkt?
Wat een ei is het toch ook! Stofzuigen voor het stoffen met een gat in de stofzuigslangquote:Op maandag 21 november 2005 10:21 schreef rooie3 het volgende:
Haha roel gaat stofzuigen terwijl er nog gestoft moet worden.
Hoe krijgt ie dat zo snel voor elkaarquote:
Volgens mij zat dat er al inquote:Op maandag 21 november 2005 10:23 schreef Anitra het volgende:
Hoe krijg je zo'n gat in de stofzuigerslang?
Zal wel een stofzuiger van de kijkshop zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 10:23 schreef Anitra het volgende:
Hoe krijg je zo'n gat in de stofzuigerslang?
Hey hey dat is best zwaar werk hoorquote:Op maandag 21 november 2005 10:25 schreef melke het volgende:
Half uur verder: Roel staat nog steeds aan de deur van de dagboekkamer te trekken
Ik zie hier nu al caps verschijnen nog voor ik het op de streams zelf kan zienquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 10:25 schreef Joohanna het volgende:
roel belt met BB nadat hij een minuut of 5 met een sleutel in de weer is geweest...... hij jankt om een nieuwe slang
mijn dank is groot!! het lijkt er nu op..quote:Op maandag 21 november 2005 10:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oftewel:
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 21 november 2005 10:27 schreef Joohanna het volgende:
Kan ie verdorie niet gewoon snel een stuk tape zoeken om het probleem tijdelijk te verhelpen? neeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat wordt weer tijd voor een shaggie!
Er zit ook echt geen enkele vrom van eigen initiatief in bij de bewoners stop er een sok in zolangquote:Op maandag 21 november 2005 10:27 schreef Joohanna het volgende:
Kan ie verdorie niet gewoon snel een stuk tape zoeken om het probleem tijdelijk te verhelpen? neeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat wordt weer tijd voor een shaggie!
Zijn ze op uitgekozenquote:Op maandag 21 november 2005 10:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Er zit ook echt geen enkele vrom van eigen initiatief in bij de bewoners stop er een sok in zolang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |