Ik kan hem al niet meer aanhoren,snap niet dat er nooit iemand het lef heeft om tegen hem in te gaan.ik weet zeker diegene die hem een keer aanpakt scoort een heleboel puntenquote:Op maandag 21 november 2005 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Rob weet weer eens alles beter... wat een naar mannetje...bah...
En ook Lieske is hard aan het werkquote:
En ik denk ook respect in het huis.quote:Op maandag 21 november 2005 10:04 schreef rooie3 het volgende:
ik weet zeker diegene die hem een keer aanpakt scoort een heleboel punten![]()
Misschien denken ze dat hij heel populair is en dat ze daarom niet tegen hem ingaan.quote:Op maandag 21 november 2005 10:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En ik denk ook respect in het huis.
Kan me niet voorstellen dat iedereen het 'inside' ook allemaal pikt. Volgens mij vloeken ze vaak inwendig op hem....
Bij mij hapert hij steeds,loopt niet echt lekker.quote:Op maandag 21 november 2005 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
die stem..... (van BB) echt een beetje vaag... of ligt het aan mijn streams.? een vertraagde stem door de box....
Ja het ging over het opmaken waar ze mee bezig was.quote:Op maandag 21 november 2005 10:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ving de laatste woorden van Lieske op over 'geen zin meer'
Waar ging dit over? Iemand dit gehoord??
Nee, helaas.quote:Op maandag 21 november 2005 10:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ving de laatste woorden van Lieske op over 'geen zin meer'
Waar ging dit over? Iemand dit gehoord??
Didoquote:Op maandag 21 november 2005 10:09 schreef pullup het volgende:
Lieske over Roel na de discussie over het feit dat Roel nog nooit heeft stofgezogen en eigenlijk nooit iets in het huis doet: "Ik hoop dat Roel later een goede huisvrouw krijgt"![]()
zal dido dan niet zijnquote:Op maandag 21 november 2005 10:09 schreef pullup het volgende:
Lieske over Roel na de discussie over het feit dat Roel nog nooit heeft stofgezogen en eigenlijk nooit iets in het huis doet: "Ik hoop dat Roel later een goede huisvrouw krijgt"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |