quote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben vanaf heden Fokker-in-het-buitenland af (at least voor de komende 6 maanden). Het ga jullie goed!
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:22 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben vanaf heden Fokker-in-het-buitenland af (at least voor de komende 6 maanden). Het ga jullie goed!
Dank je! Best raar om weer in NL te zijn... Vanmorgen nog ff met -12 boodschappen gedaan en toen naar huis gevlogen. Toch best lekker warm als het 9 graden isquote:Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef popolon het volgende:
[..]
![]()
Je mag hier nog best komen hoor.
Keep us posted.
Ik denk dat het voor mij morgen precies anders is... 7:45 en al 25 graden... Ik herinner van vorig jaar de haat die ik kreeg voor koude wc-brillen...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dank je! Best raar om weer in NL te zijn... Vanmorgen nog ff met -12 boodschappen gedaan en toen naar huis gevlogen. Toch best lekker warm als het 9 graden is
Cool, in welke plaats precies? Christchurch of Dunedin lijken me erg gaaf... Tja, beetje bevooroordeeld aangezien ik voor een bedrijfje uit ChCh werktequote:Op woensdag 21 december 2005 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
Alvast even een tvp, ik woon vanaf 1 februari voor ongeveer 5,5 maand in Nieuw-Zeeland.
Tja... en vandaag is officieel de winter begonnen, ook in de VS. En hier in California is het een heerlijke 25 graden vandaag..... Ik kan soms nog steeds niet geloven dat het midden in december zulk heerlijk weer kan zijn!quote:Op woensdag 21 december 2005 05:13 schreef MissMenita het volgende:
Whahaahaaa, moeilijk voor te stellen om niet gewend te zijn aan koude WCbrillen, hi hi.
Hier in Philly vriest het nog steeds, maar -2 is op zich niet dramatisch. Alleen dat 's ochtends wakker worden in een koude slaapkamer in een warm bedje: moeilijk!
Kortom, niks anders dan in NL dus.
Dat mag, wel even op die customs papieren aangeven.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:53 schreef MissMenita het volgende:
Iik ben komende week in NL en wil kaas (vacuum verpakt) mee terug de USA in nemen. Mag dat? En moet ik dat 'aangeven', of ben ik het dan zeker kwijt? Weet iemand dat?
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:53 schreef MissMenita het volgende:
Iik ben komende week in NL en wil kaas (vacuum verpakt) mee terug de USA in nemen. Mag dat? En moet ik dat 'aangeven', of ben ik het dan zeker kwijt? Weet iemand dat?
De WITTE is voor customs, de GROENE is je I-94w visa waiver. Een papiertje dat ik nooit meer hoef in te vullen....quote:Op donderdag 22 december 2005 02:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat mag, wel even op die customs papieren aangeven.
Of hoe heten die groene krengen ook alweer.
Bekend probleem.quote:Op donderdag 22 december 2005 05:25 schreef Skeffie het volgende:
morgen ook naar NL voor 10 dagen, veel shoppen want hier in Shanghai is er gewoon niks in mijn maat te vinden....., verder natuurlijk ff lekker Nederlands eten en feesten met de vrinden!
Zou je dan niet eens naar Indonesië vliegen? Daar hebben ze genoeg kleding die goed past voor de gemiddelde Nederlander. Tenzij je toch al in NL moest zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 05:25 schreef Skeffie het volgende:
morgen ook naar NL voor 10 dagen, veel shoppen want hier in Shanghai is er gewoon niks in mijn maat te vinden....., verder natuurlijk ff lekker Nederlands eten en feesten met de vrinden!
Auckland.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Cool, in welke plaats precies? Christchurch of Dunedin lijken me erg gaaf... Tja, beetje bevooroordeeld aangezien ik voor een bedrijfje uit ChCh werkte
veel plezier met die winterquote:Op donderdag 22 december 2005 00:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja... en vandaag is officieel de winter begonnen, ook in de VS.
(..)
Neuh....volgens mij doen ze daar allemaal niet zo moeilijk over. Het zou best kunnen dat ze random wat controleren enzo, maar als je de kaas in je koffers stopt komt het meestal wel goed hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 05:58 schreef MissMenita het volgende:
Bedankt! Maarreh, als ik het nou niet aangeef, superramp?
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:04 schreef SeLang het volgende:
Ik blijf lekker in Taiwan.
Nederland is voor homo's
Dat was dus het mooie aan de K-market in Finland, daar hadden ze de halve Euroshopper range van producten... Incl. Euroshopper Speculaas!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef StefanP het volgende:
[..]![]()
Ik blijf ook waar ik ben
de euroshopper paprika chips van de AH
StefanP is gewoon een lousy shoppert.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat was dus het mooie aan de K-market in Finland, daar hadden ze de halve Euroshopper range van producten... Incl. Euroshopper Speculaas!![]()
Hehehe ja de Bonussupermarkten hier in Reykjavik hebben ook het hele euroshopper assortiment in de schappen liggen! 5 keer zo duur maar dezelfde kutkwaliteitquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat was dus het mooie aan de K-market in Finland, daar hadden ze de halve Euroshopper range van producten... Incl. Euroshopper Speculaas!![]()
1,5 week geleden stonden ze bij de Europese vluchten ook te checken... Vlieg toch wel vaak en ze staan er bijna nooit. Nu geluk dat degene voor me eruit gehaald werd, had toch wel 100+ gekopieerde discs bij me...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef Skeffie het volgende:
lekker aan het sneeuwen hiero nu (amersfoort).....
Ik had een lekkere thuiskomst, kon gelijk m'n dvd's aan meneer de douane ambte geven.........
Aankomende maandag weer terug naar SH
Mosselen zijn in California te krijgen! Ik vondt ze vroeger altijd vreselijk lekker, maar sinds ik er in Nederland een jaar of 8 geleden een keer echt goed ziek van geworden ben, blief ik ze niet zo meer....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:36 schreef StefanP het volgende:
Ik heb alleen wel vreselijk veel zin in een pan mosselen, een frietje met, de euroshopper paprika chips van de AH, lekker bruin brood, oude kaas, erwtensoep, hagelslag, babi pangang en nog wat meer...
Check!quote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef StefanP het volgende:
Nou ja, behalve een green card dan zodat ik hier eeuwig kan blijven...
Sterker nog, hier in noord-florida heb je een stuk groter en goedkoper aanbod aan schelpdieren dan in Nederland. Mosselen, oesters, crawfish (soort kreeft), crab, etc etcquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:11 schreef maartena het volgende:
Dat hier mosselen beschikbaar zijn komt mischien ook omdat ik dicht bij de oceaan woon natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |