Voor ons is drop misschien "goddelijk".quote:Op woensdag 7 december 2005 13:20 schreef SeLang het volgende:
De laatste paar weken komen er regelmatig Nederlanders bij mij op het werk en laatst had er eentje drop meegenomen. Echt goddelijk, die smaak
En vandaag waren er pepernoten
Een Amerikaanse vriend van mij noemde deze dingenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor ons is drop misschien "goddelijk".
Ik heb het aan enkele Brazilianen gegeven, maar voor hen was het een marteling![]()
Ik heb enkele Brazilianen van onze Hollandsche lekkernij genaamd drop laten proeven.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Een Amerikaanse vriend van mij noemde deze dingen
[afbeelding]
"evil m&m's"![]()
Voeg jezelf maar toe aan die kaart.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef static het volgende:
Schrijf mij maar bij vanaf de 26e: Lagos, Nigeria.
http://www.frappr.com/fokbuitenland#addyourselfquote:Op maandag 12 december 2005 00:31 schreef static het volgende:
Hoe?
Voor elkaar.quote:Op maandag 12 december 2005 00:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb mezelf toegevoegd. Helaas eerst op een verkeerde locatie, waardoor ik dus opeens in West-Amerika zit. Maar die moet weg (hoe?).
Done, thanks.quote:Op maandag 12 december 2005 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.frappr.com/fokbuitenland#addyourself
Bovenin staat 'Add yourself'
Coolquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef popolon het volgende:
http://www.frappr.com/fokbuitenland
Hier kan iedereen zich toevoegen en kunnen we een leuke kaart krijgen.
Ja, ik zit over een kleine 2 weken ook weer op Nederlandse bodem! Voor het eerst in een half jaar!quote:Op donderdag 15 december 2005 05:54 schreef popolon het volgende:
.....
Nog 9 dagen en dan een dikke week in Nederland.
Best zin in.
Ik heb 2 jaar geleden eens drop gegeven aan een Koreaanse flatmate van me, die wist echt niet hoe snel ie het uit moest spugen! Hing vervolgens 5 minuten onder de kraan... (hij heeft me vervolgens wel teruggepakt door Koreaans te koken... fucking heet!)quote:Op donderdag 15 december 2005 05:54 schreef popolon het volgende:
Drop, het blijft een raar fenomeen in het buitenland.
Ik ken mensen die het heerlijk vinden, de dubbelzoute doet 't vaak goed bij liefhebbers maar haalt kotsneigingen naar boven bij de 'niet-weters'.
Best zin in.
Komt me bekend voor. Heet het niet Kim-Chi of zoiets? Soort hete groentes en stuff?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden eens drop gegeven aan een Koreaanse flatmate van me, die wist echt niet hoe snel ie het uit moest spugen! Hing vervolgens 5 minuten onder de kraan... (hij heeft me vervolgens wel teruggepakt door Koreaans te koken... fucking heet!)
en dan 's avonds al zappend televisie kijkend begrijpen dat je er niet meer bij hoort:quote:Op donderdag 15 december 2005 05:54 schreef popolon het volgende:
(..)
Best zin in.
Exact wat ik ook voel. Nog 2 dagen en dan vlieg ik terug. Maar voel nu toch enige weerzin.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
en dan 's avonds al zappend televisie kijkend begrijpen dat je er niet meer bij hoort:
je kent geen enkele politicus die voorbijkomt, geen enkele presentator, geen spelshow en ook de onderwerpen waar ze zich zo druk over maken, zeggen je nix
en na de terugvlucht voelt je landing in den vreemde als thuis komen, in tegenstelling tot je landing op Schiphol eerder
bovenstaande is in elk geval al een paar jaar mijn ervaring
't Zal vast meevallen: Ik volg het nieuws in NL, de tv boeit me niet want ik kijk voornamelijk sport en die is er toch niet in NL op tvquote:Op donderdag 15 december 2005 17:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
en dan 's avonds al zappend televisie kijkend begrijpen dat je er niet meer bij hoort:
je kent geen enkele politicus die voorbijkomt, geen enkele presentator, geen spelshow en ook de onderwerpen waar ze zich zo druk over maken, zeggen je nix
en na de terugvlucht voelt je landing in den vreemde als thuis komen, in tegenstelling tot je landing op Schiphol eerder
Heb 't even aangekeken, het is het niet waard.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:09 schreef fernando_redondo het volgende:
www.talpa.tv heeft al het voetbal
Ik herken dat wel inderdaad.... Ik volg het nieuws in Nederland wel, en kijk ook nog regelmatig het nieuws online. En soms vindt ik ook nog wel leuke torrentjes in het Nederlands zoals Blik op de Weg en Baantjerquote:Op donderdag 15 december 2005 17:15 schreef qwerty_x het volgende:
In MN zijn de liquor stores op zondag ook "gewoon" dicht. Moet je het met de 3.2 meuk van de supermarkt doen (en dat is ook pas sinds kort).quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:46 schreef popolon het volgende:
Dat van die kaas op zondag komt me bekend voor, op zondag zat ik nog wel eens zonder bier dus altijd bij m'n ouders een flesje wijn 'stelen', toch gelukkig nog een geheim adresje toen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
In MN zijn de liquor stores op zondag ook "gewoon" dicht. Moet je het met de 3.2 meuk van de supermarkt doen (en dat is ook pas sinds kort).![]()
Het vage in Michigan dan weer is dat er tussen zaterdag nacht 2 uur tot zondag middag 12 uur nergens alcohol verkocht mag worden.... zodat er geen dronken mensen in de kerk zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
Ik vind die drankwinkeltjes altijd wel lachen, het heeft wel wat verdachts op een of andere manier.
Je kunt er loten kopen, drank, sigaretten, wat snacks en ze verdienen goud geld na middernacht.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 05:56 schreef Skeffie het volgende:
Hey popo, ik heb trouwens vlakbij waar jij nu woont gewoond zie ik, ik woonde zelf op de kruising van Fulton St. en Prospect Ave.
Hoe is het om in de Twin cities te wonen? Lijkt me een leuk gebied!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Een Amerikaanse vriend van mij noemde deze dingen
[afbeelding]
"evil m&m's"![]()
De laatste keer dat iemand mijn tank wou vullen schrok ik me rot; was ook in de buurt van Boston, rare luiquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:25 schreef qwerty_x het volgende:
Pas na zo'n 5 minuten wachten herinnerde ik me ineens dat het de bedoeling is dat je zelf je tank volgooit.
quote:Op zondag 18 december 2005 08:48 schreef Libris het volgende:
Ik heb net een paar dagen de bevistiging binnen dat ik uit mijn proefperiode (6 maanden) ben. Ook wel een lekker gevoel. Goed functioneringsgesprek gehad.
Net begonnen met pakken, woensdagavond naar Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |