abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 10:30:01 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33619365
quote:
Op maandag 2 januari 2006 07:06 schreef Vampier het volgende:
ik ga nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet.. en we gaan nog niet naar huis (etc)

Meer immigranten dan ooit naar VS

gaan we weer... Amerika bashen begint bijna pijnlijk grappig te worden de beargumentering.
Ik moet zeggen dat jouw en StefanP's reacties daar ook aan bijdragen.

't Is allemaal zo zwart-wit, kun je echt helemaal niks mee.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33640584
jawel je kunt er om lachen
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 2 januari 2006 @ 22:20:05 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33640777
Ja och, ik doe er niet zo aan mee.

Ik hoef niet zo persé te laten zien dat het in de VS best leuk kan zijn, als ik het zelf maar leuk vind, da's het belangrijkste.

Morgen weer naar huis, lekker naar het eigen plekkie en weer veel sport op tv.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33642541
huis? integreer eens stuk ongeintegreed Nederlander... thuis is nu de US!
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 2 januari 2006 @ 23:05:10 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33642630
Dat zeg ik toch drol.

Ik zit nu in NL, morgen niet meer.

Ongeintegreed, whehehe.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:20:55 #256
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_33651156
Ook weer terug in SH

Om terug te komen op die DVD's.... ze waren illegaal volgens de duane.... had ook geen betaalbewijzen bij me, alsof je die bewaard voor dvd's die 80 eurocent per stuk kosten!
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:41:35 #257
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_33652371
Weer terug in Stockholm, sinds oudjaarsdag.

Was een leuke trip naar huis: koffer gestolen in de trein (weer terug gestolen!), vlucht geannuleerd, in hotel geslapen, volgende vlucht vertraging i.v.m. lekkende olie... Van deur tot deur ben ik 28 uur onderweg geweest.... Blegh!

De beste wensen iedereen!
pi_33652593
Dat verdient wel een meet gedetailleerde reactie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:52:22 #259
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33655898
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:20 schreef Skeffie het volgende:
Ook weer terug in SH

Om terug te komen op die DVD's.... ze waren illegaal volgens de duane.... had ook geen betaalbewijzen bij me, alsof je die bewaard voor dvd's die 80 eurocent per stuk kosten!
DVD's van 80 cent zijn uiteraard illegaal

btw: toen ik in Shanghai woonde en naar NL kwam haalde ik de DVDs uit de doosjes en stopte ze tussen de bladzijden van boeken
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_33656664
Op Fok mogen geen illegale dingen worden besproken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 6 januari 2006 @ 06:08:49 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33755234
Zeg diego, of fernando, of wie dan ook.

Waar woon jij dan?

En waarom?

Vertel eens.

En StefanP, heb je al een Amerikaanse aan de haak geslagen?

Je gaat toch wel uit daar he?
pi_33760149
Ik woon in Nederland
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:27:53 #263
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33763249
Ik dacht dat je in Argentinie zat 9 maanden per jaar.
pi_33763468
Afgelopen jaar ongeveer 7 maanden
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:20:24 #265
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_33769647
En de beste wensen vanaf het vliegveld in Bombay..

11 uur vertraging en misschien nog meer kut gulf air.. en de vlucht gaat te vroeg om naar een hotel te gaan..

trouwens India =
reset
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:49:46 #266
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_33770804
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef SeLang het volgende:

[..]

DVD's van 80 cent zijn uiteraard illegaal

btw: toen ik in Shanghai woonde en naar NL kwam haalde ik de DVDs uit de doosjes en stopte ze tussen de bladzijden van boeken
Of je vliegt gewoon terug via een europese luchthaven naar Schiphol, heb je ook geen douanecontrole.

Nog 25 daagjes tot vertrek naar Nieuw-Zeeland en 27 dat ik in mijn kamer trek.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33771964
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Of je vliegt gewoon terug via een europese luchthaven naar Schiphol, heb je ook geen douanecontrole.
Dat had ik ook gemerkt toen ik uit China terugkwam, via Londen. Als ik dat had geweten had ik mijn ong. 80 dvd's niet uitgedeeld aan al mijn studenten
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:59:23 #268
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_33772989
quote:

[..]

Nog 25 daagjes tot vertrek naar Nieuw-Zeeland en 27 dat ik in mijn kamer trek.
Das niet helemaal waar, 3 weken geleden kwam ik uit Helsinki en toen stond er opeens wel 4 man te controleren. (en mensen uit de rij te pikken)
Gelukkig tussendoor gegaan met mijn 3 spindels Dvd's

Maarja, normaal gesproken staan ze er nooit.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:48:08 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33786747
Fantastische tijd gehad in Nederland: Veel vrienden, familie, bier en feest.

Maar ik had 't 'thuisgevoel' toen ik weer in Michigan kwam.

Best apart, zo lang woon ik er nog niet.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:02:24 #270
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_33898059
quote:
Met twee slaperig kijkende kindjes rondlopen is ook een goede (vooral als je in je eentje bent). Mja, het gaat misschien wat ver om dat alleen voor die dvd's te regelen

Aernout, wat zijn jouw plannen? Blijf je voorlopig nog in Taiwan?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:42:07 #271
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33907462
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:02 schreef Gaoxing het volgende:
Aernout, wat zijn jouw plannen? Blijf je voorlopig nog in Taiwan?
Gaoxing!!!! ni hao ma ?
Ni hai zhuzai Guam ma ?
Wo xue Zhongwen xue le liang nian le. Suoyi, wode Zhongwen hao le.
Taiwan hen hao wan. Xiaojie dou piaoliang ye ke ai, gongzuo ye xihuan, suoyi wo bu dasuan huiqu Helan. Wo juede Shanghai shi bi Taibei shi haowan, keshi zhuzai Taibei hen rongyi qi zixingche dao shanbu qu. Wo changchang gongzuo yihou qi zixingche dao shanbu qu. Dui shenti hen hao. Cong wo jia bu yuan, zhi yao qi 6km. Wo zhuzhai Shanghai de shihou, wo meiyou jihui yundong, suoyi wo pangle hen duo! Keshi zai Taiwan gongzuo gen Zhongguo bijao mang.

Ik blijf in elk geval nog tot september in Taiwan. Daarna hangt het er vanaf of ik m'n contract kan verlengen en natuurlijk of ik zelf nog langer wil blijven. Als ik nu moet beslissen dan ga ik verlengen. Ik ben hier teamleader en de zaak draait goed dus ik denk dat ze me wel willen houden.
Bovendien heb ik geen flauw idee wat ik anders zou moeten
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:02:00 #272
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33910198
Nog 15 dagen en ik zit in ierland... Ben druk aan het afronden en leegruimen, maar er moet nog veel gebeuren. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 11 januari 2006 @ 05:13:02 #273
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_33929298
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef SeLang het volgende:
Gaoxing!!!! ni hao ma ?
Ni hai zhuzai Guam ma ?
Wo xue Zhongwen xue le liang nian le. Suoyi, wode Zhongwen hao le.
Taiwan hen hao wan. Xiaojie dou piaoliang ye ke ai, gongzuo ye xihuan, suoyi wo bu dasuan huiqu Helan. Wo juede Shanghai shi bi Taibei shi haowan, keshi zhuzai Taibei hen rongyi qi zixingche dao shanbu qu. Wo changchang gongzuo yihou qi zixingche dao shanbu qu. Dui shenti hen hao. Cong wo jia bu yuan, zhi yao qi 6km. Wo zhuzhai Shanghai de shihou, wo meiyou jihui yundong, suoyi wo pangle hen duo! Keshi zai Taiwan gongzuo gen Zhongguo bijao mang.
Holy Sh*t, dat was lang geleden Maar het viel me niet tegen, mits ik maar hardop lees en het mezelf hoor zeggen Je zit zo ongeveer op hetzelfde niveau als ik toen ik wegging. Leuk hoor, en als ik je eerdere fietsfoto's zie, is het inderdaad wel wat anders dan China. Prachtig!

Wij gaan volgende week op look-see, eind van de maand onze zooi in de container en eind volgende maand de hort op. Naar Bangkok, voor een jaar.

Het 'wat moet ik anders?' klinkt erg herkenbaar. Wat er na komend jaar gaat komen weten we dus ook niet, maar als het even kan maar niet meer terug naar NL. Voorlopig niet tenminste. Veel hangt natuurlijk wel af van de kinders, en hoe zij het in dit leventje gaan doen. En ik krijg soms behoefte aan een eigen huis om in rond te klussen zonder dat je het na een paar jaar weer achterlaat. We zien wel......
pi_33929314
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 05:13 schreef Gaoxing het volgende:
En ik krijg soms behoefte aan een eigen huis om in rond te klussen zonder dat je het na een paar jaar weer achterlaat. We zien wel......
Hey Gao

Ik dacht daar laatst nog aan, weet je dat. Ik heb dat nu al zo erg, en dit is "pas" de 3e keer dat ik ergens anders woon. Ik bedoel, eerst in Nederland op mezelf, toen spullen gekocht enzo, en toen alles vrijwel in NL gelaten en naar Schotland, daar gemeubileerd huren, en nu hier weer. Toen ik een paar weken geleden voor de zoveelste keer een dekbed kocht dacht ik 'wat zonde allemaal..' Ik zou het ook echt wel lekker vinden een eigen plek te hebben met eigen meubels en eigen dingen, waar je in kan doen wat je wil enzo en dat je het dan niet na een paar maanden/jaar weer achterlaat, als het net een beetje als 'thuis' voelt.

Bangkok dus! Spannend weer
  woensdag 11 januari 2006 @ 05:29:38 #275
19840 Libris
Live from Singapore
pi_33929334
Bij mij begint er ook weer een hele nieuwe tijd. Mijn werk vehuist naar de andere kant van Singapore, wel 25 kilometer verder... Maar toch, reizen met openbaar vervoer zou me meer dan 2 uur per dag kosten. Dus ik ga ook weer eens verhuizen. Vervelend gevoel dat over 2 maanden mijn hele leven anders zal zijn (andere woning, omgeving en andere werkplek).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')