Ik moet zeggen dat jouw en StefanP's reacties daar ook aan bijdragen.quote:Op maandag 2 januari 2006 07:06 schreef Vampier het volgende:
ik ga nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet.. en we gaan nog niet naar huis (etc)
Meer immigranten dan ooit naar VS
gaan we weer... Amerika bashenbegint bijna pijnlijk grappig te worden de beargumentering.
DVD's van 80 cent zijn uiteraard illegaalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:20 schreef Skeffie het volgende:
Ook weer terug in SH
Om terug te komen op die DVD's.... ze waren illegaal volgens de duane.... had ook geen betaalbewijzen bij me, alsof je die bewaard voor dvd's die 80 eurocent per stuk kosten!
Of je vliegt gewoon terug via een europese luchthaven naar Schiphol, heb je ook geen douanecontrole.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
DVD's van 80 cent zijn uiteraard illegaal
btw: toen ik in Shanghai woonde en naar NL kwam haalde ik de DVDs uit de doosjes en stopte ze tussen de bladzijden van boeken
Dat had ik ook gemerkt toen ik uit China terugkwam, via Londen. Als ik dat had geweten had ik mijn ong. 80 dvd's niet uitgedeeld aan al mijn studentenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of je vliegt gewoon terug via een europese luchthaven naar Schiphol, heb je ook geen douanecontrole.
Das niet helemaal waar, 3 weken geleden kwam ik uit Helsinki en toen stond er opeens wel 4 man te controleren. (en mensen uit de rij te pikken)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of je vliegt gewoon terug via een europese luchthaven naar Schiphol, heb je ook geen douanecontrole.
Nog 25 daagjes tot vertrek naar Nieuw-Zeeland en 27 dat ik in mijn kamer trek.
Met twee slaperig kijkende kindjes rondlopen is ook een goede (vooral als je in je eentje bent). Mja, het gaat misschien wat ver om dat alleen voor die dvd's te regelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef Jaguarized het volgende:
Gaoxing!!!! ni hao ma ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:02 schreef Gaoxing het volgende:
Aernout, wat zijn jouw plannen? Blijf je voorlopig nog in Taiwan?
Holy Sh*t, dat was lang geledenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef SeLang het volgende:
Gaoxing!!!! ni hao ma ?
Ni hai zhuzai Guam ma ?
Wo xue Zhongwen xue le liang nian le. Suoyi, wode Zhongwen hao le.
Taiwan hen hao wan. Xiaojie dou piaoliang ye ke ai, gongzuo ye xihuan, suoyi wo bu dasuan huiqu Helan. Wo juede Shanghai shi bi Taibei shi haowan, keshi zhuzai Taibei hen rongyi qi zixingche dao shanbu qu. Wo changchang gongzuo yihou qi zixingche dao shanbu qu. Dui shenti hen hao. Cong wo jia bu yuan, zhi yao qi 6km. Wo zhuzhai Shanghai de shihou, wo meiyou jihui yundong, suoyi wo pangle hen duo! Keshi zai Taiwan gongzuo gen Zhongguo bijao mang.
Hey Gaoquote:Op woensdag 11 januari 2006 05:13 schreef Gaoxing het volgende:
En ik krijg soms behoefte aan een eigen huis om in rond te klussen zonder dat je het na een paar jaar weer achterlaat. We zien wel......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |