Zie de OPquote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef Maanvis het volgende:
Coco's was toch die sparerib tent waar static van de trap was geflikkerd?
Misschien wel een goed idee...quote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Ik wilde je mijn gsm nummer mailen, maar dat lukte niet (via Heatwave@fok.nl)... Blond héquote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Eten voor een meeting is altijd wel zo slim ja.
Moet even kijken hoelaat dan want Nikky pit bij mij en die moet eerst werken.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja en? Die rol moet iemand op zich nemen hoor...
Das behoorlijk aso van je! Denk eens even aan die andere fokker die nu de lul is!quote:
Jij dusquote:Op maandag 21 november 2005 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das behoorlijk aso van je! Denk eens even aan die andere fokker die nu de lul is!.
dan mail ik zaterdag wel ff nogquote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Tis op 5 min lopen van Amsterdam CS. Tegen die tijd mogen mensen me wel weer mailen voor een 06 nummer.... Ik ben toch altijd toeristengids met meetings.
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijktquote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef the900 het volgende:
[..]
dan mail ik zaterdag wel ff nog
ik ben al eens straal langs een enorme groep Fok!kers gelopen in het blauwe koffiehuis (oid). Afgelopen rock-meet heb ik jullie toen wel gevonden maar ik voel me toch niet zo bekend in A'dam
Ik kan een dag later toch nog wel gewoon over straat hehquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
Ik ben tot nu toe alleen naar brave meetings geweestquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, je zal ons in de coco's echt niet kunnen missen hoor, als het ook maar een beetje op de vorige meetings lijkt.
eten? Wat denk jij zelfquote:Op maandag 21 november 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie de OP.
Gaan er nog mensen eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |