quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Waarom?quote:Op maandag 21 november 2005 01:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
voel me genaaid met die TT
wij voelen ons genaaidquote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
So what, Zwolle staat er ook niet in.
Het zijn gewoon zomaar een paar steden met een bierbrouwerijquote:Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
So what, Zwolle staat er ook niet in.
1) Weet ik niks vanquote:
ik ben er toch ook nog...quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach dies oud die ligt vast al te slapen
Boeit me niet waar bier vandaan komt, zolang het maar in mij terecht komt!quote:Op maandag 21 november 2005 01:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Het zijn gewoon zomaar een paar steden met een bierbrouwerij.
jij bent dan ook niet oudquote:Op maandag 21 november 2005 01:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben er toch ook nog...
jij scoort vandaag echt niet bij mij
wat nu dus niet gebeurtquote:Op maandag 21 november 2005 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Boeit me niet waar bier vandaan komt, zolang het maar in mij terecht komt!
proberen wel ja, maar of het werktquote:Op maandag 21 november 2005 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
probeer je het nu goed te maken??
De ironie.quote:
bier?quote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
trouwens in Bolsward staat ook een brouwerij
nog even een beetje beter je best doenquote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
proberen wel ja, maar of het werkt
welk merk dan?quote:Op maandag 21 november 2005 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
duh... waar hebben we het hier over
quote:
enschede de gekstuuhhhquote:Op maandag 21 november 2005 01:20 schreef Euforie het volgende:
Ik verveel me ook eens.
En ik voel me aangesproken
Vast brouwmeester.quote:
En mém mag het brengen.quote:Op maandag 21 november 2005 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vertaald: Onze Vader
en dan zonder limbo accentquote:Op maandag 21 november 2005 01:22 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ensgggeedeeeeeeeeee de cheekkstuuuuuuuuuuuh
en nu verwacht je van me dat ik op de fiets spring en bij je langs kom?quote:Op maandag 21 november 2005 01:23 schreef Euforie het volgende:
Killswitch, ik heb nu ook bier in huis
Raar bier van eh, Hertog Jan. Karakter ofzo. Hint
Eh, binnenkort wel ja !quote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
en nu verwacht je van me dat ik op de fiets spring en bij je langs kom?
Geen halve liter blikken?quote:Op maandag 21 november 2005 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
voor mensen die even iets meer willen weten
Ööööh wät schättig!quote:
mwaaaquote:
Ik wil blik!quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
tsjeees.. zegt ie wat van mij als ik scheel kijk
Met sigaret jaquote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
was dat die avond dat je zeg maar een ietsie pietsie te veel op had?
Kweeniejquote:
Ik rende voornamelijk steeds achter hem aan en greep hem vast, ofzo. Hoorde ik laterquote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef zapsel het volgende:
[..]
Kweeniej![]()
Het ziet er wel heul lief uit zo saam!![]()
Krieg.quote:Op maandag 21 november 2005 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die hebben ze vast ook wel...
sta ik dan niet verkeerd om?quote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij komt nèt klaar, dat zie je toch wel? tssssk
dat een man dan niet scheel mag kijken..
terwijl je vriend ernaast stondquote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik rende voornamelijk steeds achter hem aan en greep hem vast, ofzo. Hoorde ik later![]()
tortelduifjes.. kalverliefde.. enzo..quote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik rende voornamelijk steeds achter hem aan en greep hem vast, ofzo. Hoorde ik later![]()
Je meende het oprecht!quote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef Euforie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 01:32 schreef petre86 het volgende:
[..]ze trok (
) net d'r handen weer weg.. anders glibbert dat later zo als ze een biertje pakt..
je had toch helemaal niets te drinken in huis.. of is dit al met kluitjes dat je kauwen moet??quote:
Schandaligquote:Op maandag 21 november 2005 01:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
terwijl je vriend ernaast stond
Je komt uut ensk!quote:Op maandag 21 november 2005 01:35 schreef Euforie het volgende:
[..]
Schandalig
Daarbij, hij draaide steeds shagjes voor me, terwijl ik niet rook
jammergenoeg staat die foto niet onlinequote:Op maandag 21 november 2005 01:35 schreef Euforie het volgende:
[..]
Schandalig
Daarbij, hij draaide steeds shagjes voor me, terwijl ik niet rook
dat lees je tochquote:Op maandag 21 november 2005 01:36 schreef Euforie het volgende:
[..]
Nou zeg! Wat wordt hier nu gezegd [afbeelding]
quote:Fr@MeR this is what scientologists actually believe zegt:
heej amy
vive la fete - la nuit blache heb ik helaas niet meer gedraait gister..kon het niet vinden
Je profiel spreekt boekdelen!quote:Op maandag 21 november 2005 01:39 schreef Euforie het volgende:
[..]
Whut? Ik praat anders wel met een zachte g![]()
Ik niet.quote:Op maandag 21 november 2005 01:42 schreef Euforie het volgende:
[..]
IK WAS ZATERDAG ANDERS BEHOORLIJK NUCHTER![]()
EN VRIJDAG OOK!
ik nietquote:Op maandag 21 november 2005 01:42 schreef Euforie het volgende:
[..]
IK WAS ZATERDAG ANDERS BEHOORLIJK NUCHTER![]()
EN VRIJDAG OOK!
Ben je nu aan het zuipen ofzo?quote:Op maandag 21 november 2005 01:47 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik probeer me nu, eh, op mn benen te blijven staan![]()
Mazzelwijf, ik moet het hier doen met semi-foute melk.quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Euforie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Ik ben nu aan de chocolade![]()
Oeh, dat is waar!quote:Op maandag 21 november 2005 01:52 schreef Euforie het volgende:
Melk is goed. Daar kan je Brinta van maken
om dan verder te gaan op het bier?quote:Op maandag 21 november 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeh, dat is waar!
Beetje suiker d'r doorheen en je kan de hele wereld weer aan tot 10.00 uur.
Om het bier te neutraliseren, kan je langer door.quote:Op maandag 21 november 2005 01:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
om dan verder te gaan op het bier?
Maar ik eet noooooit snoep, dat dan weer wel.quote:
appeltaart al op?quote:Op maandag 21 november 2005 02:01 schreef Euforie het volgende:
Ik mag nu chocolade, VIND IK !
Neequote:
School *dubbel ril*quote:Op maandag 21 november 2005 02:05 schreef Euforie het volgende:
Nu al *ril*
Vast pas om 12 uur ofzo.quote:Op maandag 21 november 2005 02:07 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook werken, DUSJA!
quote:
en jij niet eensquote:Op maandag 21 november 2005 02:02 schreef Euforie het volgende:
[..]
Nee [afbeelding]
Aaldert heeft dan wel weer gisteren drie stukken als ontbijt gehad. Met slagroom [afbeelding]
Haai!quote:
Potvisquote:Op maandag 21 november 2005 02:29 schreef zapsel het volgende:
[..]
Haai!![]()
![]()
owja ik ging ook tukken...![]()
in ieder geval... een slaapwens jou kant op!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Potvis![]()
Thanks
Trusten zapsel.
Ik zal aan je denken als ik me omdraaiquote:Op maandag 21 november 2005 02:33 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
Trusten PS
slaap zacht , morgen vroeg weer op![]()
Welterusten voor deze nacht!quote:
OMG!quote:Op maandag 21 november 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik me omdraai
quote:
Ik sliep al halfquote:Op maandag 21 november 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denken en daar houd het ook bij op
Kssst weg jij, slapen NUquote:Op maandag 21 november 2005 02:40 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik sliep al half![]()
maar de laptop stond nog aan![]()
Kssst... ik was al half weg.......quote:Op maandag 21 november 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kssst weg jij, slapen NU![]()
Trusten zapsel
Nu maken dat je helemaal weg bentquote:Op maandag 21 november 2005 02:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
Kssst... ik was al half weg.......
Trusten PrintScreen !![]()
![]()
Dat had ik ook nadat de wekker was gegaan en ik onder de douche had gestaanquote:Op maandag 21 november 2005 05:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
ik ben maar mijn bed weer uitgestapt, kon de slaap niet te pakken krijgen..
Hoeveel kost dat, ik ga straks toch nog langs zuidplein.quote:
geen idee even, maar je kan ook een halve nemen.. daar doen ze ook aan bij de HEMAquote:Op maandag 21 november 2005 11:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat, ik ga straks toch nog langs zuidplein..
http://www.hema.nl/site/H(...)tID.219/default.aspxquote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen idee even, maar je kan ook een halve nemen.. daar doen ze ook aan bij de HEMA
heb de mijne al even geproefd... en de HEMA haalt het lang nietquote:Op maandag 21 november 2005 11:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
http://www.hema.nl/site/H(...)tID.219/default.aspx
Goedkoop dus..
Kom eventjes een stukje brengen dan.quote:Op maandag 21 november 2005 11:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb de mijne al even geproefd... en de HEMA haalt het lang niet
Zááchte G's zijn Okayquote:Op maandag 21 november 2005 01:39 schreef Euforie het volgende:
[..]
Whut? Ik praat anders wel met een zachte g![]()
Maar die kruimelsquote:Op maandag 21 november 2005 11:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb de mijne al even geproefd... en de HEMA haalt het lang niet
Môge modje!quote:Op maandag 21 november 2005 12:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Zááchte G's zijn Okay [afbeelding]
Nu nog in het Nabije Oosten... pak zo de trein naar het Zuiden.quote:Op maandag 21 november 2005 12:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Môge modje!
Alles wel in het zuiden des lands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |