Ja, en als gevolg daarvan is tenminste een asielzoeker die Nederland heeft teruggestuurd gemarteld en zonder opgaaf van reden vastgezet, aldus een documentaire van de BBC en onderzoeken van andere NGO´s.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef DoctorB het volgende:
Het gaat dus om een paar keer waarbij een van de heel erg veel medewerkers in de hele keten een kruisje op de verkeerde plek zette.
Daar gaat het dus om.
Nou nou nou nou, wat v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k....
tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en als gevolg daarvan is tenminste een asielzoeker die Nederland heeft teruggestuurd gemarteld en zonder opgaaf van reden vastgezet, aldus een documentaire van de BBC en onderzoeken van andere NGO´s.
De best onderbouwde bijdrage aan de discussie tot nu toe!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef Scorpie het volgende:
Rita rules!
Natuurlijk is dat niet waar. Je kan toch geen radicale breuk met Paars hebben als een van de belangrijkste deelnemers gewoon doorregeert.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet, dat is een vuige linkse leugen! Paars was alleen maar groen links en pvda enzo, de betrokkenheid van het rechtse VVD is niet waar!
Ja, dat was ook niet de opdracht van de commissie...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:17 schreef DoctorB het volgende:
[..]
tuurlijk.
En dat heeft de commissie die dit moet onderzoeken NIET boven water gekregen.
ERG geloofwaardig allemaal.
Accoord, maar het is niet iets van dit kabinet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:16 schreef remlof het volgende:
[..]
I know
Daarom hoop ik ook dat dit hele kabinet snel verdwijnt.
...zegt ze sorry, en gaat weer over tot de orde van de dag...quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
Er zijn toch wel grove fouten gemaakt en Verdonk heeft gewoon gelogen, dus....
Dit kabinet is er anders wel erg goed in! Donner die een gemeentebesluit overruled om een gevangenis te sluiten is ook zo'n fraai voorbeeld van hoe het met de democratie in Nederland gesteld is...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Accoord, maar het is niet iets van dit kabinet.
Volgens mij is dat gewoon het recht van Donner. Maar goed...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit kabinet is er anders wel erg goed in! Donner die een gemeentebesluit overruled om een gevangenis te sluiten is ook zo'n fraai voorbeeld van hoe het met de democratie in Nederland gesteld is...
En dat valt dus mee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit kabinet is er anders wel erg goed in! Donner die een gemeentebesluit overruled om een gevangenis te sluiten is ook zo'n fraai voorbeeld van hoe het met de democratie in Nederland gesteld is...
Dat is ook het enige wat ze doet. Het zou ook wel mooi zijn als een minister gewoon haar werk deed. Verdonk is drukker bezig met stoere praatjes vertellen. En met het bedenken van plannen die keer op keer onhaalbaar zijn, maar goed inspelen op de onderbuikgevoelens van een selecte groep Nederlanders. Van mij mag ze best werken aan haar Tough Bitch-imago, maar het moet niet zijn dat ze haar werk zo slecht doet als dat ze het nu doet. Want ze liegt niet alleen hier over, ook van al die harde woorden en beloftes zijn er nog maar akelig weinig uitgevoerd en waargemaakt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Rita moet gewoon blijven. Ze is niet bang om tegen een paar Allochtone schenen te trappen.
Ik heb geen idee! Paars is voor mij nog steeds het beste kabinet dat ik me kan heugen. Zou zo tekenen voor Paars 3.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat valt dus mee.
Er wordt gerefereerd aan de sorry cultuur onder paars, waarom is dat denk je?
Weet je wat ze in een land als Congo doen met iemand die de goede naam van het land bedoezeld door bijvoorbeeld asiel in een ander land aan te vragen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:28 schreef Nielsch het volgende:
Verdonk erkent dat er slordigheden zijn begaan. Uit onderzoek van de IND zelf naar andere landen blijkt dat in 102 gevallen ten onrechte is vermeld dat teruggestuurden asielzoekers waren.
Niet dat hij in de periode dat hij bij de PvdA zat minister was natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:17 schreef multatuli het volgende:
Ik ben wel eens wakker geschrokken bij de gedachte hoe die Zalm eigenlijk de langstzittende minister kan zijn als de VVD zo lang buiten spel stond, maar dat is natuurlijk omdat hij vroeger lid van de PVDA was
You're rightquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef Vhiper het volgende:
[..]
...zegt ze sorry, en gaat weer over tot de orde van de dag...
![]()
Normen en waarden zijn alleen voor de burgers, niet voor de politiek.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef Billy_daKid het volgende:
Wat mij betreft mag het hele kabinet optiefen. De ene leugen wordt met de andere afgedekt. Beloftes niet nagekomen.
Men kotste op paars, maar moet kijken wat er nou zit. Het kabinet van normen en waarden, het kabinet van ma Tokkie bedoel je!![]()
Gadver de gadver, hier word ik weer kotsmisselijk vanquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
You're right
Verdonk geeft 'slordigheden' toe
DEN HAAG Het kabinet geeft toe dat er
fouten zijn gemaakt bij het informeren
van Congo over mensen die naar dat land
zijn teruggestuurd.Minister Verdonk
zegt in een reactie op het rapport van
de commissie Havermans echter dat ze de
Kamer niet onjuist heeft geïnformeerd.
Verdonk erkent dat er slordigheden zijn
begaan.Uit onderzoek van de IND zelf
naar andere landen blijkt dat in 102
gevallen ten onrechte is vermeld dat
teruggestuurden asielzoekers waren.
Verdonk benadrukt dat geen inhoudelijke
informatie over asielzoekers aan Congo
is gegeven.PvdA,GL en SP vinden dat ze
toch moet opstappen.
Kan ik het toch niet helemaal mee eens zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ze doet. Het zou ook wel mooi zijn als een minister gewoon haar werk deed. Verdonk is drukker bezig met stoere praatjes vertellen. En met het bedenken van plannen die keer op keer onhaalbaar zijn, maar goed inspelen op de onderbuikgevoelens van een selecte groep Nederlanders. Van mij mag ze best werken aan haar Tough Bitch-imago, maar het moet niet zijn dat ze haar werk zo slecht doet als dat ze het nu doet. Want ze liegt niet alleen hier over, ook van al die harde woorden en beloftes zijn er nog maar akelig weinig uitgevoerd en waargemaakt...
Dan zou ik zeggen, doe je huiswerk ens, voordat je hier dus gaat zitten vechten tegen het 'beeld' dat dit kabinet zoveel slechter is op dit punt dan de vorigen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Paars is voor mij nog steeds het beste kabinet dat ik me kan heugen. Zou zo tekenen voor Paars 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |