abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 08:17:02 #101
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32445230
Hoop gejank om weinig...
Sjongejonge, die gast wilde gewoon de scheids op een originele manier afkankeren...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_32445277
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:17 schreef matthijst het volgende:
Hoop gejank om weinig...
Sjongejonge, die gast wilde gewoon de scheids op een originele manier afkankeren...
pi_32445393
Wat zal ik er er eens over zeggen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32445450
fortes had gewoon gelijk die temmink is ook gewoon een kneus
  maandag 21 november 2005 @ 09:00:43 #105
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32445544
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:02 schreef Messenga het volgende:
Laat hem maar bij 6e klasse amateurs zaterdag spelen ofzo, wat een kneus is dat.

Hij zou in een G-elftal moeten spelen

Maar daar doe je die mensen veel te kort mee.
  maandag 21 november 2005 @ 09:01:26 #106
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32445558
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Backhander het volgende:
fortes had gewoon gelijk die temmink is ook gewoon een kneus
Zal best, maar Temmink gaat daar niet openlijk over vertellen op TV
pi_32445614
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeg maar niks, er is al te veel aandacht aan die gast gegeven.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 21 november 2005 @ 09:09:15 #108
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32445626
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Waarom is ie destijds bij AZ ook al weer vertrokken?
pi_32445661
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jij begrijpt wat ik bedoel...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 21 november 2005 @ 09:28:22 #110
28167 matthijst
pi_32445853
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jij begrijpt wat ik bedoel...
Jeu, lekker bij elkaar uithuilen...
Succes met kontjebonken
  maandag 21 november 2005 @ 09:34:09 #111
28167 matthijst
pi_32445935
quote:
Op maandag 21 november 2005 01:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Iets met dat hij zelf ook een gehandicapt kind heeft en dat er heel mensen kijken die ook een gehandicapt kind hebben, en dat hij zijn excuses aan moet bieden en moet meedoen met een of andere open dag voor sportende gehandicapten.

En hij eindigde met: godverdomme, klootzak
Hugo Borst
  maandag 21 november 2005 @ 11:19:48 #112
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32447957
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:46 schreef Dylan Dog het volgende:
dit is inderdaad zat !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 21 november 2005 @ 11:31:24 #113
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32448205
Fortes is in dezen zelf de kneus, issie namelijk altijd al geweest. Slotje.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32448314
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:17 schreef matthijst het volgende:
Hoop gejank om weinig...
hij is gewoon dom.
hij zegt ook dat het "toch logisch is dat je gretig bent als je mag invallen", natuurlijk maar dat betekent nog niet dat je meer mag dan de spelers die al de hele tijd spelen
  maandag 21 november 2005 @ 11:43:01 #115
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32448491
zeg je zoiets nou in het heetst van de strijd, meteen op het moment dat je eruit gestuurd bent, valt het nog steeds niet goed te praten, maar nog enigszins te begrijpen.

Maar hij ging er ff lekker voor zitten...en dan zeg je zoiets....wat een loser zeg

F rtes R driquez
256 goals !
  maandag 21 november 2005 @ 11:45:48 #116
28167 matthijst
pi_32448564
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:43 schreef Bjoro het volgende:
Maar hij ging er ff lekker voor zitten...en dan zeg je zoiets....wat een loser zeg
Ja, hij heeft er ff goed over nagedacht... Hij had ook kunnen zeggen "wat is die scheids voor kutmongool".... Vond dit wel origineel.....
Maar ja, humor en mongooltjes is blijkbaar taboe....

Opeens kent iedereen een mongool, of heeft er 1 in zijn familie...
"Nee, ik heb geen hekel aan mongooltjes, sommigen van mijn beste vrienden zijn mongolen"...

Of waren dat nou negers
pi_32448732
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, hij heeft er ff goed over nagedacht... Hij had ook kunnen zeggen "wat is die scheids voor kutmongool".... Vond dit wel origineel.....

"Nee, ik heb geen hekel aan mongooltjes, sommigen van mijn beste vrienden zijn mongolen"...

Of waren dat nou negers
op tv kan je zoiets gewoon niet zeggen. hij leek het zelfs te menen.
en wat je voor de rest zegt slaat nergens op.
pi_32448789
Hoop heisa om niks weer, hij noemt hem een mongool, POEH POEH dat dan jullie nooit zeker
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32448861
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:56 schreef Jajong het volgende:
Hoop heisa om niks weer, hij noemt hem een mongool, POEH POEH dat dan jullie nooit zeker
meestal niet op tv nee.
  maandag 21 november 2005 @ 12:03:04 #120
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32448939
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:45 schreef matthijst het volgende:

Of waren dat nou negers
en ik maar denken dat alleen Fortez dom is.....

gebruik jij je verstand ook eens joh !
tis toch gewoon triest en heeft in de verste verte niets met humor te maken, eerder een gebrek eraan (en aan respect natuurlijk !)
256 goals !
  maandag 21 november 2005 @ 12:05:46 #121
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_32448997
quote:
als je op tv met bijna een miljoen kijkers zoiets op een serieuze toon gaat vertellen en je heet geen Hans Teeuwen, getuigt het van heeeel weinig klasse !
256 goals !
  maandag 21 november 2005 @ 12:06:01 #122
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32449005
Erg laag om zoiets te zeggen....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32449025
quote:
Dat is het juist: hij noemt hem juist geen mongool, hij noemt hem 'iemand die sterke gelijkenis heeft met iemand met Down Syndroom'. Dat is het verschil.
Wat een vrouw!
spits!
pi_32449051
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:05 schreef Bjoro het volgende:

[..]

als je op tv met bijna een miljoen kijkers zoiets op een serieuze toon gaat vertellen en je heet geen Hans Teeuwen, getuigt het van heeeel weinig klasse !
Die kerel was net 2 minuten geleden t veld uitgestuurd, nadat ie evenlang op t veld heeft gestaan.. vet onlogisch dat ie dat boos is op Temmink. Tuurlijk kan je t niet maken om dat te zeggen, maar jezus dit is zo tekenend.. net als dat gezeik om die tering mus bij die steentjes, komt gewoon omdat er nooit wat te beleven valt in nederland daarom gaan we altijd maar huilen om kleine dingetjes waar eigenlijk niemand om geeft.
pi_32449096
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat is het juist: hij noemt hem juist geen mongool, hij noemt hem 'iemand die sterke gelijkenis heeft met iemand met Down Syndroom'. Dat is het verschil.
In zijn hoofd dacht ie waarschijnlijk dat t zo verwoorden minder erg was dan iemand een mongool te noemen.. maarja daarom is t ook een ( slechte ) voetballer geworden en niet een wetenschapper.
  maandag 21 november 2005 @ 12:10:35 #126
28167 matthijst
pi_32449108
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:03 schreef Bjoro het volgende:
tis toch gewoon triest en heeft in de verste verte niets met humor te maken, eerder een gebrek eraan (en aan respect natuurlijk !)
Tsja, smaken verschillen...
pi_32449126
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die kerel was net 2 minuten geleden t veld uitgestuurd, nadat ie evenlang op t veld heeft gestaan.. vet onlogisch dat ie dat boos is op Temmink. Tuurlijk kan je t niet maken om dat te zeggen, maar jezus dit is zo tekenend.. net als dat gezeik om die tering mus bij die steentjes, komt gewoon omdat er nooit wat te beleven valt in nederland daarom gaan we altijd maar huilen om kleine dingetjes waar eigenlijk niemand om geeft.
Nee. Fortes zegt het weloverwogen, als ie kutmongool had gezegd was het heel iets anders geweest. Had hij geroepen: "Die Temmink is maar een mongool dat ie me rood geeft" dan was het een heel ander verhaal geweest. Het woord "mongool" is inmiddels verworden tot een scheldwoord, iemand die Down Syndroom heeft niet. Wezenlijk verschil.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 21 november 2005 @ 12:12:13 #128
28167 matthijst
pi_32449146
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

In zijn hoofd dacht ie waarschijnlijk dat t zo verwoorden minder erg was dan iemand een mongool te noemen.. maarja daarom is t ook een ( slechte ) voetballer geworden en niet een wetenschapper.
Denk dat ie het gewoon grappig vond...
Laat die die vriendin van 'm ff bellen. 't zou me verbazen als hij dit soort grappen thuis niet vaker heeft verteld....
Maar ja, wat thuis grappig is kan op tv blijkbaar niet...
Tere zieltjes.
pi_32449151
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

het was een half uur daarna, aldus Talpa.
pi_32449160
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Denk dat ie het gewoon grappig vond...
Laat die die vriendin van 'm ff bellen. 't zou me verbazen als hij dit soort grappen thuis niet vaker heeft verteld....
Maar ja, wat thuis grappig is kan op tv blijkbaar niet...
Tere zieltjes.
hij zei het niet als grap maar om hem te kwetsen.
  maandag 21 november 2005 @ 12:14:13 #131
28167 matthijst
pi_32449190
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hij zei het niet als grap maar om hem te kwetsen.
Kwetsende grap.
Gelukt lijkt me.
pi_32449242
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:14 schreef matthijst het volgende:

[..]

Kwetsende grap.
Gelukt lijkt me.
maar hij kwetst de verkeerde mensen ermee
pi_32449273
2 minuten, half uur.. Hij was in ieder geval nog zichtbaar geirriteerd ( understatement ) erover. Talpa heeft zijn uitspraak natuurlijk ook lang en breed in beeld gebracht want dit is geweldige TV natuurlijk
pi_32449307
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:17 schreef Jajong het volgende:
2 minuten, half uur.. Hij was in ieder geval nog zichtbaar geirriteerd ( understatement ) erover. Talpa heeft zijn uitspraak natuurlijk ook lang en breed in beeld gebracht want dit is geweldige TV natuurlijk
als je na een half uur nog zo geirriteerd bent en het dan zo verwoord dan ben je gewoon dom.
heb wel genoten van het interview inderdaad
  maandag 21 november 2005 @ 12:19:10 #135
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32449312
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:17 schreef Jajong het volgende:
De manier waarop ze dit in beeld brachten was natuurlijk weer Talpa ten top, ben ik met je eens!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32449345
Ik lag helemaal strak btw toen ie dat zei.. Als je hierover boos gaat worden kan je beter een cursus angermanagement gaan volgen, als ik boos moest worden iedere keer als ik iets lees over racistische opmerkingen kon ik bezig blijven. Daar hoor je niemand over, maarja dat is schijnbaar veel minder erg
pi_32449355
"RBC heeft José Fortes Rodriguez maandagmorgen op non-actief gesteld na zijn opmerkingen over scheidsrechter Temmink."
Bron: BN/De Stem
"That rug really tied the room together".
  maandag 21 november 2005 @ 12:23:00 #138
28167 matthijst
pi_32449382
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

maar hij kwetst de verkeerde mensen ermee
Da's maar de vraag, voorbeeld: als ik tegen een willekeurig persoon 'lelijke teringhond' zeg voel jij je toch ook niet gekwetst omdat je toevallig ook lelijk bent?
Waarom zou dat met ziektes opeens wel zo moeten werken

Hij laat down-mensen (?) zien dat ze zelfs nog scheidsrechter kunnen worden als ze hun best doen
  maandag 21 november 2005 @ 12:28:02 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32449500
quote:
Crisisberaad RBC over Fortes Rodriguez

Vandaag houdt voorzitter Jan Pollemans een crisis-vergadering bij RBC, tijdens dat crisisberaad zal er gesproken worden over het eventuele ontslag van Fortes Rodriguez. Na de wedstrijd had hij zeer beledigende uitspraken richting scheidsrechter Temmink, volgens de speler zou Temmink het syndroom van Down hebben.

Ook de supporters zouden zich na de wedstrijd tegen Heracles misdragen hebben, woedende fans blokkeerden de weg naar het stadion van RBC voor de bus met de spelers vanwege de wel zeer slechte competitiestart van hun club RBC. RBC is tot nu toe de enige vereniging in de eredivisie zonder overwinning.

Bron: Soccernews.nl
quote:
Temmink: 'gedrag Fortes Rodrigues niet te tolereren'
Gepost op 21-11-2005 10:20 door Dave van Kooten

Een nieuwe rel lijkt geboren. Jose Fortes Rodrigues haalde gisteren fel uit naar scheidsrechter Temmink nadat deze hem binnen twee minuten van het veld stuurde, maar de arbiter laat het hier niet bij zitten. "Dit is niet te tolereren", zo vindt Temmink.

De charge van Temmink was overigens buitengewoon opmerkelijk. Fortes Rodrigues, koud twee minuten in het veld, pleegde een sliding op één van de spelers van Heracles Almelo die hij overigens amper raakte. De lange arbiter gaf de invaller echter onverbiddelijk de gele kaart waarna deze zo nodig het één en ander moest zeggen tegen Temmink.

Temmink was hier echter niet van gediend en stuurde de verdediger met een tweede gele kaart, en dus rood van het veld af. Voor de camera's van Talpa liet Fortes Rodrigues er zeker geen gras over groeien en deed hij de ene na de andere boude uitspraak. Zo noemde hij de scheidsrechter iemand die wel erg veel wegheeft van iemand met een 'down-syndroom'.

De arbiter laat het hier niet bij zitten en reageerde hoogst verontwaardigt op Radio 1 gisteravond. "Miljoenen mensen zitten te kijken, onder wie veel kinderen en families die misschien iemand hebben met dit ziektebeeld. Daar ben ik nog het meest kwaad over. Je hebt een voorbeeldfunctie en moet je realiseren wat voor een schade je kunt aanrichten met dergelijke uitlatingen."

Volgens Temmink kan hij het hier niet bij laten en zal hij zeker een aanklacht indienen. "Dit is niet te tolereren. Ik zal er melding van maken bij het bureau scheidsrechterzaken van de KNVB en de aanklager", aldus de ervaren scheidsrechter die wel wat gewend is.

Vooral de manier waarop Fortes Rodriguez zijn uitlatingen deed spraken tot de verbazing bij Temmink. De verdediger van RBC was al ruim een half uur beneden in de kleedkamer geweest, waarna hij rustig een interview aflegde voor de camera's van Talpa.

"Dat was minuten later. Buiten mij heeft hij heel veel mensen geraakt, beschadigd. Hij zou eens een dag mee moeten lopen in een tehuis waar mensen met dit ziektebeeld worden verzorgd", vindt Temmink.

Het is overigens niet de eerste keer dat Fortes Rodriguez negatief in beeld komt. De verdediger gooide bij AZ zijn eigen glazen in door tegen toenmalig trainer Co Adriaanse enkele opmerkingen over zijn vrouw te maken, waarna hij mocht vertrekken. Afgelopen seizoen liep de verdediger tegen een buitengewoon domme rode kaart aan, waarna hij de nacompetitie misliep na een schorsing van maar liefst zes wedstrijden.

Bron: Soccernews.nl
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32449536
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:23 schreef matthijst het volgende:

[..]

Da's maar de vraag, voorbeeld: als ik tegen een willekeurig persoon 'lelijke teringhond' zeg voel jij je toch ook niet gekwetst omdat je toevallig ook lelijk bent?
Waarom zou dat met ziektes opeens wel zo moeten werken

Hij laat down-mensen (?) zien dat ze zelfs nog scheidsrechter kunnen worden als ze hun best doen
oh hij doet dus eigenlijk iets heel goeds hou toch op man
pi_32449568
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:21 schreef Jajong het volgende:
Ik lag helemaal strak btw toen ie dat zei.. Als je hierover boos gaat worden kan je beter een cursus angermanagement gaan volgen, als ik boos moest worden iedere keer als ik iets lees over racistische opmerkingen kon ik bezig blijven. Daar hoor je niemand over, maarja dat is schijnbaar veel minder erg
denk je nou echt dat als hij op tv een racistische opmerking had gemaakt dat je er dan niemand over zou horen?
  maandag 21 november 2005 @ 12:32:00 #142
28167 matthijst
pi_32449598
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

oh hij doet dus eigenlijk iets heel goeds hou toch op man
Zeker over die smiley heengelezen:
pi_32449674
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zeker over die smiley heengelezen:
je snapt serieus niet dat het kwetsend kan zijn voor mensen met bijv. een dochtertje met het down syndroom?
  maandag 21 november 2005 @ 12:35:50 #144
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32449708
Goeie reactie van Temmink imho!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32449768
  maandag 21 november 2005 @ 12:41:02 #146
28167 matthijst
pi_32449845
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

je snapt serieus niet dat het kwetsend kan zijn voor mensen met bijv. een dochtertje met het down syndroom?
Kan me er wat bij voorstellen, maar zo'n rel als dit vind ik een beetje overdreven...
pi_32449905
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef matthijst het volgende:

[..]

Kan me er wat bij voorstellen, maar zo'n rel als dit vind ik een beetje overdreven...
zo'n rel is het toch niet.
pi_32449921
Die Temmink is ook een halfgare. Wie laat zich nu beledigen door een RBC-speler
pi_32449931
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

De manier waarop ze dit in beeld brachten was natuurlijk weer Talpa ten top, ben ik met je eens!
Hoe wil je het dan in godsnaam anders in beeld brengen?

Achterlijk figuur overigens, die Jose.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32449971
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die Temmink is ook een halfgare. Wie laat zich nu beledigen door een RBC-speler
gaf ie 'm geen rood dan?
pi_32450451
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee. Fortes zegt het weloverwogen, als ie kutmongool had gezegd was het heel iets anders geweest. Had hij geroepen: "Die Temmink is maar een mongool dat ie me rood geeft" dan was het een heel ander verhaal geweest. Het woord "mongool" is inmiddels verworden tot een scheldwoord, iemand die Down Syndroom heeft niet. Wezenlijk verschil.
Zoek de betekenis van mongool eens op in het woordenboek. "kankerlijer" is ook verworden tot een scheldwoord en toch vallen heel veel mensen die familieleden hebben die aan kanker lijden/leden er een gruwelijke hekel aan wanneer iemand dat woord gebruikt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32450519
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:44 schreef zjroentje het volgende:

Achterlijk figuur overigens, die Jose.
Nu beledig je mitt
  maandag 21 november 2005 @ 13:10:02 #153
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32450556
Op staande voet ontslagen
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 21 november 2005 @ 13:11:02 #154
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32450589
Jose is er uitgeflikkerd door RBC, en terecht
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32450607
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zoek de betekenis van mongool eens op in het woordenboek. "kankerlijer" is ook verworden tot een scheldwoord en toch vallen heel veel mensen die familieleden hebben die aan kanker lijden/leden er een gruwelijke hekel aan wanneer iemand dat woord gebruikt.
Precies. Dat zei ik ook in HOOLS.
quote:
Het is gewoon een lastig verhaal. Ik hoor te pas en te onpas mensen praten over 'wat een mongool' en zich dan pas beseffen dat ik er ook naast sta. Het is inmiddels een bekend scheldwoord geworden dat eigenlijk niet eens zoveel met Down Syndroom-mensen te maken heeft.

Het scheldwoord 'kutmongool' wordt ook pas kwetsend of komt pas heel dichtbij op het moment dat je er zelf mee te maken heeft. Geldt min of meer ook voor 'kankerlijer' of 'crackhoer'.

De opmerking van Fortes maakt het daarom wel triest. Hij gebruikt niet het veel gebezigde 'mongool' maar spreekt specifiek over 'iemand met Down Syndroom'. Dan is het dus een weloverwogen en gewoon domme opmerking.

Helaas is het ook ontzettend rolbevestigend: de domme, wereldvreemde voetballer die denkt welbespraakt te zijn maar niet weet wat er speelt (net als Van Basten aan wie ooit werd gevraagd of hij wist wat het gemiddelde jaarinkomen in Nederland was en hij doodleuk "100.000 gulden?" zei).

Ik kan me er niet echt druk om maken, al is het misschien voor de acceptatie een goede stap. Misschien dat de vriendin van Fortes nu wat vaker op tv te zien is.
Wat een vrouw!
spits!
pi_32450613
De enige keer van dit seizoen dat RBC "daadkracht" toont
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 21 november 2005 @ 13:13:53 #157
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32450662
Volgens mij heeft FC Vinkenslag al een smsje gestuurd
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32450700
Maar het is dus nu zeker dat ie ontslagen is?
Lees het nergens terug
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32450725
Nu Dolf Roks nog

Maaskant is vrij
Houd van een lijntje.
  maandag 21 november 2005 @ 13:17:05 #160
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32450735
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het is dus nu zeker dat ie ontslagen is?
Lees het nergens terug
Was net op Studio Sport
pi_32450817
En terecht dus.
Roks zie ik er vandaag ook nog wel uitvliege, of anders morgen, lekkere dag dan daar...
In Southern Sun
  maandag 21 november 2005 @ 13:19:29 #162
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32450818
Staat in BNde Stem officieel is het nog niet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32450855
Waar dan?
Hebben we het wel over Fortes toch en niet over Maaskant :S
In Southern Sun
pi_32450877
TT meldt het ontslag ook.
  maandag 21 november 2005 @ 13:22:20 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32450895
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar dan?
Ik dacht idd dat ik in het Maaskant topic zat.
Planning:
-
pi_32450904
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar dan?
Ze zijn allebei vandaag ontslagen.
  maandag 21 november 2005 @ 13:23:55 #167
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32450954
idd NOS teletekst pagina 804. "RBC ontslaat Fortes Rodriguez"
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_32451033
José Fortes Rodriguez is op staande
voet ontslagen bij RBC Roosendaal.De
club besloot dit naar aanleiding van de
uitspraken die de verdediger deed in
een interview op Talpa na het verloren
duel met Heracles Almelo.

Rodriguez (33) suggereerde dat arbiter
Temmink,die hem zondag tegen Heracles
uit het veld had gestuurd,uiterlijke
kenmerken vertoonde van iemand die aan
het syndroom van Down lijdt.

Ook Temmink toonde weinig begrip "Er
kijken miljoenen mensen.Spelers moeten
zich realiseren wat voor schade zo'n
uitspraak kan aanrichten". De aanklager
betaald voetbal is een vooronderzoek
gestart.
  maandag 21 november 2005 @ 13:27:47 #169
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32451066
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:23 schreef fanneke het volgende:
idd NOS teletekst pagina 804. "RBC ontslaat Fortes Rodriguez"
TT 804
Planning:
-
pi_32451477
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

gaf ie 'm geen rood dan?
Na, hij had m op z'n bakkes moeten slaan
pi_32451511
Je kan je natuurlijk afvragen of Talpa dan ook blaam treft, gezien zij de beelden hebben uitgezonden die als kwetsend zouden worden ervaren.
pi_32451532
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef Cruoninga het volgende:
Je kan je natuurlijk afvragen of Talpa dan ook blaam treft, gezien zij de beelden hebben uitgezonden die als kwetsend zouden worden ervaren.
Zo kun je Talpa altijd wel bashen
pi_32451561
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef Cruoninga het volgende:
Lees en denk nog eens even over wat je hier nou zegt.

Art. 7 grondwet.
pi_32451600
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Na, hij had m op z'n bakkes moeten slaan
het was na afloop, temmink was er zelf niet bij toen hij het zei.
pi_32451657
meppen omdat iemand mongool tegen je zegt, kort lontje heb je dan
pi_32451675
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Of jij legt je bedoelingen gewoon direct uit. Dan kan je losse flodders als deze gewoon weglaten. Zo kan je elke reactie al in een bepaalde sfeer neerzetten zonder dat je zelf ook maar iets zegt.
  maandag 21 november 2005 @ 13:50:29 #178
28167 matthijst
pi_32451677
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa vond het natuurlijk maar wat mooi dat ie dit zei.
Als ze het echt zo schokkend vonden hadden ze het ook gewoon niet kunnen uitzenden...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 november 2005 @ 13:51:50 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32451709
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

Talpa vond het natuurlijk maar wat mooi dat ie dit zei.
Als ze het echt zo schokkend vonden hadden ze het ook gewoon niet kunnen uitzenden...
dat zou censuur zijn geweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 21 november 2005 @ 13:53:15 #180
28167 matthijst
pi_32451749
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
dat zou censuur zijn geweest
Oh, dacht dat het een opgenomen interview was... Hadden ze er ook voor kunnen kiezen dit stuk niet te laten zien...
pi_32451760
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:47 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het was na afloop, temmink was er zelf niet bij toen hij het zei.
Kreeg ie de 2de gele kaart niet voor een of andere typering?
pi_32451765
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:50 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Of jij legt je bedoelingen gewoon direct uit. Dan kan je losse flodders als deze gewoon weglaten. Zo kan je elke reactie al in een bepaalde sfeer neerzetten zonder dat je zelf ook maar iets zegt.
Ik had mijn post inmiddels al aangewezen en verwezen naar Artikel 7 van onze grondwet. Tuurlijk had Talpa kunnen overwegen om dit niet uit te zenden. Maar hun treft geen enkele blaam en ze bedrijven gewoon journalistiek.
pi_32451879
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef matthijst het volgende:

[..]

Oh, dacht dat het een opgenomen interview was... Hadden ze er ook voor kunnen kiezen dit stuk niet te laten zien...
natuurlijk zouden ze daarvoor kunnen kiezen, maar het is toch een spraakmakend interview, dat laat je dan toch zien?
pi_32451907
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Kreeg ie de 2de gele kaart niet voor een of andere typering?
hij kreeg eerst geel voor een overtreding en daarna omdat hij Temmink een dikke kneus of iets dergelijks noemde
  maandag 21 november 2005 @ 14:00:11 #185
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32451909
zelfs op het nieuws dat ie "op non-actief is gesteld"
pi_32451927
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

hij kreeg eerst geel voor een overtreding en daarna omdat hij Temmink een dikke kneus of iets dergelijks noemde
en hij vond het nog heel beleefd van hem zelf dat hij het niet herhaalde hoezo een bord voor je kop?
  maandag 21 november 2005 @ 14:05:27 #187
28167 matthijst
pi_32452029
Ontslagen? Kut voor 'm, moet ie weer de hele dag proberen zelf mongooltjes te verwekken bij:
pi_32452051
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:05 schreef matthijst het volgende:
Ontslagen? Kut voor 'm, moet ie weer de hele dag proberen zelf mongooltjes te verwekken bij:
[afbeelding]
dat doet ie dan wel weer goed.
pi_32452076
Heeft hij ook niet ooit eens met sylvie meis gehad??
pi_32452142
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef Stansfield het volgende:
Heeft hij ook niet ooit eens met sylvie meis gehad??
Wie niet???.. Zou best kunnen ...
pi_32452167
ik niet
pi_32452170
Of was het dan een andere van AZ perez?? Ik dacht toch zeker te weten met 1 van die 2
pi_32452197
Maarten Atmodikoro, Fortes Rodriquez en Van der Vaart is volgens mij haar bescheiden lijstje voetballers. Dus ja
pi_32452209
Goed signaal geeft RBC af hiermee. Uitstekend besluit.
That's all folks!
pi_32452218
Het valt me op dat Nederland steeds meer en meer doordruipt is van hypocrisie. Mekkeren over een dooie mus, maar geen woord over vermoorde mensen in A'dam. En dan dit....ok het was niet zo slim, maar om hem nu meteen een zondebok te maken is overdreven. Je moet ook kijken naar de situatie. Hij was net het veld uitgestuurd en zit dan nog vol met ergernis. Ik denk dat er in het dagelijks leven heel wat meer dan alleen dit word geuit.
pi_32452264
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
Het valt me op dat Nederland steeds meer en meer doordruipt is van hypocrisie. Mekkeren over een dooie mus, maar geen woord over vermoorde mensen in A'dam. En dan dit....ok het was niet zo slim, maar om hem nu meteen een zondebok te maken is overdreven. Je moet ook kijken naar de situatie. Hij was net het veld uitgestuurd en zit dan nog vol met ergernis. Ik denk dat er in het dagelijks leven heel wat meer dan alleen dit word geuit.
hij had al een half uur om af te koelen en dan nog zegt ie dit. bovendien komt het dagelijks leven niet op de televisie.
en dit gaat niet over mussen of dode amsterdammers.
pi_32452290
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef Cruoninga het volgende:
Maarten Atmodikoro, Fortes Rodriquez en Van der Vaart is volgens mij haar bescheiden lijstje voetballers. Dus ja
Dus hij heeft met Sylvie Meis gehad en dan vind hij temming een mongool???????
pi_32452343
Fortes Rodriguez tegenover Temmink 0-2 (einde wedstrijd, rood Rodriguez (2x geel))
pi_32452356
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
Over die vermoorde mensen in Amsterdam zou ik niet mee inzitten, die zitten allemaal in dat drugswereldje en dan loop je dat risico. Maar je hebt gelijk het is een hype waarin veel mensen meelopen, met die dode mus als tragisch dieptepunt. Ik vond persoonlijk het verhaal van het opgeknoopte hondje van een gehandicapte vrouw door een groepje tuig ietsjes erger.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')