Poetengrollen bestaan niet.quote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat over SCH, met mijn stuitende puberale poetengrollen.
Nergens heen. Als je een nieuwe auto koopt dan vertegenwoordigt die auto een bepaald bedrag. Als je er daarna de sloot mee inrijdt dan is je auto opeens een stuk minder waard omdat je hem op een veel lager bedrag pas kan verkopen.quote:Op maandag 21 november 2005 10:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vraagt je af waar die 70% opeens is heengegaan.
Op dat tijdstip voornamelijk melig.quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 12:50 schreef MrX1982 het volgende:
Nooit meer naar Poolse vrouwen kijken.
Ugh...zijn dat vrouwen of koeien?quote:Op maandag 21 november 2005 12:50 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwenquote:Op maandag 21 november 2005 13:07 schreef Tijger_m het volgende:
Ugh...zijn dat vrouwen of koeien?
Net alsof EO programma's rein voor mijn ogen zijn.quote:Blij dat ik niet bij de EO zit..moet er toch niet aan denken dat ik mijn ogen rein moet houden...
Idd. Ik noem: Andries Knevel.quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Net alsof EO programma's rein voor mijn ogen zijn.![]()
quote:Een vrouw is een gevoelig geslacht. Net iets teveel stress en het lukt niet
Daar zou de EO eens een lijstje voor moeten maken.quote:Op maandag 21 november 2005 13:21 schreef sizzler het volgende:
Idd. Ik noem: Andries Knevel.
Het zou me niets verbazen als al deze vrouwen uit hetzelfde dorp zouden komen. Ergens het dichtst tegen Tjernobyl aan of daar waar de hoogste concentratie dioxyne in de melk gemeten wordt oidquote:Op maandag 21 november 2005 12:50 schreef MrX1982 het volgende:
Maar ik ben niet getrouwd dan gaat de regel dus niet op.quote:De behoefte aan seks en erotiek is niet verkeerd, integendeel: onze seksualiteit is ontworpen en ingeschapen door God. Voor de meeste mannen is een vrouwenlichaam het allermooiste wat ze zich kunnen voorstellen. De Bijbel geeft de interesse van mannen en vrouwen voor elkaar alle aandacht. Lees Hooglied er maar op na. Dit boek is weliswaar ook geestelijk te interpreteren, maar in de eerste plaats beschrijven hier een bruidegom en bruid elkaars schoonheid. Tot in de intiemste details. Aan die beschrijvingen is niets banaals. God wil juist graag dat man en vrouw van elkaar genieten - maar wel binnen de veilige grenzen van het huwelijk.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Tafkahs het volgende:
Het zou me niets verbazen als al deze vrouwen uit hetzelfde dorp zouden komen. Ergens het dichtst tegen Tjernobyl aan of daar waar de hoogste concentratie dioxyne in de melk gemeten wordt oid
Dat is nog niet eens zo'n gekke theoriequote:Op maandag 21 november 2005 13:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat het een test is van God in het katholieke Polen. Verlangens oproepen waardoor mannen zich schuldig voelen en zondag in de kerk gaan biechten. Dan is immers alles weer goed en de kerk is gevuld.![]()
Alleen Ewa is ok. Zie ook haar videoclip. (nog best een leuk nummer btw)quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n gekke theorie![]()
Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik dit type dame helemaal niet aantrekklijk vindt eigenlijk, het mag van mij wel een onsje minder
Een goede nr 2 idd.quote:Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Ewa is zeker ok. Ines gaat ook nog wel
Ja duh. Dat is Pools.quote:Op maandag 21 november 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Nummer is idd best grappig. Alleen wat zingen ze in godsnaam ik versta alleen maar r&b
Echte R&B of die crap die ze tegenwoordig R&B noemen?quote:Op maandag 21 november 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Nummer is idd best grappig. Alleen wat zingen ze in godsnaam ik versta alleen maar r&b
Uiteindelijk gaat het toch alleen maar om Ewaquote:Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef sizzler het volgende:
Ja duh. Dat is Pools.
Verkapt Russich dus.
In dat nummer herken ik alleen het woordje r&b.quote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef Tijger_m het volgende:
Echte R&B of die crap die ze tegenwoordig R&B noemen?
Daarom is het ook Trucker's heavenquote:Op maandag 21 november 2005 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het toch alleen maar om Ewa
Ik ben weleens in Polen op vakantie geweest maar dat soort vrouwen kom ik nooit tegen.![]()
Waarom denk je dat Polen bij de EU is gekomen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef Tafkahs het volgende:
Daarom is het ook Trucker's heaven
Doet me denken aan die reclames waarbij de ene verzekering met de ander is gefuseerd en een van de partijen daar heel blij mee is. (kan alleen niet op de naam komen)quote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Polen bij de EU is gekomen.
Fortis reclame ofzo. Dat die vent allemaal vrouwelijke collega's erbij krijgt.quote:Op maandag 21 november 2005 14:11 schreef sizzler het volgende:
Doet me denken aan die reclames waarbij de ene verzekering met de ander is gefuseerd en een van de partijen daar heel blij mee is. (kan alleen niet op de naam komen)
Gratis betekent in het Pools ook gewoon gratis. Althans volgens Polish-English translationquote:Op maandag 21 november 2005 14:11 schreef Tafkahs het volgende:
Er staat Druga Pizza Gratis op de pizzadoos. Wat zou dat betekenen?
[afbeelding]
Volgens mij is het bij de Aldi dan nóg goedkoper.quote:Op maandag 21 november 2005 14:26 schreef Tafkahs het volgende:
2 voor de prijs van 1. Je wordt gematst
quote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Poetengrollen bestaan niet.
Die twee dames voor 2 euro? Damn...waar is dichtsbijzijnde C1000 !?quote:Op maandag 21 november 2005 14:26 schreef Tafkahs het volgende:
2 voor de prijs van 1. Je wordt gematst
maar is het dan ook Polsci ?quote:Op maandag 21 november 2005 14:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij de Aldi dan nóg goedkoper.
http://www.c1000.nl/menu.asp?pd=1&pg=6&sp=0quote:Op maandag 21 november 2005 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die twee dames voor 2 euro? Damn...waar is dichtsbijzijnde C1000 !?
Dit is geen racistische ondertoon, maar een totalitaire.quote:Bewijzen? Waarom zou ik het in godsnaam gaan bewijzen?
Meki?quote:Op maandag 21 november 2005 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
waar is dichtsbijzijnde C1000 !?
"Proof? We dont need no stinkin' proof!"quote:Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is geen racistische ondertoon, maar een totalitaire.
"The proof of the pudding is in the eating"quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"Proof? We dont need no stinkin' proof!"![]()
Nee, die bloedrode ondertoon heeft hij altijd al gehad.quote:Op maandag 21 november 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Is SCH ongesteld ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |