30% . Best knap. Denk dat mijn zoon van 1,5 ongeveer hetzelfde kan halen.quote:Op maandag 12 december 2005 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Wallace is 7 uit 22 van de vrije worp lijn...
Peja Choke-a-kovic...quote:Op maandag 12 december 2005 18:34 schreef J-Will het volgende:
Damn er gebeurt nogal watArtest hing al langer in de lucht toch? Al lijkt Stojakovic me niet echt een eerlijke ruil. Zeker niet als Stojakovic zijn "vorm" of het gebrek daaraan behoudt voor de rest van het seizoen
Aan de andere kant kan dit hem weer een nieuwe impuls geven. En als hij in vorm is, vind ik hem beter dan Artest.quote:
Misschien willen de Pistons hem wel hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 21:27 schreef popolon het volgende:
Pacers to try to trade Artest
INDIANAPOLIS -- Ron Artest wants to be traded.
Einde verhaal, slap excuus zeg van Artest, Pacer fans zullen dit niet makkelijk pikken.
Deze reactie van een Pacers site geeft precies aan wat ik denk.quote:Indiana basketball fans have stood behind Ron Artest, but now he goes public with "I want to be traded so I can be the focus of the offense." This is selfish. If this is the attitude, I say trade him and let's move on. Ron, you have broken the hearts of many Indiana fans who stood behind you last season. Good luck and goodbye.
Maar ook geen blockshots, geen assists en maar 4 rebounds! (alsnog netjes hoor 9-13 FG)quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:20 schreef J-Will het volgende:
de laatste paar wedstrijden lijkt het er op dat ze toch maar het beste van die 36.000.000 willen makenVond het trouwens ook een goed teken dat hij geen fouten had in die 19 minuten.
Die 1 uit 11 is zelfs slechter dan Big Benquote:Op woensdag 14 december 2005 10:23 schreef Zwansen het volgende:
Duncan!1 uit 11 vrije worpen schieten en dan met 12 seconden over en 2 punten achter ze wel beiden raken.
Maar goed, op het moment dat de wedstrijd beslist moest worden raakte ie ze wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:39 schreef J-Will het volgende:
Duncan schiet 70% ofzo normaal, dan is 1 op 11 echt schandalig
Mooi nonchalant zoals hij dat doet, had het zelf waarschijnlijk niet eens door.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Kijik HIER naar wade
Leek me wel waar je van zegt: "Thx for sharing."
Phil nam het woord contender al in de mond...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:57 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers weer gewonnen.... mooie road trip zo met 5-1 dacht ik eigenlijk.
Mis je toch direct 1 van de 2 confrontaties dit seizoenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef popolon het volgende:
Kan ik Pistons - Spurs niet zien, zit ik in Nederland.
Finley laat nu wel weer zijn toegevoegde waarde zien. Een waardeloos spelende Spurs zonder Ginobili, maar toch een overwinning op een sterk team.quote:Op vrijdag 16 december 2005 04:27 schreef popolon het volgende:
Spurs winnen met moeite van de Wolves die het presteren in Q2 maar 8 punten te scoren.
Moeizaam, Minnesota had deze gewoon kunnen winnen.
Streamtv een optie?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:52 schreef popolon het volgende:
Kan ik Pistons - Spurs niet zien, zit ik in Nederland.
Nah, ik leg me er wel bij neer en kom gewoon laveloos de kroeg uit.quote:
Ik denk idd dat je die wedstrijd snel wil vergeten...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah, ik leg me er wel bij neer en kom gewoon laveloos de kroeg uit.
Drinken doet vergeten.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je die wedstrijd snel wil vergeten...
Na Jordan was het helemaal niets meer, tot vorig jaar. Toen hebben ze voor het eerst sinds 97/98 weer de Playoffs gehaald. Dit jaar maken ze ook weer een goede kans.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
Is dat eigenlijk nog wat de Bulls? Jaren na Jordan en Pippin enzo was het ruk. Nog steeds?
jMaar Larry bird heeft meer talent in zijn kleine teen dan Jason williams in zijn geheel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:58 schreef J-Will het volgende:
Grizzlies, Blazers, Sonics en Celtics vind ik behoorlijk kleurloos. Grizzlies vanwege Pau Gasol, Blazers Sonics en Celtics vooral op basis van vooroordelenEn dat Bird in Boston heeft gespeeld helpt ook niet.
Zelfs nu nogquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
jMaar Larry bird heeft meer talent in zijn kleine teen dan Jason williams in zijn geheel.
En over dertig jaar ook nog.quote:
Heeft ie wel talent dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
jMaar Larry bird heeft meer talent in zijn kleine teen dan Jason williams in zijn geheel.
Goeie vraag, volgens mij bevatten de bezwete Nike Air Jordan's van Jordan nog meer talent na slechts 1 keer gedragen te zijn.quote:
Shaq zit ook niet meer bij de Lakers he... En Jordan is nu definitief gestopt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef Cart_man het volgende:
Dacht dat Jason Williams bij Sacromento Kings speelde. Kijk ik op nba.com, blijkt hij ondertussen via Memphis bij Miami Heat terecht gekomen te zijn...
Kun je nagaan hoelang ik de NBA niet gevolgd heb.
En Wilt Chamberlain is dood...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Shaq zit ook niet meer bij de Lakers he... En Jordan is nu definitief gestopt.
Heb 't een beetje gezien, Shaq ook weer van de partij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:47 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami de vierde overwinning op rij![]()
Ohhh...dan ben ik dat ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:26 schreef J-Will het volgende:
Jason Williams is vet getalenteerdhet komt er alleen niet zo vaak uit
![]()
Was dat niet Rodman of is die ook gestopt ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef popolon het volgende:
En Rasheed heeft nog nooit een technische gehad.
Lees de sportweek van deze week. Heel stukje erover. Erg leuk om te lezen. De omslag kwam toen Elton Brand besloot bij te tekenen nadat zijn eerste contract om was. Toen tekende ook Corey Maggette ook bij te tekenen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:37 schreef popolon het volgende:
De Clippers marketing gaat als een speer in en rondom LA, ze zijn op dit moment populairder dan de Lakers.
Veel sterren bezoeken nu ook Clippers wedstrijden, het lijkt een nieuwe rage te worden.
Op zich een leuk fenomeen.
Het team dat maar 1 play off overwinning heeft ooit gaat dit jaar met gemak de play offs halen.
De Clippers: Van schlemiel in de NBA tot zeer cool.
Er was net een reportage op ESPN over.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Lees de sportweek van deze week. Heel stukje erover. Erg leuk om te lezen. De omslag kwam toen Elton Brand besloot bij te tekenen nadat zijn eerste contract om was. Toen tekende ook Corey Maggette ook bij te tekenen.
Kun je zien wat een boel nep fans er zijn. Die gaan snel over naar de Clippers als het even wat minder gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:37 schreef popolon het volgende:
De Clippers marketing gaat als een speer in en rondom LA, ze zijn op dit moment populairder dan de Lakers.
Veel sterren bezoeken nu ook Clippers wedstrijden, het lijkt een nieuwe rage te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |